#1
Haha gekke avond
!!
Krijg echt veel zin in oud&nieuw hierdoor
Krijg echt veel zin in oud&nieuw hierdoor



Heel goed!xtcl0ve zei:Ik begin bijna altijd met een halfje.
ze zijn ook niet voor mij alleen maar ook voor paar maatjes van me
Begin nou maar met een kwartje/halfje, en ga er niet meteen 2 naar binnen tikken.xtcl0ve zei:Vet report
Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
Met Q-dance pillen zou ik sowieso rustig aan doen, je voelt ze relatief laat, maar je gaat er wel eg kneiterhard door, en je pakt er snel nieuwe bijxtcl0ve zei:Vet report
Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
urtinriZ zei:Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript van 9 tot 4 op 1,5 pil!
Als is 1,5 pil van 170 mg niet weinig voor een gemiddeld persoon. Met 1 a 2 mg op een avond moet je aardig rond kunnen komen. Als je 70 kg weegt dan zit je daar dus ruim overheenTufnut zei:urtinriZ zei:Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript van 9 tot 4 op 1,5 pil!
Me drugs is less vaak moreAls is 1,5 pil van 170 mg niet weinig voor een gemiddeld persoon. Met 1 a 2 mg op een avond moet je aardig rond kunnen komen. Als je 70 kg weegt dan zit je daar dus ruim overheen
Tufnut zei:Waarschijnlijk omdat die eerste keer toch wel zo'n bijzondere ervaring was dat je het allemaal niet meer snaptje :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."