Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer salvia: 10x extract

1ste keer salvia: 10x extract

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen

Ik wou al lang eens salvia proberen, maar ik wist echt niet wat ik ervan moest verwachten. Als ik de filmpjes op youtube moest geloven was dit echt geen pretje. Maar ergens vanuit mijn grote interesse voor psychedelische middelen heb ik toch de keuze gemaakt om salvia.

Anyway,
Ik had dus 1 gram van dit spul en ik besloot het te verdelen in 3 porties van 0.15, 0.35 en 0.50g. Daar database erowid zei dat mensen die dit nog nooit geprobeerd hebben best niet meer dan 0.15g nemen.

0.15g
Ik steek 0.15g in de bong en neem een diepe hit. De smaak van de salvia valt enorm tegen, maar daar probeer ik mij over heen te zetten. Tegen de tijd dat ik uitblaas begint de salvia te werken. Ik hoor een soort geruis in m'n oren en heb heel veel zin om te wandelen. Alles lijkt zo interessant, maar ik weet niet juist wat.

0.35g
0.15g was minder erg dan verwacht en ik besluit iets meer dan het dubbele te nemen. Alles gaat weer mooi de bong en na het nemen van een 2de hit heb ik het gevoel dat alles in de kamer samengeperst wordt tot een 1D vlak met mij als middelpunt. Alles lijkt in een spiraal naar mij toegezogen te worden, maar ik wil nog 1 hit pakken. Hoe het komt weet ik niet maar plots heb ik de brandkant van de bong in m'n mond en verschiet ik. Gelukkig nam me sitter die weg en kon ik me direct weer focussen op het schouwspel. Ik zag ze niet echt maar ik wist dat er overal driehoeken, cirkels en vierkanten waren. Het was alsof ik hun aanwezigheid kon voelen.

0.50g
0.35g was best heftig, maar ik voelde dat ik wel meer aankon. Het laatste ook mooi in de bong gedropt en lekker beginnen fikken. Tegen de tijd dat ik het laatste beetje rook ophad voelde ik een enorme lach in me opkomen. Ik keek nog eens vlug naar m'n sitter en die wist direct genoeg. Alles werd in een mum van tijd weer allemaal in een 1d ruimte geperst. Ik begon te schateren van het lachen en m'n sitter begon wat te zeggen tegen me. Ik voel me slap worden, maar m'n lichaam kan niet mee. Ik zak helemaal in mekaar op m'n schoot en zit zo hard te lachen dat er zelfs kwijl uit m'n mond komt. :openmouth:

Hoewel van alles bewust kon ik niks aanvangen met m'n lichaam. Mijn hele beeld werd samengeperst in een klein vierkantje en die werd alsmaar kleiner tot het opeens helemaal zwart was en ik stop met lachen.

Weer bij volledig bewustzijn kom ik recht en vraag ik wat er de afgelopen 2 minuten is gebeurd. En die legt alles uit. Interessant, maar raar spul die salvia. Niet echt iets die je neemt voor je plezier. Maar met de juiste ingesteld kun je er misschien wel iets in vinden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat zal ik zeggen...

een vlak heeft minstens 2 dimensies.

had je nog vragen, of wilde je gewoon dit even meedelen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
wat zal ik zeggen...

een vlak heeft minstens 2 dimensies.

had je nog vragen, of wilde je gewoon dit even meedelen?
Klik om te vergroten...
Dat beschrijft Salvia denk ik wel goed, alles lijkt zo raar dat het logisch is dat een vlak nog maar één dimensie heeft.

Wat voor extract had je gebruikt? (En over welk extract ging je literatuur?) :)
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een extract van 10x (zie titel)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat bedoel ik dus.

salvia is ook grappig om 1 persoon te helpen constant bij te roken. dan kun je er echt diep in gaan.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, inderdaad sorry 2D :tongueout:

En nee ik wou dit gewoon even delen.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik nam telkens bij wanneer de piek min of meer was uitgewerkt. Ik was dus wel nog onder invloed als ik bijnam.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh wauw ik ben een idioot, ik heb je post nog een tweede keer doorgelezen omdat ik dacht dat ik er overheen gekeken had. Titel dus, :')
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
theholyganja zei:
Ja, inderdaad sorry 2D :tongueout:

En nee ik wou dit gewoon even delen.
Klik om te vergroten...

in dat geval vind ik het een leuk reportje om te lezen.

even een zijrichting ingaan: die extracten, kun je 2 gram 10x rechtstreeks vergelijken met 1 gram 20x? ik denk altijd dat dat maar verkooppraat is. weet iemand dat?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt gestandaardiseerde extracten, die zijn over het algemeen ietsjes duurder en die schijnen wel echt verhoudingsgewijs precies de goeie verhouding te bevatten. Maar echte zekerheid kan ik je ook niet geven.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch wel interessant een keer. Ook wel fijn reportje en goed dat je hebt opgebouwd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk reportje om te lezen! Lekker kort, maar toch duidelijk en compleet.

Salvia staat niet bovenaan m'n lijstje, maar vind het zonde om te skippen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Interessant spul hoor Salvia, maar zoals theholyganja ook al concludeerd is het niet iets wat je voor je plezier doet. Ik heb nu 4 keer gedaan denk ik, wil het al heel lang weer een keer doen maar elke keer besluit ik toch dat ik er geen zin in heb.

Hoeveel tijd zat er tussen de 3 doseringen theholyganja?
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#14
max 3 minuten psychedelibee :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
theholyganja zei:
max 3 minuten psychedelibee :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je max 3 minuten na het uitwerken van de piek bedoelt? Anders zou je telkens al trippend hebben bijgenomen. Maargoed nog steeds weinig tijd om bij te komen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Ik neem aan dat je max 3 minuten na het uitwerken van de piek bedoelt? Anders zou je telkens al trippend hebben bijgenomen. Maargoed nog steeds weinig tijd om bij te komen.
Klik om te vergroten...

Toch is het zoals het er letterlijk staat ook wel mogelijk.

Zelf heb ik 1 keer salvia gerookt met wat vrienden, we lachten onszelf te pletter, maar meestal om degene die als laatste gerookt heeft. Salvia roken in de juiste setting is hardstikke grappig, juist omdat het effect niet erg lang aanhoudt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."