Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNet 30 hoestcapsules DXM ingenomen

Net 30 hoestcapsules DXM ingenomen

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#1
Luna, hoe was het? We zijn een dag verder en we hebben niks meer van je gehoord!

Laat je niet afschrikken door Svali :wink:
L
LunaSterreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb om 19:33 dertig (!) hoestcapules van het merk DARO waar DXM (dextromethorfan) inzit ingenomen.
Het duurt ongeveer zo'n twee uur voordat je het goed begint te merken dus rond die tijd zal ik hier ook gaan posten hoe de trip verloopt. Nog even ter informatie: Ik ben een meisje van 19 jaar en ik heb het al veel vaker geprobeerd, ik weet dus wat het doet. Het enige is dat ik er meestal altijd twintig neem en nu dus dertig heb genomen. Dat is wel even een verschil en een beetje spannend. Nu kan ik dus een veel sterkere trip verwachten.

Nouja, tot over ongeveer 1.5/2 uurtjes!

Blijf me wel volgen hé! Zou ik leuk vinden. Het gaat crazy worden.

S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bijwerkingen gekoppeld aan gematigd recreatief gebruik van dextromethorfan zijn onder andere winderigheid, vertraagd reactievermogen, misselijkheid, versnelde hartslag en verminderde seksuele activiteit. Bij hogere doses kunnen paniekaanvallen optreden. Overdosis kan leiden tot ernstige hersenbeschadigingen, coma en de dood. Bij het gebruik van deze stof als hallucinogene drug kan een bad trip voorkomen, met alle gevolgen van dien.
Klik om te vergroten...

Doe alsjeblieft normaal, hier zijn deze capsules niet voor bedoeld. Kots ze uit en ga gewone drugs halen en neem die met mate.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
:stoned:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of beter nog, ga naar het ziekenhuis en laat je maag leegpompen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
DXM is wel recreatief te gebruiken, maar het vergt wel wat kennis. Het eerste en tweede plateau zijn nog wel te doen. Het derde wordt al behoorlijk heftig. Ik hoop dat je de dosis niet te hard hebt opgevoerd.

Dat je niet goed door hebt wat het effect kan zijn is al duidelijk doordat je denkt hier te kunnen posten terwijl je de dosis erg fors verhoogt ten opzichte van eerdere ervaring. met een beetje pech snap je niet eens meer wat een computer is, laat staan dat je hem kan gebruiken.

Maar goed laat je ervaringen maar weten, desnoods achteraf (als het bericht zowiso serieus was)

Meer info: viewtopic.php?f=25&t=31781
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarschijnlijk heb ik haar al afgeschrikt... :wink:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sjongejonge zeg Svali, aansteller...

Drientje(drugsforum.info) zei:
DXM kan niet gecombineerd worden met MAOI remmers, kalmeringsmiddelen (zoals Prozac), MDMA of litium Al deze combinaties kunnen dodelijk zijn!

Als je voor het eerst dit middel gebruikt is het heel erg aan te raden om te testen of je er überhaupt wel tegen kunt. Het zou zomaar kunnen dat je een afwijkend lever enzym hebt (deficiëntie CYP2D6), waardoor je de stof niet af kan breken. Dit kan resulteren in een ongewenste overdosis met een eventuele dood tot gevolg.
Je test jezelf of je dit enzym hebt door de allereerste keer dat je tript niet meer dan 150mg te nemen. Dit staat gelijk aan 5 capsules.
Klik om te vergroten...

Dit zijn de voornaamste risico's van DXM. Gezien ze haar eerdere trips heeft overleefd denk ik dat dat wel goed zit
De bijwerkingen die jij noemt zijn op zoveel drugs van toepassing. Ik heb zelf ook niks met DXM, maar als dit haar ding is laat 'r dan lekker..

Fijne reis LunaSterre :) Ben benieuwd of je nog iets weten te posten, tzal een flinke trip worden.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nathaniel zei:
Sjongejonge zeg Svali, aansteller...

Drientje(drugsforum.info) zei:
DXM kan niet gecombineerd worden met MAOI remmers, kalmeringsmiddelen (zoals Prozac), MDMA of litium Al deze combinaties kunnen dodelijk zijn!

Als je voor het eerst dit middel gebruikt is het heel erg aan te raden om te testen of je er überhaupt wel tegen kunt. Het zou zomaar kunnen dat je een afwijkend lever enzym hebt (deficiëntie CYP2D6), waardoor je de stof niet af kan breken. Dit kan resulteren in een ongewenste overdosis met een eventuele dood tot gevolg.
Je test jezelf of je dit enzym hebt door de allereerste keer dat je tript niet meer dan 150mg te nemen. Dit staat gelijk aan 5 capsules.
Klik om te vergroten...

Dit zijn de voornaamste risico's van DXM. Gezien ze haar eerdere trips heeft overleefd denk ik dat dat wel goed zit
De bijwerkingen die jij noemt zijn op zoveel drugs van toepassing. Ik heb zelf ook niks met DXM, maar als dit haar ding is laat 'r dan lekker..

Fijne reis LunaSterre :) Ben benieuwd of je nog iets weten te posten, tzal een flinke trip worden.
Klik om te vergroten...

Okay, misschien wat overdreven van mij, ja.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Svali zei:
Okay, misschien wat overdreven van mij, ja.
Klik om te vergroten...

Respect :stoned:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou dame hoop dat alles goed gaat. Jammer dat je niks meer hebt laten horen, maar dat was wel een beetje te verwachten met zo'n dosis..

Lees het morgen wel, tijd voor bier en vrienden :rock:

:wave:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb er zelf ook wel eens 30 genomen maar ik ben een jongen, neem aan dat het als meisje dan een stuk heftiger is. Moet toegeven dat ik dit ook wel als erg heftig heb ervaren! Sterkte.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Al blijf ik het ook waanzin vinden.
L
LunaSterreLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beeeb zei:
Luna, hoe was het? We zijn een dag verder en we hebben niks meer van je gehoord!

Laat je niet afschrikken door Svali :wink:
Klik om te vergroten...

Het was alsof ik doodging, ik ging naar t ziekenhuis. ik ben nog steeds niet helder.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gheghe, als je (nog / weer) een beetje in staat bent om de zaak met humor te bekijken -->

Damn, er zijn weinig mensen die zo'n ludieke 1e en 2e post hebben op DF :grin: , respect!
Ik geloof eigenlijk niet dat ik eerder een "trip report" heb gezien / gelezen waarbij iemand in het ziekenhuis belandde :openmouth: ....

Maar uh, zonder grappen, nasty zeg! Ik kom met Keta altijd moeilijk uit m'n woorden, dus het is nu vast lastig om de hele zaak te beschrijven of te begrijpen... Ik hoop dat je in goed / begrijpend gezelschap bent, en nog een beetje in staat bent om te gaan slapen; zo'n nachtje rust kan wonderen verrichten :) ... En dan horen we (over)morgen allemaal graag wat je allemaal hebt meegemaakt (en geleerd :P?) afgelopen nacht.~

Sterkte!
ps, mocht je trouwens wél behoefte hebben om erover te chatten moet je me maar een PM sturen, ik ben nog wel een uurtje wakker ofzo :wink:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
LunaSterre zei:
Beeeb zei:
Luna, hoe was het? We zijn een dag verder en we hebben niks meer van je gehoord!

Laat je niet afschrikken door Svali :wink:
Klik om te vergroten...

Het was alsof ik doodging, ik ging naar t ziekenhuis. ik ben nog steeds niet helder.
Klik om te vergroten...

Serieus? Ik voelde me best wel kut door die overdreven posts van mij, ik hoop niet dat ik je die angst heb aangepraat. Alsnog sorry en ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.

:flushed:
L
LunaSterreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke. Sorry dat ik niet eerder reageerde. ik ben nog steeds een beetje wazig maar ik probeer het te typen. Ik had ze dus ingenomen.. in een keer sloegen ze keihard in. ik begon me te gedragen als een epelept. Ik had totaal geeen controle meer over mijn spieren en dat was heel beangstigend. ik kreeg ook geen lucht meer. ik zat met mijn oma op de bank maar toen het echt erg insloeg kwamen mijn moeder en stiefvader thuis. ik ging dood, ik was ervan overtuigd.
mijn stiefvader nam mij mee in de auto en op een gegeven moment was ik in het ziekenhuis. Infuus+spoeling. tot zover even. want dit kost mij moeite. sorry,.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neem je tijd. Het komt vanzelf wel.

Sterkte!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben zeker benieuwd naar de rest, maar alles op z'n tijd. Zorg eerst maar dat je weer helemaal bij de mensen komt.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#20
:( Komt je trip report nog of zie je er liever van af? Als al dan snappen wij dat wel hoor :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."