Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA, Ik weet niet wat ik er van moet vinden.

LSA, Ik weet niet wat ik er van moet vinden.

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gister 3 zaadjes van HBWR Madagascar gegeten. Had ze fijn gestampt en met water gedronken. Vind de smaak niet echt lekker.

Het effect was zoals ik mij van de eerste keer herinnerde van 4 zaadjes. Dit keer iets minder sterk.
Mijn lichaam had een rare sensatie. Een beetje tintelig op een manier die ik nooit eerder gevoeld had.
Daarnaast voelde ik me ook misselijk, futloos en slap. Mijn geest was zeer helder.
Ik heb geen visuele hallucinaties gehad en voelde me ook niet echt vol energie.
Het gevoel dat grenzen oplossen heb ik ook niet ondervonden wat ik met paddenstoelen sterk voel.
Ik was wel iets meer geïnteresseerd in kleine details en texturen dan normaal. Als ik naar buiten keek viel mij op hoe het gras mooi kort gegeten was door de ganzen.

Ik heb voor een groot deel van de ervaring op de bank of in bed gelegen. Wat nagedacht maar ik kan me niet echt meer herinneren over wat.
Heb naar wat muziek geluisterd en dat was wel oke. Maar niet echt immersive. Ik vond de achtergrond van video nog het meest immersive :P mooi plaatje van de ruimte met allemaal bewegende lichtjes alsof het vol zat met ruimteschepen die rond vlogen.
4 uur na het eten van de zaden heb ik een appel gegeten om mijn misselijke maag iets te geven wat niet zwaar valt en dat hielp goed.
Ik heb nog wat geprobeerd op te ruimen en daarbij had ik al snel door dat ik toch wel redelijk in het nu zat. Ik kon niet zo goed overzicht houden en vooruit plannen als ik normaal wel zou kunnen.

Na afloop kwam mijn vriendin thuis die ik al 2 weken niet gezien had en ik heb de rest van de dag op de bank leggen hangen.
Ik voelde me zeer rustig en kalm.

Vraag me af of mijn zaadjes niet zo potent zijn, want het effect was wel redelijk mild. Ik voelde me meer ziek dan psychedelic.
Nu voel ik me altijd ziek als ik een psychedelic eet, maar niet zo erg.

Dus ja. Als ik moest kiezen dan zou ik toch eerder paddenstoelen eten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 HBWR zaadjes is ook een vrij lichte dosering hè. Ik heb jaren geleden twee keer getript op elke keer 5 HBWR en dat is ook al een lichte dosering.

Ik ervoer het ook als een ziek voelen. Zwaar, sloom, aan de bank gekluisterd, zo nu en dan misselijk en moeten kotsen. Daardoor ook maar weer teruggegaan naar de oude vertrouwde psilo.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm tja. Ik heb het advies van de website misschien iets te braaf opgevolgd.
Oeps :P
Daar zaten ze me bang te maken dat ze sterk waren en dat 5 zaadjes al een zware dosis was.
C
CocosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat frappant dat het blijkbaar dus bij iedereen zo anders valt.
Mijn drie zaadjes van vorige week waren juist intens heftig zoals je weet. Mensen zijn blijkbaar gevoeliger voor bepaalde dope.
Ik heb ook goede ervaring met paddo's. Dat was wel meer "open". LSA was meer naar binnen gericht.
Zou wel weer eens paddo's willen maar ik weet niet zo goed waar ik die online kan bestellen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan ze alleen als kweeksetjes kopen. Dan moet je ze zelf groeien.
De paddo's zelf zijn niet meer legaal te kopen.

Link paddo webshop

Ik had deze random gekocht. Gezien ik echt geen idee had van al die strains.
Er groeide bij mij een constante stroom van paddo's uit. Had een hele pot vol.
Best leuk om te doen.
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dacht , deel mijn ervaring met hbwr , een reactie van een ander topic van mezelf.

Ralou zei:
Heb een week geleden HBWR genomen , na enkele ervaringen met Morning Glory, ik kan inderdaad erkennen dat de bodyload bij de eerste wel degelijk lijkt door te wegen ivm de morning glory of bv truffels en zelfs Ayahuasca heb ik als lichamelijk minder zwaar ervaren.

Ik ben deze ervaring voor mezelf nog aan het uitschrijven, verwerken, maar heb al wel door dat naar mijn ervaringen, de intensiteit niet zo zeer samenhangt met welke plant, middel je neemt danwel met hoe fel je je ego hebt gealarmeerd hieromtrent als ook de relatie , verbinding die je kunt maken met de plant in kwestie, zoals je de ene taal sneller, vlotter eigen wordt dan een ander geldt dit ook bij de plant en kan het zijn dat je connectie bij de ene trager opkomt dan bij de andere.

Bij de Morning Glory heb ik praktisch niets van tripreports opgezocht en daarnaast voornamelijk vernomen dat de smaak zwaar tegenviel , welke voor mij door het velen consumeren van planten, onkruid en bv Salvia niet echt als een obstakel voelde. De toon was vanaf de eerste trip gezet, aangenaam, rustig en vriendschappelijk.

Bij de HBWR had ik al veel meer gelezen over LSA , en ook al via verschillende wegen zoals bv hier vernomen dat de misselijkheid en bodyload zeer hoog was en ben daar dan mentaal ook op voorhand al veel mee bezig geweest. Daarbij kwam dat ik voor de start van de trip altijd een soort vraag, doel maak voor mezelf, wat ik graag uit de trip zou halen, dit is niet iets waarop ik me vast zet maar als onbewuste extra sturing.
Tot slot heb ik aan mijn ego gevraagd me tijdens de trip te laten zijn....

Never inform the devil I guess...

Mijn eerste drie, vier uur waren een constante strijd met mijn ego en mijn ongemak. I was in dis-ease zoals McKenna het zou stellen. Door beweging, dans, muziek kwam ik langzaam los uit mijn angsten en piekeren en heb ik uit een initiële bad trip enorm veel gehaald.

De zwaarste trips kunnen de meest leerzame zijn, als je durft kijken naar wat de plant je direct of indirect laat zien.

Al mijn vragen werden in die trip ook weer indirect beantwoord.

Dat was een langer antwoord, maar ik denk dat ik vooral wens te delen dat het nemen van psychedelica een kunst is, en dat elke plant opzich zijn eigen taal spreekt.

Lukt het bij de eerste paar keren niet... Dat is normaal...It's an art. Try again.
Klik om te vergroten...

Tot nu toe nog niet de durf gevonden om het opnieuw te doen... deels omdat ik de bodyload toch heftig vond en deels omdat het moment er nog niet is geweest. 😏
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja. Mijn eerste ervaring was ook van een zeer zware body load. Ik had moeite met mezelf zover krijgen om te bewegen. Het was absurd.
Deze keer was de body load redelijk mild.

Ik vind LSA tot nu toe niet echt eng maar meer onplezierig.
Het idee dat ik 6 zaadjes moet eten en misselijkheid in combinatie met een intense bodyload moet weerstaan. Voor een effect waar ik tot nu toe zelf nog niet echt veel van ervaren heb. Oefff.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vreemd hoe LSA op iedereen anders werkt.. zelf had ik totaal geen bodyload maar wel een visuele high. Geestelijk erg onrustig maar zeer alert, kon toen ook niet slapen. Licht was erg fel net als bij LSD en ook vervormde er hier en daar wat voorwerpen. Verder vond ik het niet plezierig om op LSA te trippen. Geen euforisch gevoel, wel chaotisch en onrustige gedachtenstromen (loop) met simpele hallucinaties. Voor mij geen LSA zaden meer. Doe mij dan maar liever oude vertrouwde paddo's inderdaad of LSD en/of een joint.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
3 HBWR zaadjes is ook een vrij lichte dosering hè. Ik heb jaren geleden twee keer getript op elke keer 5 HBWR en dat is ook al een lichte dosering.

Ik ervoer het ook als een ziek voelen. Zwaar, sloom, aan de bank gekluisterd, zo nu en dan misselijk en moeten kotsen. Daardoor ook maar weer teruggegaan naar de oude vertrouwde psilo.
Klik om te vergroten...
5 zaadjes waren voor mij qua sterkte 40-50ug LSD. Het kickte alleen een dikke 4,5 uur na het kauwen in.. tot 6 uur wakker gebleven toen haha..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Astronaut zei:
Vreemd hoe LSA op iedereen anders werkt.. zelf had ik totaal geen bodyload maar wel een visuele high. Geestelijk erg onrustig maar zeer alert, kon toen ook niet slapen. Licht was erg fel net als bij LSD en ook vervormde er hier en daar wat voorwerpen. Verder vond ik het niet plezierig om op LSA te trippen. Geen euforisch gevoel, wel chaotisch en onrustige gedachtenstromen (loop) met simpele hallucinaties. Voor mij geen LSA zaden meer. Doe mij dan maar liever oude vertrouwde paddo's inderdaad of LSD en/of een joint.
Klik om te vergroten...
Zo evaarde ik LSA ook grotendeels. Visueel en erg veel gedachteloops, maar je leert er niks van. Ook moest ik wel overgeven en vond ik het lichaamelijke gevoel hemels, maar dat was wel het enige positieve aan de ervaring. Niet geslapen die nacht en de visuals die je beschrijft komen bekent voor.

Heb met mijn (toen nog niet) vriendin uren in een gekke gedachte loop gezeten. We vertelde elkaar uren lang wat we voelde, vergaten dat en beschreven het opnieuw aan elkaar om daar vervolgens achter te komen en weer van vooraf aan te beginnen.
Ik heb letterlijk gezegt: ik ga dit nu stoppen en ben naar de wc gelopen.

Was mijn 3e keer trippen en de eerste keer een LSD achtige. Gekke ervaring, maar LSD is in alles beter.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jemig. Wat een verschil. Had ik toch maar wat meer zaadjes moeten eten. Ik weet niet of ik er nu nog zin in heb. Dan worstel ik liever een aantal gram paddenstoelen weg.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
5 zaadjes waren voor mij qua sterkte 40-50ug LSD. Het kickte alleen een dikke 4,5 uur na het kauwen in.. tot 6 uur wakker gebleven toen haha..
Klik om te vergroten...
Ik zou echt niet weten hoe ik sterktes van LSA en LSD trips zou moeten vergelijken. De middelen verschillen bijna als dag en nacht voor mij.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Martinus zei:
Jemig. Wat een verschil. Had ik toch maar wat meer zaadjes moeten eten. Ik weet niet of ik er nu nog zin in heb. Dan worstel ik liever een aantal gram paddenstoelen weg.
Klik om te vergroten...

Dat kan je dan veel beter doen hahhahha :P veel leuker en leerzamer.
Van alle psychedelica vind ik persoonlijk truffels/paddo's toch ook wel het fijnste. Lekker zo'n sjamanistische reis maken.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb er hier eens 8 van opgegeten. En ik kan je zeggen dat je hiervan echt wel hard kan van trippen. Visueel is het misschien wat minder, maar onderschat dit middel niet.

Uit mijn ervaring ben je de eerste 2 uren wat misselijk. Wiet roken helpt wel enorm. Na die 2 uren begin je echt duidelijk te trippen en het houdt echt lang aan. Dag erna ook steeds een fijne afterglow

Hou best wel van deze psychedelic, maar je moet er wat voor over hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."