Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnadenanthera Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta!

Anadenanthera Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta!

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drug: Anadenanthera peregrina
Wanneer: Gister



Thuis aangekomen lekker op de bank en klaar voor me eerste Anadenanthera peregrina trip. Wat mijn stelling over drugs is is dat het niet deel moet maken van mijn dagelijks leven. Ik doe het dan ook alleen om te kijken hoe het is. Ik gebruik ook nauwelijks anders dan hullucinerende middelen.

Ik was ontzettend gespannen want ik had hier meerdere Tripreports over gehoord.
Een paar vrienden wouden met mij meedoen maar ik wilde dit, in hun belang alleen doen. Trouwens met vrienden voel ik me een stuk gespannender eigenlijk. Maar dit is persoonlijk neem ik aan.


De trip begon en ik voelde me zwaar depresief. Mijn coordinatie was van het nivaeu 0 en mijn TV heb ik op de grond gedenderd; vraag niet waarom.

Het effect begon te komen en iets gebeurde wat ik al een hele lange tijd niet heb gedaan. Ik begon te huilen. Huilen als een malle omdat ik wist dat het begon maar ik wou het niet. Een soort gevoel dat je krijgt als je net met een achtbaan omhoog rijd als je er inzit; je wilt terug maar weet dat het niet kan. Het voelde ongeveer zoiets als verdrinken; je weet wat er gebeurt in je hoofd maar wil het niet toegeven.


Uit eindelijk zag ik mijzelf van een afstand en werd ik steeds kleiner. Ik kromp. Dit voelde aan als uren die voorbij gingen maar ik werd steeds een steeds kleiner. Uiteindelijk werd ik een atoom en een elektron. En toen gebeurde het... ik verdween; ik was er niet meer. Ik had ook nooit bestaan. Ik dacht niets, ik zag alleen mijn kamer. Al besefte ik niet dat dat mijn kamer was. Of dat er zwaartekracht of tijd was. Ook niet wat de spullen waren. Ik had geen besef meer. Mijn naam wat dan ook ik wist het niet meer. Ik was verdwenen en was er nooit.


Alles hield op er was geen leven niets bestond niets heeft ooit bestaan en ik was in een oneindigheid. En dat bestond ook niet.


Moeilijk voor te stellen dat er niks is... ook geen oneindigheid of wat dan ook.



En toen kwam ik terug; niet erg zachtzinnig, want mijn besef van tijd kwam terug mijn besef van bestaan mijn besef van wat voorwerpen waren en besef van wat ik was. In een luttele 10 seconden zag ik mijzelf weer zitten op de bank.



Geloof het of niet maar ik heb de absolute niets meegemaakt.



Wromtrax heeft gesproken :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
heftig tripje :grin: Vond je het uiteindelijk geen hele vette ervaring?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moest ff googlen wat je nu precies genomen hebt, want ik had er nog nooit van gehoord. Maar het gaat dus om Yopo.
Grappig dat je, je tv omver gooide. In het laatste yopo report dat ik enige tijd geleden las, vernielde iemand z'n kamerplant. Het zet dus wel aan tot vandalisme, die yopo :grin:

Klinkt als een heel bijzondere ervaring, maar ook wel eng.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yopo dus, wou net zoeken scheelt mij weer :P Blijkt toch een aardig krachtig spulletje te zijn. heftige reports over gelezen zoals in 10e demensie terecht komen, nou dit weer.. Is dit trouwens niet een egodood? of is dat juist dat alleen je gedachtes overblijven? (omdat die wegwaren las ik)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
^Dat, en hoe heb je het voorbereid?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk report.. had je verder eigenlijk visuals? ik heb zelf 1 keer een klein beetje visuals gehad van yopo, toen kwam ik in een soort milde dmt trip terecht.

Nog een paar vragen... Hoe voelde je na de trip? Hoeveel heb je genomen? En deed het niet fucking veel pijn met snuiven? :P
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi allemaal :P ben net thuis en wat een reacties :P
ik zal ze 1 voor 1 beantwoorden zodra me pizza op is ^^
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lol, grote pizza blijkbaar :beer:

TrippyShit zei:
Is dit trouwens niet een egodood? of is dat juist dat alleen je gedachtes overblijven? (omdat die wegwaren las ik)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er verschillende soorten ego-deaths zijn. Een ego-death is allezins een ervaring waarbij je ego, je 'ik-beleving' volledig verdwenen is. Er kan dan nog een algeheel besef overblijven, enkel ervaren, een gevoel, of zoals Wromtrax hier beschrijft, helemaal niets. Dus, ego-death komt voor in verschillende vormen met 1 gelijkenis : geen 'ik' meer.

Vwala, das een mooie definitie vind ik :tongueout: Ik weet niet hoe de rest er naar kijkt, maar zo zie ik het. Zelf heb ik ook al verschillende ego-deaths meegemaakt, sommige heftiger dan andere.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben je nou nog bezig met je pizza,,:openmouth: jaa nu mag je ons ook wel een stukje sponseren hoor :grin: :wink: whaha lol..
vet report trouwens,, maar yopo dus? zit daar ook niet gewoon dmt in
:confused: ??
peace
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja hij is op hoor jongens : :beer:


Nou ja beloofd is beloofd dus hier komen ze:


TrippyShit zei:
Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta!
door TrippyShit op 02 jun 2008 21:18
heftig tripje Vond je het uiteindelijk geen hele vette ervaring?
Klik om te vergroten...
Zeker weten, het is vooral erg bijzonder! Ik heb liever een verbreding van mijn wereld dan een tijdelijk lekkere kick en daarna een downgevoel.

kapitein-x zei:
Ik moest ff googlen wat je nu precies genomen hebt, want ik had er nog nooit van gehoord. Maar het gaat dus om Yopo.
Grappig dat je, je tv omver gooide. In het laatste yopo report dat ik enige tijd geleden las, vernielde iemand z'n kamerplant. Het zet dus wel aan tot vandalisme, die yopo :grin:

Klinkt als een heel bijzondere ervaring, maar ook wel eng.
Klik om te vergroten...
Of het tot vandalisme aanzet? Eerder tot wanhoop want ik had geen aggresief gevoel. Eerder wanhopig/angstig


TrippyShit zei:
Yopo dus, wou net zoeken scheelt mij weer :P Blijkt toch een aardig krachtig spulletje te zijn. heftige reports over gelezen zoals in 10e demensie terecht komen, nou dit weer.. Is dit trouwens niet een egodood? of is dat juist dat alleen je gedachtes overblijven? (omdat die wegwaren las ik)
Klik om te vergroten...
Daar had Argulas al op geantwoord :P
p
perzikLid
01-01-2024, 00:00
#11
yopo....
dat spul knalt in je hoofd!!!!
krijgt een energie die lngs je rug langs boven loopt tot in je hoofd en daar wat blijft vaststeken en wanhopig door je hoofd tracht te breken...
vrij pijnlijk :)
nooit zo'n harde flash gehad
maar ik heb ook nooit meer dan 2 dikke lijnen gesnoven (vermengd mt kalk ofzo)
ook elke keer moeten braken

ik had gewoon hectische kleurrijke patroon hallucinaties waarin plots zeer realistisch een gezicht verscheen...
ik wou meer over het gezicht te weten komen en focusde me erop maar dan verdween het...waarschijnlijk net omdat ik het te hard wou zien...

yopo heeft wel iets
maar heeft mij voorlopig nog niet overtuigd


jou trip lijkt me anders wel heel stevig :)
heeft het je niet veranderd?
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iedere trip veranderd je wel een beetje :) het mooiste van dit was dat ik echt mijn bereik van wat ik me kon voorstellen een stuk heb vergroot. Probeer jij maar eens je naam te vergeten :P laat staan besef van het bestaan.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#13
boe
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
En daar kwam je sig heel mooi naar voren, wromtrax
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
geweldige trip report hij duurde niet zo lang namenlijk
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij ben je blijven hangen jong :tongueout:

als ik dit zo lees midden in een na trip, lijk je wel een psycho :grin:

Een paar vrienden wouden met mij meedoen maar ik wilde dit, in hun belang alleen doen. Trouwens met vrienden voel ik me een stuk gespannender eigenlijk. Maar dit is persoonlijk neem ik aan.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt echt als wartaal :grin:
s
samputaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Anadenanthera Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta

Goede beschrijving!

Volledig herkenbaar met mijn Yopo trip, waarvan ik het verhaal hier op heb gepost.

Het blijft een raar spulletje... heb het daarna nooit meer aangeraakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."