Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmt, ontmoeting met een grappige entiteit

Dmt, ontmoeting met een grappige entiteit

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is alweer een maandje geleden dat ik de volgende fantastische trip heb meegemaakt. Ik wil deze ervaring graag met jullie delen!

Ik rookte dmt in de achtertuin. 45mg deze keer op de sandwich manier. Ik heb er veel hits van genomen. Ik denk wel 6 totaal. Na de 4e hit was alles al veranderd in een cartoon. De laatste hit proefte ik dat de resterende dmt was verbrand. Ik legde de pijp neer. Het was duidelijk niet breakthrough waardig maar het heeft me wel een fantastische trip gebracht!

Deze trip heb ik geen moment gedacht aan het sluiten van mijn ogen omdat de gehele ervaring gebeurde in mijn eigen realiteit.

Plotseling was daar bovenop mijn veranda een ontzettend grappige entiteit. Hij had geen menselijke vorm. Ook geen gezicht. Maar als hij een gezicht gehad zou hebben dan zou hij een enorme grijns hebben. Uit het niets trok hij het complete dak van de veranda af waar ik onder zat. Holy shit wat was dit heftig. Hierna begon hij de hele veranda uit elkaar te slopen. Alsof hij met alle puzzelstukjes aan het schudden was. In dit geval waren de puzzelstukjes bijvoorbeeld de verlichting de ramen en houten palen. Ik was ontzettend overweldigd van de kracht maar moest er tegelijkertijd ook enorm hard om lachen en gaande weg verbouwde hij de hele tuin.

Ik communiceerde met hem zonder te praten. Ik liet aan hem blijken dat ik het supervet vond hoe hij alles had verbouwd. En hij vroeg op zijn beurt al lachend, ik kan het wel zo laten hoor als je dit zo wilt. Ik was zo overweldigd en overtuigd dat echt alles voor altijd zo zou blijven en zei al lachend terug, nee nee haha doe het terug, doe het terug! En hij liet blijken dat al zijn bedoelingen gewoon een grote grap was en begint alles weer terug op zijn plek te zetten.

Hij corrigeerde wat hij had veranderd aan de voor mij bekende realiteit maar sommige dingen plaatste hij wel terug maar dan net anders dan hoe het hoorde. En hij keek mij dan aan met een greins en lachte me toe.. Als of hij zei, okΓ© okΓ© ik doe het al .. Zo en zo en hij puzzelde nog wat verder. Dak weer terug op de veranda maar dan omgedraaid. Weer wat gedraai en gepuzzel en hop weer alles verkeerd. Ik zat inmiddels zo hard te lachen hoe hij alles zo uit elkaar getrokken had en het hem niet lukte om alles terug te plaatsen dat de tranen over mijn wangen rolde. Maar super duidelijk te zien dat hij alles expres telkens niet op de juiste manier had teruggeplaatst... Echt hilarisch! Deze gehele trip had ik mijn ogen open en was ik me later steeds meer bewust van wat voor een trucjes hij uithaalde met hoe voor mij de realiteit eruit hoort te zien. Het was echt een fantastische ervaring weer. Iets om nooit te vergeten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wauw hilarisch maar ook enorm indrukwekkend eigenlijk!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt kicken. Zou graag dmt proberen.
l
lampenkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb met een lach op mijn gezicht gelezen. Ben dan wel benieuwd hoe die entiteit er voor jou uit zag. Daar zullen we alleen nooit achter komen ben ik bang.

Zie het wel al helemaal voor me haha!
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Echt kicken. Zou graag dmt proberen.
Klik om te vergroten...
Als je er voor open staat zou ik het je ten zeerste aanbevelen. Maar onderschat niet hoe sterk en overweldigend de ervaring kan zijn.

Soms moet je echt de moed verzamelen om het te doen. Het is zeker niet iets wat je zomaar even doet voor de lol of om even high te worden.

Het is een spirituele reis met je eigen geest en het zal je geloof in religie voor altijd veranderen.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is even een heel andere ervaring dan de meeste DMT tripreports, geweldig! Tegelijk natuurlijk direct weer duidelijk dat het niet te onderschatten is, maar fijn om te weten dat entiteiten niet alleen wijze lessen hebben maar ook een goed gevoel voor humor :wink:
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lampenkapje zei:
Heb met een lach op mijn gezicht gelezen. Ben dan wel benieuwd hoe die entiteit er voor jou uit zag. Daar zullen we alleen nooit achter komen ben ik bang.

Zie het wel al helemaal voor me haha!
Klik om te vergroten...
Entiteiten kunnen elke vorm aannemen. Maar ik vind de meeste het best te vergelijken met een soort octopus achtig wezen die dingen oppakt of zelfs soms jou probeert aan te raken met zijn lange tentakels van kleurrijke patronen.. Maar echt, woorden schieten te kort als je ze zou moeten omschrijven hoe je ze ziet.

De greins die hij had... Jeetje echt geweldig. De emotie komt binnen maar je ziet niet daadwerkelijk een gezicht die de emotie produceert. Toch voel je ze aan op een heel ander level.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Space Criminal
Zou je ze omschrijven als joker/jester achtige entiteiten?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
@Space Criminal
Zou je ze omschrijven als joker/jester achtige entiteiten?
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf nog geen ervaring met DMT-entiteiten, mijn DMT-trip was entiteitloos, afgezien van een vrouwelijk β€˜poppetje’.

Daarentegen heb ik op psilo en LSD wel vaak visuals gehad van joker/nar-achtige wezens, of het gevoel gehad dat die ergens aanwezig waren, whatever that may mean. Recent nog heel sterk op 4-HO-MET. Herken je dat?

Ik herinner me dat Psychedelibee ook schreef over een vrouwelijke entiteit met tentakels na ayahuasca.

Dit zijn kennelijk frequent geziene of ervaren verschijnselen bij bepaalde psychedelica?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Daarentegen heb ik op psilo en LSD wel vaak visuals gehad van joker/nar-achtige wezens, of het gevoel gehad dat die ergens aanwezig waren, whatever that may mean. Recent nog heel sterk op 4-HO-MET. Herken je dat?
Klik om te vergroten...
Niet zozeer een entiteit, maar heb weleens op truffels een zeer sterke energie/vibe ervaren met onmiskenbaar het thema van het 'circus'. En dat voelde allemaal heel erg over the top grappig, cartoony, typisch circus-achtig vreemd/freakshow, mysterieus en met een subtiele hint van kwaadaardigheid. En dat gevoel weerspiegelde zich in de visuals. Ik vond dit alles opmerkelijk aangezien die vibe heel vaak bij DMT trips wordt beschreven.

Ook eens een entiteit ervaren op truffels, maar die had die vibe niet en leek compleet goedaardig.

Roze Olifant zei:
Dit zijn kennelijk frequent geziene of ervaren verschijnselen bij bepaalde psychedelica?
Klik om te vergroten...
Met name bij DMT dus schijnbaar, als je afgaat op veel reports/beschrijvingen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk report en een bijzondere ervaring.
Wat kan DMT toch bij iedereen min of meer een vergelijkbare trip geven maar toch ook weer heel anders. Als ik je report zo lees dan zeg ik: Ja typisch een DMT ervaring. Maar ikzelf nooit zoiets vergelijkbaars meegemaakt met DMT. Maar toch is het een typische DMT ervaring.

Ik heb ook vooral met DMT maar ook met hoge dosis psilo of aanverwante analogen dat er entiteiten zijn. Soms is het alleen maar een gevoel van hun aanwezigheid. Soms zijn het de hallucinaties en fractals zelf die verbaasd of verwonderd mij aankijken ookal zie ik hun ogen niet. Maar ook soms hoor ik ze terwijl ze geen stem hebben.
Met DMT heb ik altijd wel het gevoel dat er entiteiten zijn. Of ik nou een lage of een hoge dosis neem. Met andere tryptamines alleen bij hoge doseringen.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
@Space Criminal
Zou je ze omschrijven als joker/jester achtige entiteiten?
Klik om te vergroten...


Nou dat niet, maar wat Joe Rogan in een trip heeft meegemaakt dat jokers hem de middelvinger gaven.. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt alleen was de vorm van de entiteit niet als een joker.

Het laatste wat ik zag voordat ik mijn ogen sloot in die trip was een oude whiskey fles (monkey shoulders) waar een lange kaars in stond (deze stond op tafel waarop ik de pijp weg legde) wat dus eigenlijk de vorm heeft van een hand die jou de middelvinger geeft. Vervolgens met gesloten ogen kwam ik in de dmt wereld en gaf alles mij de middelvinger icm een hard zoemend bromvlieg geluid.

Als een aankondiging van : Okey jongen nu gaat het gebeuren, zet je maar schrap want wij zullen niet zachtjes met jou doen. Hier heb jij je mindfuck alstublieft!

En dat was het ook. 1 grote mindfuck toen ik eruit kwam.. Ik ben best wel diep gegaan toen.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Ik heb zelf nog geen ervaring met DMT-entiteiten, mijn DMT-trip was entiteitloos, afgezien van een vrouwelijk β€˜poppetje’.

Daarentegen heb ik op psilo en LSD wel vaak visuals gehad van joker/nar-achtige wezens, of het gevoel gehad dat die ergens aanwezig waren, whatever that may mean. Recent nog heel sterk op 4-HO-MET. Herken je dat?

Ik herinner me dat Psychedelibee ook schreef over een vrouwelijke entiteit met tentakels na ayahuasca.

Dit zijn kennelijk frequent geziene of ervaren verschijnselen bij bepaalde psychedelica?
Klik om te vergroten...
Op truffels ervaar ik soortgelijke entiteiten, echter lijkt het erop dat dit de enige manier is zoals de natuur het bedoelt heeft en kan je een connectie maken met ze. Maar wel met een barrière ertussen.

Echter de dmt roken is het laatste filter weg en voel je ze zo intens en real.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Leuk report en een bijzondere ervaring.
Wat kan DMT toch bij iedereen min of meer een vergelijkbare trip geven maar toch ook weer heel anders. Als ik je report zo lees dan zeg ik: Ja typisch een DMT ervaring. Maar ikzelf nooit zoiets vergelijkbaars meegemaakt met DMT. Maar toch is het een typische DMT ervaring.

Ik heb ook vooral met DMT maar ook met hoge dosis psilo of aanverwante analogen dat er entiteiten zijn. Soms is het alleen maar een gevoel van hun aanwezigheid. Soms zijn het de hallucinaties en fractals zelf die verbaasd of verwonderd mij aankijken ookal zie ik hun ogen niet. Maar ook soms hoor ik ze terwijl ze geen stem hebben.
Met DMT heb ik altijd wel het gevoel dat er entiteiten zijn. Of ik nou een lage of een hoge dosis neem. Met andere tryptamines alleen bij hoge doseringen.
Klik om te vergroten...
Ja helemaal mee eens de manier waarop paddos en truffels hun werk doen kan ik ze amper ervaren als ik niet 2x de aanbevolen hoeveelheid naar binnen werk.

Dan pas komt de connectie naar de andere kant. Anders ga ik alleen diep denken en ben ik in mezelf gekeerd. En dan zonder enige connectie of visuals.

Maar hogere dosis kan ik ook diep gaan. Wel is waar op een andere manier. Want zo'n ongecensureerde versie van contact leggen op de dmt manier is gewoon niet mogelijk met paddo's of truffles.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoelang duurde je trip??
Ik heb alleen maar (super) ervaringen van max een paar minuten gehad. Helaas nog niet een 'breakthrough' gehad.
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mod4fun zei:
Hoelang duurde je trip??
Ik heb alleen maar (super) ervaringen van max een paar minuten gehad. Helaas nog niet een 'breakthrough' gehad.
Klik om te vergroten...
Deze duurde 5 a 7 minuten. Wat betreft de aanwezigheid van de entiteit en de visuals. Maar daarna blijft er wel een afterglow van nog een 5 tot 7 minuten. Hoe dieper je gaat, hoe meer dmt er in je systeem zit. En elk moment van hoeveelheid dmt geven me andere visuals. Daarom flitst soms alles voorbij en weet je niks meer.

Op changa kan je heel geleidelijk naar een punt gaan en hou je dit zeker een half uur vast. Dit komt door de toevoeging van de harmine. Dan kan je veel beter begrijpen wat er gebeurt en zie je magische dingen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahahahaha! Dit is een komisch report. That awkward moment dat een DMT-entiteit je veranda en tuin even compleet komt verbouwen. :tearsofjoy:

Fijn dat-ie zo beleefd was om de boel weer terug in elkaar te zetten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."