Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums100µg 1P-LSD, is een bad trip onvermijdelijk?

100µg 1P-LSD, is een bad trip onvermijdelijk?

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DuntaLid
01-01-2024, 00:00
#1
18:35 | T+ 25 | (Shulgin Rating Scale) +

Na het douchen ging ik weer achter mijn computer zitten, en gelijk merkte ik de eerste effecten opkomen. Alles ademt en vervormt heel licht. Bodyload is wel aanwezig, alleen heb ik daar persoonlijk niet echt moeite mee. Mentaal nog volledig bij deze wereld.
D
DuntaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ervaring met psychedelica: 8x LSD, 3x 2C-B, 4x truffels, 1x paddo's

Twee jaar geleden, een gezellige avond gepland met een vriend. Hier noem ik hem even "S". Deze keer stond candyflippen op de kalender, voor ons beide de eerste keer deze combinatie. Door de regen op de scooter naar het huis van S. Eenmaal aangekomen bleek de vriendin van S. ook aanwezig te zijn en de candyflip wou nemen. Dit was mij vooraf niet bekend dus had het liever niet, op dat moment had ik echter geen zin in een discussie dus stemde ik er in mee.

Na een leuke conversatie en wat (naar mijn mening) ontoepasslijke muziek van Slam FM besloten we te beginnen met 140µg LSD. Na ongeveer 45 minuten begon ik merkbare effecten te krijgen, echter wat normaal spirituele gedachten zijn, sloeg dit een hele andere weg in.

Vanaf dit moment is tijd een niet defineerbaar bestaan, en niet alleen tijd. Binnen een minuut kon ik mijzelf niet meer beheersen, en dacht ik dat ik in een vervelende droom was beland. Ik rende naar de eerste verdieping en hoorde S. achter mij aan rennen. Nee! Ik moet nóg hoger, dus ik rende naar zolder. Hier beland kan ik mij nog enkele dingen herinneren. Ik zat in een oneindige rotatie van dimensies, en hadden allen een kleur als thema. Paars, wat heel plastic en vacuum aanvoelde. Rood, waarbij het bloed onder mijn nagels vandaan schoot. Groen, waarbij ik overal planten en beesten zag. En dit ging alsmaar door en door. Achteraf kreeg ik ook te horen dat ik schreeuwde, dat ik S. meerdere malen had gebeten, ik van al mijn kleding had ontdaan en uiteindelijk het dakraam open probeerde te maken.

Uiteraard was dit allemaal te veel voor S, zeker aangezien hij ook onder invloed was. De politie en ambulance was ondertussen onderweg en bij aankomst was ik weer langzaam terug aan het keren op deze planeet.

Uiteindelijk heb ik 2 nachten doorgebracht op het politiebureau. Met als enige reden dat er 2 zelfgemaakte MDMA pillen waren aangetroffen in mijn jas. Achteraf een lachtertje natuurlijk, maar om na een bad trip 2 nachten opgesloten te zitten is niet fijn.

Achteraf gezien was het enigszins niet onvermijdelijk dat het tot een negatieve wending kon eindigen. De set én setting waren beide niet ideaal, een onverwachte extra persoon die ik niet goed kende, een vreemde omgeving, de muziek...


De eerste periode van enkele maanden na de bad trip nog veel moeite gehad met deze gebeurtenis, veel onzekerheid en spijt, echter gelukkig geen flashbacks gehad. Nu twee jaar verder heb ik al geruime tijd geen nare gedachtes meer en ben ik mentaal weer volledig in orde. Ik had alvorens de bad trip minimaal tien keer psychedelica gebruikt waarbij ik geen enkele keer nare gedachtes heb gehad, en met die conclusie lijkt het me toch weer erg leuk om het weer een keer te doen, als vanouds! In deze twee jaar echter wel enkele keren MDMA gebruikt.


Het is zover, zaterdag verwacht ik een bezorging van 6 blotters 1P-LSD met 120µg per stuk. Ik twijfel nog of ik 100µg of 120µg zal nemen. De trip zal zich plaatsvinden in mijn eigen kamer, een vertrouwde locatie dus. Wat kleurrijke LED-strips en een voorbereide Spotify en Youtube playlist. Er zal geen tripsitter of mede-tripper aanwezig zijn, en dit is wat waarschijnlijk een ieder hier flink zal afraden. Ik heb wel voorbereidingen getroffen, een goede vriend op een paar minuten afstand heb ik geinformeerd over mijn plannen en afgesproken hem elk half uur een update te geven.

De blotter zal ik rond 09:30 consumeren en probeer hier een live tripreport bij te houden, wellicht zijn er hier geinteresseerden om dit te lezen, anders is het een leuke experiment voor mijzelf.


Tot dan!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heftig man
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo te horen heb je je tijd genomen om de bad trip te verwerken en heb je je goed mentaal voorbereid. Ik vind het juist wel verstandig om alleen te gaan trippen, want bij wie voel je je nu meer op je gemak dan bij jezelf? Lekker alle vrijheid om te doen wat jij wil. Een dosering van 100-120 lijkt me ook mooi om na zo'n tijd weer mee te beginnen.
Een bad trip onvermijdelijk? Lijkt me niet. Kan wel zijn dat je even opnieuw met je angsten van de vorige trip geconfronteerd wordt, maar dat hoeft niet slecht te zijn. Door er doorheen te gaan kun je ze daarna immers loslaten.
Fijne trip gewenst!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd. Heftig zo'n bad trip!
Je bent idd erg, heel erg diep gegaan vind ik
En idd, zo'n ervaring zal je niet snel vergeten!
Ik heb óók eens zo een bad trip gehad, en deze herinner ik me nu, 37 jaar later, nog steeds erg goed....
D
DuntaLid
01-01-2024, 00:00
#6
16:30 | T- 1:40 | (Shulgin Rating Scale) -

Vandaag de setting optimaal gemaakt. De gehele kamer opgeruimd en schoon. Vervolgens naar de supermarkt voor wat eten en drinken en een niet verdacht pakketje opgehaald op het postkantoor. Eenmaal thuisgekomen direct een kijkje genomen hoe een research chemical nou wordt geleverd.

IMG_20191228_163315__01.jpg IMG_20191228_162036.jpg
D
DuntaLid
01-01-2024, 00:00
#7
18:10 | T+ 0:00 | (Shulgin Rating Scale) -

Iets eerder dan gepland, maar daar ga ik dan. De blotter ondertussen onder mijn tong, gelukkig geen bittere smaak. Na 15 minuten zal ik hem doorslikken en gaan douchen. Ik verwacht over ongeveer een half uur de eerste effecten te merken, zover ik het mij nog kan herinneren van "vroeger".
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fijne trip gewenst @Dunta !

Niet teveel zorgen maken en alles gewoon lekker over je heen laten komen...
Ik zou ook niet te hard mijn best doen voor een “live-report”, geniet lekker van je tripje. Wij horen je ervaringen later wel! 😉
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spannend hoor na zo'n lange tijd en na zo'n rotervaring. Ik wens je een hele fijne trip toe. Leuk om mee te lezen!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na 25 min al effect... dat is lekker snel. Nog een half uur a drie kwartier en je zit op je piek waarschijnlijk! Geniet er van! Ben al jaloers!!!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Genietse, lekker meegaan met waar de trip je mee naartoe neemt dan geniet je optimaal. Veel plezier! :hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
En hoe was het?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
En hoe was het?
Klik om te vergroten...
Denk dat hij Er nog middenin zit :tongueout:
D
DuntaLid
01-01-2024, 00:00
#14
00:40 | T+ 6:20 | (Shulgin Rating Scale) +++

Oeff, dat kwam hard aan. Op dit moment ook nog geen afnemende effecten. De eerste momenten dat de effecten heviger werden, had ik direct een flashback naar de bad trip. Alle gedachten werden zeer negatief en werd die trip weer ingenomen. Met redelijk wat moeite mijzelf nog goed kunnen bedwingen niet weer die kant op te gaan.

Tot dit moment was het erg zwaar om geen bad trip te krijgen, netflix aangezet en de afleiding goed gebruiken. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het woord "acceptatie" het thema wordt van de oneindige gedachten. Langzaam voel ik de effecten weer wat opfleuren... .
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed te lezen dat je weet dat acceptatie de manier is om geen nare trip te krijgen. Ik ga er geen lange reactie vanmaken maken want ik ga nu lekker pitten maar als je nog wat wil netflixen dan kan ik je animaties aanraden voor tijdens of na een trip. Iets van Pixar ofzo. Veel plezier in ieder geval en een fijne trip verder!
D
DuntaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat was mij toch een lange trip. Uiteindelijk begon de piek rond 4:00 te minderen (T+ 9:50) en rond 9:00 (T+ 14:50) kon ik van een korte nachtrust genieten. En dit allemaal door een dosis welke ik al vaker overschreden heb, wellicht ben ik wat gevoeliger geworden voor het stofje, of doet het "1P" element bij mij toch wat meer, vragen waar ik al van weet geen antwoord te krijgen en ook niet nodig acht.

De trip zelf achteraf als een leermoment gezien, ik blijk mentaal toch niet sterk genoeg om de nare gedachtes van de bad trip onder ogen te zien. Wellicht is een trip als deze met een écht ervaren sitter het beste om deze, maar ook andere negatieve gedachtes los te kunnen laten.

De perioden tijdens de trip dat de negatieve gedachten niet aanwezig waren heb ik echter wel genoten, niet als "van ouds", maar toch fijn. Wellicht zijn psychedelica toch niks meer voor mij, en kan ik er gewoon niet meer volledig van genieten.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Persoonlijk vind ik 100-120ug zeker na een eerdere slechte ervaring nog steeds best hoog. Als je het nog eens gaat doen, zou ik 75ug nemen. Daarbij ga ik al trippen, maar dus niet zo lang en heftig. Ik zou paddos en truffels helemaal links laten liggen want die fucken nog veel meer met je emoties.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."