#1
Sinds een tijdje maak ik mijn eigen changa. Nog steeds ben ik aan het experimenteren en zoekende naar de beste mix. Eerder deed ik er duidelijk te veel harmine doorheen wat resulteert in een gefilterde ervaring. Maar sindskort heb ik door hoe ongefilterd de changa ervaring kan zijn. Bijna identiek aan pure dmt, maar dan langer.
Sinds mijn laatste mix heb ik zulke mooie trips ervaren, de mooiste en meest aangrijpende ooit. Ik ben echt gefascineerd door de werking van changa en besloot om op ontdekkingsreis te gaan. Dit resulteerde in korte maar zeer verbluffende trips en inzichten. Ook heeft het mij hele donkere kanten laten zien.
De eerste sessie in deze serie van ervaringen was ik 3 weken nuchter wat betreft psychedelica.
Ik rookte de changa s'avonds in de achtertuin onder mijn heater met oordopjes in en luisterde naar Wachuma's wave van Byron Metcalf. Dit bracht mij meteen in een ceremoniΓ«le sfeer. Deze sessie heb ik de changa joint opgestoken en meteen na 2 trekjes merkte ik dat deze mix heel hard aansloeg. Ik voelde mij meteen zweverig en nam in totaal 4 trekjes van de joint. Ik sloot mijn ogen en de visuals waren prachtig. Ik zag intense kleuren en levende entiteiten en ik gaf mezelf volledig over.
Ik wekte de aandacht van een entiteit, oftewel een onstoffelijk wezen waarmee ik op telepathische wijze een diep liefde gevoel ontving. Eenmaal in contact pakte hij mij hard beet als een omhelsing, een soort arm om mij heen en een hand op de rechter kant van mijn hoofd. Deze aanraking voelde ik door mijn hele wezen en ook op mijn stoffelijke lichaam was er een duidelijk gevoel van aanraking.
Ik kwam tussen patronen van de ether waarin ik zweefde en dit warmhartige wezen terecht waarna er een reeks nieuwe patronen volgde met daarin een soort dia's met daarop beelden die aan het afspelen waren. Hierna werd ik in één van die dia's gezogen en kwam in een episode terecht, zo mooi en gedetailleerd, werkelijk beyond my wildest dreams.
Het was hier helder, verlicht, en scherp. Een ultra HD vision, 4 dimensionaal, zo prachtig! En het voelde zo echt. Ik was in een grote lichte ruimte en wederom kwamen er slingers van geometrische patronen met dia's waar (voor mijn gevoel en interpretatie) de eerste mensen werden ontwikkeld. 4 dimensionale cocons met mensen die hierin bewegelijk door de vliezen waarin ze zaten hun handen en hoofden stoken en ik zag hun gezichten en lichamen zo scherp (of misschien zelfs nog scherper) als in onze 3d realiteit.
De eerst geschapen mensen hadden een donkere huidskleur. Ze waren aanwezig in alle vormen van volgroeidheid. Van kleine kinderen tot tieners tot volwassenen. Tijdens deze visuals zweefde er een regenboog achtige slinger langs, of doorheen (niet omschrijfbaar dit stuk) die voor mij als betekenis een soort draad van evolutie was vanaf het begin van het menselijk leven. Dit was de episode waarin ik de onstoffelijke zielen in onze stoffelijke mensen lichamen kwamen. Het leven was ontstaan zoals wij dit nu ervaren.
Na dit stuk stonden de mensen op een spiraalvormige trap wat een podium voorstelde in een hele grote dichte ruimte waar deze mensen op volgorde van volgroeidheid in hoogte gepresenteerd werden aan de onstoffelijke wezens. Onderaan jonge kinderen, daarna een tiener meisje en jongen en op de hoogste trede een volwassen man en vrouw. Allen hadden ze een gouden kroon of een ander soort versiering op hun hoofd en een bloot bovenlichaam. Het deed mij heel erg denken aan gouden versiersels die je ook vind bij Egyptische farao's.
De mensen zoals omschreven stonden op het podium en werden tentoongesteld in een grote ruimte. Als een soort presentatie. De evolutie van het leven zoals wij mensen zijn ontstaan en ontwikkeld.
Kort na deze tentoonstelling kwam het rode licht van mijn heater lichtelijk door de trip schijnen en verdween de HD vision die overging in abstractere visuals. Nog steeds was de aanwezigheid van de entiteit die mij beetpakte aanwezig maar vervaagde wat doordat hij meer afstand nam en iets verder van mij vandaan ging. Het ging over in een wat mechanisere vorm en werd steeds onduidelijker. Ik realiseerde dat ik moest bijnemen of gewoon dankbaar moest zijn voor wat ik mocht meemaken en op een ander moment terug te keren tot deze prachtige staat van zijn.
Het was een verbluffende ervaring en ik was zo dankbaar dit te mogen ervaren. Ik heb het gelaten voor wat het was en heb nog een kwartier genoten van abstracte patronen met kleuren en nagedacht over de trip. Mijn interpretatie is dat het liet zien dat wij mensen geschapen zijn in een andere dimensie alvorens wij op aarde terecht gekomen zijn.
Het menselijk leven is een ultieme ervaring die gecreΓ«erd is om zielen te verrijken door gevoelens en emoties te ervaren op een ander level dan de onstoffelijke wezens dit kunnen. Het was voor mij een bevestiging dat het menselijke bestaan een les is voor mijn ziel en wat er ook gebeurt je dankbaar mag zijn voor deze les. Het leven is een gift van God. Hoe pijnlijk en moeilijk het leven soms ook kan zijn. Alles heeft een reden, en alles heeft zin.
Sinds mijn laatste mix heb ik zulke mooie trips ervaren, de mooiste en meest aangrijpende ooit. Ik ben echt gefascineerd door de werking van changa en besloot om op ontdekkingsreis te gaan. Dit resulteerde in korte maar zeer verbluffende trips en inzichten. Ook heeft het mij hele donkere kanten laten zien.
De eerste sessie in deze serie van ervaringen was ik 3 weken nuchter wat betreft psychedelica.
Ik rookte de changa s'avonds in de achtertuin onder mijn heater met oordopjes in en luisterde naar Wachuma's wave van Byron Metcalf. Dit bracht mij meteen in een ceremoniΓ«le sfeer. Deze sessie heb ik de changa joint opgestoken en meteen na 2 trekjes merkte ik dat deze mix heel hard aansloeg. Ik voelde mij meteen zweverig en nam in totaal 4 trekjes van de joint. Ik sloot mijn ogen en de visuals waren prachtig. Ik zag intense kleuren en levende entiteiten en ik gaf mezelf volledig over.
Ik wekte de aandacht van een entiteit, oftewel een onstoffelijk wezen waarmee ik op telepathische wijze een diep liefde gevoel ontving. Eenmaal in contact pakte hij mij hard beet als een omhelsing, een soort arm om mij heen en een hand op de rechter kant van mijn hoofd. Deze aanraking voelde ik door mijn hele wezen en ook op mijn stoffelijke lichaam was er een duidelijk gevoel van aanraking.
Ik kwam tussen patronen van de ether waarin ik zweefde en dit warmhartige wezen terecht waarna er een reeks nieuwe patronen volgde met daarin een soort dia's met daarop beelden die aan het afspelen waren. Hierna werd ik in één van die dia's gezogen en kwam in een episode terecht, zo mooi en gedetailleerd, werkelijk beyond my wildest dreams.
Het was hier helder, verlicht, en scherp. Een ultra HD vision, 4 dimensionaal, zo prachtig! En het voelde zo echt. Ik was in een grote lichte ruimte en wederom kwamen er slingers van geometrische patronen met dia's waar (voor mijn gevoel en interpretatie) de eerste mensen werden ontwikkeld. 4 dimensionale cocons met mensen die hierin bewegelijk door de vliezen waarin ze zaten hun handen en hoofden stoken en ik zag hun gezichten en lichamen zo scherp (of misschien zelfs nog scherper) als in onze 3d realiteit.
De eerst geschapen mensen hadden een donkere huidskleur. Ze waren aanwezig in alle vormen van volgroeidheid. Van kleine kinderen tot tieners tot volwassenen. Tijdens deze visuals zweefde er een regenboog achtige slinger langs, of doorheen (niet omschrijfbaar dit stuk) die voor mij als betekenis een soort draad van evolutie was vanaf het begin van het menselijk leven. Dit was de episode waarin ik de onstoffelijke zielen in onze stoffelijke mensen lichamen kwamen. Het leven was ontstaan zoals wij dit nu ervaren.
Na dit stuk stonden de mensen op een spiraalvormige trap wat een podium voorstelde in een hele grote dichte ruimte waar deze mensen op volgorde van volgroeidheid in hoogte gepresenteerd werden aan de onstoffelijke wezens. Onderaan jonge kinderen, daarna een tiener meisje en jongen en op de hoogste trede een volwassen man en vrouw. Allen hadden ze een gouden kroon of een ander soort versiering op hun hoofd en een bloot bovenlichaam. Het deed mij heel erg denken aan gouden versiersels die je ook vind bij Egyptische farao's.
De mensen zoals omschreven stonden op het podium en werden tentoongesteld in een grote ruimte. Als een soort presentatie. De evolutie van het leven zoals wij mensen zijn ontstaan en ontwikkeld.
Kort na deze tentoonstelling kwam het rode licht van mijn heater lichtelijk door de trip schijnen en verdween de HD vision die overging in abstractere visuals. Nog steeds was de aanwezigheid van de entiteit die mij beetpakte aanwezig maar vervaagde wat doordat hij meer afstand nam en iets verder van mij vandaan ging. Het ging over in een wat mechanisere vorm en werd steeds onduidelijker. Ik realiseerde dat ik moest bijnemen of gewoon dankbaar moest zijn voor wat ik mocht meemaken en op een ander moment terug te keren tot deze prachtige staat van zijn.
Het was een verbluffende ervaring en ik was zo dankbaar dit te mogen ervaren. Ik heb het gelaten voor wat het was en heb nog een kwartier genoten van abstracte patronen met kleuren en nagedacht over de trip. Mijn interpretatie is dat het liet zien dat wij mensen geschapen zijn in een andere dimensie alvorens wij op aarde terecht gekomen zijn.
Het menselijk leven is een ultieme ervaring die gecreΓ«erd is om zielen te verrijken door gevoelens en emoties te ervaren op een ander level dan de onstoffelijke wezens dit kunnen. Het was voor mij een bevestiging dat het menselijke bestaan een les is voor mijn ziel en wat er ook gebeurt je dankbaar mag zijn voor deze les. Het leven is een gift van God. Hoe pijnlijk en moeilijk het leven soms ook kan zijn. Alles heeft een reden, en alles heeft zin.