Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + 40g Dragon's Dynamite + Xtc

Speed + 40g Dragon's Dynamite + Xtc

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onrealistisch
Eens aangekomen bij Gl.'s huis deden we een verschrikkelijke ontdekking, de honden hadden Gil. braaksel opgegeten + ze hadden de speed die op de keukentafel lag weten te pakken en hadden het goedje opgelikt, ze stonden echt enorm actief, zaten zwaar te hijgen, zaten constant een kat achterna. B. maakte zich zware zorgen om Bo, het ene hondje, want ze zag er echt verschrikkelijk uit, we gaven haar zout te eten en lieten haar veel water drinken, daarna wikkelden we ze in een dekentje zodat ze mooi warm bleef en legde haar daarna in de zetel bij ons, ik rolde eerst nog een jointje voordat we een filmpje gingen checken, ik vroeg Gl. of hij opnieuw Darkpsy Goa channel wou aanleggen en of we namen elk een pintje en ik slikte m'n xtc pil in, de Goa alleen liet m'n trip alweer sterk intreden. Wat er erg hilarisch was was dat Gil. al constant van diezelfde zak chips aan het eten was en hij werd maar niet leeg. Ik deed er erg lang over om een joint te rollen omdat ik echt aan het trippin' balls was, terwijl hoorde ik opeens geblaf en een pissige kat in de keuken, niet veel later kwam B. terug uit de keuken met een vreemde kat op z'n schouder, de honden waren er enorm agressief naar aan het blaffen, het was echt hilarisch om het beeld te zien van B. met zijn rode muts met een bolletje op en die kat op z'n schouder het was net een piraat ( Ik moet echt onthouden om foto's te maken tijdens m'n volgende trip om het wat interessanter te maken )
W. kwam het na een tijdje beu omdat de honden erg agressief aan het komen waren en de kat was ook constant aan het blazen dus dwong hij B. de kat buiten te zetten. Ik voelde de pil intussen al erg goed en voelde me echt doodsgelukkig, m'n leven was compleet, ik had op zo'n korte periode zoveel leuke dingen meegemaakt en tot zoveel nieuwe inzichten gekomen. We besloten om eindelijk een film te kijken, B. koos de film Wild Wild West uit met Will Smith en deze film paste echt bij het moment, ik interpreteerde het als dat men erg veel kan doen met het menselijke brein, dat men de geest kan manipuleren zodat de persoon eigenlijk iets anders ziet dan dat er is en dat men goed moet nadenken om tot een oplossing te komen want die is er altijd. Ik was ook nog sterk aan het hallucineren tijdens de film ( al 6 uur ) en het was echt fantastisch, het is echt aan te raden om deze film te bekijken tijdens je trip!!
Na de film besloten we nog potje te spelen, dit is een spel waarbij je met een stukje van 20 cent tegen de tafel moet smijten en daarna is het de bedoeling dat hij in een beker valt gevuld met bier, als je hierin slaagt moet de andere de beker uitdrinken.
Na een tijdje waren we dit spel beu omdat niemand er echt in slaagde om het muntje in de beker te krijgen. Ik besloot om m'n ogen dicht te doen en nog wat te genieten van m'n trip die wat aan het afzwakken was, toch zag ik nog fantastische dingen met m'n ogen dicht.

Kortom: Dit was een fantastische trip, de setting was perfect, het gezelsschap was perfect, het toeval van gebeurtenissen waren perfect, de dosage truffels was perfect, niks gevoeld van vermoeidheid wat ik gedacht had door de speed, heb zelf geen last gehad van bodyload wat ik wel soms gehad heb bij lagere hoeveelheden, heb even last gehad van een mindfuck, maar zelfs dat heb ik positief ervaren. Ben nu aan het plannen om voor de eerste keer LSD te nemen en zal me vervolgens eens wagen aan mescaline (;

Love the way you live!
Live the way you love!
Herbalisme
p
psychonautje020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de lsd zal je helemaal verbazen :wink:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychonautje020 zei:
de lsd zal je helemaal verbazen :wink:
Klik om te vergroten...
Ik kijk er erg naar uit, heb al veel verbazende tripreports gelezen.
Ben nu gewoon even aan het wachten wegens kruistolerantie, hoelang moet je hierbij wachten?
Heb gelezen bij Lsd slechts 2 weken.

Mvg,
Herbalisme
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#4
mooi report!! =D
Ik moest echt even glimlachen toen ik las dat de dark psy je beter in je trip haalde. Ben zelf een groote dark psy liefhebber!

Hoe zit het me de honden? Ik hoop dat ze er niets aan over hebben gehouden. Heb zelf ook altijd angsten met mijn hond, maar gelukkig heeft ze nog nooit iets aan drugs binnengekregen.

Met LSD heb ik gehoord dat de tolerantie 4 tot 6 weken is. Maar zelf heb ik wel eens een trip gehad en 7 dagen later weer, en die kwam goed aan. Nu was de dosis van weekend 1 redelijk laag. en die van weekend 2 erg hoog.
Kan je toch aanraden om jezelf 4 tot 6 weken rust te geven. Is ook goed voor je hoofd.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#5
universal*flow zei:
mooi report!! =D
Ik moest echt even glimlachen toen ik las dat de dark psy je beter in je trip haalde. Ben zelf een groote dark psy liefhebber!

Hoe zit het me de honden? Ik hoop dat ze er niets aan over hebben gehouden. Heb zelf ook altijd angsten met mijn hond, maar gelukkig heeft ze nog nooit iets aan drugs binnengekregen.

Met LSD heb ik gehoord dat de tolerantie 4 tot 6 weken is. Maar zelf heb ik wel eens een trip gehad en 7 dagen later weer, en die kwam goed aan. Nu was de dosis van weekend 1 redelijk laag. en die van weekend 2 erg hoog.
Kan je toch aanraden om jezelf 4 tot 6 weken rust te geven. Is ook goed voor je hoofd.
Klik om te vergroten...

Met de honden gaat het prima, persoonlijk denk ik dat we het allemaal wat hebben overdreven doordat we onder invloed waren van truffels ;/
Toch zal ik hieruit een les leren voor de toekomst, want ook al hebben ze een kleine hoeveelheid binnen, het blijft schadelijk voor ze.
Het mysterie van het leeg gebouw waar de lichten branden is inmiddels ook opgelost, er speelt namelijk elk weekend een toneeltje in de kerk en de stoelen, tafels, ... zetten ze in dat gebouw. Ik wist wel dat er een logische verklaring was, was wel even schrikken ^^
Ben nu ook enorm gefascineerd door Darkpsy Goa, ook nuchter weet ik er erg van te genieten ;P
Ook bedankt voor de informatie!

Mvg,
Herbalisme
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Herbalisme zei:
universal*flow zei:
mooi report!! =D
Ik moest echt even glimlachen toen ik las dat de dark psy je beter in je trip haalde. Ben zelf een groote dark psy liefhebber!

Hoe zit het me de honden? Ik hoop dat ze er niets aan over hebben gehouden. Heb zelf ook altijd angsten met mijn hond, maar gelukkig heeft ze nog nooit iets aan drugs binnengekregen.

Met LSD heb ik gehoord dat de tolerantie 4 tot 6 weken is. Maar zelf heb ik wel eens een trip gehad en 7 dagen later weer, en die kwam goed aan. Nu was de dosis van weekend 1 redelijk laag. en die van weekend 2 erg hoog.
Kan je toch aanraden om jezelf 4 tot 6 weken rust te geven. Is ook goed voor je hoofd.
Klik om te vergroten...

Met de honden gaat het prima, persoonlijk denk ik dat we het allemaal wat hebben overdreven doordat we onder invloed waren van truffels ;/
Toch zal ik hieruit een les leren voor de toekomst, want ook al hebben ze een kleine hoeveelheid binnen, het blijft schadelijk voor ze.
Het mysterie van het leeg gebouw waar de lichten branden is inmiddels ook opgelost, er speelt namelijk elk weekend een toneeltje in de kerk en de stoelen, tafels, ... zetten ze in dat gebouw. Ik wist wel dat er een logische verklaring was, was wel even schrikken ^^
Ben nu ook enorm gefascineerd door Darkpsy Goa, ook nuchter weet ik er erg van te genieten ;P
Ook bedankt voor de informatie!

Mvg,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
universal*flow zei:
Herbalisme zei:
universal*flow zei:
mooi report!! =D
Ik moest echt even glimlachen toen ik las dat de dark psy je beter in je trip haalde. Ben zelf een groote dark psy liefhebber!

Hoe zit het me de honden? Ik hoop dat ze er niets aan over hebben gehouden. Heb zelf ook altijd angsten met mijn hond, maar gelukkig heeft ze nog nooit iets aan drugs binnengekregen.

Met LSD heb ik gehoord dat de tolerantie 4 tot 6 weken is. Maar zelf heb ik wel eens een trip gehad en 7 dagen later weer, en die kwam goed aan. Nu was de dosis van weekend 1 redelijk laag. en die van weekend 2 erg hoog.
Kan je toch aanraden om jezelf 4 tot 6 weken rust te geven. Is ook goed voor je hoofd.
Klik om te vergroten...

Met de honden gaat het prima, persoonlijk denk ik dat we het allemaal wat hebben overdreven doordat we onder invloed waren van truffels ;/
Toch zal ik hieruit een les leren voor de toekomst, want ook al hebben ze een kleine hoeveelheid binnen, het blijft schadelijk voor ze.
Het mysterie van het leeg gebouw waar de lichten branden is inmiddels ook opgelost, er speelt namelijk elk weekend een toneeltje in de kerk en de stoelen, tafels, ... zetten ze in dat gebouw. Ik wist wel dat er een logische verklaring was, was wel even schrikken ^^
Ben nu ook enorm gefascineerd door Darkpsy Goa, ook nuchter weet ik er erg van te genieten ;P
Ook bedankt voor de informatie!

Mvg,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Oh! :mrgreen: Wat ben ik blij met zo'n warm welkom (;
Ben van plan om eens gewoon alleen met een zegeltje lsd of wat truffels m'n trip onder Darkpsy mee te maken, want met vrienden kan ik er niet echt ten volle van genieten. M'n vrienden nemen het eerder om gewoon eens te trippen, ik geef er een diepere betekenis aan en vind het erg jammer dat zij er niet zo over denken ;/
Is het safe om lsd zonder sitter te nemen?

Mvg,
Herbalisme
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knap reportje! leest lekker weg :)

Mooi en duidelijk omschreven overigens.

Grts!
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeer leuk report om te lezen, herken er verschillende dingen uit uit verschillende trips die ik zelf heb meegemaakt.
Om een of andere reden waren er bij mij ook altijd honden aanwezig,
En ik was meestal de enige die met de honden om kon gaan op de truffels.
Echt zo'n Dog Whisperer gevoel kreeg ik toen, alsof ik een macht had die op dat moment niemand had,
Omdat de meeste van de groep bang waren voor de honden. :P

Wil zelf ook binnenkort aan de LSD gaan, al ben ik niet zeker of ik eerst DMT ga doen.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:[/quote]
Oh! :mrgreen: Wat ben ik blij met zo'n warm welkom (;
Ben van plan om eens gewoon alleen met een zegeltje lsd of wat truffels m'n trip onder Darkpsy mee te maken, want met vrienden kan ik er niet echt ten volle van genieten. M'n vrienden nemen het eerder om gewoon eens te trippen, ik geef er een diepere betekenis aan en vind het erg jammer dat zij er niet zo over denken ;/
Is het safe om lsd zonder sitter te nemen?

Mvg,
Herbalisme[/quote]

Heb je wel eens LSD gehad? Ik zelf heb meer ervaring met LSD dan met truffels/paddo's. Heb zelf afgelopen zomer op een festival LSD genomen met "vrienden", goed de aanhalingstekens zeggen al veel. Na 2 uur had ik geen zin meer in ze, en ben helemaal alleen op pad geweest. Ik moet zeggen, beste beslissing ooit! Heb de tijd van me leven gehad. Over 2 weken staat er een trip op de planning die ik echt helemaal alleen thuis neem. Heb al voorbereidingen getroffen qua entertainment, zoals canvas en blacklight verf.
Ik denk dat als je goed in je vel zit er niet veel mis kan gaan. Met LSD kan ik mijn gedachten altijd nog erg goed sturen. Heb gehoord dat met Paddo's dit iets moeilijker is. Neem een niet te heftige trip en zorg dat je niet in een moeilijke situatie komt te zitten. En het belangrijkste van alles: Enjoy the flight! =D

Goed misschien volgt er nog een reportje over mijn trip alleen.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#11
universal*flow zei:
Welcome to the Dark Psy side :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Oh! :mrgreen: Wat ben ik blij met zo'n warm welkom (;
Ben van plan om eens gewoon alleen met een zegeltje lsd of wat truffels m'n trip onder Darkpsy mee te maken, want met vrienden kan ik er niet echt ten volle van genieten. M'n vrienden nemen het eerder om gewoon eens te trippen, ik geef er een diepere betekenis aan en vind het erg jammer dat zij er niet zo over denken ;/
Is het safe om lsd zonder sitter te nemen?

Mvg,
Herbalisme[/quote]

Heb je wel eens LSD gehad? Ik zelf heb meer ervaring met LSD dan met truffels/paddo's. Heb zelf afgelopen zomer op een festival LSD genomen met "vrienden", goed de aanhalingstekens zeggen al veel. Na 2 uur had ik geen zin meer in ze, en ben helemaal alleen op pad geweest. Ik moet zeggen, beste beslissing ooit! Heb de tijd van me leven gehad. Over 2 weken staat er een trip op de planning die ik echt helemaal alleen thuis neem. Heb al voorbereidingen getroffen qua entertainment, zoals canvas en blacklight verf.
Ik denk dat als je goed in je vel zit er niet veel mis kan gaan. Met LSD kan ik mijn gedachten altijd nog erg goed sturen. Heb gehoord dat met Paddo's dit iets moeilijker is. Neem een niet te heftige trip en zorg dat je niet in een moeilijke situatie komt te zitten. En het belangrijkste van alles: Enjoy the flight! =D

Goed misschien volgt er nog een reportje over mijn trip alleen.[/quote]
Nee echt nog nooit ervaring gehad met Lsd, gewoon door het feit dat ik het gewoon niet vind, mijn vriendengroep zijn niet echt bepaald "psychonauten", ze nemen liever eens een pilletje en eens lekker los gaan.
En telkens als ik Lsd vind zijn dit lege zegels ;/
Bij paddo's kun je inderdaad eens last krijgen dat je je gedachten niet goed meer kan sturen, maar door ervaring verdwijnt dit volledig en daardoor kun je volledig genieten van je trips en je trip leiden naar waar dat jij het wil ;D
Ben echt aan het uitkijken naar acid ^^ Ik hoop echt dat m'n pad er deze keer echt naar leid (;

Mvg,
Herbalisme
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alice will find you at the right time :mrgreen:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#13
universal*flow zei:
Alice will find you at the right time :mrgreen:
Klik om te vergroten...
OK ^^
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow, beetje late reactie maar mooi report heb je ervan gemaakt zeg. Een genot om te lezen, goede indeling en duidelijk.
Ben nu wel benieuwd om ook eens Dragon's Dynamite te proberen, maar dan zonder MDMA dat werkt toch niet meer bij mij denk ik :P

Peace!
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Te nice report!
Hoeveel tijd zat er tussen inname van de DD's en de xtc?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#16
OldskoolStoner zei:
Te nice report!
Hoeveel tijd zat er tussen inname van de DD's en de xtc?
Klik om te vergroten...
Rond de 2 uur vermoed ik :grin:

Greets
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Carlo86 zei:
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?
Klik om te vergroten...
Dat waren 2 heavy porties in die smartshop :tongueout:
Ben van plan binnenkort grote overdosis lsd te proberen, heb tijdje niet meer actief geweest op drugsforum, heb veel geëxperimenteerd met hallucugene middelen maar vind de tijd niet om m'n ervaringen neer te schrijven.

Greets,
Herbz
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Herbalisme zei:
Carlo86 zei:
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?
Klik om te vergroten...
Dat waren 2 heavy porties in die smartshop :tongueout:
Ben van plan binnenkort grote overdosis lsd te proberen, heb tijdje niet meer actief geweest op drugsforum, heb veel geëxperimenteerd met hallucugene middelen maar vind de tijd niet om m'n ervaringen neer te schrijven.

Greets,
Herbz
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy: , wat is volgens jouw een grote overdosis lsd?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Carlo86 zei:
Herbalisme zei:
Carlo86 zei:
Geweldig report !! :grin:

Maar holy shit 40g truffels zijn dat niet 4 van die bakjes?
Klik om te vergroten...
Dat waren 2 heavy porties in die smartshop :tongueout:
Ben van plan binnenkort grote overdosis lsd te proberen, heb tijdje niet meer actief geweest op drugsforum, heb veel geëxperimenteerd met hallucugene middelen maar vind de tijd niet om m'n ervaringen neer te schrijven.

Greets,
Herbz
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy: , wat is volgens jouw een grote overdosis lsd?
Klik om te vergroten...

Heb gelezen dat alles boven de 650µg puur gestoord is, dus ik zal het proberen met 600µg begeleid onder 2 sitters die heel erg veel ervaring hebben met tripmiddelen.
De vorige maal nam ik 450µg en dat was al zeer intens dus dit wordt waarschijnlijk de intenste trip tot nu toe, ben ook van plan om in April een grote hoeveel mescaline te proberen.
Greets,
Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."