Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLormetazepam: slapen deed ik er niet van...

Lormetazepam: slapen deed ik er niet van...

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou jij hebt een mooie trip beleefd op dat wonderbenzo'tje!
Mooi geschreven weer kerel
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is dus het vervolg op mijn 2c-b tripreport:

2c-b: zo zou het altijd moeten zijn...

Inleiding

Die avond ben ik aan de lormetazepam gegaan om lekker te kunnen slapen, ik heb allesbehalve dat gedaan, niet dat het erg was. :grin:
In totaal had ik uiteindelijk 3 mg binnen, verspreidt ingenomen natuurlijk.
Dit had een wat meer donker kantje in vergelijking met de 2c-b trip die heel vrolijk en kleurrijk was geweest.

De trip

Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik doorhad dat ik i.p.v. te slapen nog steeds klaarwakker was en de dingen steeds meer begonnen te bewegen.

Toen ik uit het raam naar de straat keek kreeg ik weer hallucinaties. Ik zag mensen in de stilstaande auto's, het was al na middernacht, ik wist ook wel dat ze er niet waren, maar ik zag ze toch...
Nog een opmerkelijke hallucinatie was de achterklep van een auto die gewoon los van de auto hing. De klep stond nog steeds omlaag maar zweefde wel een stukje achter de auto.

Uiteindelijk begonnen de rijen met auto's aan beide kanten te verschuiven naar rechts, ze bewogen.
Dit gebeurde tenslotte ook met de sneeuw, die kwam zelfs uit open garage ingangen na buiten gestroomd en ging dan ook naar rechts.
Een verbazingwekkend schouwspel ! :openmouth:

Vol verbazing vertelde ik dan ook aan Scopolamine wat ik allemaal zag, die had maar moeite met het te geloven. :P
Ook toen voor mijn idee mijn deurklink op en af ging en hij het niet zag natuurlijk. Achteraf gezien hadden we het beide niet door en pas de dag erna begrepen we elkaar. :grin:

Eenmaal weer terug in de realiteit besloot ik om maar eens te gaan slapen, werd eens tijd onderhand...
Ik weet nog dat toen ik mijn kamer inliep ik dacht iets groots te zien, ik dacht automatisch aan een reus, vraag me niet hoe ik erbij kom :P . Toen ik weer wakker was en het weer licht was heb ik me nog afgevraagd waar al die hoge dingen in de tuin ineens naartoe waren ! :tearsofjoy:

Het slaaptekort speelde hier denk ik ook een enorme rol in, los van de Lormetazepam bewoog ook wel het een en ander. :grin:

Nawoord

Achteraf weet ik eigenlijk niet goed waarom ik zo lang ben doorgegaan, het was aangenaam maar ook zeer extreem. Best leuk zo voor een keertje. :grin:
Ik heb het geen enkel moment niet leuk gevonden of last gehad van angst, achteraf vond ik deze trip wel een luguber kantje hebben ergens, maar niet onaangenaam. :)

Ik was daarvoor nog nooit zo ver geweest, het was een compleet gekke ervaring, maar dat is wel waar ik van hou ! :hearteyes:

- Sublimo -
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Nou jij hebt een mooie trip beleefd op dat wonderbenzo'tje!
Mooi geschreven weer kerel
Klik om te vergroten...

Ik had dit toch niet achter die benzo's uitgehaald. :P

En dankjewel ! :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mwah ik wist wel dat je er van ging trippen maar niet op die manier zoals jij beschrijft
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Mwah ik wist wel dat je er van ging trippen maar niet op die manier zoals jij beschrijft
Klik om te vergroten...

Inderdaad, me to. :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi report weer, en dat van een benzo :)
Sublimo zei:
Het slaaptekort speelde hier denk ik ook een enorme rol in, los van de Lormetazepam bewoog ook wel het een en ander. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook wel :) Ik heb zelf het idee extreem gevoelig te zijn voor slaaptekort en herken hier wel wat dingen van, hoewel dit weer een heel stuk waziger is.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Einstein zei:
Mooi report weer, en dat van een benzo :)
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :)

Dat denk ik ook wel :) Ik heb zelf het idee extreem gevoelig te zijn voor slaaptekort en herken hier wel wat dingen van, hoewel dit weer een heel stuk waziger is.
Klik om te vergroten...

Ik had dan ook een serieus slaaptekort. :sunglasses:
R
RussLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk report!
Dus even alles op een rijtje: Enkele nachten wakker op amfetamine--->2cb--->Lormetazepam
Voelde je je de morning after dan niet verschrikkelijk? Ik zou het er ook wel voor over hebben maar ik kan geloven dat zoiets een flinke kater oplevert :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk report!
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :)

Dus even alles op een rijtje: Enkele nachten wakker op amfetamine--->2cb--->Lormetazepam
Voelde je je de morning after dan niet verschrikkelijk? Ik zou het er ook wel voor over hebben maar ik kan geloven dat zoiets een flinke kater oplevert :grin:
Klik om te vergroten...

Oh die was er ook hoor, daarom dat ik het ook niet snel nog eens zou doen. :P
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan heb jij geluk met dat middeltje, bij mij gaf het een moe & suf gevoel, zelfs na 8mg... Ik herinner me alles nog goed; dus geen geheugenverlies ofzo, echt dom effect bij mij :(.

Ik denk dat ik dus het middeltje eens aan jou geef :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pammer zei:
Dan heb jij geluk met dat middeltje, bij mij gaf het een moe & suf gevoel, zelfs na 8mg... Ik herinner me alles nog goed; dus geen geheugenverlies ofzo, echt dom effect bij mij :(.

Ik denk dat ik dus het middeltje eens aan jou geef :wink:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Ik denk dat het slaaptekort er veel mee te maken heeft gehad.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diogenes zei:
trippen op lormetazepam??? hahaha! :tearsofjoy:

komaan...
Klik om te vergroten...

Snap wat je bedoelt :) Maar hij had voor dit genomen werd 2-cb op, kan me persoonlijk wel voorstellen dat de werking dan anders uit kan pakken :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
25tolife zei:
Diogenes zei:
trippen op lormetazepam??? hahaha! :tearsofjoy:

komaan...
Klik om te vergroten...

Snap wat je bedoelt :) Maar hij had voor dit genomen werd 2-cb op, kan me persoonlijk wel voorstellen dat de werking dan anders uit kan pakken :grin:
Klik om te vergroten...

Had er beide niks mee te maken. Trippen van benzodiazepines, en dan voornamelijk de slaapmiddelen, is vrij normaal als je niet gaat slapen nadat je ze hebt genomen. Zeker in zo een hoge dosis. Je lichaam vecht tegen de slaap, daar komen de hallucinaties vandaan.
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mij slaat het dan gaten uit mijn geheugen, maar trippen..... nee....
Toch niet als je met 'trippen' bedoelt zoals trippen op LSD of psyllocibine...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Diogenes zei:
Bij mij slaat het dan gaten uit mijn geheugen, maar trippen..... nee....
Toch niet als je met 'trippen' bedoelt zoals trippen op LSD of psyllocibine...
Klik om te vergroten...

Nee, het is totaal anders.
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat is "trippen" tegenwoordig eigenlijk??

in mijn tijd betekende dat hard gaan van lsd of paddo's maar die termen veranderen wel met de tijd waarschijnlijk..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Diogenes zei:
wat is "trippen" tegenwoordig eigenlijk??

in mijn tijd betekende dat hard gaan van lsd of paddo's maar die termen veranderen wel met de tijd waarschijnlijk..
Klik om te vergroten...

Er komen steeds meer nieuwe dingen bij he ! :grin:
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja, als freak moet je eigenlijk constant bijscholen!!
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#19
trippen op lormetazepam??? hahaha! :tearsofjoy:

komaan...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."