Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCP: verrassend lekker spul, maar dan komt de valkuil

3-MeO-PCP: verrassend lekker spul, maar dan komt de valkuil

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
Ik had over 100mg van o pce toen van die vendor en voelde niet veel. Was wss gewoon wel de kwaliteit, maar er is zeker wel cross tolerantie tussen alle dissos.
Klik om te vergroten...
Lag niet aan de kwaliteit hoor , ik was van dezelfde batch behoorlijk heen van 2x5mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Lag niet aan de kwaliteit hoor , ik was van dezelfde batch behoorlijk heen van 2x5mg.
Klik om te vergroten...
O pce is ook niet zo potent.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Jawel hoor, alleen jij hebt gewoon een verpeste tolerantie 😂
Klik om te vergroten...
Nee
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZING zei:
Nee
Klik om te vergroten...
Ineens niet meer?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ineens niet meer?
Klik om te vergroten...
Die kwaliteit was gewoon kak, heb nu andere o pce die ik beter en meer voel dan waar ik 100mg van kon nemen
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
O pce is ook niet zo potent.
Klik om te vergroten...
B*tch pls 😅 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
Die kwaliteit was gewoon kak, heb nu andere o pce die ik beter en meer voel dan waar ik 100mg van kon nemen
Klik om te vergroten...
En hoeveel neem je daarvan?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
En hoeveel neem je daarvan?
Klik om te vergroten...
Geen 100mg iig
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
Geen 100mg iig
Klik om te vergroten...
Goed antwoord. Hebben we helemaal niets aan 😁
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
B*tch pls 😅 😂
Klik om te vergroten...
3 HO PCP is pas potent 🤣 daar nam ik te veel van ben gewoon out gegaan. 2 blauwe plekken op me arm omdat ik om viel. Gelukkig stootte ik me kop niet 🤣
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Als je met die ingesteldheid aan de potente analogen gaat beginnen , raad ik je aan ze gewoon links te laten liggen.

Ik heb 3 maanden van de analogen geproeft met volle teugen , en in tegenstelling tot bvb @transformated ben ik altijd op de common doses blijven doseren.
Met hier en daar een een paar dagen tussen voor de tolerantie.
En ik heb nooit hoger moeten doseren dan bvb 15/20 mg 3-meO-pc* per avond of 10mg ho-pcp.

Enkel toen ik begon te mixen met analogen disso's is het 2 x fout gelopen door icm thc in een loophole van gedachten verzeild te raken.
Ik heb hier gelukkig nix aan over gehouden , en de paniek aanvallen zijn al een stuk minder ook.

Just ! Ik moet nog een update doen in men eigen topic.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet van plan om 3x pw te gaan snuiven met 1 dag ertussen voor tolarantie weet te laten dalen. 1x in de zoveel tijd vind ik prima. Ik kom af van elk weekend een feestje en een after en zo is mijn keta tolarantie gaan stapelen tot 5g Per after. Gelukkig zit die nou veel lager heb het ook lang niet meer gedaan maar last voelde ik na 2 puntjes al verandering terwijl dit normaal 5 waren om op te starten. Maar ik hoor vaak dat dissos kruis tolarantie hebben vandaar mijn vraag.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@inner_search @MDMAZING
kdacht ook begrepen te hebben dat de conclusie was.dat het een wat mindere batch was?
kvind o-pce ook minder heftig.. wel potent in de duratie en sedering.. maar niet zo ' freaky' /dissociërend als 3-meo/ho-pcp/pce
jij had ook wel extreem hoge tolerantie denk ik @Spyro?.. en congrats met je 5 weken! :)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
@inner_search @MDMAZING
kdacht ook begrepen te hebben dat de conclusie was.dat het een wat mindere batch was?
kvind o-pce ook minder heftig.. wel potent in de duratie en sedering.. maar niet zo ' freaky' /dissociërend als 3-meo/ho-pcp/pce
jij had ook wel extreem hoge tolerantie denk ik @Spyro?.. en congrats met je 5 weken! :)
Klik om te vergroten...
Mijn O-PCE was niet van dezelfde vendor als die van @MDMAZING.

Ja, mijn tolerantie was beestachtig. Uiteindelijk de O-PCE ook in een paar dagen opgemaakt omdat mijn lijnen daarvan ook veel te groot waren.

Dus nu netjes wachten tot ik normale dosissen kan nemen. Dan kan ik er ook een betere mening over vormen.

En dankjewel!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Mijn O-PCE was niet van dezelfde vendor als die van @MDMAZING.

Ja, mijn tolerantie was beestachtig. Uiteindelijk de O-PCE ook in een paar dagen opgemaakt omdat mijn lijnen daarvan ook veel te groot waren.

Dus nu netjes wachten tot ik normale dosissen kan nemen. Dan kan ik er ook een betere mening over vormen.

En dankjewel!
Klik om te vergroten...
aight!.. kzou dan toch 3-meo-pcp aanraden..uiteindelijk leuker.

maar goed.. nuchter is beter..
kprobeer ook eerder minder te gebruiken dan meer.

succes!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gympie zei:
@inner_search @MDMAZING
kdacht ook begrepen te hebben dat de conclusie was.dat het een wat mindere batch was?
kvind o-pce ook minder heftig.. wel potent in de duratie en sedering.. maar niet zo ' freaky' /dissociërend als 3-meo/ho-pcp/pce
jij had ook wel extreem hoge tolerantie denk ik @Spyro?.. en congrats met je 5 weken! :)
Klik om te vergroten...
Ja ik was ook mis , die van mij en md was ook niet van dezelfde batch herinner ik me nu , dat was iemand anders :grin:

Toch blijf ik aanhouden dat ik o-pce ook enorm sterk vind ten opzichte van de 3-meO-*** en 3-ho-PCP inderdaad 1 van de sterkste.

Dosisen bij mij waren zo op een normale gebruik dag en allemaal verspreid over een avond van 19:00 tot 01:00 laatste lijntje.
3-meO-PCE = rond de 25/30 mg.
3-meO-PCP = rond de 15/20mg.
O-pce = 15/20 mg (maar meer space trippend dan 3meopcp)
3-ho-pcp = 10mg max op een avond , en met de laatste lijn ging ik altijd knock op de zetel.
Ene moment lekker vaag , volgende seconde gewoon knock.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
3-meo-pcp/pce is het meest potent en een startdosis is 5mg-10mg.
3-ho-pcp is een klein beetje potenter en een startdosis is 7mg.
o-pce is nog wat potenter en daar is 10mg een startdosis.
De batch o-pce van @MDMAZING kan gewoon een slechte batch zijn maar het zal gewoon te maken hebben met ze kruistolerantie.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Heel voorzichtig heb ik 11 milligram op mijn weegschaal afgewogen. Daarbij ga ik er van uit dat er wat afwijking kan zitten in wat de weegschaal aangeeft. Dus misschien is het wel 15 milligram, wie weet.
Klik om te vergroten...

Neo-Shulginist zei:
op het oog zo’n 5 milligram. Ik gooi het minihoopje op mijn weegschaal, maar die blijft gewoon ‘0.000’ zeggen. Ja, dat klopt niet natuurlijk.
Klik om te vergroten...

De meeste niet professionele weegschalen zijn niet nauwkeurig genoeg om onder de 50 mg te wegen. ik weet niet wat voor weegschaal je hebt gebruikt maar je zou volgende keer wat opvul middel zoals meel ofzoiets kunnen gebruiken (hoewel dat voor snuiven misschien niet zo fijn is.)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
8️⃣6️⃣ zei:
Typisch dat jij zo'n korte werkingsduur ervaart, ik heb ook meer de ervaring die @Gympie heeft. Waarom trouwens voor nasaal gekozen en niet voor oraal?
Klik om te vergroten...
Juist vanwege de korte werkingsduur koos ik voor snuiven. Ik houd niet heel erg van dissos, dus als ik de 3-MeO-PCP kut zou vinden dan zou het sneller voorbij zijn :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Buu zei:
Opzich leuk spul. Alleen haat ik de smaak/gevoel dat m'n tong krijgt van 3-MeO-PCP.
Klik om te vergroten...
Ja een tintelend gevoel in het puntje van mijn tong had ik inderdaad! Dat heb ik ook wel eerder ervaren bij ketamine en MXE.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Ja een tintelend gevoel in het puntje van mijn tong had ik inderdaad! Dat heb ik ook wel eerder ervaren bij ketamine en MXE.
Klik om te vergroten...
Nu ik er aan terug denk heb ik dit inderdaad bij zowel ketamine als MXE gehad. Wellicht doordat het een pijnstillend effect heeft dat er wat zenuwen uitgeschakeld worden?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."