Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMega breaktrough 70mg dmt

Mega breaktrough 70mg dmt

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Omgeving: thuis, tripsitter en 'n buddy.
Stemming: enthousiast
Lichaam en lengte: 77kg 8%vet 1.83
Ruime ervaring met psychedelica

Ik heb al ruime ervaring met dmt. Ik heb in het afgelopen half jaar vooral veel changa trips ervaren. Dit heeft me veel inzichten gebracht. Een echte breaktrough was inmiddels langer dan een half jaar geleden en het riep me al een tijdje. Ik voel de behoefte om nu dieper te gaan dan waar ik ooit geweest ben, en dat is gelukt!

Ik heb iemand leren kennen die al 5 jaar ervaring heeft met dmt. Hij komt bij mensen thuis om dmt ervaringen te faciliteren. Een hele verstandige en kalme jongen die vertrouwen uitstraalt. Zijn hele wijze waarop hij te werk gaat doet hij met uiterst respect.

Ik heb 2 sessies gedaan, de eerste op 50mg. Op deze dosis ben ik net niet doorgebroken. Eigenlijk was dit al een hele bijzondere en intense trip. Maar ik wil diep dit keer, heel diep!

De 2e sessie zat op 70mg en de temperatuur 10 graden hoger dan de eerste sessie zodat de densiteit van de damp krachtiger en potenter was.

De voorbereiding.

Ik ga languit op de bank liggen met een kussen in mijn rug. Mijn bovenlichaam staat in een boog van 45 graden. Ik krijg een verzwaard deken over mij heen en ik doe een blinkdoek op met uitsparingen zodat je je ogen eventueel geopend kan houden zonder licht van buitenaf. Ik doe slaap oordopjes in om ook mijn omgevingsgeluiden te minimaliseren. Het enige wat ik nog heb is tast. Verder ben ik zo goed als blind en doof. Dit lijkt in eerste instantie misschien beangstigend, maar ik kan zeggen dat dit wel ultiem is voor de ervaring!

Het moment is daar. Ik voel mezelf in de bank zakken door het verzwaarde deken. Het enige wat ik voel is de druk op mijn lichaam en mijn handen hebben de slang vast. Ik blaas alle lucht uit mijn longen. Ik zet de slang aan mijn mond en begin te inhaleren. Het opzuigen van de damp geeft best wel veel weerstand bij dit apparaat dus je kan het beste zo hard mogelijk inhaleren, dan gaat het nog steeds langzaam. Toen m'n longen 3/4 gevuld waren met dmt damp inhaleerde ik de rest met lucht om de dmt zo diep mogelijk naar binnen te nemen en ik hield dit lang in. Meteen voelde ik hoe potent deze inhalatie al was. Ik voelde een flinke bodyload opkomen. Ik zakte verder weg de bank in. Hierna volgde een 2e inhalatie. De visuals begonnen heel speels en werden steeds machtiger.


Maar bij de 3e inhalatie begon alles de overhand te nemen. Ik besefte me in een flits dat elke vorm van grip verdween. En ik schrok hiervan toen ik me realiseerde dat ik een missie had. Ik had de slang vast als een soort enige houvast naar de realiteit van hier. Ik schrok, ik was toch..? Huh..? Inmiddels waren er niet alleen visuals van patronen, maar wat ik zag is ontzettend lastig onder woorden te vatten. Ik herinner me dat het beeld wat ik kreeg tegelijkertijd ook als geluid waarneembaar was. Een samensmelting van beeld, tijd en geluid. Een plek waar de tijd ombuigd, in z'n achteruit versnelling en vooruit tegelijk.

n6LzftRUbAhUMCSWmi2Sji-320-80.jpg

Alles vliegt mega hard aan me voorbij. Keiharde zoemende bijen in een vervormde spiraal van geluidsgolven worden waarneembaar. Wat ik hier aan geluid waarneem komt op een totaal ander level, iets wat ik nog nooit zo heb ervaren. Het moment van realiteitsverlies gaf mij 2 stokjes voor mij op een plateau die ik nog vast had. Dat waren mijn handen aan de slang. Het plateau wordt steeds onwerkelijker. En het geluid gaat mee. Ik hoor een hoog piepend alarm, error error beeb beeb. Met een totaal on begrijpbare frequentie wordt ik in dit moment compleet gemindfuckt. Ik moest iets doen.. Shit het is niet gelukt! Ik flashbackte terug naar het moment uit mijn bufo ceremonie waarbij de vrouw van de sjamaan voor een 2e keer die pijp aan mijn mond zette en zei: it's okay, just inhale. Maar nu kon ik niks meer zien door die blinddoek en ik kon me niet meer bewegen door dat kleed... Het voelde bijna als verdrinken. Shit is mijn missie hier nu niet gelukt? Hmm.. Missie..? Houvast...? Stokjes...?


De stokjes, mijn handen aan de slang, die kon ik onvermijdelijk niet meer vasthouden. Ik kon niet meer.. De enige handvaten van het hier. Ik laat los. De stokjes vielen van me af. En bij het loslaten realiseer ik me dat er iets niet gelukt zou zijn. Wat complete onzin is want ik begreep totaal niet meer dat ik überhaupt dmt aan het inhaleren was. Alles vervaagd, de trip neemt de overhand en alles wat ik ooit wist als mens lost op in deze onstuurbare kosmische ervaring.

Nee, geen missie, geen houvast, geen identiteit. Ik bestond niet meer en kon alleen nog maar ervaren. Ik hoorde een oneindige, telkens opnieuw afspelende loop van geluiden. Het geluid leek op een vraag. Als een piepend alarm, vroeg het me: want je wil dit? Want je wil dat? Want je wil beeb..? Want je wil... ? Denk je dat dit...? Denk je dat.... Error error beeb beeb beeeeeeb.... Hierna veranderde de vragen in handelingen. Als je dit zo... Dan gaat dit zo... En nu gebeurt dit zo.. En hop pak dit nu zo.... Bewegende delen die voor me neus werden weggekaapt. Maar achter elk deeltje zat nog een deeltje. Totaal ondefinieerbare beelden kreeg ik hier. Er zat in het geluid een melodie die de realiteit uit elkaar sleutelde. De visuals zagen er zo buitenaards uit. Blokken die stuk voor stuk weggepakt werden. Totdat dit letterlijk oneindig werd. Elk blok elk deel voor me werd teruggedraaid naar de oorsprong. Naar een soort leegte. En hierna brak ik door deze bariere en kwam in het heelal.


De oneindige vragen en alle veranderingen van waarnemingen leek een spreuk te zijn een soort code die alles kon terugdraaien naar het begin. De oorsprong. Ik werd compleet één met alle vragen die ooit gesteld kunnen worden. Eén met alle behoeftes die we ooit kunnen hebben. Eén met alles. Ik aanschouwde het heelal niet, ik was het heelal. Maar nog steeds versnelde de trip. Wat is er nog grootser dan het heelal...?

unnamed.jpg

Ik zag het licht. De oneindige bron waar alle zielen uit terecht gekomen zijn. Ik aanschouwde het licht, ik aanschouwde God. Maar ik zat nog steeds in een versnelling. Ik was nog steeds niet op mijn diepste bestemming, ik ging nog dieper en dieper. Totaan het punt dat ik God niet meer aanschouwen kon, maar door alle samensmeltingen één werd met God. Ik ben God, ik zie het licht niet, ik ben het licht.


Ik heb alles zien ontpoppen vanuit een kern. Ik zei net nog alsof alles terugging naar het begin. Maar er is helemaal geen begin. Alles is er altijd al geweest want als je nog verder teruggaat kom je bij het einde uit. Wat echter ook weer een menselijk concept is, een einde. Op dit punt realiseer ik me een veel grootser kosmisch concept wat ik als mens nooit zal kunnen bevatten. Ik heb ervaren wat oneindigheid is. Alles wat er bestaat is er altijd al geweest. Geen begin, geen einde. En met alles wat altijd al bestond is datgene wat wij nu ervaren beinvloedbaar. Om te verbeteren, om te streven naar het ultieme. Ik ervaar de ultieme verbondenheid van alles. Elke molecuul, elke atoom, eigenlijk elk stoffelijk deeltje wat er bestaat is verbonden met alles. Elke ster elke planeet heeft zijn plek voor een reden en zijn tegelijkertijd onlosmakend verbonden. Ik ervaar dit op een onbeschrijfelijke manier, buigt er hier een stukje van dit, dan verschuift er daar een stukje van iets anders. De onvermijdelijke samensmelting heb ik tot in het diepste van mijn ziel gevoeld. Zoals water h2o de chemische verbinding van twee waterstof atomen heeft en dus onvermijdelijk bij elkaar horen, zag ik planeten hun plek krijgen icm hun verbondenheid met andere planeten en sterren. Ik aanschouwde dit niet alleen, ik was het zelf aan het creëren. Ik was de creator en ik creëer de inhoud van het universum.


Nadat ik miljoenen lichtjaren verder was kwam ik los van God. Ik aanschouwde het licht en werd een op zichzelf staande entiteit. Na alle krachten te mogen ervaren, alles opgebouwd zien worden vanuit leegte eindigde ik voor een poort. De poort waarin wij zielen doorheen gaan alvorens wij hier op aarde komen. Ik was hier met de aanwezigheid van God, en diverse andere onstoffelijke wezens. Het bestaan van mijn eigen mensenleven was ik tijdens het creëren van het heelal die gevoelsmatig miljoenen jaren duurde totaal vergeten. En precies voor de poort waar ik terug zou keren tot mens keken de entiteiten mij met een diepe warme glimlach aan. Hun blikken gaven mij een heel onwerkelijk gevoel. Alsof ze mij de boodschap gaven: mijn kind, mijn prachtige ziel, weet je wat er zojuist gebeurt is...? Heb je eigenlijk enig idee wie je bent? En waar je bent?


Nog steeds realiseerde ik me niet wat er aan de hand was. Er kwam een gevoel in mij op, alsof alles wat ik zojuist heb ervaren allemaal om mij ging. Dit is het verloop totaan een leven. Het leven wat je nu leeft. Ik ademde lucht in. Lucht...? Ik ben toch..? Huh...


Hier gaven alle entiteiten bij de poort mij opnieuw een hele diepe grijns. Herinner je je weer..? Wie je bent. Ik nam nog een diepe teug lucht. Ik voelde mijn lichaam weer. Holy shit was ik net gewoon in een trip? Neee dit kan niet! Ik was net nog de almachtige creator... Nee hoe is dit mogelijk..? Lig ik nu thuis op de bank geblinddoekt een dmt ervaring te hebben...? Holy shit!! Maar echt.... Holy shit!


Na deze bewustwording kreeg ik zon diep gevoel van waardering en liefde, ik voelde mij zo diep gelukkig. Ik ben het. Nee joh! Whaaaat..? Ik tilde mijn arm op en pakte mijn blinddoek. Ik schoof hem van m'n gezicht af en opende mijn ogen. Ik keek mijn trip sitter en mijn buddy aan en ik zag hun vol verwachting mij aankijken. En..? Vroegen ze. Wauw wauw wauw... Ik dacht bij mezelf, jullie hebben geen idee wat ik zojuist gezien heb..! Ik probeerde te praten, maar mijn zin begon als: uhmm nou... Wat het was... Even een stilte... Kuch kuch... En ik begon me een partij hard te lachen! Wauw...Dit was niet te verwoorden zei ik..! Ik begon wat te mompelen.. Maar eigenlijk kon ik het helemaal niet uitleggen. Ik kon alleen maar zeggen dat dit het diepste was wat ik ooit heb meegemaakt. Ik had letterlijk geen enkel besef meer hoe de trip begon, ik weet alleen maar dat ik miljoenen jaren op reis geweest was.


Eigenlijk zat ik er ook nog best wel diep in, want er zweefde nog heel veel energieën door de kamer heen. De laatste scene van die poort dwarrelde nog half door mijn beeld heen. Ik was zo flabbergasted.


Mijn buddy keek me aan en zei heel droog, nou volgens mij was deze wel iets dieper dan net. Ik verhefde mijn stem en zei hem: iets..?!? Holy shit man! Dit was niet iets! Meteen lagen we in een scheur met z'n 3e. Wat een mega ervaring dit. Ik was zo overweldigd. Dit was echt next level. Ik was helemaal sprakeloos. Maar ook zo dankbaar! 🙏


Eigenlijk wens ik dit iedereen een keer toe! Ik heb eerder een breaktrough gehad maar dat beangstigde me veel erger dan deze manier. Het doorbreken was even een mindfuck, maar het verloop daarna vloeide zo mooi. Deze eenwording met de hoogste krachten die ik ooit heb gevoeld was super magisch. Miljoenen jaren aan ervaring in 5 minuten. Ongelooflijk dat dit überhaupt mogelijk is om te ervaren. Ik wist natuurlijk heel goed dat dmt niet mild is maar dit sloeg echt alles.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow! Mooi en indrukwekkend hoor! Goed geschreven report ook. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauww!! Waarschijnlijk kan het ook niet heftiger dan dit!! Wat een alles overstijgende trip moet dat zijn geweest... Letterlijk mindblowing dit allemaal...

Space Criminal zei:
Nog steeds realiseerde ik me niet wat er aan de hand was. Er kwam een gevoel in mij op, alsof alles wat ik zojuist heb ervaren allemaal om mij ging. Dit is het verloop totaan een leven. Het leven wat je nu leeft. Ik ademde lucht in. Lucht...? Ik ben toch..? Huh...
Klik om te vergroten...
Het verloop tot aan een leven... Als in, hoe je van God/het geheel een ziel/onstoffelijk wezen wordt? En daarna een mens?

Dat laatste, hoe bedoelde je dat? Dat je lucht inademde.

Super ervaring/report! Zal er later denk ik nog wel verder op terugkomen. :wink:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Het verloop tot aan een leven... Als in, hoe je van God/het geheel een ziel/onstoffelijk wezen wordt? En daarna een mens?

Dat laatste, hoe bedoelde je dat? Dat je lucht inademde.
Klik om te vergroten...
Op de piek van de trip was ik het licht, maar ik denk doordat de dmt steeds verder terugliep na de piek dat dit zich openbaarde in een loskoppeling van de bron waar ik uit terecht kwam. Het licht, God.

En precies zoals je zegt, de loskoppeling van God tot een ziel. En daarna begon het besef van mijn menszijn terug te komen.

Voor het eerst voelde ik dat ik kon ademen en dit gevoel deed me beseffen dat ik mens was.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Wauww!! Waarschijnlijk kan het ook niet heftiger dan dit!! Wat een alles overstijgende trip moet dat zijn geweest... Letterlijk mindblowing dit allemaal...
Klik om te vergroten...
Het was de rit van m'n leven idd! 🙏☺️😇
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een vette ervaring! Blijf jij je dit ook herinneren? Of vervaagd het snel?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is een van de beste DMT trip reports die ik ooit gelezen heb. Zo niet de allerbeste!
Ik kan volgen tot aan een worden met God, maar vanaf je dat overstijgt is het moeilijk bevatten. Moet ik het zien als meerdere Goden met elk hun eigen universum, die elk hun eigen zielen sturen naar hun universum?

En toen je de stand van al e planeten en sterren enzo zag; denk je dat het mogelijk is om leven op andere planeten binnen ons universum te zoeken tijdens een DMT ervaring? Veel mensen praten altijd over de belevenis van alle mensen op Aarde beleven tijdens een trip... wat met aliens? :grin:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Cerberus zei:
Dit is een van de beste DMT trip reports die ik ooit gelezen heb. Zo niet de allerbeste!
Klik om te vergroten...
Wauw wat een waardering, dank je wel voor dit prachtige compliment!


Cerberus zei:
Ik kan volgen tot aan een worden met God, maar vanaf je dat overstijgt is het moeilijk bevatten. Moet ik het zien als meerdere Goden met elk hun eigen universum, die elk hun eigen zielen sturen naar hun universum?
Klik om te vergroten...

Of er nog hogere machten zijn boven de samensmelting met de macht die ik gevoeld heb kan ik niet zeggen. Het voelde als eenwording met de hoogste macht die bestaat. Ik denk niet dat er boven deze macht nog een hogere bestaat.

Maar wie zal het zeggen..?
Cerberus zei:
En toen je de stand van al e planeten en sterren enzo zag; denk je dat het mogelijk is om leven op andere planeten binnen ons universum te zoeken tijdens een DMT ervaring? Veel mensen praten altijd over de belevenis van alle mensen op Aarde beleven tijdens een trip... wat met aliens? :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, alle zielen die ik heb waargenomen zijn niet aards, dus alien. Maar aliens in een stoffelijke vorm heb ik nooit waargenomen. Ik denk dat jij doelt op mannetjes in vliegende schotels die zo nu en dan de aarde bezoeken, maar ik denk oprecht dat deze niet bestaan.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Wat een vette ervaring! Blijf jij je dit ook herinneren? Of vervaagd het snel?
Klik om te vergroten...
Dank je wel!

Ja ik herinner me weinig van details, maar ik weet heel goed wat ik beleefd en dus gevoeld heb.

Net na de ervaring moest ik eerst gronden. Later kwamen er steeds meer flashbacks en herinneringen terug. Het was heel veel informatie in uiteindelijk maar 5 minuten.

Laatst gaf iemand mij de volgende vergelijking. Je krijgt een emmer vol met informatie, maar je komt terug met een shot glaasje.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben wel een beetje jaloers op je ervaring :) DMT staat al een tijdje op mijn to do lijst, maar is er nog niet van gekomen.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Space Criminal zei:
Ik denk dat jij doelt op mannetjes in vliegende schotels die zo nu en dan de aarde bezoeken, maar ik denk oprecht dat deze niet bestaan.
Klik om te vergroten...
Nee natuurlijk niet, ik denk ook niet dat deze bestaan. Maar dat er elders op een andere planeet ver van hier ook een evolutieproces gebeurd is waar leven is gelijkaardig aan hier, maar dan anders afhankelijk van de toevallige mutaties en geografische events die daar gebeurd zijn. Zij zitten dan in dezelfde "simulatie" als wij ookal weten we het niet van elkaar:grin:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi geschreven report @Space Criminal ! Klinkt als een hele bijzondere en diepe ervaring die nog lang bij je zal blijven. Het begin van je ervaring klink wel serieus beangstigend. Was het ook eng om mee te maken? En zo ja, hoe ben je er toen mee omgegaan en hoe kijk je er nu op terug?

Het latere deel van de ervaring lijkt me waanzinnig mooi om mee te maken maar het begin klinkt wel serieus scary....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space Criminal zei:
Voor het eerst voelde ik dat ik kon ademen en dit gevoel deed me beseffen dat ik mens was.
Klik om te vergroten...
Ik heb weleens tijdens trippen ervaren dat de overgang tussen inademing en uitademing en de overgang tussen uitademing en inademing in mijn bewustzijn verbreedt wordt als het ware en dus niet meer de bijna niet op te merken korte overgang is die het normaal lijkt te zijn. De ademhaling lijkt op die wijze in mijn beleving tot een complete stilstand te komen, of te blijven 'hangen' tussen in- en uitademing of uit- en inademing. Dit ging dan ook gepaard met de beleving van het stoppen van tijd. Die overgang ervoer ik dan wel als een beetje eng, omdat mijn ademhaling ermee op leek te houden, maar dan realiseerde ik me kort daarna dat ik daar niet hoefde te ademen en dan was alles oké... Misschien hebben we het over hetzelfde fenomeen...
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ik heb weleens tijdens trippen ervaren dat de overgang tussen inademing en uitademing en de overgang tussen uitademing en inademing in mijn bewustzijn verbreedt wordt als het ware en dus niet meer de bijna niet op te merken korte overgang is die het normaal lijkt te zijn. De ademhaling lijkt op die wijze in mijn beleving tot een complete stilstand te komen, of te blijven 'hangen' tussen in- en uitademing of uit- en inademing. Dit ging dan ook gepaard met de beleving van het stoppen van tijd. Die overgang ervoer ik dan wel als een beetje eng, omdat mijn ademhaling ermee op leek te houden, maar dan realiseerde ik me kort daarna dat ik daar niet hoefde te ademen en dan was alles oké... Misschien hebben we het over hetzelfde fenomeen...
Klik om te vergroten...
Het doorbreken voelde als verdrinken. Het verstikken van het hier. Maar de manier waarop alles werd overgenomen deed mij in een fractie vergeten dat ademen bestond.

De overname bij dmt verloopt erg snel op deze dosis!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe verhoudt het zich tot je ervaring met Bufo Alvarius?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow. Kippenvel omdat sommige stukken mij precies terugbrengen naar delen van mijn 5-MeO-DMT ervaring. Dit is zo onvoorstelbaar heftig om mee te maken. De ultieme ervaring. Wat prachtig dat je hier hebt kunnen komen.

Het stukje van de poort herken ik dan weer van een DPT trip en brengt me alweer bijna tot tranen als ik denk aan hoe prachtig en ontroerend dat was.

Je bent nooit echt meer dezelfde na zo'n ervaring, denk ik. Hoe gaat het landen jou af?

Wat een prachtig initiatief van die jongen trouwens, ik ben van mening dat dit absoluut de beste manier is om de DMT ervaring volledig tot zijn recht te laten komen. Sowieso ga je natuurlijk het diepst met zo min mogelijk prikkels. Vergt wel behoorlijk wat loslaten. Super mooi dat je dit hebt gedaan!
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Het begin van je ervaring klink wel serieus beangstigend. Was het ook eng om mee te maken? En zo ja, hoe ben je er toen mee omgegaan en hoe kijk je er nu op terug?
Klik om te vergroten...
Beangstigend was het zeker, maar er mee omgaan.. Tja je kan alleen ondergaan na het inademen van die hoeveelheid dmt damp. No way back! 🚀🚀
Eik zei:
Het latere deel van de ervaring lijkt me waanzinnig mooi om mee te maken
Klik om te vergroten...
Van begin tot het einde was prachtig! Maar echt wauw!

Bedankt voor je compliment
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#18
שמש zei:
Hoe verhoudt het zich tot je ervaring met Bufo Alvarius?
Klik om te vergroten...
Het wedergeboorte gevoel is zeer overeenkomend, maar deze trip was door het visuele veel sprekender.

En zoals wij beide weten😉 komt het echte werk(de integratie) pas na de ervaring.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is nu 5 dagen geleden. De ervaring zit veel in mijn gedachtengang.

Gisteravond besluit voor het slapen gaan eens goed de tijd te nemen voor een diepe ademsessie.

Ik merk na de ervaring dat als ik de focus leg op mijn 3e oog ik heel makkelijk contact maak met iets goddelijks. Ik krijg soms kleuren en 4d patronen te zien. Allemaal heel ver weg, maar wel waarneembaar. Dit is iets wat ik vaker heb waargenomen, alleen lijkt nu de connectie groter dan ooit te voren. Misschien herken je wel dat als je terugdenkt aan het moment van xtc gebruik er bepaalde centra in de hersenen geprikkeld worden en je dit lichtelijk het gevoel teruggeeft. Met xtc geeft dit me vaak zweethandjes als ik eraan denk. Maar bij het terugdenken aan deze dmt ervaring geeft mij dit de bewustwording van de aanwezigheid van God.

Gisteren heb ik 4 rondes geademd. 4x 50 a 60x diep in en uit. En ik voelde hierna een hele diepe connectie met een hogere macht. Na de laatste ronde ademde ik volledig in en hield dit vast voor zeker 3 minuten. Mijn hele lichaam tintelde en dit gevoel was heel sterk. Na verloop herpakte ik mijn normale adem en genoot even van dit gevoel. Het was een diepe sessie dus ik voelde duidelijk dat dit een lange afterglow gaf. Ik kwam in een staat waarbij de tintelingen, de gecreëerde energieën stuurbaar werden. Wat ik vaak doe in deze staat is het stuk voor stuk nalopen van mijn chakra's. Ik begin dat vaak met de kruin en leg dan de focus hierop. Ik voel hem en laat weer los, focus op de volgende en volgende tot ik bij de onderste ben. Dit herhaal ik dan een paar keer om volledig in contact te komen met mijn eigen energie, mijn wezen. Maar deze keer besloot ik enkel te focussen op mijn 3e oog.

Ik ademde inmiddels weer in een super rustig tempo en liet mij meenemen door alles wat zich in mijn gedachtenstream aandiende. Ik legde de focus van alle gecreëerde energie op mijn voorhoofd en leek in gesprek te raken met mezelf. Ik dwaalde af want na de ene vraag kwam de volgende en volgende... Het leken geen vragen zonder antwoorden, het voelde als een gesprek. Totdat alles helemaal stil werd en ik mezelf even verloor in het moment.

In een fractie van een seconden gebeurde er iets heel bijzonders. Als een eenmalige beat, een slag op een trommel, nog geen hele seconde voelbaar, werd mijn complete zicht spierwit. Ik voelde dit vanaf mijn kruin tot in mijn tenen door mij heen schieten. De tijd stond een halve seconde stil. Als een breaktrough naar de andere kant (van minder dan een seconde) . Ik ervaarde een flashback naar de piek van mijn dmt trip. In deze fractie van tijd vergat ik alles. De tintelingen door mijn lichaam voelde geïntensiveerd x10. Wow dacht ik...

Als een aanraking van God, een signaal, en het diepe liefdegevoel. Ik voelde een soort trots die een vader naar zijn zoon uit. Een even alles samensmeltend gevoel van kosmische kracht. Een wedergeboorte gevoel. Met een grote knipoog. Mijn prachtige ziel, wat sta je toch diep in contact met mij. Ik voelde de dood voor een halve seconde. En ik voelde dat de dood van mijn mensenlichaam betekend dat ik dus bij God zou zijn. Een warm gevoel. De diepste liefde die bestaat.

Ik ben nog steeds aan het verwerken. Ik heb vroeger wel eens gefantaseerd dat ik een vraag kon stellen aan God, laat zien dat je bestaat dan!?! Zo ging dat toen... Maar nu snap ik het, zo krijg je nooit een connectie met God, met jezelf, met het kosmische plan. Met het alles.

De dmt ervaring heeft me zo diep geraakt. En de openbaring van gisterenavond doet me nog meer realiseren. Ik sta heel diep in contact. Hoe meer je het leven doet zoals het bedoeld is hoe meer je zijn aanwezigheid voelt. Ik daag mezelf uit, ik werk hard, ik heb voldoende lichaamsinspanning, ik eet (grotendeels) zoals de natuur dit bedoelt heeft, ik mediteer, en het belangrijkste, ik waardeer alles wat bestaat. Ik waardeer de simulatie waarik inzit, ik waardeer de mensen om mij heen, ik waardeer mijn gezonde en afgetrainde lichaam, ik waardeer het leven, ten volste! En ik voel hem. Hij is bij me.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#20
NiandraLades zei:
Kippenvel omdat sommige stukken mij precies terugbrengen naar delen van mijn 5-MeO-DMT ervaring. Dit is zo onvoorstelbaar heftig om mee te maken. De ultieme ervaring. Wat prachtig dat je hier hebt kunnen komen.
Klik om te vergroten...
Wat mooi te horen dat je zo goed kan meegaan in mijn ervaring door mijn het lezen van mijn verhaal 🙏


NiandraLades zei:
Het stukje van de poort herken ik dan weer van een DPT trip en brengt me alweer bijna tot tranen als ik denk aan hoe prachtig en ontroerend dat was.
Klik om te vergroten...

Deze 'plek' heb ik vaker in dmt trips gezien. Nu was het contrast alleen zo enorm dat dit echt als een eindhalte voelde. Het warme gevoel waar de aanwezige entiteiten mij lieten teruggaan 😍 wauw, echt wauw!

Zo dankbaar!!


NiandraLades zei:
Je bent nooit echt meer dezelfde na zo'n ervaring, denk ik. Hoe gaat het landen jou af?
Klik om te vergroten...
So far so good! Eigenlijk voel ik me fantastisch! Dit is een enorme verrijking voor me. Ik ben nog steeds aan het verwerken, het zal even duren voordat dit zijn wortels krijgt.

Maar oh zo dankbaar 🙏😇☺️ sorry dat ik in herhaling val..

Woorden schieten te kort voor de waardering die ik voor deze ervaring heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."