#1
Ik kan me voorstellen dat mensen het een ego oplossing zouden kunnen noemen een k-hole, maar volgens mij is dat toch wel echt een ander soort ervaring. Trippen op dissociatieven is zeker interessant hoor, is echt zo anders dan op psychedelica. Persoonlijk vind ik dat extreem vage ook niet echt chill, brengt voor mij ook nooit dezelfde diepte mee als psychedelica.Mindless zei:Ik vind het wel interessant hoe mensen weleens zeggen dat ze een soort ego-oplossing hebben gehad met ketamine, terwijl ketamine je dus zo vaag maakt. Voor mij sluiten die dingen elkaar helemaal uit. Maar daarom ben ik wel benieuwd om eens te ervaren hoe zo'n ketamine trip en zelfs k-hole is. Aan de andere kant kijk ik erg op tegen die vaagheid. Zelfs wiet ligt me de laatste tijd helemaal niet lekker. Ook al neem ik een heel klein beetje, ik word er meteen helemaal wazig van en ik kan dat wazige helemaal niet meer waarderen. Alleen in combinatie met LSD vind ik wiet echt nog een must. Misschien is het maar beter dat ik die ketamine niet heb.