Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCP - Perongeluk VEEL te veel (30mg nasaal) (hole?)

3-MeO-PCP - Perongeluk VEEL te veel (30mg nasaal) (hole?)

33 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
8
8锔忊儯6锔忊儯Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Stonologie
Als je daar mee overdoseert krijg je van t zelfde hoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad.
Ik heb het beslist niet als "bad gaan" ervaren.
Nee. Het gevoel, geen lichaam meer te hebben, met al zijn ongemakken, was op zich eerder een soort van ervaring wat er gebeurt, als je overleden bent.
Je ziet al je dierbaren weer terug.
Niks mis mee.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat weet ik.
Maar je zal het met me eens zijn, het ligt met dit rc lang niet zo kritisch, als met de 3 Meo.
Het effect houdt ook korter, v茅茅l korter aan, en, het gaat niet zo giga diep.
Tenminste, bij mij.
Hoe dat bij een ander lijf en leden gesteld is, kan ik natuurlijk niet zeggen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor ik dit verhaal begin, ik ben hier absoluut niet trots op, ik wil deze substantie niet meer gebruiken omdat het iets raars met mij doet wat het tegenovergestelde van positief is. Daarnaast was het niet eens echt leuk, en ben ik erachter gekomen niet echt van dissociatives hou. Ik ben vooral van de echte psychedelica.

Een paar dagen voor de ervaring heb ik via een RC vendor een portie 50mg 3-MeO-PCP besteld. Ik had hiervoor alleen ervaring met Ketamine (1x) en nog nooit in een K-Hole gekomen of iets dergelijks, mijn vriendin en een goede vriend waarmee ik dit deed ook. Heb ook een keertje met mijn vriendin Salvia gedaan, maar hier ging ik niet van trippen.

Ik heb van te voren (net als altijd) erg veel research gedaan en had erg veel zin in de ervaring. Het feit dat ik wist dat je er niet veel van moet nemen vind ik nog het engst, aangezien ik niet meer in staat was helder na te denken.

De dag begon thuis. Lekker aan het ontbijten om 3 uur s'middags :grin:. De vriend, laat ik hem voor het gemak even vriend noemen (haha) kwam zoals afgesproken langs.

Eenmaal aangekomen nam ik een "lijntje" (meer een korreltje) van 3-5 mg. Een half uur tot drie kwartier later voelde ik nog weinig (niet waar achteraf) en zijn we naar het bos gegaan om daar meer te nemen en echt te genieten. Mijn vriend "vriend" had op dit moment nog niet genomen.

Eenmaal aangekomen in het bos hebben we een mooie plek uitgezocht om te zitten en nog een klein beetje genomen. Deze keer nam vriend ook.

Nu even wat informatie: De keer dat ik Salvia deed werd ik best sjaggie dat het niet werkte en dat ik niks voelde. Terwijl ik een half uur daarna mij opeens besefte dat ik toch ondanks de (bijna) geen visuals toch erg onder invloed was. Hier schok ik van, want dit is het eerste moment dat ik ooit niet heb doorgehad dat ik wel onder invloed was.

Dit heeft ook deze dag verpest en gevaarlijk gemaakt, wederom kwam ik hier na de ervaring pas achter.

Na het tweede lijntje kwam ook mijn vriendin erbij. Ze was wat later door de trein. Op dit moment zou de tweede dosis ingekicked moeten zijn, maar ik voel wederom bijna niks.. misschien een heeeeeeeele lichte wazigheid... Achteraf was ik zwaar onder invloed.
Op dit moment verloor ik de capaciteit om te beseffen wat iets met je deed.. ik wist dus wel dat ik een drug nam als ik snoof, maar ik kon niet beseffen wat dat met mij ging doen, hoeveel dat was en alles boeide niet zo.

Van te voren wist ik dat meer nemen dan 15mg erg onverstandig is omdat mania en agressie best normaal is op die dosis.

Hier had ik op dat moment totaal geen besef meer van, onlangs ik twijfelde 眉berhaupt IETS te voelen..
Heeft iemand een verklaring?

Toen het zakje van 50mg bijna op was, waarvan ik by far het meest omdat ik de hele tijd mijn scherm aflikte (heel dom, 2 manieren van innemen ik weet het) en ego茂stisch was omdat ik iets wou voelen, kickte het opeens echt echt echt echt in zegmaar. Maar dan echt.

Het was zeer intens, en een groot deel moest nog inkicken... waaronder de orale dosis. Ik had spaghettibenen tot de max en was best blij enzo. Dit was ook nog erg leuk. We hebben rondjesgerent en heel hard gelachen om de effecten.

Maar toen kickte het echt in...

Ik raakte compleet de weg kwijt, wist alleen mijn naam nog en wist niet eens meer dat ik met mensen was. Hier raakte ik ze ook even kwijt. In deze tijd weet ik niet hoe ik niet bad ben gegaan en hoe ik nog kon lopen.. Ik kan me nog herinneren dat ik naam mijn benen keek en het gevoel had niet eens te bewegen, maar toch vooruit te komen. Ik was echt van hoe kan ik nu lopen ik doe niks. Ik hallucineerde echt zwaar, maar op dat moment zelf dacht ik dat het normaal was. Pas achteraf besefte ik hoe ver ik was en wat ik allemaal voor rare dingen heb gedaan. Op de piek wist ik niet eens wat en hoeveel ik op had. Zo heftig was het. Ik liep in een andere realiteit en eentje die niet te begrijpen is. Ik was niet euforisch en erg in de war.

Toen ik weer nuchter was (duurde echt 12 uur) had ik het gevoel in een "p-hole" te hebben gezeten, maar ik dacht dat dat niet zo was omdat ik had gelezen dat je je dan niet meer kan bewegen. Maar toen heb ik nog wat research gedaan en ben ik erachter gekomen dat dat op Ketamine zo is, maar niet op 3-MeO-PCP.. op 3-MeO-PCP kan je in een hole komen en dan toch nog bewegen, maar de meeste mensen slaan dan de boel kort en klein, erg blij dat ik geen erg nare bijwerkingen heb gehad, onlangs dat de wiet de dagen daarna ook dissociatief werd, dit vond ik erg kut...

Wat denken jullie? Heb ik in een hole gezeten of is dat overdreven? Ook hoor ik graag jullie ervaring met deze rc. Doe dit absoluut niet na, want het is niet eens leuk. Toch wel blij een keer zo iets mee te hebben gemaakt maar we waren erg onverstandig door geen trip sitter te hebben.
Mijn vriendin en "vriend" hebben ook een intense trip gehad, maar niet in de buurt van waar ik zat. Mijn vriendin vond het erg leuk, de vriend vond het niet heel speciaal ofzo.

Ik hoor graag van jullie,

Groeten, een onverstandige jongen met een toch redelijke ervaring.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klassieke fout, alvast bijpakken terwijl je zit te wachten tot de eerste hit volledig effect heeft :wink:

3-MeO-PCP lijkt inderdaad meer manisch/verward te worden dan volledige dissociatie. Dus tja, P-Hole, kan je het zo noemen. Ik vind het wel een grappige term :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou het niet zozeer een hole noemen, want daarmee ben je echt het contact met deze wereld totaal kwijt. Een hole is wel echt anders dan jij beschrijft. Holen lijkt vooral weg gelegd te zijn voor de veel meer lichamelijke dissociatieven zoals oa ketamine.

Dat is in mijn optiek ook meteen wat dit een vervelend goedje maakt. Je hebt het idee niet echt onder invloed te zijn, maar bent dat wel degelijk en als je teveel neemt kun je er manisch van worden. Ik vind het persoonlijk maar een raar en teleurstellend goedje. Neem je niet teveel dan is er eigenlijk niks aan en ben je dus geneigd er snel meer van te nemen en kan het snel mis gaan.

Ik gok dat mijn hoogste dosering ergens tussen de 20 en 25mg zat, werd er gelukkig nog net niet manisch van, maar vond er nog steeds niks aan. Het geeft een beetje een raar en paradoxaal effect, maar echt dissociatief heb ik het nooit ervaren. Ik ben sowieso niet echt een groot fan van dissociatieven, maar als ik die toch gebruik heb ik het liefst ketamine eigenlijk.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
3-MeO-PCP duurt meer dan een uur om volledig in te slaan, nasale of orale inname maakt daarbij niet zoveel uit. De meeste mensen gaan flink op hun bek voordat ze leren, je bent er denk ik nog relatief goed vanaf gekomen al zal het even schrikken geweest zijn.

Toen dissociatieven net een ding waren zijn er gevallen gedocumenteerd waarbij PCP voor operatie doeleinden werd gebruikt, vrij kort daarop is het vervangen door ketamine omdat PCP op de operatie tafel blijkbaar 'bijwerkingen' gaf. Dit stond eerder vermeld op de PCP wikipedia maar is om een of andere reden verwijdert en nu staat er enkel vermeld dat PCP farmaceutisch toegepast is als 'anesthetic' (verdovingsmiddel) wat na bepaalde tijd is afgekapt om vaag benoemde bijwerkingen. :P
Na enkele jaren is er overgestapt op ketamine voor operaties welke tot op de dag van vandaag nog ruim wordt toegepast in farmaceutische setting.

Een ander leuk feitje is dat de uitvinder van 3-MeO-PCP gedwongen werd opgenomen in een gesloten instelling nadat deze 100mg 3-MeO-PCP IV had geinjecteert al staat in het beste VICE artikel ooit 50mg vermeld: https://www.vice.com/en_us/article/ppzgk9/interview-with-ketamine-chemist-704-v18n2
Deze is beheerder op een vrij bekend forum en hetgeen wat hij schrijft is zeer vermakelijk, vooral zijn 'fictieve' verhalen hebben een zeer hoog vermakelijkheidsgehalte. :')

Holen is wat ik zou beschrijven als het verliezen van bewustzijn van een fysiek lichaam, vrij letterlijk het clich茅 gevoel dat vaak wordt omschreven als door de grond heen zakken en vervolgens in vrije val. Persoonlijk ervaar ik het als een zeer rustgevend aanvoelende ervaring wat wellicht het best omschreven kan worden als een lucide droom. Hoge doseringen dissociatieven ervaar ik daarin tegen als onplezierig. Vooral als je te hoog doseert met een substantie waarmee je niet bekend bent kan de paniek snel inslaan, je weet dan niet wat het met je gezondheid doet. Ik weet niet of holen op 3-MeO-PCP mogelijk is al heb ik het wel eens als 'onderlaag' gebruikt voor een dergelijke ervaring.

Persoonlijk vind ik 3-MeO-PCP een zeer vermakelijk dissociatief, het heeft meer 'karakter' dan de meeste dissociatieven maar het doseren komt erg nauwkeurig gezien de potentie en trage opkomst. Na een paar maanden vrij frequent gebruik begon ik absoluut manisch te worden. Iets dat ik na gebruik van andere dissociatieven nog nooit in dezelfde mate had mee gemaakt. De manische aspecten van 3-MeO-PCP gingen vaak gepaard met euforie die op een gegeven moment tegen het niveau van een lichte MDMA dosering aan lag. Een prettig aspect aan 3-MeO-PCP waardoor het grotendeels ook uit de hand liep was dat ik er nog relatief aardig onder kon functioneren en socializen, dat dacht ik tenminste.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Klassieke fout, alvast bijpakken terwijl je zit te wachten tot de eerste hit volledig effect heeft :wink:

3-MeO-PCP lijkt inderdaad meer manisch/verward te worden dan volledige dissociatie. Dus tja, P-Hole, kan je het zo noemen. Ik vind het wel een grappige term :wink:
Klik om te vergroten...

Nou dan nooit meer dus.. en dat terwijl ik echt mijn shit weet.. nouja ik zal het mezelf maar vergeven he..

Had wel erg veel dissociatie maar niet als de Ketamine K-hole nee... laten we het op een P-hole houden xd..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
3-MeO-PCP duurt meer dan een uur om volledig in te slaan, nasale of orale inname maakt daarbij niet zoveel uit. De meeste mensen gaan flink op hun bek voordat ze leren, je bent er denk ik nog relatief goed vanaf gekomen al zal het even schrikken geweest zijn.

Toen dissociatieven net een ding waren zijn er gevallen gedocumenteerd waarbij PCP voor operatie doeleinden werd gebruikt, vrij kort daarop is het vervangen door ketamine omdat PCP op de operatie tafel blijkbaar 'bijwerkingen' gaf. Dit stond eerder vermeld op de PCP wikipedia maar is om een of andere reden verwijdert en nu staat er enkel vermeld dat PCP farmaceutisch toegepast is als 'anesthetic' (verdovingsmiddel) wat na bepaalde tijd is afgekapt om vaag benoemde bijwerkingen. :P
Na enkele jaren is er overgestapt op ketamine voor operaties welke tot op de dag van vandaag nog ruim wordt toegepast in farmaceutische setting.

Een ander leuk feitje is dat de uitvinder van 3-MeO-PCP gedwongen werd opgenomen in een gesloten instelling nadat deze 100mg 3-MeO-PCP IV had geinjecteert al staat in het beste VICE artikel ooit 50mg vermeld: https://www.vice.com/en_us/article/ppzgk9/interview-with-ketamine-chemist-704-v18n2
Deze is beheerder op een vrij bekend forum en hetgeen wat hij schrijft is zeer vermakelijk, vooral zijn 'fictieve' verhalen hebben een zeer hoog vermakelijkheidsgehalte. :')

Holen is wat ik zou beschrijven als het verliezen van bewustzijn van een fysiek lichaam, vrij letterlijk het clich茅 gevoel dat vaak wordt omschreven als door de grond heen zakken en vervolgens in vrije val. Persoonlijk ervaar ik het als een zeer rustgevend aanvoelende ervaring wat wellicht het best omschreven kan worden als een lucide droom. Hoge doseringen dissociatieven ervaar ik daarin tegen als onplezierig. Vooral als je te hoog doseert met een substantie waarmee je niet bekend bent kan de paniek snel inslaan, je weet dan niet wat het met je gezondheid doet. Ik weet niet of holen op 3-MeO-PCP mogelijk is al heb ik het wel eens als 'onderlaag' gebruikt voor een dergelijke ervaring.

Persoonlijk vind ik 3-MeO-PCP een zeer vermakelijk dissociatief, het heeft meer 'karakter' dan de meeste dissociatieven maar het doseren komt erg nauwkeurig gezien de potentie en trage opkomst. Na een paar maanden vrij frequent gebruik begon ik absoluut manisch te worden. Iets dat ik na gebruik van andere dissociatieven nog nooit in dezelfde mate had mee gemaakt. De manische aspecten van 3-MeO-PCP gingen vaak gepaard met euforie die op een gegeven moment tegen het niveau van een lichte MDMA dosering aan lag. Een prettig aspect aan 3-MeO-PCP waardoor het grotendeels ook uit de hand liep was dat ik er nog relatief aardig onder kon functioneren en socializen, dat dacht ik tenminste.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de reactie!
Ik was te ver om er van te kunnen schikken denk ik, pas later vond ik mezelf vooral heel dom.
Misschien dat ik het toch ooit nog een keer doe, maar dan goed, met een trip sitter om toch een keer het echt ervaren te hebben zonder helemaal van het padje af te zijn.

Dat is inderdaad een erg grappig (en niet) feitje xD
Ga het zo ook even lezen. Erg lange inwerktijd inderdaad. Wel gek, ik research die inwerktijd natuurlijk altijd, maar ik heb 20-25 minuten gevonden. Geloof ik zelfs van Psychonaut, maar goed, te laat.

Erg interessant over die euforie, het was voor mij totaal niet euforisch. Zelfs de tijd dat ik er van genoot was ik niet zo euforisch als bijvoorbeeld wiet. Het was vooral leuk door de locatie en de mensen waarmee ik was.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Ik zou het niet zozeer een hole noemen, want daarmee ben je echt het contact met deze wereld totaal kwijt. Een hole is wel echt anders dan jij beschrijft. Holen lijkt vooral weg gelegd te zijn voor de veel meer lichamelijke dissociatieven zoals oa ketamine.

Dat is in mijn optiek ook meteen wat dit een vervelend goedje maakt. Je hebt het idee niet echt onder invloed te zijn, maar bent dat wel degelijk en als je teveel neemt kun je er manisch van worden. Ik vind het persoonlijk maar een raar en teleurstellend goedje. Neem je niet teveel dan is er eigenlijk niks aan en ben je dus geneigd er snel meer van te nemen en kan het snel mis gaan.

Ik gok dat mijn hoogste dosering ergens tussen de 20 en 25mg zat, werd er gelukkig nog net niet manisch van, maar vond er nog steeds niks aan. Het geeft een beetje een raar en paradoxaal effect, maar echt dissociatief heb ik het nooit ervaren. Ik ben sowieso niet echt een groot fan van dissociatieven, maar als ik die toch gebruik heb ik het liefst ketamine eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de reactie :)

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, en dissociatieven zijn ook niet mijn ding, op de extreem lage dosissen na. Vind ook niet dat ik met deze ervaring echt begrijp wat deze substantie doet.
Zou het ooit nog wel eens willen doen maar dan op de goede manier, veilig en met een juiste dosis. Ketamine vond ik ook leuker, al was deze ervaring wel bijzonderder. Hoewel dat niet persee positief is.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met deze rc ben ik dus 贸贸k behoorlijk op mijn facie gegaan, en dit 贸贸k bijna letterlijk.
Klassieke fout, idd "omdat je niets merkt" een beetje bijnemen.
Oliedom. Temeer, omdat er gewaarschuwd wordt voor de enorme potentie die deze rc met zich mede brengt.
Omdat ook ik bij het nemen van drugs nogal over een hoge drempel beschik, alvorens van wat dan ook, daar ook maar iets gewaar te nemen, nam ik dit stofje niet al te nauw....
Na de derde of vierde inname, raakte ik dus volledig van het padje.
De hele ervaring kan ik het beste omschrijven als een daverende psychose, ik voelde mijn lichaam niet meer, zag mijn ouders terug met wie ik direct in gesprek ging...
Allemaal tot daar aan toe.maar toen ik aanstalten ging maken om mijn voeten eraf te gaan snijden, dat was het punt waarop de tripseater ingreep met een stevige dosis benzo.
Daarvan raakte ik buiten kennis, en liep alles dan toch nog goed af.
Het typische van deze hole is dat ik me vrij goed de h猫le trip kan herinneren.
Gelukkig maar, want zo ben je alert op de kracht van deze rc.
Die is dus idd enorm te noemen.
Ik ken geen enkel middel wat z贸 ontzettend sterk is. 10 mg op 75 kilo lichaamsgewicht is al behoorlijk...
Men zij dus gewaarschuwd.
Op zich was en ben ik er niet negatief over, maar een tripseater is absoluut geen overbodige luxe!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yceman224 zei:
Met deze rc ben ik dus 贸贸k behoorlijk op mijn facie gegaan, en dit 贸贸k bijna letterlijk.
Klassieke fout, idd "omdat je niets merkt" een beetje bijnemen.
Oliedom. Temeer, omdat er gewaarschuwd wordt voor de enorme potentie die deze rc met zich mede brengt.
Omdat ook ik bij het nemen van drugs nogal over een hoge drempel beschik, alvorens van wat dan ook, daar ook maar iets gewaar te nemen, nam ik dit stofje niet al te nauw....
Na de derde of vierde inname, raakte ik dus volledig van het padje.
De hele ervaring kan ik het beste omschrijven als een daverende psychose, ik voelde mijn lichaam niet meer, zag mijn ouders terug met wie ik direct in gesprek ging...
Allemaal tot daar aan toe.maar toen ik aanstalten ging maken om mijn voeten eraf te gaan snijden, dat was het punt waarop de tripseater ingreep met een stevige dosis benzo.
Daarvan raakte ik buiten kennis, en liep alles dan toch nog goed af.
Het typische van deze hole is dat ik me vrij goed de h猫le trip kan herinneren.
Gelukkig maar, want zo ben je alert op de kracht van deze rc.
Die is dus idd enorm te noemen.
Ik ken geen enkel middel wat z贸 ontzettend sterk is. 10 mg op 75 kilo lichaamsgewicht is al behoorlijk...
Men zij dus gewaarschuwd.
Op zich was en ben ik er niet negatief over, maar een tripseater is absoluut geen overbodige luxe!
Klik om te vergroten...

Oei dat klinkt erg bizar ja... ik heb erg veel geluk gehad. Heb niks geks gedaan behalve helemaal van de wereld zijn. Ik weeg maar 56 kilo, en ben 17 jaar dus erg blij dat het zo is uitgepakt. Heel blij dat ik maar 50mg had besteld voor ons 3en, anders had ik waarschijnlijk nog meer bij genomen.. (echt 10x gedaan zonder dat ik het besefte) Ik heb op een of andere manier altijd in de raarste situaties toch het toch voor elkaar gekregen goed te gaan. Sterker nog, ik ben nog nooit in mijn leven bad gegaan behalve op drank en wiet.

Ik vond dit bijna net zo heftig als 13 gram Hollandia, wat het heftigste was wat ik ooit heb gedaan. Niet voor herhaling vatbaar, misschien over lange tijd een echt veilige, lichte dosis. Daarnaast voel ik me echt een sukkel dat dit me onlangs mijn uuuuuuuuuren research toch is overkomen, terwijl ik over het algemeen erg veilig met drugs omga en echt een grote nerd ben (dit neemt niemand serieus omdat ik 17 ben, maar echt.. ik weet extreem veel over drugs).
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yceman224 zei:
Met deze rc ben ik dus 贸贸k behoorlijk op mijn facie gegaan, en dit 贸贸k bijna letterlijk.
Klassieke fout, idd "omdat je niets merkt" een beetje bijnemen.
Oliedom. Temeer, omdat er gewaarschuwd wordt voor de enorme potentie die deze rc met zich mede brengt.
Omdat ook ik bij het nemen van drugs nogal over een hoge drempel beschik, alvorens van wat dan ook, daar ook maar iets gewaar te nemen, nam ik dit stofje niet al te nauw....
Na de derde of vierde inname, raakte ik dus volledig van het padje.
De hele ervaring kan ik het beste omschrijven als een daverende psychose, ik voelde mijn lichaam niet meer, zag mijn ouders terug met wie ik direct in gesprek ging...
Allemaal tot daar aan toe.maar toen ik aanstalten ging maken om mijn voeten eraf te gaan snijden, dat was het punt waarop de tripseater ingreep met een stevige dosis benzo.
Daarvan raakte ik buiten kennis, en liep alles dan toch nog goed af.
Het typische van deze hole is dat ik me vrij goed de h猫le trip kan herinneren.
Gelukkig maar, want zo ben je alert op de kracht van deze rc.
Die is dus idd enorm te noemen.
Ik ken geen enkel middel wat z贸 ontzettend sterk is. 10 mg op 75 kilo lichaamsgewicht is al behoorlijk...
Men zij dus gewaarschuwd.
Op zich was en ben ik er niet negatief over, maar een tripseater is absoluut geen overbodige luxe!
Klik om te vergroten...

Had je trouwens ook dat je het onlangs de heftige ervaring niet echt als "bad gaan" hebt ervaren?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van alle stoffen, die ik ooit gebruikt heb, is na een bad trip ervaring op een LSD zegel, dit toch wel de sterkste stof die ik ooit geresearched heb.
Op een gegeven moment ga je echt allerlei onzin uitkramen, en is het van groot belang om eea goed voor te bereiden.
Een nuchter blijvende tripseater, en een veilige omgeving is beslist noodzakelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."