Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie ?

Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie ?

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
anoniempje-veelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van net 18 jaar en ik heb iets naars meegemaakt.
Ik heb namelijk na het gebruikt 0.5 gram white widdow in een bad trip terecht gekomen.
Het voelde anders en eng want tijd en ruimte kwam erg laat aan. Nu 3 dagen later heb ik nog steeds moe en raar gevoel. Ik heb het gevoel alsof ik leef maar soms ook niet en ik voel me handen wel maar heb het gevoel dat ze niet van mij zijn. Het werd op de dag minder maar kon het niet laten om niet me ouders te vertellen. Zij hebben bloed laten prikken ( wacht nog op de uitslag).
Dus kan iemand me helpen en vertellen of dit overgaat ?

Al mijn vrienden geloven me niet omdat ze zovaak blowen en niets overkomt en ik ben bang dat ik DEPERSONILSATIE hebt opgelopen ( stond op internet). Het is nu dag 4 en nog is het lichte rare gevoel aanwezig.

Please help me :flushed: :flushed: :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie

Heb je het je ouders wel of niet verteld? Bloed prikken kan uiteraard geen kwaad aangezien ze dan rare ziektes kunnen uitsluiten. Maar depersonalisatie zal in ieder geval niet met een bloed test te vinden zijn.

Ik zou je vooral niet te druk maken eigenlijk, dat zal je klachten er niet echt beter op maken. Ik wil uiteraard niet zeggen dat je je aan stelt, maar waarschijnlijk valt het allemaal wel mee. Probeer er gewoon niet teveel over na te denken en pak je dagelijkse leven weer op. Blijf je dan na een paar weken nog klachten houden, ga eens met je huisarts praten.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie

Als dit na een korte tijd niet wegtrekt zou ik wel bij een professional aangeven dat je er last van hebt gekregen na het roken van wiet, dat je vrienden het niet overkomt betekend niet dat het jou ook niet kan overkomen, dat is niets om je voor te schamen!
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie

Depersonalisatie is niet iets wat je 'oploopt'.
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie

Heel simpel, goed eten slapen en bezigzijn.
Je bent blijkbaar gevoelig voor dat soort shit, kappen met blowen beter.. ik heb het ook op een kutte manier moeten ondervinden.

1-2 jaar geleden paniekaanval gehad na blowen en xtc... heb er zo af en toe nog steeds last van
a
anoniempje-veelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie

Hallo allemaal dag 5 en volgens mij helemaal genezen, ik heb weer het gevoel dat ik weer ik ben.
En me ouders had ik het wel verteld.
Op internet lees je allemaal symptomen die overeenkomen en word je snel bang , maar ik raak die shit nooit meer aan.

En nu weer verder leren

Bedankt voor de tips :wave:
b
belgiandudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie

Ybez zei:
1-2 jaar geleden paniekaanval gehad na blowen en xtc... heb er zo af en toe nog steeds last van
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je exact met paniekaanvallen? Heeft dit betrekking op het gebruik zelf, jezelf als persoon of je leven in het algemeen?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie

belgiandude zei:
Ybez zei:
1-2 jaar geleden paniekaanval gehad na blowen en xtc... heb er zo af en toe nog steeds last van
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je exact met paniekaanvallen? Heeft dit betrekking op het gebruik zelf, jezelf als persoon of je leven in het algemeen?
Klik om te vergroten...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paniekaanval

anoniempje-veel zei:
Hallo allemaal dag 5 en volgens mij helemaal genezen, ik heb weer het gevoel dat ik weer ik ben.
En me ouders had ik het wel verteld.
Op internet lees je allemaal symptomen die overeenkomen en word je snel bang , maar ik raak die shit nooit meer aan.

En nu weer verder leren

Bedankt voor de tips :wave:
Klik om te vergroten...

Goed om te horen dat het weer over is. Het heeft waarschijnlijk met je dosering en verkeerd handelen te maken gehad. Als je het nooit meer gebruikt weet je zeker dat het niet door drugs opnieuw zal gebeuren :wink:
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie

belgiandude zei:
Ybez zei:
1-2 jaar geleden paniekaanval gehad na blowen en xtc... heb er zo af en toe nog steeds last van
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je exact met paniekaanvallen? Heeft dit betrekking op het gebruik zelf, jezelf als persoon of je leven in het algemeen?
Klik om te vergroten...

Naja als jij een slechte ervaring op XTC hebt blijft dit lang hangen, hier hebben vaak mensen last van. Ik kreeg onder invloed van XTC een paniekaanval omdat ik had geblowd toen ik niet zo lekker ging. Ben van de paniekaanvallen volledig af maar ik ben erdoor wel een stuk onrustiger in mijn hoofd geworden, dat is het enige wat ik er aan heb overgehouden. Wat ik bedoel is dat ik al heel gauw paniekgedachten krijg. Maar ben sinds 2 maanden geleden echt HELEMAAL gestopt met blowen.( dus ook niet zo af en toe een hasje) en merk gewoon dat eerst al die onrustige gedachten 3 keer zo hard terugkomen. Dit komt vast omdat je mind zo verdoofd is geweest tijdens die tijden van blowen. Maar merk na 2 maanden weer enige vorm van zen terugkomen wat erg fijn is :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."