#1
Nee, ik niet. Dan ben ik in de ban van mijn focus, en die wil ik dan niet kwijt... Hardcore papierwerk doen of het kot kuisen is dan meer mijn ding...Bad mofo's we are.
Ik rook overigens graag vol in die piek van de upper!
Nee, ik niet. Dan ben ik in de ban van mijn focus, en die wil ik dan niet kwijt... Hardcore papierwerk doen of het kot kuisen is dan meer mijn ding...Bad mofo's we are.
Ik rook overigens graag vol in die piek van de upper!
Klinkt bijna alsof je ketamine hebt gehad?Hallo allemaal, ik heb speciaal een account aangemaakt om iets te delen met jullie wat ik vannacht heb meegemaakt.
Ik heb vroeger heel veel coke gebruikt en ben hier nooit slecht op gegaan. Ik besloot gister om voor het eerst in een aantal jaar weer coke te gebruiken. Ik had er zin in en zat lekker in mijn vel. Afgelopen tijd wel een stressvolle periode gehad.
Ik begon rond 9 uur met whisky cola te drinken en na het derde glas besloot ik rond 10 uur mijn eerste sleutelpuntje te nemen. De coke rook naar mijn idee gewoon goed (hoe coke altijd rook in mijn verleden). Ik begon mij gelijk raar/afwezig te voelen. Totaal niet coke-achtig. Zal wel aan mij liggen dacht ik.
Nouja ff kort samengevat, na mijn derde sleutelpunt begon het. Ik werd eerst vooral heel misselijk en duizelig en was op de wc beland. Bleef maar kotsen. Besloot later om ff frisse lucht te gaan halen buiten maar ik kon gewoon niet meer lopen. Mijn benen gingen elke kant op. In de steeg beland, weer non-stop kotsen en alles draaide. Ik dacht echt dat ik dood ging. Ik maakte het nog wel redelijk nuchter mee voor mijn gevoel.
Later ging ik weer naar binnen, ik zat echt in een hele vage extreme roes. Ik begon een zweetaanval krijgen en heel mijn shirt en pet waren DOORWEEKT. Ik ben maar in bad gaan zitten met de straal op mijn kop maar ik bleef maar rillen en het warm, en dan weer koud krijgen. Ongeveer 2 uur later ben ik naar bed gegaan en ben gelijk in slaap gevallen, om vervolgens na een uur slapen helemaal fris en fruitig wakker te worden alsof er niets gebeurd was. Mijn vriendin heeft gelijk mijn pakje in de vuilnisbak gegooid.
Nu ik wakker ben begrijp ik niet helemaal wat er gebeurd is. Ik voel mij redelijk fris alleen stekende hoofdpijn.
Wat denken jullie? Sterk vervuilde coke? Was het geen coke? Lag het compleet aan mij zelf? Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
Ik hoor graag van jullie...
Was nog nieteens in mij op gekomen...Klinkt bijna alsof je ketamine hebt gehad?
Dat laatste kwam ook nog in me op inderdaad.. Mn lichaam wees het gelijk vanaf het eerste moment af.. Zoals net gezegd door iemand anders zou het misschien ook keta kunnen zijn, heb dit nog nooit gebruikt namelijk. Was inderdaad een heftige ervaring zeg. Maar we hebben het overleefdPoeh klinkt ellendig man. Kan ook zijn dat die whiskey cola helemaal verkeerd viel. Of iets verkeerds gegeten en het poeder wat je snoof heeft dat getriggered.
Als je nog wat over hebt zou ik het sowieso laten testen. Het is anders niet te zeggen of het het überhaupt cocaïne was.
Of het was je onderbewustzijn die je duidelijk probeert te maken dat je die zooi links moet laten liggen.
Dan zou je toch echt moeten testen. Maar alsnog is de reactie van je lichaam nogal heftig. Lijkt me sterk dat je dat van Keta krijgt.Was nog nieteens in mij op gekomen...
Van wat ik heb gezien afgelopen jaren bij vrienden die keta gebruiken kwam dit inderdaad sterk overeen..
Maar het rare is dat het wel naar coke rook, zal er dan gewoon keta doorheen zijn gedaan?
Heb ik wel gemerkt inderdaad zeg wat een ellende..Kan van alles zijngeweest. Foute coke, slecht gestel, teveel drank etc. Laat je coke testen en je weet het. Helaas wordt er ook veel rotzooi verkocht..
Gelukkig gaat het weer goed met je! In het vervolg lekker laten testen.Heb helaas het restant niet meer liggen..
Heb helaas het restant niet meer liggen..Dan zou je toch echt moeten testen. Maar alsnog is de reactie van je lichaam nogal heftig. Lijkt me sterk dat je dat van Keta krijgt.
Kort en bondig , verslaving.Uit nieuwsgierigheid, waarom de benzo?
Zeker man. Denk dat ik voorlopig die zooi maar links laat liggen.Gelukkig gaat het weer goed met je! In het vervolg lekker laten testen.
En dames....Bedankt voor de reacties heren. Ik stel het op prijs.
En dames uiteraard!En dames....![]()
Dat zou wel kunnen inderdaad.Keta met drank ga je je raar voelen + alles snel draaie en meestal kotsen dan. Misschien 0 disso tolarantie + alcohol
Graag gedaan. Groeten van een dame! 😎😂Bedankt voor de reacties heren. Ik stel het op prijs.
Er is hier een periode geweest van weinig vrouwen maar de laatste tijd zijn er een stuk meer! (Gelukkig hahaha)Graag gedaan. Groeten van een dame! 😎😂
Ja echt wel 😍Er is hier een periode geweest van weinig vrouwen maar de laatste tijd zijn er een stuk meer! (Gelukkig hahaha)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."