Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeftig fout gegaan op coke, jullie gedachtes?

Heftig fout gegaan op coke, jullie gedachtes?

67 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Kort en bondig , verslaving.
Std overal benzo bij.
Klik om te vergroten...
Maar dan promoot je toch quasi twee potentiële verslavingen?? Of is het net dat dat je bedoelde?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Ik lach omdat gij het een hemelse combo vind en ik 1tje van de duivel 😈😂
Klik om te vergroten...
Nog een laatste vraag: waarom is wiet naar het einde toe een duivelse combo?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Ben je aan het gaan en lees je te snel , of ben je gewoon te snel aan het lezen gegaan ? :wink::grin:
Klik om te vergroten...
Het tweede. Krijg hier tientallen notificaties naar mijn hoofd geslingerd!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Douchke pakke en PlayStation aan , tlou2!
Klik om te vergroten...
Ben je al ver?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Ben je al ver?
Klik om te vergroten...
Kheb net benzine.

Spoiler: Spoiler
gelukkig heb ik die holster gevonden :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Kheb net benzine.

Spoiler: Spoiler
gelukkig heb ik die holster gevonden :grin:
Klik om te vergroten...
Je moet nog een eindje. :wink:

Leuk tot nu toe?
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal, ik heb speciaal een account aangemaakt om iets te delen met jullie wat ik vannacht heb meegemaakt.

Ik heb vroeger heel veel coke gebruikt en ben hier nooit slecht op gegaan. Ik besloot gister om voor het eerst in een aantal jaar weer coke te gebruiken. Ik had er zin in en zat lekker in mijn vel. Afgelopen tijd wel een stressvolle periode gehad.

Ik begon rond 9 uur met whisky cola te drinken en na het derde glas besloot ik rond 10 uur mijn eerste sleutelpuntje te nemen. De coke rook naar mijn idee gewoon goed (hoe coke altijd rook in mijn verleden). Ik begon mij gelijk raar/afwezig te voelen. Totaal niet coke-achtig. Zal wel aan mij liggen dacht ik.

Nouja ff kort samengevat, na mijn derde sleutelpunt begon het. Ik werd eerst vooral heel misselijk en duizelig en was op de wc beland. Bleef maar kotsen. Besloot later om ff frisse lucht te gaan halen buiten maar ik kon gewoon niet meer lopen. Mijn benen gingen elke kant op. In de steeg beland, weer non-stop kotsen en alles draaide. Ik dacht echt dat ik dood ging. Ik maakte het nog wel redelijk nuchter mee voor mijn gevoel.

Later ging ik weer naar binnen, ik zat echt in een hele vage extreme roes. Ik begon een zweetaanval krijgen en heel mijn shirt en pet waren DOORWEEKT. Ik ben maar in bad gaan zitten met de straal op mijn kop maar ik bleef maar rillen en het warm, en dan weer koud krijgen. Ongeveer 2 uur later ben ik naar bed gegaan en ben gelijk in slaap gevallen, om vervolgens na een uur slapen helemaal fris en fruitig wakker te worden alsof er niets gebeurd was. Mijn vriendin heeft gelijk mijn pakje in de vuilnisbak gegooid.

Nu ik wakker ben begrijp ik niet helemaal wat er gebeurd is. Ik voel mij redelijk fris alleen stekende hoofdpijn.

Wat denken jullie? Sterk vervuilde coke? Was het geen coke? Lag het compleet aan mij zelf? Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.

Ik hoor graag van jullie...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Uit nieuwsgierigheid, waarom de benzo?
Klik om te vergroten...
Kort en bondig , verslaving.
Std overal benzo bij.
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Gelukkig gaat het weer goed met je! In het vervolg lekker laten testen.
Klik om te vergroten...
Zeker man. Denk dat ik voorlopig die zooi maar links laat liggen.
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauweaap zei:
Keta met drank ga je je raar voelen + alles snel draaie en meestal kotsen dan. Misschien 0 disso tolarantie + alcohol
Klik om te vergroten...
Hoe meer ik terugdenk er aan, en dingen lees, en op een rijtje zet, hoe meer ik begin te denken dat ik keta heb zitten snuiven. Rook wel gewoon naar coke verder...

Hoe ruikt keta?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
KarigeKater zei:
Hoe meer ik terugdenk er aan, en dingen lees, en op een rijtje zet, hoe meer ik begin te denken dat ik keta heb zitten snuiven. Rook wel gewoon naar coke verder...

Hoe ruikt keta?
Klik om te vergroten...
Keta ruik je niet echt!
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Keta ruik je niet echt!
Klik om te vergroten...
Vaag.... misschien versneden met keta? Gebeurd dat überhaupt?
K
KarigeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Vermoed eerder dat de combinatie Drank met Cocaïne niet getolereerd werd door je lichaam. Hoogstwaarschijnlijk nog een vieze variant ook van cocaïne die flink versneden is. Heb dit soort gevallen veel gehoord van oud collega’s en oude vrienden.
Hele kleine kans dat dit met ket is versneden, versnijden gebeurt eerder lokaal verdovende middelen omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en goedkoop is. Symptomen klinken ook een beetje naar dat je Cocaine versneden was met levamisol
Klik om te vergroten...
Ja het blijft gissen.. Ik kan er ergens moeilijk met m'n hoofd bij dat ik van 3 puntjes coke zo fout ga terwijl ik 3 jaar geleden zo een gram naar binnen snoof met een grote hoeveelheid alcohol...

Misschien is m'n lichaam toch heel blij met die afgelopen rustige jaartjes haha.

Was hoe dan ook een hele rare situatie. Heb verder ook nog nooit keta aangeraakt in mijn leven dus ik gooi zomaar wat er uit.

Bedankt voor je reactie
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Keta met drank ga je je raar voelen + alles snel draaie en meestal kotsen dan. Misschien 0 disso tolarantie + alcohol
Klik om te vergroten...

Keta en alcohol vormen inderdaad een verschrikkelijke combinatie, althans zo heb ik het beleefd, zonder tolerantie. Alles draaide als een gek en ik werd kotsmisselijk en hartstikke duizelig. Gevalletje eens maar nooit weer.

@KarigeKater, ik moet zeggen dat ik bij het lezen van je verhaal ook aan ketamine dacht op basis van de verschijnselen. Maar de kans is wellicht groter dat het gewoon de combo coke + alcohol was die toevallig slecht viel bij je op dat moment. Aangezien je het restant niet meer hebt zal je het helaas niet meer zeker gaan weten, het blijft speculatie. Als er nog een keer zoiets zou gebeuren zou ik zeker naar het testcentrum gaan! Ketamine heeft bij mijn weten trouwens inderdaad amper tot geen merkbare geur.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
KarigeKater zei:
Ja het blijft gissen.. Ik kan er ergens moeilijk met m'n hoofd bij dat ik van 3 puntjes coke zo fout ga terwijl ik 3 jaar geleden zo een gram naar binnen snoof met een grote hoeveelheid alcohol...

Misschien is m'n lichaam toch heel blij met die afgelopen rustige jaartjes haha.

Was hoe dan ook een hele rare situatie. Heb verder ook nog nooit keta aangeraakt in mijn leven dus ik gooi zomaar wat er uit.

Bedankt voor je reactie
Klik om te vergroten...

Dat zegt natuurlijk helemaal niks. Ben zelf ook flink gebruiker geweest en deed ook aan de combinaties. De ene keer viel alles prima met Bacardi of Whisky, en de andere keer viel het ook dat ik misselijk werd en draaierigheid kreeg. Zo hevig als jouw nooit meegemaakt, maar het is soms ook maar hoe je Cocaïne en drank valt, kan zomaar zijn dat als je op een andere dag dit had gedaan er niks aan de hand was geweest.

er is niks irritanter en vervelender dan giswerk inderdaad.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
geflipt zei:
In de staart van de roes is het anders zalig!
Voor mij is dat meestal ook bedtijd, zalig om stoned en tegelijk heel helder te gaan slapen.
Klik om te vergroten...
Bah , nee heb er nooit iets van moeten weten.
Ieder zen ding eh :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
geflipt zei:
In de staart van de roes is het anders zalig!
Voor mij is dat meestal ook bedtijd, zalig om stoned en tegelijk heel helder te gaan slapen.
Klik om te vergroten...

Vind ik ook, het allerlaatste deel van de staart. Het spierontspannende is dan relaxt. Ik word normaal heel sloom van cannabis en door de nog enigszins aanwezige stim-achtergond kan ik dan langer van het effect genieten (waar ik normaal heel snel inkak). Dat is best leuk, want omdat ik weinig tolerantie heb voor cannabis kan het flink trippy worden als ik een beetje goed doorhijs, en dan is dat heldere wel een pre.

Maar kan ook wel begrijpen dat mensen het niks vinden.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Zeker , dat kan ik niet ontkennen.
Als ik vroeger een nacht skipte was het standaard op dag 2 laatste lijn om 14:00 , benzo om 8 erin flikkeren en jointe knalle.

Maar om echt in de piek of comedown van speed te blowen zonder benzo kan ik alleen maar omschrijven als duivels.

Neem geen voorbeeld aan ons , het doet je lichaam en geest niet ten goede :wink:
Klik om te vergroten...
Uit nieuwsgierigheid, waarom de benzo?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#19
John Trap zei:
Bad mofo's we are.

Ik rook overigens graag vol in die piek van de upper!
Klik om te vergroten...
Nee, ik niet. Dan ben ik in de ban van mijn focus, en die wil ik dan niet kwijt... Hardcore papierwerk doen of het kot kuisen is dan meer mijn ding...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
geflipt zei:
Nog een laatste vraag: waarom is wiet naar het einde toe een duivelse combo?
Klik om te vergroten...
Ik word enorm verward en duizelig icm met een onprettig gevoel als ik blow op een stim.
Ik blow dagenlijks, maar als ik aan de stims zat , zag je me niet blowen tot een uur of 3/4 voor ik slapen ging na een nacht door halen.

Kzou zelfs niet meer te voet 1km kunnen wandelen van een vriend naar huis dan.

Ik slik gewoon na een nacht doorhalen een uurtje of 3 voor ik ga slapen een benzo , en begin te blowen.
Dan al ik als een blok ik slaap.

Nogmaals , dit gedrag is niet goed te keuren en aan te raden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."