Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer speed. Wat een nacht!

1e keer speed. Wat een nacht!

10 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
mandragora zei:
Was een leuk reportje, heb je een dip/kater gehad?
Klik om te vergroten...

Nee niet echt. Heb uiteindelijk 4 uurtjes geslapen daarna, was de dag daarna alleen een beetje moe.

Deamon zei:
omdat het effect dan minder lijkt te worden.
Klik om te vergroten...
Nou, het effect werd niet minder, alleen de werking. Ik voelde me nog steeds gewoon lekker, heerlijk zelfs. Maarja, ik kan wel inzien wat je bedoelt. Wou ik weer hard gaan, had ik weer speed nodig gehad. Maar die behoefte was er niet echt bij mij.
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben bang voor speed. paar keer gedaan en alle keren was ik een week niet aanspreekbaar erna :(
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahaha zo herkenbaar met mijn eerste keer. Dat je denkt oké nou gewoon energie en toen die er goed inzat heb ik wel honderd keer gezegd DIT IS ZO CHILL DIT MOETEN WE ECHT VAKER DOEN DIT IS ECHT CHILL IK VOEL ME ECHT FIJN LETSGOOOOOOOOOOO praat praat praat praat dans dans dans praat dans dans dans dans. Grappig dat je er soort van 'sociaal' van wordt. Gewoon naar iemand toegelopen en gezegd 'goh jij danst echt leuk, dat wou ik even zeggen, doei!', haha.
De volgende dag dacht ik wel 'oké dit moet ik echt niet te vaak doen' maar dat is altijd natuurlijk met drugs vind ik. Trouwens wel relaxt dat je nog een uurtje af en toe geslapen heb, ik slaap de nacht zelf sowieso niet en de nacht erop vaak ook maar 3 uur of zo..
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
De volgende dag dacht ik wel 'oké dit moet ik echt niet te vaak doen' maar dat is altijd natuurlijk met drugs vind ik. Trouwens wel relaxt dat je nog een uurtje af en toe geslapen heb, ik slaap de nacht zelf sowieso niet en de nacht erop vaak ook maar 3 uur of zo..
Klik om te vergroten...

Ik had dat probleem dus totaal niet! De nacht erna sliep ik namelijk als een roosje(wel 12 uur, beetje veel voor mijn doen). Ik hoorde inderdaad dat het niet vaak gebeurd dat je erna een beetje slaapt, vooral niet als het je eerste keer is. Maar ik heb geen kater of iets dergelijks gehad, alleen een beetje vermoeidheid.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is puur omdat je het nog niet gewend bent, houden zo dus! Als je het vaker gaat doen zul je vaker naderhand niet kunnen slapen. Uiteindelijk wordt het dan meestal een nachtje doorhalen en zodra je daaraan went komt de volgende nacht ook in de problemen!
S
Sir LexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mart94 zei:
Pandan schreef:
Daar stonden we dan. Twee volwassen kerels, op een dinsdagnacht, met nightcore muziek, allebij een washandje in onze mond, te stampen en te kauwen als een malloot.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Hahahaha heerlijk dit! Zie het helemaal voor me :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waar? In de studentenkamer van mijn maat B.
Wat? Speed, ongeveer 150 mg per persoon
Wie? Ik en B.

Out of the blue hadden ik en mijn maat B besloten om speed te gaan gebruiken. Ik had ongeveer 500mg geregeld, daarna was het tijd om naar B. te gaan.

We begonnen om 21:00 met onze eerste lijntjes. Ik had geen weegschaaltje of iets dergelijks dus we maakten de lijntjes maar op gevoel. Ik denk persoonlijk dat het eerste lijntje ongeveer 25 mg p.p. was. We snoven onze eerste lijntje, jezus wat brandde dat zeg! We hadden allebij 0 ervaring met snuiven en speed, dus dit klapte in als een bom.
De eerste effecten begonnen we na een paar minuutjes al te voelen. Ik voelde me heel druk, praatgraag en vol energie. B. had precies hetzelfde. Nog steeds bleef het gevoel hangen dat we er nog niet inzaten, dus we besloten een half uurtje later een lijntje bij te nemen. Ik denk dat het weer rond de 25-30 mg was per persoon. Weer dat branderige gevoel, dit keer voelde het minder pijnlijk. We zaten een beetje met tranen in onze ogen voor ons uit te staren toen hij insloeg. Jemig, wat een energie! Ik voelde me zo licht!

We stonden lekker te stampen op nightcore(voor degene die dit niet kent, youtube is je vriend!) toen we plotseling totaal geen zin meer hadden om te dansen. Lekker zitten, peukjes roken, hoop lullen(op een belachelijke snelheid trouwens). We voelden ons behoorlijk rustig. Dat hadden we allebij totaal niet verwacht. We zaten gewoon optimaal te chillen, Pink Floyd en aanverwante muziek te luisteren, we hadden het heerlijk naar onze zin.

Nadat we ongeveer een uurtje gechilld hadden, was het tijd voor lijntje nummer 3! Deze was wat groter, rond de 40-50 mg. Lijntjes klaar, snuiven maar! En godverdomme, wat knalde die hard in zeg. Ik stond retestrak, B. zat tegenover me met schoteltjes van ogen. We moesten en zouden gaan stampen! En dat hebben we een uur volgehouden. Ik zei tussen het stampen door of B. wat te kauwen had, want me kaken stonden behoorlijk strak. We hadden helaas geen kauwgom in huis, dus zei B.: 'Pak anders gewoon een washandje om op te kauwen!'
Daar stonden we dan. Twee volwassen kerels, op een dinsdagnacht, met nightcore muziek, allebij een washandje in onze mond, te stampen en te kauwen als een malloot. En wat was dat lekker! Ik had nog nooit zoveel energie gehad als toen. Na een uurtje kwamen we weer in onze chill. Weer lekker peukjes roken, beetje chille muziek en lullen als brugmannen.

Na een uurtje chillen, wat overigens weer heerlijk was, keken we elkaar eventjes aan. Ja hoor, tijd voor lijntje nummer 4! 25-30 mg weer, nightcore opzetten, wierookje opsteken(want we meurden naar zweet, en niet zo'n beetje ook) en stampen maar! Dit lijntje deed geeneens zeer meer, het voelde zelfs lekker! We hielden het dit keer maar een half uurtje vol, het stampen. Daarna gewoon 2 uur gechilled. Toen vonden we het allebij wel genoeg geweest. Tijd om te gaan 'slapen'.

Ik weet nu wat plafonddienst betekend. Ik kon echt niet slapen, maar was wel moe. Een heel raar gevoel. Ik heb over de hele avond minstens 10 keer moeten plassen. Alles wat ik dronk kwam er voor mijn gevoel weer uit, zij het een halfuurtje later.
Ik sliep een uurtje, dan werd ik weer eventjes wakker. Dan sliep ik een uurtje, dan werd ik weer wakker. B. had precies hetzelfde.

Al met al, speed was veel meer dan wat wij er van verwacht hadden. We hadden namelijk het idee in ons hoofd dat we alleen ontzettend veel energie zouden hebben, maar de chillfases waren echt heerlijk! Lekker die rillingen over je lijf, constante smile op je gezicht en praten over van alles en nog wat.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk te lezen dit, aangename eerste ervaring met pep denk ik zo :)

jullie snuiven wel snel bij imo, als ik pep doe...1 lijn en BAM, het gaat wel wat in golfjes maar gaan zitten zit er hier niet in, ik blijf dansen dansen dansen...krijg er geen genoeg van, dit houd wel voor een lange tijd aan , tot zo wel een uurtje of 6-7.
Misschien is het door de combinatie met alcohol...., bij pep hoort steevast alcohol bij hier :) .

Als ik bijsnuif is het max 1x, na die 6uur dan, en daar houd het op.
Heb weinig van het spul nodig om te gaan als een malle in tegenstelling tot anderen :grin:
Ben vrij gevoelig aan speed laat ik het zo zeggen.

ff over dat zeiken, heb het ook gehad na een nachtje pep, ik stond te zeiken...en te zeiken... en te zeiken.... verwonderd hoeveel eruit kwam, echt abnormaal. Heb wel 5min ofzo onophoudelijk staan zeiken

Was een leuk reportje, heb je een dip/kater gehad?

peace!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pandan zei:
Daar stonden we dan. Twee volwassen kerels, op een dinsdagnacht, met nightcore muziek, allebij een washandje in onze mond, te stampen en te kauwen als een malloot.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Prachtig hahaha, al lijkt me een washandje toch niet echt chill.

Klinkt wel helemaal bekend verder, het enige verschil is dat ik altijd aan de klus ga :grin: Maakt niet uit wat, gewoon dingen bouwen, repareren of slopen en met gereedschap klooien :tearsofjoy:

mandragora zei:
jullie snuiven wel snel bij imo, als ik pep doe...1 lijn en BAM, het gaat wel wat in golfjes maar gaan zitten zit er hier niet in, ik blijf dansen dansen dansen...krijg er geen genoeg van, dit houd wel voor een lange tijd aan , tot zo wel een uurtje of 6-7.
Klik om te vergroten...

Is denk ik het verschil in setting en kwaliteit. Als ik op een feestje sta gebruik ik veel minder dan thuis en als ik 73% heb gebruik ik meestal ook maar één keer. De laatste keren had ik 50% met 40% caff en dan kan ik de hele nacht door gebruiken, 't houdt niet op
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pandan schreef:
Daar stonden we dan. Twee volwassen kerels, op een dinsdagnacht, met nightcore muziek, allebij een washandje in onze mond, te stampen en te kauwen als een malloot.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Hahahaha heerlijk dit! Zie het helemaal voor me :tearsofjoy:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk report. :)

Pep zorgt er niet uit zichzelf voor dat je urenlang hyperactief bent, het werkt harder naar mate je zelf actiever bent, chillen kan dus ook, maar ik vind het persoonlijk zonde om dat teveel te doen, omdat het effect dan minder lijkt te worden.

Het pissen is ook herkenbaar, tegenwoordig hoef ik gelukkig niet meer zo vaak, maar nog wel vaker dan normaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."