#1
Ik heb gister 3 zaadjes van HBWR Madagascar gegeten. Had ze fijn gestampt en met water gedronken. Vind de smaak niet echt lekker.
Het effect was zoals ik mij van de eerste keer herinnerde van 4 zaadjes. Dit keer iets minder sterk.
Mijn lichaam had een rare sensatie. Een beetje tintelig op een manier die ik nooit eerder gevoeld had.
Daarnaast voelde ik me ook misselijk, futloos en slap. Mijn geest was zeer helder.
Ik heb geen visuele hallucinaties gehad en voelde me ook niet echt vol energie.
Het gevoel dat grenzen oplossen heb ik ook niet ondervonden wat ik met paddenstoelen sterk voel.
Ik was wel iets meer geïnteresseerd in kleine details en texturen dan normaal. Als ik naar buiten keek viel mij op hoe het gras mooi kort gegeten was door de ganzen.
Ik heb voor een groot deel van de ervaring op de bank of in bed gelegen. Wat nagedacht maar ik kan me niet echt meer herinneren over wat.
Heb naar wat muziek geluisterd en dat was wel oke. Maar niet echt immersive. Ik vond de achtergrond van video nog het meest immersive :P mooi plaatje van de ruimte met allemaal bewegende lichtjes alsof het vol zat met ruimteschepen die rond vlogen.
4 uur na het eten van de zaden heb ik een appel gegeten om mijn misselijke maag iets te geven wat niet zwaar valt en dat hielp goed.
Ik heb nog wat geprobeerd op te ruimen en daarbij had ik al snel door dat ik toch wel redelijk in het nu zat. Ik kon niet zo goed overzicht houden en vooruit plannen als ik normaal wel zou kunnen.
Na afloop kwam mijn vriendin thuis die ik al 2 weken niet gezien had en ik heb de rest van de dag op de bank leggen hangen.
Ik voelde me zeer rustig en kalm.
Vraag me af of mijn zaadjes niet zo potent zijn, want het effect was wel redelijk mild. Ik voelde me meer ziek dan psychedelic.
Nu voel ik me altijd ziek als ik een psychedelic eet, maar niet zo erg.
Dus ja. Als ik moest kiezen dan zou ik toch eerder paddenstoelen eten.
Het effect was zoals ik mij van de eerste keer herinnerde van 4 zaadjes. Dit keer iets minder sterk.
Mijn lichaam had een rare sensatie. Een beetje tintelig op een manier die ik nooit eerder gevoeld had.
Daarnaast voelde ik me ook misselijk, futloos en slap. Mijn geest was zeer helder.
Ik heb geen visuele hallucinaties gehad en voelde me ook niet echt vol energie.
Het gevoel dat grenzen oplossen heb ik ook niet ondervonden wat ik met paddenstoelen sterk voel.
Ik was wel iets meer geïnteresseerd in kleine details en texturen dan normaal. Als ik naar buiten keek viel mij op hoe het gras mooi kort gegeten was door de ganzen.
Ik heb voor een groot deel van de ervaring op de bank of in bed gelegen. Wat nagedacht maar ik kan me niet echt meer herinneren over wat.
Heb naar wat muziek geluisterd en dat was wel oke. Maar niet echt immersive. Ik vond de achtergrond van video nog het meest immersive :P mooi plaatje van de ruimte met allemaal bewegende lichtjes alsof het vol zat met ruimteschepen die rond vlogen.
4 uur na het eten van de zaden heb ik een appel gegeten om mijn misselijke maag iets te geven wat niet zwaar valt en dat hielp goed.
Ik heb nog wat geprobeerd op te ruimen en daarbij had ik al snel door dat ik toch wel redelijk in het nu zat. Ik kon niet zo goed overzicht houden en vooruit plannen als ik normaal wel zou kunnen.
Na afloop kwam mijn vriendin thuis die ik al 2 weken niet gezien had en ik heb de rest van de dag op de bank leggen hangen.
Ik voelde me zeer rustig en kalm.
Vraag me af of mijn zaadjes niet zo potent zijn, want het effect was wel redelijk mild. Ik voelde me meer ziek dan psychedelic.
Nu voel ik me altijd ziek als ik een psychedelic eet, maar niet zo erg.
Dus ja. Als ik moest kiezen dan zou ik toch eerder paddenstoelen eten.