Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive Report: XTC, Pep, Drank, en Wiet :)

Live Report: XTC, Pep, Drank, en Wiet :)

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikzelf ben de jarige :) urtinriZ

Eigenlijk maandag pas, dan word ik 19
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#2
C:
Vraag me ook af hoe dit voor iedereen is :grin: Nu lekker aan het chillen gewoon op de muziek en straks T ophalen van trein, tis gewoon pas half 1 !!
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intro
Aankondiging voor een livereport die ik morgen (zaterdag 26 nov) met 7 vrienden ga doen tijdens onze space :) Ik vier dan mijn verjaardag en we gaan met zijn alle aan de drugs. Twee gaan aan de alcohol en wiet, de rest (ik dus ook) aan de xtc. Ik denk dat we ongeveer om 10-11 uur gaan beginnen dus vanaf dan kan je verwachten dat dit bericht veel geupdate gaat worden! Als we beginnen zullen de updates steeds in dit bericht verwerkt worden, hopelijk met tijd erbij :grin:

Info
Gebruikers: C, E, J, K, L, R, S, T.
Drugs (planning): XTC+Wiet+Speed , Wiet+Alcohol.
Tijd (planning): Vanaf 22:00.
Locatie: Mijn huis, woonwijk, natuurgebied langs de waterweg.

Planning & Ideeën
C, E, J, K, L, en T plannen om zaterdag 22:00 te beginnen met de xtc, en tussendoor nog wat wiet. R en S zullen het hoogstwaarschijnlijk bij alcohol en wiet houden. We hebben al een paar leuke ideeen, waaronder dit livereport :) Het idee is om gewoon de computer in de woonkamer aan te laten staan met dit report open, en als iemand iets wil mededelen drukt ie op edit, zet ie een tijd neer en de naam of namen van wie er aan het type zijn.

Ik heb een video gemaakt waarin ik mijn favoriete aftermovies van 2011 heb verwerkt, met wat video editing om voor extra verassing en kleur te zorgen. Dit zal ik op de woonkamer tv af gaan spelen, als het lukt. Dit heb ik gedaan om te proberen iedereen zich te laten inleven in de festivalgangers op de video, en om het idee te geven dat ze echt op het festival zijn. De muziek en videobeelden zelf zijn natuurlijk ook heel erg stimulerend, vooral de hardstyle en hardcore :)

We hebben het idee om 3 aparte "areas" te maken. De woonkamer word de main area, waar we op de computer gewoon muziek opzoeken die we willen luisteren, dit report updaten, en de tv aan hebben staan om dingen te kijken of om videos af te spelen (family guy bijvoorbeeld). Mijn slaapkamer word dan een 2e area waar ik ook een tv heb staan, en een computer, en een bed om op te knuffelen natuurlijk. De derde area word dan de logeerkamer, waar er geen of zachte muziek is, en waar je je rust kan vinden. Groot logeerbed waar je op kan liggen om in rust te spacen :) En dan is er natuurlijk de rookruimte, beter bekend als de planeet aarde.

Nu nog even verzinnen wat ik morgen allemaal in huis ga halen (tips zijn natuurlijk welkom!). Ik zit te denken aan makkelijk voedsel, fruit, cola, melk, energy drink, verder moet ik het nog bedenken.

En daarnaast, ja we zien wel! Natuurlijk de nachtelijke wandelingen met een joint/sigaret in de ene hand en een flesje water/drank in de andere hand. Maar ik denk dat het daar misschien wel wat te koud voor is... Ach we zien wel :grin:

Livereport
Vanaf hier zal gereport worden :) Als de trip begint gaan we dus vanaf hier onze updates plaatsen!
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#4
we gaan zo de blunt roken dit heb ik nog nooit gedaan en heb er goeie verhalen over gehoord!

maar ook hele slechte

dus afwachten maar :beer:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniet ervan inderdaad. Hoor graag hoe je ervaring was :)
Goed weekend
u
unknown1138Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha veel plezier :grin:!
Ook weer pep voor mij vanavond :)
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#7
kwartiertje geleden onze eerste snoepjes gedropt :grin:
Report word vanaf nu dus geupdate :)

Oh khudt je kan dus niet meer de eerste post editen, we gaan dit topic dus vol spammen :)

20:30
We hebben allemaal ons eerste pilletje/kristallen gedropt, S is er niet dus die doet niet meer mee, T moet nog komen. Al paar biertjes op dus nuchter zijn we niet helemaal meer :)
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#8
Holy shit ik voel me relaxt zeg... mss door de mix pep en bier :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
urtinriZ zei:
Oh khudt je kan dus niet meer de eerste post editen, we gaan dit topic dus vol spammen :)
Klik om te vergroten...
Kan daar ook niks aan doen, slaat het al een beetje in? En is het getest, ben altijd nieuwgierig daarnaar. Veel plezier toegewenst! En wel genoeg non alcohol drinks nemen hé? :tongueout:
Enjoy it eerste keer is bijna altijd onvergetelijk (voor mij dan en vast ook wat andere mensen :) )
Peace
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#10
25tolife zei:
urtinriZ zei:
Oh khudt je kan dus niet meer de eerste post editen, we gaan dit topic dus vol spammen :)
Klik om te vergroten...
Kan daar ook niks aan doen, slaat het al een beetje in? En is het getest, ben altijd nieuwgierig daarnaar. Veel plezier toegewenst! En wel genoeg non alcohol drinks nemen hé? :tongueout:
Enjoy it eerste keer is bijna altijd onvergetelijk (voor mij dan en vast ook wat andere mensen :) )
Peace
Klik om te vergroten...

Is niet eerste keer hoor! 7e voor mij nu, en het zijn rode eekhoorntjes van 170mg ongeveer, en een beetje mdma.

Hij sloeg bij mij na 30 minuten al in, nog nooooit zo snel gehad, van een halfje zelfs. Zit dit nu echt heel chill te typen, net toen we buiten waren heelijk op de grond gelegen en jointje gerookt en nu zitten we binnen en typ ik dit :) Echt heel chill!
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#11
Omdat ik maandag jarig ben (ja dit is dus mijn verjaardagsfeestje xD) heb ik net kadootjes gekregen met space in de gedachte. Dit gaan jullie mooi vinden

-Klei
-Lego autotje
-Vrouwendeo
-Chocoladeletter
-Sterretjes
-Pannekoekenmix
-Gloeiende armbandjes

Dik op zitten lachen natuurlijk want dit is gewoon perfect.

Dik spacend moment ook niet!
R is er niet, ik dus denken die zit op de wc want daar brand het licht. Vragen of alles goed gaat paar keer, geen reactie dus ik denk mja zal wel goed zitten. tien minuten later is ie er nog steeds niet dus ik denk ik ga weer bij de wc kijken, paar keer vragen of het goed gaat maar weer geen reactie. Bedenk ik me dus dat de deur niet op slot zit, maak de deur open en de wc is gewoon leeg. Dikke wtf maar R ligt dus gewoon boven op bed
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#12
we zitten thunderbirds te kijken!!! hoe dik is dat!
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#13
jo L hier :grin:

ik ga zooooo lekker ik wil een dik verhaal vertellen maar ben ook echt alles vergeten, we hebben c kado's geveven voor zn verjaardag en we hebben gewoon fucking klei gehaalt en een lego autotje!, gewoon om op te spacen!!!

we zijn lekker aan het kleiien fucking mooi ik heb een gezicht gemaakt van klei en het was echt suuuuupervet

ik ga heerlijk in totaal 2 likjes M gehad :grin:

:xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

:stoned:


:wave:
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier komt J:

L is lekker aan het space3n! lekkaaaaaah. Ik hoop dat jullie ook allemaal een super avond hebben. I*edereenj is gewoon lekker aah et spacen en ik heb moeite om recht te kijken hahahahah|:P maar wel een super lekkere avond
E zit lekker op de bank en iedereen loopt lekker door elkaar heen. Echt een superAVOND GEWOON. K zit lekker op de bank te relaxen. Echt X is gewoon de beste uitvinding ooit!!!!!!!!!

:grin: :) :( :openmouth: :openmouth: :confused: :sunglasses: :beer: :angry: :P :flushed: :cry: :smilingimp: :rolleyes: :wink: :mrgreen: :stoned: :smoke: :hearteyes: :wave: :tearsofjoy: :kots: :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :xtc: :xtc:
hahahaha
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#15
L hier:

de wc zit supper lekker!!!!!
heerlijk!
de andere mensen gaan cigaretteen halen bij iets.
ik ga toch maar mee want ik hoor dat we een joint gaan rokwn :rock:


tot zo!!!!
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik (C) heb net ongeveer 50 sterretjes aangestoken man dat is spacend. Je houd die bos dus bij elkaar, steekt de onderste aan, en vervolgens met een kettingreactie ontvlammen de andere sterretjes en het verraste me wat voor een gigantisch vlam dat gaf! Zit nu al 5 minuten wel een vlek voor me ogen waar ik kijk maar word gelukkig minder :)

Klasgenoot van me zit ook aan de mdma, maar dan in een andere stad, dus ook fijn mee whatsappen :)
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben J en K, E, R zitten op de bank met wat andere meiden op de bank serieuze gesprekken te voeren. en C en L zitten spacend een legoautotje te bouwen haha oude tijden te herbeleven. dit is weer eens zon superlekkere avond. Echt superchill dat we hier mopgen zijn be3dankty CCCC!!!!!!!!!!!!
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#18
Halfuurtje geleden mijn 2e halfje gepakt dus zit nu aan een hele eekhoorn. Super heerlijk gewoon :) beetje hardcore drum and bass luisteren met zijn allen op de bank :rockband: :rockband: :rockband:
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#19
Net een stuk appeltaart gepakt, de rest wou niet dus ik denk nja ik wil het toch proberen. LEKKER dat het is!!!! appel is super zacht en smaakt heerlijk, iedereen is het met mij eens hierover :)
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind jullie geweldig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."