Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshedonisme en familie reunie op speed+ghb+viagra

hedonisme en familie reunie op speed+ghb+viagra

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet echt wat ik hiermee moet... Hoeveel hiervan is echt gebeurd? En in het geval van alles, waarom?!?

En wat trekt je aan om je familie te willen naaien? :confused:
M
MDMAXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij wel! kuch* onzin kuch*
m
maigretLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik gedaan heb is natuurlijk verschrikkelijk, zie het dus als een soort galgenhumor.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik mis de afloop van het verhaal!
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik twijfel aan de echtheid van dit verhaal.
Stel het is echt: schaam je
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Donders, het is of een naar verhaaltje, of het is een nare ervaring. Wat bezielt je om zoveel GHB te nemen dat je niet meer normaal kan nadenken?
m
maigretLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jongens ik heb heus geen morele lessen nodig van de regulars van het drugs forum. Natuurlijk is deze verloop van gedachten en omstandigheden compleet krankzinnig en ik heb ongeveer het allerergste gedaan wat ik mogelijk in de situatie had kunnen doen. Juist daarom is het grappig en ik heb dit alleen voor wat entertainment value opgeschreven, lach er gewoon om.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee ok, maar ik denk dat incest gedachtes en een overdosis GHB niet echt grappig is in mijn ogen.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#9
maigret zei:
Als jij het contrast tussen het begin van de roes, de intentie om er een sfeer van enorme tederheid en schoonheid mee te prikkelen, en waar het uiteindelijk in eindigt, escapades met hoeren, ordinaire en krankzinnige fantasieën over familieleden, niet grappig vindt zegt dat natuurlijk iets over jouw gevoel voor humor (of gebrek daaraan).
Klik om te vergroten...
Of iets over jou...
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#10
maigret zei:
jouw gevoel voor humor (of gebrek daaraan).
Klik om te vergroten...

Gevoel voor humor is nou eenmaal subjectief. Iets wat ik grappig vind vind jij misschien niet grappig. Maar ik denk dat er veel mensen het met mij eens zijn dat dit niet in mijn straatje past.
M
MDMAXLid
01-01-2024, 00:00
#11
maigret zei:
Jongens ik heb heus geen morele lessen nodig van de regulars van het drugs forum. Natuurlijk is deze verloop van gedachten en omstandigheden compleet krankzinnig en ik heb ongeveer het allerergste gedaan wat ik mogelijk in de situatie had kunnen doen. Juist daarom is het grappig en ik heb dit alleen voor wat entertainment value opgeschreven, lach er gewoon om.
Klik om te vergroten...

Had er dan even boven bij gezet dat het niet echt serieus bedoeld was
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#12
maigret zei:
Als jij het contrast tussen het begin van de roes, de intentie om er een sfeer van enorme tederheid en schoonheid mee te prikkelen, en waar het uiteindelijk in eindigt, escapades met hoeren, ordinaire en krankzinnige fantasieën over familieleden, niet grappig vindt zegt dat natuurlijk iets over jouw gevoel voor humor (of gebrek daaraan).
Klik om te vergroten...
Het zegt ook iets over jouw belevingswereld en hoe die verschilt ten opzichte van die van alle anderen die op deze post gereageerd hebben.

Het zegt ook iets over jouw schrijfstijl, die niet goed genoeg is om ook maar iemand te overtuigen dat dit grappig is.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
(Ondertussen al een oud topic maar goed)

Als je inderdaad zo geniaal zou zijn dat je je het kan veroorloven om te zeggen dat iemand geen humor heeft als hij of zij niet om je lacht, zou je doordeweeks geen kutbaantje meer hebben nee. :P

Ik kan me er echter wel in vinden als de schrijver van dit report vindt dat hij uitgelachen moet worden.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een debiel. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:


Niet dat er iets van klopt though. :sunglasses:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoort dit niet thuis op een site zoals geileverhalenweetikveel.com ??
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet niet, was het verhaal alweer vergeten maar nu ik het teruglees vind ik het eigenlijk toch best wel grappig :tearsofjoy:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#17
echt een typisch verhaal voor op zo'n geile verhalen site, waar van die vieze oude mannetjes hun vieze fantasieën over familieleden kunnen opschrijven..



Dat gevoel krijg ik er tenminste bij
c
choortabletLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waar is het eind van het verhaal!? :confused:
L
LieszulikethiszLid
01-01-2024, 00:00
#19
kokosmakroon900 zei:
echt een typisch verhaal voor op zo'n geile verhalen site, waar van die vieze oude mannetjes hun vieze fantasieën over familieleden kunnen opschrijven..



Dat gevoel krijg ik er tenminste bij
Klik om te vergroten...


Juist ja. :tearsofjoy:
m
maigretLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als jij het contrast tussen het begin van de roes, de intentie om er een sfeer van enorme tederheid en schoonheid mee te prikkelen, en waar het uiteindelijk in eindigt, escapades met hoeren, ordinaire en krankzinnige fantasieën over familieleden, niet grappig vindt zegt dat natuurlijk iets over jouw gevoel voor humor (of gebrek daaraan).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."