Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCP: verrassend lekker spul, maar dan komt de valkuil

3-MeO-PCP: verrassend lekker spul, maar dan komt de valkuil

45 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hmm, bij mij duurt het warme cocon effect uren en uren.. en niet persé cravings om meer te nemen als dat weg ebt?
er is inderdaad een piek van een paar uur... en daarna de illusie van nuchterheid.. dat merk je dan ook als je meer neemt en het effect lijkt te stapelen.. dat dan ook maar in hele kleine hoeveelheden nodig als je dat zou willen doen.
als ik 's ochtend 5mg oraal neem kan ik daar tot 's avonds op teren.. wat mij betreft duur de euforie lang.
de piek ik leuk maar 't is ook 't waarderen van de sedering erna..

beetje verraderlijk kan het wel zijn ja.

ruilbeurs.. interessant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opzich leuk spul. Alleen haat ik de smaak/gevoel dat m'n tong krijgt van 3-MeO-PCP.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Typisch dat jij zo'n korte werkingsduur ervaart, ik heb ook meer de ervaring die @Gympie heeft. Waarom trouwens voor nasaal gekozen en niet voor oraal?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk om te lezen, een van de vetste stoffen op de RC markt imo.

Bij mij duurt het juist zo enorm lang, dat ik niet wil bijnemen. Grappig, want met de rest ben ik het zeker eens. Heerlijk stimulerend gevoel en toch ontspannend.
Oraal is wel bij disso's mijn fav. dit raad ik dan ook aan voor de volgende keer (ook minder craving als je daar dan al last van hebt). Ik vind het juist zo verslavend omdat het juist zo onschuldig lijkt. Geen comedown, geen nadelen, geen craving. Net als psychedelica best spiritueel ook, en dan met minder ongemakken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Heel voorzichtig heb ik 11 milligram op mijn weegschaal afgewogen. Daarbij ga ik er van uit dat er wat afwijking kan zitten in wat de weegschaal aangeeft. Dus misschien is het wel 15 milligram, wie weet.
Klik om te vergroten...

Neo-Shulginist zei:
op het oog zo’n 5 milligram. Ik gooi het minihoopje op mijn weegschaal, maar die blijft gewoon ‘0.000’ zeggen. Ja, dat klopt niet natuurlijk.
Klik om te vergroten...

De meeste niet professionele weegschalen zijn niet nauwkeurig genoeg om onder de 50 mg te wegen. ik weet niet wat voor weegschaal je hebt gebruikt maar je zou volgende keer wat opvul middel zoals meel ofzoiets kunnen gebruiken (hoewel dat voor snuiven misschien niet zo fijn is.)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
8️⃣6️⃣ zei:
Typisch dat jij zo'n korte werkingsduur ervaart, ik heb ook meer de ervaring die @Gympie heeft. Waarom trouwens voor nasaal gekozen en niet voor oraal?
Klik om te vergroten...
Juist vanwege de korte werkingsduur koos ik voor snuiven. Ik houd niet heel erg van dissos, dus als ik de 3-MeO-PCP kut zou vinden dan zou het sneller voorbij zijn :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Opzich leuk spul. Alleen haat ik de smaak/gevoel dat m'n tong krijgt van 3-MeO-PCP.
Klik om te vergroten...
Ja een tintelend gevoel in het puntje van mijn tong had ik inderdaad! Dat heb ik ook wel eerder ervaren bij ketamine en MXE.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Ja een tintelend gevoel in het puntje van mijn tong had ik inderdaad! Dat heb ik ook wel eerder ervaren bij ketamine en MXE.
Klik om te vergroten...
Nu ik er aan terug denk heb ik dit inderdaad bij zowel ketamine als MXE gehad. Wellicht doordat het een pijnstillend effect heeft dat er wat zenuwen uitgeschakeld worden?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
De meeste niet professionele weegschalen zijn niet nauwkeurig genoeg om onder de 50 mg te wegen. ik weet niet wat voor weegschaal je hebt gebruikt maar je zou volgende keer wat opvul middel zoals meel ofzoiets kunnen gebruiken (hoewel dat voor snuiven misschien niet zo fijn is.)
Klik om te vergroten...
Dat vulmiddel maakt het natuurlijk alleen maar onbetrouwbaarder.

Ik heb een degelijke weegschaal, maar je moet er gewoon bewust van zijn dat er toch wel 5 milligram afwijking kan zitten in de meting. Ik gebruik al een bakje op de weegplaat, dus er staat wat gewicht op. Dat is het probleem niet. Maar het is gewoon heel lastig om onder de 50 milligram nauwkeurig af te wegen. Als je onder de 20 milligram gaat dan kan er makkelijk een kwart verschil zitten tussen wat je meet en wat je daadwerkelijk hebt. Simpelweg omdat een onzekerheid in de meting zit.

Van die onzekerheid ben ik me bewust en juist daarom heb ik dat ook vermeld in het tripreport :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Nu ik er aan terug denk heb ik dit inderdaad bij zowel ketamine als MXE gehad. Wellicht doordat het een pijnstillend effect heeft dat er wat zenuwen uitgeschakeld worden?
Klik om te vergroten...
Ja ik heb het ook wel eens gehad bij een verdoving bij de tandarts.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
8️⃣6️⃣ zei:
Typisch dat jij zo'n korte werkingsduur ervaart, ik heb ook meer de ervaring die @Gympie heeft. Waarom trouwens voor nasaal gekozen en niet voor oraal?
Klik om te vergroten...
Naar aanleiding van je vraag heb ik gisteren nog eens een orale dosis van 25 milligram 3-MeO-PCP genomen.

Holy shit, dat was wel even andere koek. Ik snapte bijna niks meer. Het was echt op het randje van een hole. Dat was wel bijzonder omdat het tegelijkertijd nog redelijk helder was. Ik kon nog wel gewoon praten en lopen en koken en typen. Maar ik snapte er bijna niks van en ik had ook heel erg het idee dat ik geen controle had over wat ik deed. In de praktijk bleek dat wel weer mee te vallen, aangezien ik nog wel gewoon volle zinnen kon typen. Maar het was wel (bijna) volledige manische dissociatie.

Grappig om een keer mee te maken.

Maar ook met de orale dosis was het fijne warme cocon-gevoel veel sneller weg dan de dissociatie, de verwarring en verlies van coördinatie. Na een uurtje of 4 was het prettige er wel van af, en de 4 uur daarna bleven de bijwerkingen nog actief. Die werkingsduur is dus niet ideaal wat mij betreft. Verder wel leuk spul.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Naar aanleiding van je vraag heb ik gisteren nog eens een orale dosis van 25 milligram 3-MeO-PCP genomen.

Holy shit, dat was wel even andere koek. Ik snapte bijna niks meer. Het was echt op het randje van een hole. Dat was wel bijzonder omdat het tegelijkertijd nog redelijk helder was. Ik kon nog wel gewoon praten en lopen en koken en typen. Maar ik snapte er bijna niks van en ik had ook heel erg het idee dat ik geen controle had over wat ik deed. In de praktijk bleek dat wel weer mee te vallen, aangezien ik nog wel gewoon volle zinnen kon typen. Maar het was wel (bijna) volledige manische dissociatie.

Grappig om een keer mee te maken.

Maar ook met de orale dosis was het fijne warme cocon-gevoel veel sneller weg dan de dissociatie, de verwarring en verlies van coördinatie. Na een uurtje of 4 was het prettige er wel van af, en de 4 uur daarna bleven de bijwerkingen nog actief. Die werkingsduur is dus niet ideaal wat mij betreft. Verder wel leuk spul.
Klik om te vergroten...
25mg is een zeer hoge dosering zonder tolerantie. Ja, je blijft er vrij helder bij, ook op hogere doseringen, en lopen gaat ook altijd nig wel.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik dacht aan de hand van de tabel van Psychonautwiki dat 15 milligram snuiven ongeveer gelijk zou staan aan 25 milligram inslikken. Maar die 25 milligram oraal bleek een stuk sterker te zijn nog.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
afgelopen weekend ook per ongeluk wat hoog gedoseerd.. niet té.. maar wel meer dan de bedoeling.
de weegschaal gaf minder aan..maar op het oog, uit ervaring zag ik dat het eigenlijk wel veel was.
echt een volle 8 uur goed onder de invloed geweest..
een gevoel van 'compressie' van de realiteit vind ik een goeie generale omschrijving.
motoriek functioneert prima maar voelt vreemd.. proporties en geluiden ook.
en idd dingen niet snappen.
wat ik begin te ontdekken is dat ik in de 2e helft schoonmaak neiging krijg.
best well chill.. helemaal opgaan in het afwassen en schoonmaken.
de interactie met warm water is ook geweldig.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gympie zei:
wat ik begin te ontdekken is dat ik in de 2e helft schoonmaak neiging krijg.
best well chill.. helemaal opgaan in het afwassen en schoonmaken.
Klik om te vergroten...
Dit ondervind ik ook enorm , tijdens de manie/euforie na een joint krijg ik enorme onstopbare drang alles op te ruimen , de kasten af te stoffen, koken (krijg enorme honger van dat spul).
Vind het een voordeel , en men vrouw ook :wink:
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Grappig om te lezen dat je best wel cravings had maar meer. I'm ervaarde dit totaal niet bij deze stof. Overigens wel dat het prikte haha.

Ik had juist met 10mg dat ik na een uur bijna niks voelde toen heb ik er nog 5-7mg in gesnoven en voelde me best lekker. Maar niet heel bijzonder.

Toen ik dus een grote rip uit een Bing nam kwam het effect echt goed naar voren. De combinatie hiermee was echt heel leuk. Een heel klein beetje wiet was dus een goede keuze geweest. Op zichzelf vind ik het best tegenvallen. Was wel heel voorzichtig omdat je vaak leest over manie maar heb hier niks van ervaren.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buu zei:
Nu ik er aan terug denk heb ik dit inderdaad bij zowel ketamine als MXE gehad. Wellicht doordat het een pijnstillend effect heeft dat er wat zenuwen uitgeschakeld worden?
Klik om te vergroten...
Leg je de 3-meo onder je tong of slik je het weg?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jari zei:
Leg je de 3-meo onder je tong of slik je het weg?
Klik om te vergroten...
3-meo-pcp/pce snuif je of doe je in een capsule.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jari zei:
Leg je de 3-meo onder je tong of slik je het weg?
Klik om te vergroten...
Nasaal of oraal.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit een aanrader als je een beetje op keta bent uitgekeken ?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."