Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive Report: XTC, Pep, Drank, en Wiet :)

Live Report: XTC, Pep, Drank, en Wiet :)

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
u
unknown1138Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha gekke avond :grin:!!
Krijg echt veel zin in oud&nieuw hierdoor :rolleyes:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
het leuke was/is dat jullie zo enthousiast zijn!!!

superleuk tripreport!
S
SaltzerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha leuk report!
b
bryan1128Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij het uitsnoeien moet je voor JoBeau inderdaad goed rekening houden met wat er door een trechter kan. Beter veel te klein zagen, dan iets te breed laten. Dat voorkomt veel frustratie :grin: :grin:

Echte UGGS Sandalen Amelie 1688
Felicity UGGS Boots 5450
x
xlsdLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaahah echt geweldig deze report man :grin:
ik dek dat ik zoiets in de toekomst ook ga doen :mrgreen:
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk report, ik heb XTC, Drank en wiet wel vaak met elkaar gecombineert maar nog nooit met pep erbij, wacht daar ook nog wel even mee:) (ben 16)
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat?
ben je pas 16?

Stoner, dan is het verstandig nog even te wachten.

Darkbull geeft Stoner een aai over zijn bol.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
xtcl0ve zei:
Ik begin bijna altijd met een halfje.
ze zijn ook niet voor mij alleen maar ook voor paar maatjes van me
Klik om te vergroten...
Heel goed!
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe rustig aan:)
Dankjewel voor de aai over m'n hoofd haha;p
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vet report:)

Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
xtcl0ve zei:
Vet report:)

Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
Klik om te vergroten...
Begin nou maar met een kwartje/halfje, en ga er niet meteen 2 naar binnen tikken.
R
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik begin bijna altijd met een halfje.
ze zijn ook niet voor mij alleen maar ook voor paar maatjes van me
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#13
xtcl0ve zei:
Vet report:)

Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
Klik om te vergroten...
Met Q-dance pillen zou ik sowieso rustig aan doen, je voelt ze relatief laat, maar je gaat er wel eg kneiterhard door, en je pakt er snel nieuwe bij
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wauw bedankt voor alle positieve reacties :grin:

Was een superleuke avond, weet niet meer precies wanneer (en ook geen zin om het op te zoeken) maar rond half 2 ofzo begon ik een druk op mijn keel te voelen, of eerder een gevoel alsof je een boer moet laten, en dat bleef tot half 4 hangen en dat heeft dat gedeelte van de trip een beetje voor mij verpest. Was niet pijnlijk of iets, was niet misselijk, maar er was gewoon een druk die net genoeg was om me constant te storen. Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript :) van 9 tot 4 op 1,5 pil!

Wil ook nog opmerken, dat ik nog nooit zo snel inslag heb gehad van een pil! Halve rode eekhoorn die na een halfuur al goed merkbaar was, terwijl ik op djax it up xl 2 halfjes nodig had en na anderhalf uur pas iets voelde, heel raar.

Het was in ieder geval mijn leukste verjaardag tot nu toe, hopelijk hebben jullie ook een leuke avond gehad en op naar de volgende keer :)
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja was echt grappig.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
urtinriZ zei:
Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript van 9 tot 4 op 1,5 pil!
Klik om te vergroten...

Me drugs is less vaak more :stoned: Als is 1,5 pil van 170 mg niet weinig voor een gemiddeld persoon. Met 1 a 2 mg op een avond moet je aardig rond kunnen komen. Als je 70 kg weegt dan zit je daar dus ruim overheen
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tufnut zei:
urtinriZ zei:
Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript van 9 tot 4 op 1,5 pil!
Klik om te vergroten...

Me drugs is less vaak more :stoned: Als is 1,5 pil van 170 mg niet weinig voor een gemiddeld persoon. Met 1 a 2 mg op een avond moet je aardig rond kunnen komen. Als je 70 kg weegt dan zit je daar dus ruim overheen
Klik om te vergroten...

Nja mijn lichaam doet maar raar met xtc hoor. Had op decibel van 2 triforce maar 4 uurtjes effect, en op djax it up had ik van die 2 of 3 rode eekhoorntjes (ik weet het niet meer :flushed: ) ook maar 5 uurtjes ofzo, maar wel 5 heeerlijke uurtjes :hearteyes: Is misschien ook maar toeval maar precies de 2 keer dat ik rode eekhoorntjes heb gehad, heb ik daarvoor al wat speed gehad, en voor mijn doen niet veel.

Nog iets wat hier niet veel mee te maken heeft, maar mijn allereerste keer xtc was een halve triforce die zo'n 3 uurtjes werkte, en de eerste 1-2 uur had ik als ik ging lopen het gevoel alsof alles heel snel langs me heen ging en begon ik automatisch te rennen, dit heb ik hierna geen een keer meer gehad. Enige rede waarom dit zo is?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarschijnlijk omdat die eerste keer toch wel zo'n bijzondere ervaring was dat je het allemaal niet meer snaptje :P
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tufnut zei:
Waarschijnlijk omdat die eerste keer toch wel zo'n bijzondere ervaring was dat je het allemaal niet meer snaptje :P
Klik om te vergroten...

Op dat moment was het de mooiste dag van mijn leven in ieder geval. Maar dat gevoel van snelheid en automatisch gaan rennen heb ik daarna geen een keer meer gehad, dan zou ik toch verwachten dat het op zijn minst enigzins terug zou moeten komen... Vond dat echt geweldig, dat je gewoon zonder dat je het doorhad steeds sneller begon te lopen en uiteindelijk hebben we een stuk of wat keer als malloten over het strand lopen rennen daar.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, ik was er niet bij natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat jullie elkaar met bepaalde gedachtes over dat gevoel hebben opgefokt en het daardoor ook zo zijn gaan beleven. ik herken het iig niet van mijn eerste keer. Ik heb toen de hele nacht alleen maar gezeten en geouwehoerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."