#1
Ik vind het nogal een verschil of je onder invloed aan het draaien bent of brandweerman/EHBO-er speelt. Als de veiligheid van anderen in het geding is moet je altijd nuchter zijn... Onder invloed van speed EHBO doen vind ik net zo erg als dronken rijden ![:confused:]()

