#1
Klinkt bijna alsof je ketamine hebt gehad?Hallo allemaal, ik heb speciaal een account aangemaakt om iets te delen met jullie wat ik vannacht heb meegemaakt.
Ik heb vroeger heel veel coke gebruikt en ben hier nooit slecht op gegaan. Ik besloot gister om voor het eerst in een aantal jaar weer coke te gebruiken. Ik had er zin in en zat lekker in mijn vel. Afgelopen tijd wel een stressvolle periode gehad.
Ik begon rond 9 uur met whisky cola te drinken en na het derde glas besloot ik rond 10 uur mijn eerste sleutelpuntje te nemen. De coke rook naar mijn idee gewoon goed (hoe coke altijd rook in mijn verleden). Ik begon mij gelijk raar/afwezig te voelen. Totaal niet coke-achtig. Zal wel aan mij liggen dacht ik.
Nouja ff kort samengevat, na mijn derde sleutelpunt begon het. Ik werd eerst vooral heel misselijk en duizelig en was op de wc beland. Bleef maar kotsen. Besloot later om ff frisse lucht te gaan halen buiten maar ik kon gewoon niet meer lopen. Mijn benen gingen elke kant op. In de steeg beland, weer non-stop kotsen en alles draaide. Ik dacht echt dat ik dood ging. Ik maakte het nog wel redelijk nuchter mee voor mijn gevoel.
Later ging ik weer naar binnen, ik zat echt in een hele vage extreme roes. Ik begon een zweetaanval krijgen en heel mijn shirt en pet waren DOORWEEKT. Ik ben maar in bad gaan zitten met de straal op mijn kop maar ik bleef maar rillen en het warm, en dan weer koud krijgen. Ongeveer 2 uur later ben ik naar bed gegaan en ben gelijk in slaap gevallen, om vervolgens na een uur slapen helemaal fris en fruitig wakker te worden alsof er niets gebeurd was. Mijn vriendin heeft gelijk mijn pakje in de vuilnisbak gegooid.
Nu ik wakker ben begrijp ik niet helemaal wat er gebeurd is. Ik voel mij redelijk fris alleen stekende hoofdpijn.
Wat denken jullie? Sterk vervuilde coke? Was het geen coke? Lag het compleet aan mij zelf? Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
Ik hoor graag van jullie...