Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha veel plezier ! Ook weer pep voor mij vanavond"
"Haha gekke avond !! Krijg echt veel zin in oud&nieuw hierdoor"
"Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies' Vette space en goede report Wil dit nu ook is proberen :P"
"Klinkt als een uitstekende avond, kan me goed inleven Makkelijk te lezen trouwens. Pcze"
"Eyy, Ik ben van plan volgende week zaterdag met een vriend van me naar Walibi te gaan en we zijn van plan om XTC te nemen en gewoon lekker loesoe te gaan daar. Ik heb gister me eerste keer XTC gedaan en alles ging goed en voelde me geweldig, daarvoor had ik nog wel truffels gedaan en wat bier en wat joints, maar XTC was toch wel het overheersend. Nou is me vraag of het echt kwaad kan om in achtbanen enzo te gaan. Ik weeg rond 60 kilo, maar weet niet hoe sterk de pil is, maar het is wel vertrouwd omdat we vaker deze XTC gebruiken. Ook zou ik graag jullie verhalen horen als jullie dit ook hebben gedaan. Verder kan ik 100% tegen achtbanen enzo. Pcze"
"achteraf na advies van vrienden heb ik toch besloten om het niet te gaan doen en gewoon later met m'n vriendin dit te doen. bedankt voor jullie reacties want jullie hebben me helpen mee te overtuigen en ik ga de pillen laten testen. Thx"