Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + 40g Dragon's Dynamite + Xtc

Speed + 40g Dragon's Dynamite + Xtc

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
universal*flow zei:
Herbalisme zei:
universal*flow zei:
mooi report!! =D
Ik moest echt even glimlachen toen ik las dat de dark psy je beter in je trip haalde. Ben zelf een groote dark psy liefhebber!

Hoe zit het me de honden? Ik hoop dat ze er niets aan over hebben gehouden. Heb zelf ook altijd angsten met mijn hond, maar gelukkig heeft ze nog nooit iets aan drugs binnengekregen.

Met LSD heb ik gehoord dat de tolerantie 4 tot 6 weken is. Maar zelf heb ik wel eens een trip gehad en 7 dagen later weer, en die kwam goed aan. Nu was de dosis van weekend 1 redelijk laag. en die van weekend 2 erg hoog.
Kan je toch aanraden om jezelf 4 tot 6 weken rust te geven. Is ook goed voor je hoofd.
Klik om te vergroten...

Met de honden gaat het prima, persoonlijk denk ik dat we het allemaal wat hebben overdreven doordat we onder invloed waren van truffels ;/
Toch zal ik hieruit een les leren voor de toekomst, want ook al hebben ze een kleine hoeveelheid binnen, het blijft schadelijk voor ze.
Het mysterie van het leeg gebouw waar de lichten branden is inmiddels ook opgelost, er speelt namelijk elk weekend een toneeltje in de kerk en de stoelen, tafels, ... zetten ze in dat gebouw. Ik wist wel dat er een logische verklaring was, was wel even schrikken ^^
Ben nu ook enorm gefascineerd door Darkpsy Goa, ook nuchter weet ik er erg van te genieten ;P
Ook bedankt voor de informatie!

Mvg,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Oh! :mrgreen: Wat ben ik blij met zo'n warm welkom (;
Ben van plan om eens gewoon alleen met een zegeltje lsd of wat truffels m'n trip onder Darkpsy mee te maken, want met vrienden kan ik er niet echt ten volle van genieten. M'n vrienden nemen het eerder om gewoon eens te trippen, ik geef er een diepere betekenis aan en vind het erg jammer dat zij er niet zo over denken ;/
Is het safe om lsd zonder sitter te nemen?

Mvg,
Herbalisme
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Knap reportje! leest lekker weg :)

Mooi en duidelijk omschreven overigens.

Grts!
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeer leuk report om te lezen, herken er verschillende dingen uit uit verschillende trips die ik zelf heb meegemaakt.
Om een of andere reden waren er bij mij ook altijd honden aanwezig,
En ik was meestal de enige die met de honden om kon gaan op de truffels.
Echt zo'n Dog Whisperer gevoel kreeg ik toen, alsof ik een macht had die op dat moment niemand had,
Omdat de meeste van de groep bang waren voor de honden. :P

Wil zelf ook binnenkort aan de LSD gaan, al ben ik niet zeker of ik eerst DMT ga doen.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:[/quote]
Oh! :mrgreen: Wat ben ik blij met zo'n warm welkom (;
Ben van plan om eens gewoon alleen met een zegeltje lsd of wat truffels m'n trip onder Darkpsy mee te maken, want met vrienden kan ik er niet echt ten volle van genieten. M'n vrienden nemen het eerder om gewoon eens te trippen, ik geef er een diepere betekenis aan en vind het erg jammer dat zij er niet zo over denken ;/
Is het safe om lsd zonder sitter te nemen?

Mvg,
Herbalisme[/quote]

Heb je wel eens LSD gehad? Ik zelf heb meer ervaring met LSD dan met truffels/paddo's. Heb zelf afgelopen zomer op een festival LSD genomen met "vrienden", goed de aanhalingstekens zeggen al veel. Na 2 uur had ik geen zin meer in ze, en ben helemaal alleen op pad geweest. Ik moet zeggen, beste beslissing ooit! Heb de tijd van me leven gehad. Over 2 weken staat er een trip op de planning die ik echt helemaal alleen thuis neem. Heb al voorbereidingen getroffen qua entertainment, zoals canvas en blacklight verf.
Ik denk dat als je goed in je vel zit er niet veel mis kan gaan. Met LSD kan ik mijn gedachten altijd nog erg goed sturen. Heb gehoord dat met Paddo's dit iets moeilijker is. Neem een niet te heftige trip en zorg dat je niet in een moeilijke situatie komt te zitten. En het belangrijkste van alles: Enjoy the flight! =D

Goed misschien volgt er nog een reportje over mijn trip alleen.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#5
universal*flow zei:
Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Oh! :mrgreen: Wat ben ik blij met zo'n warm welkom (;
Ben van plan om eens gewoon alleen met een zegeltje lsd of wat truffels m'n trip onder Darkpsy mee te maken, want met vrienden kan ik er niet echt ten volle van genieten. M'n vrienden nemen het eerder om gewoon eens te trippen, ik geef er een diepere betekenis aan en vind het erg jammer dat zij er niet zo over denken ;/
Is het safe om lsd zonder sitter te nemen?

Mvg,
Herbalisme[/quote]

Heb je wel eens LSD gehad? Ik zelf heb meer ervaring met LSD dan met truffels/paddo's. Heb zelf afgelopen zomer op een festival LSD genomen met "vrienden", goed de aanhalingstekens zeggen al veel. Na 2 uur had ik geen zin meer in ze, en ben helemaal alleen op pad geweest. Ik moet zeggen, beste beslissing ooit! Heb de tijd van me leven gehad. Over 2 weken staat er een trip op de planning die ik echt helemaal alleen thuis neem. Heb al voorbereidingen getroffen qua entertainment, zoals canvas en blacklight verf.
Ik denk dat als je goed in je vel zit er niet veel mis kan gaan. Met LSD kan ik mijn gedachten altijd nog erg goed sturen. Heb gehoord dat met Paddo's dit iets moeilijker is. Neem een niet te heftige trip en zorg dat je niet in een moeilijke situatie komt te zitten. En het belangrijkste van alles: Enjoy the flight! =D

Goed misschien volgt er nog een reportje over mijn trip alleen.[/quote]
Nee echt nog nooit ervaring gehad met Lsd, gewoon door het feit dat ik het gewoon niet vind, mijn vriendengroep zijn niet echt bepaald "psychonauten", ze nemen liever eens een pilletje en eens lekker los gaan.
En telkens als ik Lsd vind zijn dit lege zegels ;/
Bij paddo's kun je inderdaad eens last krijgen dat je je gedachten niet goed meer kan sturen, maar door ervaring verdwijnt dit volledig en daardoor kun je volledig genieten van je trips en je trip leiden naar waar dat jij het wil ;D
Ben echt aan het uitkijken naar acid ^^ Ik hoop echt dat m'n pad er deze keer echt naar leid (;

Mvg,
Herbalisme
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alice will find you at the right time :mrgreen:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
universal*flow zei:
Alice will find you at the right time :mrgreen:
Klik om te vergroten...
OK ^^
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wow, beetje late reactie maar mooi report heb je ervan gemaakt zeg. Een genot om te lezen, goede indeling en duidelijk.
Ben nu wel benieuwd om ook eens Dragon's Dynamite te proberen, maar dan zonder MDMA dat werkt toch niet meer bij mij denk ik :P

Peace!
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Te nice report!
Hoeveel tijd zat er tussen inname van de DD's en de xtc?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#10
OldskoolStoner zei:
Te nice report!
Hoeveel tijd zat er tussen inname van de DD's en de xtc?
Klik om te vergroten...
Rond de 2 uur vermoed ik :grin:

Greets
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlo86 zei:
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?
Klik om te vergroten...
Dat waren 2 heavy porties in die smartshop :tongueout:
Ben van plan binnenkort grote overdosis lsd te proberen, heb tijdje niet meer actief geweest op drugsforum, heb veel geëxperimenteerd met hallucugene middelen maar vind de tijd niet om m'n ervaringen neer te schrijven.

Greets,
Herbz
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Herbalisme zei:
Carlo86 zei:
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?
Klik om te vergroten...
Dat waren 2 heavy porties in die smartshop :tongueout:
Ben van plan binnenkort grote overdosis lsd te proberen, heb tijdje niet meer actief geweest op drugsforum, heb veel geëxperimenteerd met hallucugene middelen maar vind de tijd niet om m'n ervaringen neer te schrijven.

Greets,
Herbz
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy: , wat is volgens jouw een grote overdosis lsd?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Carlo86 zei:
Herbalisme zei:
Carlo86 zei:
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?
Klik om te vergroten...
Dat waren 2 heavy porties in die smartshop :tongueout:
Ben van plan binnenkort grote overdosis lsd te proberen, heb tijdje niet meer actief geweest op drugsforum, heb veel geëxperimenteerd met hallucugene middelen maar vind de tijd niet om m'n ervaringen neer te schrijven.

Greets,
Herbz
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy: , wat is volgens jouw een grote overdosis lsd?
Klik om te vergroten...

Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Woow 600µg :openmouth:
Zo te horen ben je wel van de psychedelica, zou daar geeneens aan willen denken 600µg, dat zou me echt te heftig worden.
Zou het leuk vinden als je er een tripreport over zou schrijven, als je daar tenminste tijd voor hebt :wink:

Greetz
Carlo
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...


Ok, als ik het goed begrijp heb je pas voor het eerst LSD genomen, en je hebt al een mega dosis lsd op, die je nog eens wil opschroeven richting overdose
someone is loving LSD :tearsofjoy:

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet zeggen/denken..

Al moet ik zeggen, dat een vriendin van me perongeluk een keer te veel heeft genomen. Niemand weet hoeveel er in het glas zat en hoe groot de slok was die ze nam (kind of russian roulette with LSD) Ik moet zeggen het was erg interessant om haar zo te zien.
Wel vertelde ze mij dat ze veel lichamelijke ongemakken ervaarde. Heb je dit ook gehad?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Carlo86 zei:
Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Woow 600µg :openmouth:
Zo te horen ben je wel van de psychedelica, zou daar geeneens aan willen denken 600µg, dat zou me echt te heftig worden.
Zou het leuk vinden als je er een tripreport over zou schrijven, als je daar tenminste tijd voor hebt :wink:

Greetz
Carlo
Klik om te vergroten...

Ik zal het proberen, ik probeer telkens een trip report te schrijven als ik iets neem van psychedelica maar soms is dit echt niet mogelijk.
Heb al een paar leuke tripjes gehad die ik jammer genoeg niet hebben kunnen noteren omdat ik er nooit te tijd voor vind, en het 'vlug vlug' noteren doe ik ook niet graag, als ik er 1 schrijf moet het goed zijn.
Denk eigenlijk als ik er 1 zou schrijven dat ik deze dan beter schrijf met m'n sitters erbij, want de vorige keer heb ik momenten gehad die niet te beschrijven waren en die echt als onmenselijk aanvoelden en die ik ook niet meer goed kan herinneren.
Maar ik zal het zeker proberen!

Met vele groeten,
Herbalisme
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#18
universal*flow zei:
Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...


Ok, als ik het goed begrijp heb je pas voor het eerst LSD genomen, en je hebt al een mega dosis lsd op, die je nog eens wil opschroeven richting overdose
someone is loving LSD :tearsofjoy:

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet zeggen/denken..

Al moet ik zeggen, dat een vriendin van me perongeluk een keer te veel heeft genomen. Niemand weet hoeveel er in het glas zat en hoe groot de slok was die ze nam (kind of russian roulette with LSD) Ik moet zeggen het was erg interessant om haar zo te zien.
Wel vertelde ze mij dat ze veel lichamelijke ongemakken ervaarde. Heb je dit ook gehad?
Klik om te vergroten...

Lsd is echt een wondermiddel, het was liefde op het eerste gezicht!
Maar Mescaline vind ik dan toch nog mooier, maar zo'n trip is te intens om zeer dikwijls mee te maken ;D
En ja, op de 450µg had ik momenten dat ik me ongelooflijk raar voelde en ook een chemisch achtergrondje merkte maar niet om te zeggen dat het ongemakkelijk was, ik heb er namelijk me VOLLE teugen van genoten ;D
De dagen erna voelde m'n lichaam nog altijd erg anders aan.
Heb misschien nog niet veel ervaring met lsd maar ik tast bij tripmiddelen altijd graag af naar de extreme grens, dat is iets persoonlijks.
En met een bad trip zit ik niet in, ik ken mezelf redelijk goed en zit erg lekker in m'n vel.

Met vriendelijke groet,
Herbalisme
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Herbalisme zei:
universal*flow zei:
Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...


Ok, als ik het goed begrijp heb je pas voor het eerst LSD genomen, en je hebt al een mega dosis lsd op, die je nog eens wil opschroeven richting overdose
someone is loving LSD :tearsofjoy:

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet zeggen/denken..

Al moet ik zeggen, dat een vriendin van me perongeluk een keer te veel heeft genomen. Niemand weet hoeveel er in het glas zat en hoe groot de slok was die ze nam (kind of russian roulette with LSD) Ik moet zeggen het was erg interessant om haar zo te zien.
Wel vertelde ze mij dat ze veel lichamelijke ongemakken ervaarde. Heb je dit ook gehad?
Klik om te vergroten...

Lsd is echt een wondermiddel, het was liefde op het eerste gezicht!
Maar Mescaline vind ik dan toch nog mooier, maar zo'n trip is te intens om zeer dikwijls mee te maken ;D
En ja, op de 450µg had ik momenten dat ik me ongelooflijk raar voelde en ook een chemisch achtergrondje merkte maar niet om te zeggen dat het ongemakkelijk was, ik heb er namelijk me VOLLE teugen van genoten ;D
De dagen erna voelde m'n lichaam nog altijd erg anders aan.
Heb misschien nog niet veel ervaring met lsd maar ik tast bij tripmiddelen altijd graag af naar de extreme grens, dat is iets persoonlijks.
En met een bad trip zit ik niet in, ik ken mezelf redelijk goed en zit erg lekker in m'n vel.

Met vriendelijke groet,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Mja, jij weet het beste wat je doet! Ik heb er ook wel eens over gedacht om een hele hoge dosis te nemen. Maar dit zou wel in de juiste omgeving moeten gebeuren. Ik ben niet zo bang voor een badtrip, maar als ik trip wil ik altijd graag van alle gemakken voor zien zijn.

Wat was jou setting toen je die extreem hoge dosis LSD nam? En blow je er dan ook bij?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#20
universal*flow zei:
Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...


Ok, als ik het goed begrijp heb je pas voor het eerst LSD genomen, en je hebt al een mega dosis lsd op, die je nog eens wil opschroeven richting overdose
someone is loving LSD :tearsofjoy:

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet zeggen/denken..

Al moet ik zeggen, dat een vriendin van me perongeluk een keer te veel heeft genomen. Niemand weet hoeveel er in het glas zat en hoe groot de slok was die ze nam (kind of russian roulette with LSD) Ik moet zeggen het was erg interessant om haar zo te zien.
Wel vertelde ze mij dat ze veel lichamelijke ongemakken ervaarde. Heb je dit ook gehad?
Klik om te vergroten...

Lsd is echt een wondermiddel, het was liefde op het eerste gezicht!
Maar Mescaline vind ik dan toch nog mooier, maar zo'n trip is te intens om zeer dikwijls mee te maken ;D
En ja, op de 450µg had ik momenten dat ik me ongelooflijk raar voelde en ook een chemisch achtergrondje merkte maar niet om te zeggen dat het ongemakkelijk was, ik heb er namelijk me VOLLE teugen van genoten ;D
De dagen erna voelde m'n lichaam nog altijd erg anders aan.
Heb misschien nog niet veel ervaring met lsd maar ik tast bij tripmiddelen altijd graag af naar de extreme grens, dat is iets persoonlijks.
En met een bad trip zit ik niet in, ik ken mezelf redelijk goed en zit erg lekker in m'n vel.

Met vriendelijke groet,
Herbalisme[/quote]

Mja, jij weet het beste wat je doet! Ik heb er ook wel eens over gedacht om een hele hoge dosis te nemen. Maar dit zou wel in de juiste omgeving moeten gebeuren. Ik ben niet zo bang voor een badtrip, maar als ik trip wil ik altijd graag van alle gemakken voor zien zijn.

Wat was jou setting toen je die extreem hoge dosis LSD nam? En blow je er dan ook bij?[/quote]

Ja, de vorige keer heb ik er op geblowd. Deze vrijdag ga ik de trip maken, ik zie dan wel of ik het eventueel combineer met weed. Heb naar Acidcore feest geweest en daar me veel te veel laten gaan op mdma en keta, nu even ontnuchteren.

Greets,
Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."