Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben een jongen van net 18 jaar en ik heb iets naars meegemaakt. Ik heb namelijk na het gebruikt 0.5 gram white widdow in een bad trip terecht gekomen. Het voelde anders en eng want tijd en ruimte kwam erg laat aan. Nu 3 dagen later heb ik nog steeds moe en raar gevoel. Ik heb het gevoel alsof ik leef maar soms ook niet en ik voel me handen wel maar heb het gevoel dat ze niet van mij zijn. Het werd op de dag minder maar kon het niet laten om niet me ouders te vertellen. Zij hebben bloed laten prikken ( wacht nog op de uitslag). Dus kan iemand me helpen en vertellen of dit overgaat ? Al mijn vrienden geloven me niet omdat ze zovaak blowen en niets overkomt en ik ben bang dat ik DEPERSONILSATIE hebt opgelopen ( stond op internet). Het is nu dag 4 en nog is het lichte rare gevoel aanwezig. Please help me"
"Re: Blijven hangen na trip HELP lijd ik aan DEPERSONilsatie Hallo allemaal dag 5 en volgens mij helemaal genezen, ik heb weer het gevoel dat ik weer ik ben. En me ouders had ik het wel verteld. Op internet lees je allemaal symptomen die overeenkomen en word je snel bang , maar ik raak die shit nooit meer aan. En nu weer verder leren Bedankt voor de tips"