Intro
Aankondiging voor een livereport die ik morgen (zaterdag 26 nov) met 7 vrienden ga doen tijdens onze space
![:)]()
Ik vier dan mijn verjaardag en we gaan met zijn alle aan de drugs. Twee gaan aan de alcohol en wiet, de rest (ik dus ook) aan de xtc. Ik denk dat we ongeveer om 10-11 uur gaan beginnen dus vanaf dan kan je verwachten dat dit bericht veel geupdate gaat worden! Als we beginnen zullen de updates steeds in dit bericht verwerkt worden, hopelijk met tijd erbij
Info
Gebruikers: C, E, J, K, L, R, S, T.
Drugs
(planning): XTC+Wiet+Speed , Wiet+Alcohol.
Tijd
(planning): Vanaf 22:00.
Locatie: Mijn huis, woonwijk, natuurgebied langs de waterweg.
Planning & Ideeën
C, E, J, K, L, en T plannen om zaterdag 22:00 te beginnen met de xtc, en tussendoor nog wat wiet. R en S zullen het hoogstwaarschijnlijk bij alcohol en wiet houden. We hebben al een paar leuke ideeen, waaronder dit livereport
![:)]()
Het idee is om gewoon de computer in de woonkamer aan te laten staan met dit report open, en als iemand iets wil mededelen drukt ie op edit, zet ie een tijd neer en de naam of namen van wie er aan het type zijn.
Ik heb een video gemaakt waarin ik mijn favoriete aftermovies van 2011 heb verwerkt, met wat video editing om voor extra verassing en kleur te zorgen. Dit zal ik op de woonkamer tv af gaan spelen, als het lukt. Dit heb ik gedaan om te proberen iedereen zich te laten inleven in de festivalgangers op de video, en om het idee te geven dat ze echt op het festival zijn. De muziek en videobeelden zelf zijn natuurlijk ook heel erg stimulerend, vooral de hardstyle en hardcore
We hebben het idee om 3 aparte "areas" te maken. De woonkamer word de main area, waar we op de computer gewoon muziek opzoeken die we willen luisteren, dit report updaten, en de tv aan hebben staan om dingen te kijken of om videos af te spelen (family guy bijvoorbeeld). Mijn slaapkamer word dan een 2e area waar ik ook een tv heb staan, en een computer, en een bed om op te knuffelen natuurlijk. De derde area word dan de logeerkamer, waar er geen of zachte muziek is, en waar je je rust kan vinden. Groot logeerbed waar je op kan liggen om in rust te spacen
![:)]()
En dan is er natuurlijk de rookruimte, beter bekend als de planeet aarde.
Nu nog even verzinnen wat ik morgen allemaal in huis ga halen (tips zijn natuurlijk welkom!). Ik zit te denken aan makkelijk voedsel, fruit, cola, melk, energy drink, verder moet ik het nog bedenken.
En daarnaast, ja we zien wel! Natuurlijk de nachtelijke wandelingen met een joint/sigaret in de ene hand en een flesje water/drank in de andere hand. Maar ik denk dat het daar misschien wel wat te koud voor is... Ach we zien wel
Livereport
Vanaf hier zal gereport worden
![:)]()
Als de trip begint gaan we dus vanaf hier onze updates plaatsen!