#1
Je bent al een tijdje onderweg, maar fijne trip verder! Benieuwd naar hoe het verder gaat verlopen. ![:)]()
Psychedelibee zei:Interessant, wil 2C-P ook al langer proberen maar de enorm lange werkingsduur heeft mij tot op heden wel tegen gehouden om vooral praktische redenen. Je moet er toch echt een flinke tijd voor uit trekken zo.
bobsacamano zei:Ik deel de mening maar bij 2C-E was ik ook wel een uurtje of 10-12 onderweg hoor.
Dat het lang duurt vind ik ook niet heel erg, maar er de tijd voor vinden is best lastig helaas.Mindless zei:Lengte van 12 uur maakte me niet uit bij lsd. Vond het juist wel wat hebben dat het zo lang duurde. Je moet er alleen wel de tijd voor hebben. Dan is een normaal weekend net wat te kort vind ik.
Psychedelibee zei:Dat het lang duurt vind ik ook niet heel erg, maar er de tijd voor vinden is best lastig helaas.Mindless zei:Lengte van 12 uur maakte me niet uit bij lsd. Vond het juist wel wat hebben dat het zo lang duurde. Je moet er alleen wel de tijd voor hebben. Dan is een normaal weekend net wat te kort vind ik.
onlypills zei:@Mindless, uit praktische overwegingen weleens samen met een maat op vrijdagnacht getript, maar dat doe ik dus nooit meer. Vermoeit van een week werken was ik mentaal minder weerbaar en omdat hallucinogene middelen je niet echt wakker houden, viel ik gelijk na mijn plateau in slaap. Dit, terwijl het juist fijn is om nog even na te genieten in de laatste paar uur.
Ik vertel hopelijk niks nieuws![]()
Niks nieuws inderdaad. Een vriend van mij stelde laatst nog voor om op een vrijdagnacht aan de LSD te gaan. Daar heb ik ook voor bedankt, aangezien ik dan liever vroeg begin op zaterdag na een goede nacht slapen. Na een week werken ben je zo'n vrijdagnacht gewoon veels te vermoeid en zit het werk waarschijnlijk ook nog teveel in je hoofd waardoor je tijdens de trip mogelijk vooral met werk onzin bezig bent. Het klinkt heel praktisch inderdaad, maar het komt de trip niet ten goede lijkt me.onlypills zei:Ik vertel hopelijk niks nieuws![]()
(en lachgas). Met tripmiddelen begin ik het liefste ook wat eerder op de zaterdag. Maar ja, je wilt/moet ook weleens wat andere dingen doen in het weekend en zo komt het dan vaak dat het dan toch later op de avond wordt en ik niet veel overhoud van de zaterdagnacht. Dat in combinatie met een eventuele kater op de zondag en daar gaat je weekend weer. :P "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."