#1
Voor ik dit verhaal begin, ik ben hier absoluut niet trots op, ik wil deze substantie niet meer gebruiken omdat het iets raars met mij doet wat het tegenovergestelde van positief is. Daarnaast was het niet eens echt leuk, en ben ik erachter gekomen niet echt van dissociatives hou. Ik ben vooral van de echte psychedelica.
Een paar dagen voor de ervaring heb ik via een RC vendor een portie 50mg 3-MeO-PCP besteld. Ik had hiervoor alleen ervaring met Ketamine (1x) en nog nooit in een K-Hole gekomen of iets dergelijks, mijn vriendin en een goede vriend waarmee ik dit deed ook. Heb ook een keertje met mijn vriendin Salvia gedaan, maar hier ging ik niet van trippen.
Ik heb van te voren (net als altijd) erg veel research gedaan en had erg veel zin in de ervaring. Het feit dat ik wist dat je er niet veel van moet nemen vind ik nog het engst, aangezien ik niet meer in staat was helder na te denken.
De dag begon thuis. Lekker aan het ontbijten om 3 uur s'middags
. De vriend, laat ik hem voor het gemak even vriend noemen (haha) kwam zoals afgesproken langs.
Eenmaal aangekomen nam ik een "lijntje" (meer een korreltje) van 3-5 mg. Een half uur tot drie kwartier later voelde ik nog weinig (niet waar achteraf) en zijn we naar het bos gegaan om daar meer te nemen en echt te genieten. Mijn vriend "vriend" had op dit moment nog niet genomen.
Eenmaal aangekomen in het bos hebben we een mooie plek uitgezocht om te zitten en nog een klein beetje genomen. Deze keer nam vriend ook.
Nu even wat informatie: De keer dat ik Salvia deed werd ik best sjaggie dat het niet werkte en dat ik niks voelde. Terwijl ik een half uur daarna mij opeens besefte dat ik toch ondanks de (bijna) geen visuals toch erg onder invloed was. Hier schok ik van, want dit is het eerste moment dat ik ooit niet heb doorgehad dat ik wel onder invloed was.
Dit heeft ook deze dag verpest en gevaarlijk gemaakt, wederom kwam ik hier na de ervaring pas achter.
Na het tweede lijntje kwam ook mijn vriendin erbij. Ze was wat later door de trein. Op dit moment zou de tweede dosis ingekicked moeten zijn, maar ik voel wederom bijna niks.. misschien een heeeeeeeele lichte wazigheid... Achteraf was ik zwaar onder invloed.
Op dit moment verloor ik de capaciteit om te beseffen wat iets met je deed.. ik wist dus wel dat ik een drug nam als ik snoof, maar ik kon niet beseffen wat dat met mij ging doen, hoeveel dat was en alles boeide niet zo.
Van te voren wist ik dat meer nemen dan 15mg erg onverstandig is omdat mania en agressie best normaal is op die dosis.
Hier had ik op dat moment totaal geen besef meer van, onlangs ik twijfelde überhaupt IETS te voelen..
Heeft iemand een verklaring?
Toen het zakje van 50mg bijna op was, waarvan ik by far het meest omdat ik de hele tijd mijn scherm aflikte (heel dom, 2 manieren van innemen ik weet het) en egoïstisch was omdat ik iets wou voelen, kickte het opeens echt echt echt echt in zegmaar. Maar dan echt.
Het was zeer intens, en een groot deel moest nog inkicken... waaronder de orale dosis. Ik had spaghettibenen tot de max en was best blij enzo. Dit was ook nog erg leuk. We hebben rondjesgerent en heel hard gelachen om de effecten.
Maar toen kickte het echt in...
Ik raakte compleet de weg kwijt, wist alleen mijn naam nog en wist niet eens meer dat ik met mensen was. Hier raakte ik ze ook even kwijt. In deze tijd weet ik niet hoe ik niet bad ben gegaan en hoe ik nog kon lopen.. Ik kan me nog herinneren dat ik naam mijn benen keek en het gevoel had niet eens te bewegen, maar toch vooruit te komen. Ik was echt van hoe kan ik nu lopen ik doe niks. Ik hallucineerde echt zwaar, maar op dat moment zelf dacht ik dat het normaal was. Pas achteraf besefte ik hoe ver ik was en wat ik allemaal voor rare dingen heb gedaan. Op de piek wist ik niet eens wat en hoeveel ik op had. Zo heftig was het. Ik liep in een andere realiteit en eentje die niet te begrijpen is. Ik was niet euforisch en erg in de war.
Toen ik weer nuchter was (duurde echt 12 uur) had ik het gevoel in een "p-hole" te hebben gezeten, maar ik dacht dat dat niet zo was omdat ik had gelezen dat je je dan niet meer kan bewegen. Maar toen heb ik nog wat research gedaan en ben ik erachter gekomen dat dat op Ketamine zo is, maar niet op 3-MeO-PCP.. op 3-MeO-PCP kan je in een hole komen en dan toch nog bewegen, maar de meeste mensen slaan dan de boel kort en klein, erg blij dat ik geen erg nare bijwerkingen heb gehad, onlangs dat de wiet de dagen daarna ook dissociatief werd, dit vond ik erg kut...
Wat denken jullie? Heb ik in een hole gezeten of is dat overdreven? Ook hoor ik graag jullie ervaring met deze rc. Doe dit absoluut niet na, want het is niet eens leuk. Toch wel blij een keer zo iets mee te hebben gemaakt maar we waren erg onverstandig door geen trip sitter te hebben.
Mijn vriendin en "vriend" hebben ook een intense trip gehad, maar niet in de buurt van waar ik zat. Mijn vriendin vond het erg leuk, de vriend vond het niet heel speciaal ofzo.
Ik hoor graag van jullie,
Groeten, een onverstandige jongen met een toch redelijke ervaring.
Een paar dagen voor de ervaring heb ik via een RC vendor een portie 50mg 3-MeO-PCP besteld. Ik had hiervoor alleen ervaring met Ketamine (1x) en nog nooit in een K-Hole gekomen of iets dergelijks, mijn vriendin en een goede vriend waarmee ik dit deed ook. Heb ook een keertje met mijn vriendin Salvia gedaan, maar hier ging ik niet van trippen.
Ik heb van te voren (net als altijd) erg veel research gedaan en had erg veel zin in de ervaring. Het feit dat ik wist dat je er niet veel van moet nemen vind ik nog het engst, aangezien ik niet meer in staat was helder na te denken.
De dag begon thuis. Lekker aan het ontbijten om 3 uur s'middags
Eenmaal aangekomen nam ik een "lijntje" (meer een korreltje) van 3-5 mg. Een half uur tot drie kwartier later voelde ik nog weinig (niet waar achteraf) en zijn we naar het bos gegaan om daar meer te nemen en echt te genieten. Mijn vriend "vriend" had op dit moment nog niet genomen.
Eenmaal aangekomen in het bos hebben we een mooie plek uitgezocht om te zitten en nog een klein beetje genomen. Deze keer nam vriend ook.
Nu even wat informatie: De keer dat ik Salvia deed werd ik best sjaggie dat het niet werkte en dat ik niks voelde. Terwijl ik een half uur daarna mij opeens besefte dat ik toch ondanks de (bijna) geen visuals toch erg onder invloed was. Hier schok ik van, want dit is het eerste moment dat ik ooit niet heb doorgehad dat ik wel onder invloed was.
Dit heeft ook deze dag verpest en gevaarlijk gemaakt, wederom kwam ik hier na de ervaring pas achter.
Na het tweede lijntje kwam ook mijn vriendin erbij. Ze was wat later door de trein. Op dit moment zou de tweede dosis ingekicked moeten zijn, maar ik voel wederom bijna niks.. misschien een heeeeeeeele lichte wazigheid... Achteraf was ik zwaar onder invloed.
Op dit moment verloor ik de capaciteit om te beseffen wat iets met je deed.. ik wist dus wel dat ik een drug nam als ik snoof, maar ik kon niet beseffen wat dat met mij ging doen, hoeveel dat was en alles boeide niet zo.
Van te voren wist ik dat meer nemen dan 15mg erg onverstandig is omdat mania en agressie best normaal is op die dosis.
Hier had ik op dat moment totaal geen besef meer van, onlangs ik twijfelde überhaupt IETS te voelen..
Heeft iemand een verklaring?
Toen het zakje van 50mg bijna op was, waarvan ik by far het meest omdat ik de hele tijd mijn scherm aflikte (heel dom, 2 manieren van innemen ik weet het) en egoïstisch was omdat ik iets wou voelen, kickte het opeens echt echt echt echt in zegmaar. Maar dan echt.
Het was zeer intens, en een groot deel moest nog inkicken... waaronder de orale dosis. Ik had spaghettibenen tot de max en was best blij enzo. Dit was ook nog erg leuk. We hebben rondjesgerent en heel hard gelachen om de effecten.
Maar toen kickte het echt in...
Ik raakte compleet de weg kwijt, wist alleen mijn naam nog en wist niet eens meer dat ik met mensen was. Hier raakte ik ze ook even kwijt. In deze tijd weet ik niet hoe ik niet bad ben gegaan en hoe ik nog kon lopen.. Ik kan me nog herinneren dat ik naam mijn benen keek en het gevoel had niet eens te bewegen, maar toch vooruit te komen. Ik was echt van hoe kan ik nu lopen ik doe niks. Ik hallucineerde echt zwaar, maar op dat moment zelf dacht ik dat het normaal was. Pas achteraf besefte ik hoe ver ik was en wat ik allemaal voor rare dingen heb gedaan. Op de piek wist ik niet eens wat en hoeveel ik op had. Zo heftig was het. Ik liep in een andere realiteit en eentje die niet te begrijpen is. Ik was niet euforisch en erg in de war.
Toen ik weer nuchter was (duurde echt 12 uur) had ik het gevoel in een "p-hole" te hebben gezeten, maar ik dacht dat dat niet zo was omdat ik had gelezen dat je je dan niet meer kan bewegen. Maar toen heb ik nog wat research gedaan en ben ik erachter gekomen dat dat op Ketamine zo is, maar niet op 3-MeO-PCP.. op 3-MeO-PCP kan je in een hole komen en dan toch nog bewegen, maar de meeste mensen slaan dan de boel kort en klein, erg blij dat ik geen erg nare bijwerkingen heb gehad, onlangs dat de wiet de dagen daarna ook dissociatief werd, dit vond ik erg kut...
Wat denken jullie? Heb ik in een hole gezeten of is dat overdreven? Ook hoor ik graag jullie ervaring met deze rc. Doe dit absoluut niet na, want het is niet eens leuk. Toch wel blij een keer zo iets mee te hebben gemaakt maar we waren erg onverstandig door geen trip sitter te hebben.
Mijn vriendin en "vriend" hebben ook een intense trip gehad, maar niet in de buurt van waar ik zat. Mijn vriendin vond het erg leuk, de vriend vond het niet heel speciaal ofzo.
Ik hoor graag van jullie,
Groeten, een onverstandige jongen met een toch redelijke ervaring.