Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychose vorming dmv het delta-9-tetrohydrocannabinol is zeker mogenlijk. Zoals aangegeven heb je vroeger last gehad van meerdere psychische problemen (dwangneuroses etc.) Mensen met zogenoemde "geestziekten" worden over het algemeen afgeraden om te blowen omdat dit een dermate negatief effect kan hebben op de persoon in kwestie. In jou geval raad ik je zeker af om verder te blowen, en zeker om ooit enige voor van psycholobine binnen te krijgen. ( paddo's / lsd / 2cb alle "tripmiddelen"). Het roken van cannabis kan mensen in een psychose sturen of bestaande geestziektes verzwaren. Mijn eigen broertje is door veelvuldig gebruik namelijk ook in een psychose beland. De kans is vrij klein, maar mensen waarbij bekend is dat er psychische problemen spelen, of in de familie is bij standaard eigenlijk af te raden om te blowen of psychedelische drugs te gebruiken. Deze kunnen plotseling of over een langdurige tijd iets triggeren, zeker bij zwaardere psychedelica is dit het geval. Je zult er goed aan doen niet te blowen, hou het gewoon op een biertje Dit mag dan wel slechter zijn voor je lichaam als een jointje roken, maar mentaal is dit niet haalbaar. hier zul je je overheen moeten zetten. Mvg, Dutchf4g"
"HMhmh een bad trip is niet een erg zeldzaam iets onder mensen die voor het eerst blowen of in dit geval dus het consumeren van wiet. Het kan aan een hoop verschillende dingen liggen, van de concentratie hasj in bepaalde plakjes maar ook aan wat je van te voren gegeten hebt ( of juist niets gegeten te hebben), maar ook kan het aan je lichaam liggen of tussen je oren zitten. Veel mensen die de eerste keer gebruik maken van hasj of wiet weten niet precies wat ze moeten verwachten en worden zenuwachtig of angstig en maken zoals je vriend al zei zichzelf gek. De 'horror' verhalen van bad gaan als lange depressies en geestelijke/lichamelijke klachten zijn bijna niet bestaand en moet je ook geen rekening mee houden. Maar waar het precies aan heeft gelegen bij jou is natuurlijk moeilijk te zeggen, maar ikzelf raad altijd mensen eerst aan gewoon een keer mee te blowen van een jointje omdat dat makkelijker in te schatten is hoeveel de ander binnenkrijgt. Je weet hoeveel wiet/hasj er in de joint zit en hoeveel hitjes die persoon ervan neemt. En voor mensen die het voor het eerst doen zorg ik ook altijd dat ze een goede bodem hebben gelegd en het liefst geen alcohol hebben gedronken. Verder is wat fijne/rustige muziek nooit weg. Maar wat het belangrijkste is aan het voor het eerst blowen is dat je er zelf achterstaat en je er voor openstelt. Als je er tegen gaat vechten dan ga je bad. Dit is bijna met alle drugs het geval, dat je jezelf gewoon los moet durven te laten. Zelf heb ik 1x een bad trip gehad een jaar of 6 geleden in combinatie met een belachelijke hoeveelheid alcohol. ( Was de eerste keer dat ik samen dronk en blowde, werkte niet heel goed :P) En toen volgens mij ook geclaimd nooit meer te willen blowen. Maar de volgende dag zag ik echter mijn eigen fouten al in en vond het zonde om me af te laten schrikken door een negatieve ervaring. En nog een verder puntje, uit ervaring weet ik dat de meeste mensen voor het eerst wiet veel fijner vinden als hasj maar kijk maar wat je met dat advies doet, aan jou report te lezen is het voornamelijk een hasjroker. Verder een aardig reportje en voor vragen ben je altijd hier welkom. Mvg, Dutchf4g"
"Beste, Ik kan bijna niet beginnen met de hoeveelheid dingen die je fout hebt gedaan en niet over hebt nagedacht. Ik denk dat je blij moet zijn met deze afloop. Psychedelica is niet om zomaar mee te rotzooien, zeker niet als je ( Volgens doktoren of w/e) ppd-nos hebt. Zelfs blowen is dan al eigenlijk geen aanrader. Verder is de eerste maal 1 portie meer dan genoeg, en dan is dragond dynamite ook nog eens niet een erg lichte :P Daarna was de set en setting ook nog eens belaberd, de hoeveelheid was dus verkeerd, je geestelijke gesteldheid is niet optimaal voor psychedelics. En daarnaast dan ook geen tripsitter ( wat eigenlijk een verplichting zou moeten zijn bij een 1e trip) Dus nogmaals wees blij met deze uitkomst want dit had een monsterlijke badtrip kunnen zijn. Ik hoop dat je je vervolgens eerst even goed inleest over iets wat je wilt gaan proberen, en probeert uit te vinden wat je er tegen kunt doen als het niet helemaal lekker gaat etc. Want dit is gewoonweg erg onverantwoord. Groet, Dutchf4g"
"Zulke dingen gebeuren, maar de hasj zal niets mis mee zijn. Het is gewoon dat je soms jezelf gek maakt en hierdoor in een bad-trip beland. Als je jezelf onder controle kan houden en niet je te veel zorgen gaat maken over "psychoses" en dat soort dingen dan zul je vanzelf rustiger worden. lijdt jezelf af met dingen, ga n film kijken, ga douchen, doe iets :P En psychoses kunnen wel veroorzaakt worden door het gebruikt van wiet of hasj, maar deze kansen zijn bizar klein. En je moet hier ook nog eens een genetische aanleg voor hebben. Maak je niet teveel zorgen en doe rustig aan 0.4 kan gewoonweg teveel voor je zijn geweest, klaar. Niets om je zorgen over te maken. Groet, Dutchf4g"
"Leest lekker weg, mooi reportje. Ik hoor veel vaker van mensen die levens veranderende trips hebben tijdens het gebruik van psycholobe drugs. En dit is dan bijv. veel vaker bij LSD als dan bij truffels/paddo's. Omdat bij het gebruik van psycholobe drugs je brein andere neuronenpaden neemt in je brein voor gedachten en vragen, zijn de uitkomsten in je hoofd geheel anders als dat je niet onder invloed bent van deze drugs. Je brein probeert altijd zo snel mogelijk informatie te verwerven zodra het een vraag gepresenteerd krijgt, het eerste wat het doet is terugzoeken naar een al een keer gemaakt neuronenpad dat uitkwam op een antwoord wat je ooit al eerder gehoord hebt of bedacht hebt. Door de psycholobe kan je brein de oude paden niet volgen en zoekt dus geheel nieuwe. Daardoor kom je vaak op zulke andere uitkomsten en conclusies dan dat je normaal zou doen. En dan kun je jezelf dus veel beter observeren en je leven dan dat je normaal doet, en hier kun je dus je eigen fouten makkelijker inzien die je dus achteraf misschien wel wilt aanpakken. Het gebruik van psycholobe drugs geeft daardoor dus een persoonlijke verandering (dit KAN, gebeurt lang niet altijd). Fijn dat je in je trip alsnog het antwoord op je eigen vragen hebt kunnen vinden, en deze dus goed aangepakt hebt. Veel mensen staan na zoon trip veel positiever in het leven. En DMT weet ik zelf vrij weinig over, maar het is met heel erg veel drugs dat je in een psychose terecht kunt raken. Dit heeft voor een heel groot deel met genetische aanleg te maken, zelfs wiet heeft de potentie om een (milde) psychose te ontketen of te verergeren. Al is het wel zo dat bij psycholobe drugs de kansen vele malen groter zijn omdat je brein zo anders werkt. Ik zou je hier niet teveel zorgen over maken want dit gebeurt relatief weinig, en als je in de familie geen geschiedenis hebt van psychoses hoef je je totaal geen zorgen te maken. Succes verder met de positieve draai aan je leven, en een fijne dag nog Mvg, Dutchf4g"
"Beste, Leuk tripreport tis grappig hoe je je altijd weer als een klein kind kan voelen die de hele wereld wilt ontdekken! Zelf wil ik er ook altijd ff op uit, maar wel alsk al wat meer tegen t einde zit , anders ga ik me heel vreemd gedragen :P En mooi dat vrouw en kinders het ook wel (n beetje) begrijpen. Groet, Dutchf4g"
"Beste, Leuk reportje maar een beetje jammer van zoon antieke stoel :P Volgende keer toch iets beter oppassen. Verder vind ik het zelf ook altijd bijzonder interessant om zulke dingen knetter te doen. Het verbreed je interesses en motiveert om nieuwe dingen te zien. + alles wordt gewoonweg leuker :P Dingen als naar de dierentuin gaan en daar goed knetteren is ook een aanrader, haha. Tripreports zijn altijd erg leuk alleen zelf kijk ik toch meer naar andere rapports uit dan die van blowen, aangezien dat niet ECHT wat met je doet qua trip. Je kunt nog volledig functioneren en je onder de mensen bevinden. En alles is leuk en aardig maar een tripreport over het gebruik van andere drugs zijn in mijn ogen veel interessanter Mvg, Dutchf4g"
"Truffels zijn ook niet iets wat je eventjes om de week kan gebruiken of nog vaker achter elkaar zoals veel drugs wel kunnen. De psycholobe in je lichaam heeft een redelijk grote afbraak tijd. Als je na truffels minder als 1 maand wacht zul je er weinig tot niets van voelen, wacht je nog langer wordt het des te sterker. Pas na 3 maanden is alle psycholobe volledig uit je lichaam, al is 1 a 2 maanden lang genoeg voor een lekkere trip) Wat ik wel vreemd vind is dat je de effecten al aan het ondervinden was tijdens het nuttigen, aangezien ze zelfs met het nuttigen van citroensap ( die het van te voren al afbreekt en dus het opstarten versnelt) het nog tot 30 min kan duren tot de effecten voelbaar zijn. Verder is het een mooi reportje, doet me stiekem een beetje denken aan mijn eerste tripjes"
"MHmh ja tijdens een trip voel ik me altijd weer echt als n kind :P Al kan ik dat misschien makkelijker herkennen als jou omdat het voor mij waarschijnlijk minder jaren geleden is :P haha. En ja het feit dat alles zo belachelijk interessant is, maakt niet uit wat het is.. kvind het geweldig.. Je kan letterlijk geobsedeerd raken op de wc door tegeltjes of wat dan ook en voor je het weet spendeer je daar weer n uur van je trip :P Hoop dat je nogmaals zoiets leuks schrijft Groet, Dutchf4g"
"Mooi reportje, klinkt als leuk spul. Verder is het presteren op veel soorten drugs weinig tot niet mogelijk, bij mij iig. Was leuk om te lezen, bedankt! Mvg, Dutchf4g"