#1
Lag niet aan de kwaliteit hoor , ik was van dezelfde batch behoorlijk heen van 2x5mg.Ik had over 100mg van o pce toen van die vendor en voelde niet veel. Was wss gewoon wel de kwaliteit, maar er is zeker wel cross tolerantie tussen alle dissos.
Lag niet aan de kwaliteit hoor , ik was van dezelfde batch behoorlijk heen van 2x5mg.Ik had over 100mg van o pce toen van die vendor en voelde niet veel. Was wss gewoon wel de kwaliteit, maar er is zeker wel cross tolerantie tussen alle dissos.
O pce is ook niet zo potent.Lag niet aan de kwaliteit hoor , ik was van dezelfde batch behoorlijk heen van 2x5mg.
NeeJawel hoor, alleen jij hebt gewoon een verpeste tolerantie 😂
Ineens niet meer?
Die kwaliteit was gewoon kak, heb nu andere o pce die ik beter en meer voel dan waar ik 100mg van kon nemenIneens niet meer?
B*tch pls 😅 😂O pce is ook niet zo potent.
En hoeveel neem je daarvan?Die kwaliteit was gewoon kak, heb nu andere o pce die ik beter en meer voel dan waar ik 100mg van kon nemen
Geen 100mg iigEn hoeveel neem je daarvan?
Goed antwoord. Hebben we helemaal niets aan 😁Geen 100mg iig
3 HO PCP is pas potent 🤣 daar nam ik te veel van ben gewoon out gegaan. 2 blauwe plekken op me arm omdat ik om viel. Gelukkig stootte ik me kop niet 🤣B*tch pls 😅 😂
Ik ben niet van plan om 3x pw te gaan snuiven met 1 dag ertussen voor tolarantie weet te laten dalen. 1x in de zoveel tijd vind ik prima. Ik kom af van elk weekend een feestje en een after en zo is mijn keta tolarantie gaan stapelen tot 5g Per after. Gelukkig zit die nou veel lager heb het ook lang niet meer gedaan maar last voelde ik na 2 puntjes al verandering terwijl dit normaal 5 waren om op te starten. Maar ik hoor vaak dat dissos kruis tolarantie hebben vandaar mijn vraag.Als je met die ingesteldheid aan de potente analogen gaat beginnen , raad ik je aan ze gewoon links te laten liggen.
Ik heb 3 maanden van de analogen geproeft met volle teugen , en in tegenstelling tot bvb @transformated ben ik altijd op de common doses blijven doseren.
Met hier en daar een een paar dagen tussen voor de tolerantie.
En ik heb nooit hoger moeten doseren dan bvb 15/20 mg 3-meO-pc* per avond of 10mg ho-pcp.
Enkel toen ik begon te mixen met analogen disso's is het 2 x fout gelopen door icm thc in een loophole van gedachten verzeild te raken.
Ik heb hier gelukkig nix aan over gehouden , en de paniek aanvallen zijn al een stuk minder ook.
Just ! Ik moet nog een update doen in men eigen topic.
Mijn O-PCE was niet van dezelfde vendor als die van @MDMAZING.@inner_search @MDMAZING
kdacht ook begrepen te hebben dat de conclusie was.dat het een wat mindere batch was?
kvind o-pce ook minder heftig.. wel potent in de duratie en sedering.. maar niet zo ' freaky' /dissociërend als 3-meo/ho-pcp/pce
jij had ook wel extreem hoge tolerantie denk ik @Spyro?.. en congrats met je 5 weken!![]()
aight!.. kzou dan toch 3-meo-pcp aanraden..uiteindelijk leuker.Mijn O-PCE was niet van dezelfde vendor als die van @MDMAZING.
Ja, mijn tolerantie was beestachtig. Uiteindelijk de O-PCE ook in een paar dagen opgemaakt omdat mijn lijnen daarvan ook veel te groot waren.
Dus nu netjes wachten tot ik normale dosissen kan nemen. Dan kan ik er ook een betere mening over vormen.
En dankjewel!
Ja ik was ook mis , die van mij en md was ook niet van dezelfde batch herinner ik me nu , dat was iemand anders@inner_search @MDMAZING
kdacht ook begrepen te hebben dat de conclusie was.dat het een wat mindere batch was?
kvind o-pce ook minder heftig.. wel potent in de duratie en sedering.. maar niet zo ' freaky' /dissociërend als 3-meo/ho-pcp/pce
jij had ook wel extreem hoge tolerantie denk ik @Spyro?.. en congrats met je 5 weken!![]()
Heel voorzichtig heb ik 11 milligram op mijn weegschaal afgewogen. Daarbij ga ik er van uit dat er wat afwijking kan zitten in wat de weegschaal aangeeft. Dus misschien is het wel 15 milligram, wie weet.
op het oog zo’n 5 milligram. Ik gooi het minihoopje op mijn weegschaal, maar die blijft gewoon ‘0.000’ zeggen. Ja, dat klopt niet natuurlijk.
Juist vanwege de korte werkingsduur koos ik voor snuiven. Ik houd niet heel erg van dissos, dus als ik de 3-MeO-PCP kut zou vinden dan zou het sneller voorbij zijnTypisch dat jij zo'n korte werkingsduur ervaart, ik heb ook meer de ervaring die @Gympie heeft. Waarom trouwens voor nasaal gekozen en niet voor oraal?
Ja een tintelend gevoel in het puntje van mijn tong had ik inderdaad! Dat heb ik ook wel eerder ervaren bij ketamine en MXE.Opzich leuk spul. Alleen haat ik de smaak/gevoel dat m'n tong krijgt van 3-MeO-PCP.
Nu ik er aan terug denk heb ik dit inderdaad bij zowel ketamine als MXE gehad. Wellicht doordat het een pijnstillend effect heeft dat er wat zenuwen uitgeschakeld worden?Ja een tintelend gevoel in het puntje van mijn tong had ik inderdaad! Dat heb ik ook wel eerder ervaren bij ketamine en MXE.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."