#1
@Stonologie
Als je daar mee overdoseert krijg je van t zelfde hoor.
Als je daar mee overdoseert krijg je van t zelfde hoor.
Klassieke fout, alvast bijpakken terwijl je zit te wachten tot de eerste hit volledig effect heeft
3-MeO-PCP lijkt inderdaad meer manisch/verward te worden dan volledige dissociatie. Dus tja, P-Hole, kan je het zo noemen. Ik vind het wel een grappige term![]()
3-MeO-PCP duurt meer dan een uur om volledig in te slaan, nasale of orale inname maakt daarbij niet zoveel uit. De meeste mensen gaan flink op hun bek voordat ze leren, je bent er denk ik nog relatief goed vanaf gekomen al zal het even schrikken geweest zijn.
Toen dissociatieven net een ding waren zijn er gevallen gedocumenteerd waarbij PCP voor operatie doeleinden werd gebruikt, vrij kort daarop is het vervangen door ketamine omdat PCP op de operatie tafel blijkbaar 'bijwerkingen' gaf. Dit stond eerder vermeld op de PCP wikipedia maar is om een of andere reden verwijdert en nu staat er enkel vermeld dat PCP farmaceutisch toegepast is als 'anesthetic' (verdovingsmiddel) wat na bepaalde tijd is afgekapt om vaag benoemde bijwerkingen. :P
Na enkele jaren is er overgestapt op ketamine voor operaties welke tot op de dag van vandaag nog ruim wordt toegepast in farmaceutische setting.
Een ander leuk feitje is dat de uitvinder van 3-MeO-PCP gedwongen werd opgenomen in een gesloten instelling nadat deze 100mg 3-MeO-PCP IV had geinjecteert al staat in het beste VICE artikel ooit 50mg vermeld: https://www.vice.com/en_us/article/ppzgk9/interview-with-ketamine-chemist-704-v18n2
Deze is beheerder op een vrij bekend forum en hetgeen wat hij schrijft is zeer vermakelijk, vooral zijn 'fictieve' verhalen hebben een zeer hoog vermakelijkheidsgehalte. :')
Holen is wat ik zou beschrijven als het verliezen van bewustzijn van een fysiek lichaam, vrij letterlijk het clich茅 gevoel dat vaak wordt omschreven als door de grond heen zakken en vervolgens in vrije val. Persoonlijk ervaar ik het als een zeer rustgevend aanvoelende ervaring wat wellicht het best omschreven kan worden als een lucide droom. Hoge doseringen dissociatieven ervaar ik daarin tegen als onplezierig. Vooral als je te hoog doseert met een substantie waarmee je niet bekend bent kan de paniek snel inslaan, je weet dan niet wat het met je gezondheid doet. Ik weet niet of holen op 3-MeO-PCP mogelijk is al heb ik het wel eens als 'onderlaag' gebruikt voor een dergelijke ervaring.
Persoonlijk vind ik 3-MeO-PCP een zeer vermakelijk dissociatief, het heeft meer 'karakter' dan de meeste dissociatieven maar het doseren komt erg nauwkeurig gezien de potentie en trage opkomst. Na een paar maanden vrij frequent gebruik begon ik absoluut manisch te worden. Iets dat ik na gebruik van andere dissociatieven nog nooit in dezelfde mate had mee gemaakt. De manische aspecten van 3-MeO-PCP gingen vaak gepaard met euforie die op een gegeven moment tegen het niveau van een lichte MDMA dosering aan lag. Een prettig aspect aan 3-MeO-PCP waardoor het grotendeels ook uit de hand liep was dat ik er nog relatief aardig onder kon functioneren en socializen, dat dacht ik tenminste.
Ik zou het niet zozeer een hole noemen, want daarmee ben je echt het contact met deze wereld totaal kwijt. Een hole is wel echt anders dan jij beschrijft. Holen lijkt vooral weg gelegd te zijn voor de veel meer lichamelijke dissociatieven zoals oa ketamine.
Dat is in mijn optiek ook meteen wat dit een vervelend goedje maakt. Je hebt het idee niet echt onder invloed te zijn, maar bent dat wel degelijk en als je teveel neemt kun je er manisch van worden. Ik vind het persoonlijk maar een raar en teleurstellend goedje. Neem je niet teveel dan is er eigenlijk niks aan en ben je dus geneigd er snel meer van te nemen en kan het snel mis gaan.
Ik gok dat mijn hoogste dosering ergens tussen de 20 en 25mg zat, werd er gelukkig nog net niet manisch van, maar vond er nog steeds niks aan. Het geeft een beetje een raar en paradoxaal effect, maar echt dissociatief heb ik het nooit ervaren. Ik ben sowieso niet echt een groot fan van dissociatieven, maar als ik die toch gebruik heb ik het liefst ketamine eigenlijk.
Met deze rc ben ik dus 贸贸k behoorlijk op mijn facie gegaan, en dit 贸贸k bijna letterlijk.
Klassieke fout, idd "omdat je niets merkt" een beetje bijnemen.
Oliedom. Temeer, omdat er gewaarschuwd wordt voor de enorme potentie die deze rc met zich mede brengt.
Omdat ook ik bij het nemen van drugs nogal over een hoge drempel beschik, alvorens van wat dan ook, daar ook maar iets gewaar te nemen, nam ik dit stofje niet al te nauw....
Na de derde of vierde inname, raakte ik dus volledig van het padje.
De hele ervaring kan ik het beste omschrijven als een daverende psychose, ik voelde mijn lichaam niet meer, zag mijn ouders terug met wie ik direct in gesprek ging...
Allemaal tot daar aan toe.maar toen ik aanstalten ging maken om mijn voeten eraf te gaan snijden, dat was het punt waarop de tripseater ingreep met een stevige dosis benzo.
Daarvan raakte ik buiten kennis, en liep alles dan toch nog goed af.
Het typische van deze hole is dat ik me vrij goed de h猫le trip kan herinneren.
Gelukkig maar, want zo ben je alert op de kracht van deze rc.
Die is dus idd enorm te noemen.
Ik ken geen enkel middel wat z贸 ontzettend sterk is. 10 mg op 75 kilo lichaamsgewicht is al behoorlijk...
Men zij dus gewaarschuwd.
Op zich was en ben ik er niet negatief over, maar een tripseater is absoluut geen overbodige luxe!
Met deze rc ben ik dus 贸贸k behoorlijk op mijn facie gegaan, en dit 贸贸k bijna letterlijk.
Klassieke fout, idd "omdat je niets merkt" een beetje bijnemen.
Oliedom. Temeer, omdat er gewaarschuwd wordt voor de enorme potentie die deze rc met zich mede brengt.
Omdat ook ik bij het nemen van drugs nogal over een hoge drempel beschik, alvorens van wat dan ook, daar ook maar iets gewaar te nemen, nam ik dit stofje niet al te nauw....
Na de derde of vierde inname, raakte ik dus volledig van het padje.
De hele ervaring kan ik het beste omschrijven als een daverende psychose, ik voelde mijn lichaam niet meer, zag mijn ouders terug met wie ik direct in gesprek ging...
Allemaal tot daar aan toe.maar toen ik aanstalten ging maken om mijn voeten eraf te gaan snijden, dat was het punt waarop de tripseater ingreep met een stevige dosis benzo.
Daarvan raakte ik buiten kennis, en liep alles dan toch nog goed af.
Het typische van deze hole is dat ik me vrij goed de h猫le trip kan herinneren.
Gelukkig maar, want zo ben je alert op de kracht van deze rc.
Die is dus idd enorm te noemen.
Ik ken geen enkel middel wat z贸 ontzettend sterk is. 10 mg op 75 kilo lichaamsgewicht is al behoorlijk...
Men zij dus gewaarschuwd.
Op zich was en ben ik er niet negatief over, maar een tripseater is absoluut geen overbodige luxe!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."