Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed report als DJ

Speed report als DJ

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het nogal een verschil of je onder invloed aan het draaien bent of brandweerman/EHBO-er speelt. Als de veiligheid van anderen in het geding is moet je altijd nuchter zijn... Onder invloed van speed EHBO doen vind ik net zo erg als dronken rijden :confused:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Ik vind het nogal een verschil of je onder invloed aan het draaien bent of brandweerman/EHBO-er speelt. Als de veiligheid van anderen in het geding is moet je altijd nuchter zijn... Onder invloed van speed EHBO doen vind ik net zo erg als dronken rijden :confused:
Klik om te vergroten...

Daar heb je een punt...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
oortjes zei:
Daar heb je een punt..

HAHAHAHAHA snap je em??? Speed, punt, sleutelpunt! Nee was niet grappig
Klik om te vergroten...

Mooie woordspeling ja! :tearsofjoy:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dunnetjess33 zei:
SmartieAndMe zei:
Ik vind het nogal een verschil of je onder invloed aan het draaien bent of brandweerman/EHBO-er speelt. Als de veiligheid van anderen in het geding is moet je altijd nuchter zijn... Onder invloed van speed EHBO doen vind ik net zo erg als dronken rijden :confused:
Klik om te vergroten...

Daar heb je een punt...
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHA snap je em??? Speed, punt, sleutelpunt! Nee was niet grappig
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
:
SmartieAndMe zei:
#zucht
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
oortjes zei:
Daar heb je een punt..

HAHAHAHAHA snap je em??? Speed, punt, sleutelpunt! Nee was niet grappig
Klik om te vergroten...

Mooie woordspeling ja! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Beetje jammer alleen dat die uitgelegd moet worden.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
#zucht
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#8
Door lastige omstandigheden heb ik weer even niks kunnen posten hier, nu heb ik alweer 4 berichten ergens en overal neergezet, alleen ik kan wel zeggen dat ik door die omstandigheden toch wel even een tijdje niks heb gebruikt, ik heb nu ook onlangs een nieuwe vriendin, die toevallig evenveel van hardcore houdt als mij (ik ben alleen na vorige week wel gewend om alleen nog maar op goede snelle terror of frenchcore te kunnen hakken, om een of andere reden gaan m'n voeten sneller dan de muziek :grin: ) maar ik kan dus nog steeds mededelen dat ik nog niet verslaafd ben geraakt ondanks af en toe een beetje overmatig gebruik, maar dat hoort er eigenlijk ook wel weer een beetje bij als je over 2 weken weer een jaartje ouder word, want ik kan moeilijk met m'n verstand blijven haken op een leeftijd van 14 of zo (en op die leeftijd boeide eigenlijk helemaal niks voor mij, maar dat is nu wel gelukkig veranderd, want anders zou ik elk weekend strak staan van (zomaar even een voorbeeld) 3 gram per dag + 10 pillen) ik ben ook onlangs weer wat verder als DJ gekomen, want ik ben sinds kort begonnen met zelf hardcore/hardstyle te maken, en ik wil na m'n verjaardag voor het eerst naar een echt hardcorefeest gaan met wat vrienden, dus zoals je kunt lezen gaat het eigenlijk gewoon top met me, en pep of XTC gebruik ik nu ook vooral alleen maar recreatief en niet meer persé omdat ik me gewoon even beter dan normaal wil voelen, want dan had ik uiteindelijk elke keer weer niks over voor juist die recreatieve dingen. Maar dan rond ik deze post ff af, anders leest waarschijnlijk bijna niemand zo'n lange lap vol tekst (afbeelding erbij zetten voor de aandacht zou ook leuk geweest zijn, alleen ik heb geen flauw idee hoe dat hier moet. (Morgen zal ik waarschijnlijk weer raar staan kijken als ik deze post nuchter bekijk, want ik praat echt veel te veel als ik iets op heb) :grin: :rock: :xtc:
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe by the way ook niet meer aan lijnen, want dan pak ik iedere keer meer dan nodig is, maar nu gebruik ik gewoon m'n goede vriend: de sleutel en dat zorgt ervoor dat ik nooit te veel kan pakken, ik had namelijk wat maanden geleden een beetje de gewoont om een grammetje in 4 keer op de maken, dus eigenlijk 250mg per keer, maar ik merkte toch wel dat ik daar net iets te afgepeigerd van werd, en uiteindelijk was ik m'n buisje en gerei allemaal kwijtgeraakt, dus toen was ik wel verplicht om m'n sleutel te pakken of helemaal niks, maar helemaal niks is toch niet zo heel fijn als je al best moe bent en je moet nog de hele nacht door, ik kan moeilijk op de grond gaan slapen als iedereen bekant op je stapt
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik je berichten zo lees dan gaat het volgens mij helemaal niet zo goed met je. Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel je gebruikt omdat je berichten wat warrig zijn, maar het komt op mij over alsof je vrij jong bent en vrij veel gebruikt.

Mag ik weten hoeveel je gebruikt? En wat? en hoe vaak?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."