Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriendin bad trip

Vriendin bad trip

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedereen die we kennen neemt soortgelijke hoeveelheden, idd belachelijk eigenlijk... het leek altijd alsif 100-200 mg niet voelbaar was en altijd langer in ee trip willen blijven zitten... bedankt voor jullie reacries iig!
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

Afgelopen weekend gingen mijn vriendin en ik rond 9 uur aan de miauw... wij hebben dit al vaker gedaan dus gingen ervan uit dat het weer goed zou gaan. Echter om 10 uur nam zij haar laatste bommetje. Plan was om rind 11 te gaan slapen en kwart voor 11 gingen we nog een peuk roken buiten.

Ze was compleet helder en deed niks raars. Tot ze ineens wegdraaide van mij. Ik dacht dat ze aan het trippen was... toen liep ik naar dr toe en ze was helemaal verstijfd en haar gezicht klopte niet... haar rechterliphoek was omhoog getrokken, haar ogen waren spleetjes en weggedraaid, ze werd helemaal wit van kleur en dr lippen paars en ze keek alsof ze heel veel pijn had... ze reageerde nergens op en begon ineens te schokken waarna ze een epileptische aanvaal kreeg (heeft ze nog nooit gehad) daarna verstijfde ze helemaal als een plank en daarna zakte ze in elkaar en werd nog witter... op dit moment dacht ik serieus dat ze dood was... even later kreeg ze weer kleur en keek met hele grote igen verdwaasd om zich heen. Ze schrok van alles en reageerde nog steeds niet

Ondertussen was de ambulance al bij mijn huis (had ik direct gebeld) en werd ze meegenomen naar eerste hulp... hier werd kwam ze eindelijk weer bij zinnen...

Door dit alles was dit onze laatste keer drugs... zij was bijna dood en ik kom niet maar af van wat ik zag... alleen vraag ik me nog steeds af hoe dit ineens kan gebeuren..

Groetjes
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel mephedrone heeft ze genomen? Heb je jouw mephedrone getest want meestal word iets anders verkocht sedert de ban van dat spul.
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#4
3,5 gram... het is veel te veel dat weet ik maar we hebben weleens meer gebruikt... het was niet getest en was nieuwe mephedrone maar mijn vriend (ook dealer) gebruikte het zelf ook die nacht
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
3,5 gram deze keer en soms wel es meer een andere keer... wees blij dat er nog niemand dood gegaan is met zo een achterlijke hoeveelheden. En omdat je dealer gebruikt ben je ook zeker van je stuk dat je goed spel hebt? Zonder testresultaat weet je nooit wat je in handen hebt...
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee, heb ook al gezeged dat hij zn spul moet laten testen. iig een wijze les voor volgende keer, hoeveelheden waren idd belachelijk
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan het ook zelf laten testen. Ik hoor nogal veel dat mephedrone nu een mengel is van 3mmc en andere gelijkaardige stofjes maar meestal geen mephedrone/4mmc/miauwmiauw/...

En zou je dosissen de volgende keer een stuk lager leggen. Je wil toch het risico niet nemen dat jou vriendin out gaat en niet meer bijkomt? Kan ook met jezelf gebeuren he... Sta er es bij stil.
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaa ga het ook laten testen.. er komt geen volgende keer voor ons haha ben er echt helemaal klaar mee
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat vreselijk om mee te maken!

Maar misschien een vergissing: 3,5 gram of 0,35 gram? (3500 mg -vs- 350 mg)

Ketamingo zei:
alleen vraag ik me nog steeds af hoe dit ineens kan gebeuren..
Klik om te vergroten...

Dan is 3,5 gram namelijk toch je antwoord op deze vraag.
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee het was 3,5 gram, we hadden totaal 7 voor de hele nacht... als het begin uit te werken pakten we weer nieuwe
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja, sorry dat ik het zeg, want het klinkt vreselijk om mee te maken maar dan mag je inderdaad van geluk spreken dat er niemand is doodgegaan. Misschien een goede wake-up call en verstandig om te stoppen.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelukkig is dit goed afgelopen, maar volgens mij weet jij totaal niet waar je mee bezig bent. 3,5 gram wegvreten op een avond is echt te gestoord voor woorden en het verbaast me dat jullie nog leven als je dit soort acties uithaalt. Ik weet niet of je het weet maar een normale dosering miauw ligt tussen de 100-200mg voor een avond.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketamingo zei:
Iedereen die we kennen neemt soortgelijke hoeveelheden, idd belachelijk eigenlijk... het leek altijd alsif 100-200 mg niet voelbaar was en altijd langer in ee trip willen blijven zitten... bedankt voor jullie reacries iig!
Klik om te vergroten...

Is met elke drugs zo volgens mij. Als je niets meer voelt als je bij neemt moet je zeker niet hoger gaan dosseren maar stoppen. Jantje tollerantje staat op je schouder te tikken.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat moet dat eng zijn om mee te maken... En Jezus wat een geluk dat het bij deze waarschuwing gebleven is. Hoop dat het voor jullie idd een moment is om heel goed te beseffen dat het vrij waardeloos is op deze manier met drugs om te gaan. Dus dan idd maar beter helemáál niet. Óf echt de max hoeveelheden serieus gaan nemen.

Wat doet ambulance personeel/ehbo in zo'n geval eigenlijk? Alleen monitoren?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klinkt als een bloedprop / verstopte ader (pure speculatie), de insectjes beginnen onder mn huid te kruipen als ik er aan denk.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat moet dat schrikken geweest zijn!
Heb t zelf ook wel eens gezien bij een vrouw in de detox van die van alcohol aan het ontwennen was. Was wel even een paar uur van slag daarna, dus kan me ontzettend goed voorstellen hoe dat geweest moet zijn!

Laat het een zeer goeie waarschuwing zijn voor jullie beide, want 3.5gr is echt belachelijk veel en zelfs levensgevaarlijk. Dat blijkt nu maar weer, van geluk mogen jullie zeker spreken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."