#1
Het is alweer een maandje geleden dat ik de volgende fantastische trip heb meegemaakt. Ik wil deze ervaring graag met jullie delen!
Ik rookte dmt in de achtertuin. 45mg deze keer op de sandwich manier. Ik heb er veel hits van genomen. Ik denk wel 6 totaal. Na de 4e hit was alles al veranderd in een cartoon. De laatste hit proefte ik dat de resterende dmt was verbrand. Ik legde de pijp neer. Het was duidelijk niet breakthrough waardig maar het heeft me wel een fantastische trip gebracht!
Deze trip heb ik geen moment gedacht aan het sluiten van mijn ogen omdat de gehele ervaring gebeurde in mijn eigen realiteit.
Plotseling was daar bovenop mijn veranda een ontzettend grappige entiteit. Hij had geen menselijke vorm. Ook geen gezicht. Maar als hij een gezicht gehad zou hebben dan zou hij een enorme grijns hebben. Uit het niets trok hij het complete dak van de veranda af waar ik onder zat. Holy shit wat was dit heftig. Hierna begon hij de hele veranda uit elkaar te slopen. Alsof hij met alle puzzelstukjes aan het schudden was. In dit geval waren de puzzelstukjes bijvoorbeeld de verlichting de ramen en houten palen. Ik was ontzettend overweldigd van de kracht maar moest er tegelijkertijd ook enorm hard om lachen en gaande weg verbouwde hij de hele tuin.
Ik communiceerde met hem zonder te praten. Ik liet aan hem blijken dat ik het supervet vond hoe hij alles had verbouwd. En hij vroeg op zijn beurt al lachend, ik kan het wel zo laten hoor als je dit zo wilt. Ik was zo overweldigd en overtuigd dat echt alles voor altijd zo zou blijven en zei al lachend terug, nee nee haha doe het terug, doe het terug! En hij liet blijken dat al zijn bedoelingen gewoon een grote grap was en begint alles weer terug op zijn plek te zetten.
Hij corrigeerde wat hij had veranderd aan de voor mij bekende realiteit maar sommige dingen plaatste hij wel terug maar dan net anders dan hoe het hoorde. En hij keek mij dan aan met een greins en lachte me toe.. Als of hij zei, okΓ© okΓ© ik doe het al .. Zo en zo en hij puzzelde nog wat verder. Dak weer terug op de veranda maar dan omgedraaid. Weer wat gedraai en gepuzzel en hop weer alles verkeerd. Ik zat inmiddels zo hard te lachen hoe hij alles zo uit elkaar getrokken had en het hem niet lukte om alles terug te plaatsen dat de tranen over mijn wangen rolde. Maar super duidelijk te zien dat hij alles expres telkens niet op de juiste manier had teruggeplaatst... Echt hilarisch! Deze gehele trip had ik mijn ogen open en was ik me later steeds meer bewust van wat voor een trucjes hij uithaalde met hoe voor mij de realiteit eruit hoort te zien. Het was echt een fantastische ervaring weer. Iets om nooit te vergeten.
Ik rookte dmt in de achtertuin. 45mg deze keer op de sandwich manier. Ik heb er veel hits van genomen. Ik denk wel 6 totaal. Na de 4e hit was alles al veranderd in een cartoon. De laatste hit proefte ik dat de resterende dmt was verbrand. Ik legde de pijp neer. Het was duidelijk niet breakthrough waardig maar het heeft me wel een fantastische trip gebracht!
Deze trip heb ik geen moment gedacht aan het sluiten van mijn ogen omdat de gehele ervaring gebeurde in mijn eigen realiteit.
Plotseling was daar bovenop mijn veranda een ontzettend grappige entiteit. Hij had geen menselijke vorm. Ook geen gezicht. Maar als hij een gezicht gehad zou hebben dan zou hij een enorme grijns hebben. Uit het niets trok hij het complete dak van de veranda af waar ik onder zat. Holy shit wat was dit heftig. Hierna begon hij de hele veranda uit elkaar te slopen. Alsof hij met alle puzzelstukjes aan het schudden was. In dit geval waren de puzzelstukjes bijvoorbeeld de verlichting de ramen en houten palen. Ik was ontzettend overweldigd van de kracht maar moest er tegelijkertijd ook enorm hard om lachen en gaande weg verbouwde hij de hele tuin.
Ik communiceerde met hem zonder te praten. Ik liet aan hem blijken dat ik het supervet vond hoe hij alles had verbouwd. En hij vroeg op zijn beurt al lachend, ik kan het wel zo laten hoor als je dit zo wilt. Ik was zo overweldigd en overtuigd dat echt alles voor altijd zo zou blijven en zei al lachend terug, nee nee haha doe het terug, doe het terug! En hij liet blijken dat al zijn bedoelingen gewoon een grote grap was en begint alles weer terug op zijn plek te zetten.
Hij corrigeerde wat hij had veranderd aan de voor mij bekende realiteit maar sommige dingen plaatste hij wel terug maar dan net anders dan hoe het hoorde. En hij keek mij dan aan met een greins en lachte me toe.. Als of hij zei, okΓ© okΓ© ik doe het al .. Zo en zo en hij puzzelde nog wat verder. Dak weer terug op de veranda maar dan omgedraaid. Weer wat gedraai en gepuzzel en hop weer alles verkeerd. Ik zat inmiddels zo hard te lachen hoe hij alles zo uit elkaar getrokken had en het hem niet lukte om alles terug te plaatsen dat de tranen over mijn wangen rolde. Maar super duidelijk te zien dat hij alles expres telkens niet op de juiste manier had teruggeplaatst... Echt hilarisch! Deze gehele trip had ik mijn ogen open en was ik me later steeds meer bewust van wat voor een trucjes hij uithaalde met hoe voor mij de realiteit eruit hoort te zien. Het was echt een fantastische ervaring weer. Iets om nooit te vergeten.