#1
Thanks ik ga er wat over opzoeken. Ik kan me herinneren dat ik het een jaar geleden heb gehad op t vliegveld dat was echt heel naar. Meerdere keren binnen een uur werd er heel benauwd van ook vanwege drukte erbij nog
Ik had dit met name net voor het in slaap vallen, een paar dagen lang. Sliep ik bijna, en dan steeds in één keer zo’n schok, schrok me kapot steeds, ging soms ook gepaard met het horen van een hard geluid. Heel creepy gevoel maar wel bekend van een grote MDMA-kater.
Het komt ook wel voor bij andere middelen die hoofdzakelijk iets met serotonine doen, bijvoorbeeld heropnameremmers. Zo staat het ook in de bijsluiter van SSRI’s (antidepressiva) en schijnen mensen die afbouwen met deze medicatie er ook last van te kunnen krijgen. Is normaal gezien van voorbijgaande aard.
Wel apart dat jij het op het vliegveld ervaren hebt, was er een aanleiding?
Thanks voor je reactie! Ik heb eerlijk gezegd nooit geweten dat MDMA nog voor zo'n erge kater/nasleep kon zorgen, ook omdat ik zelf in de veronderstelling was dat het puurder/schoner dan bijv. XTC pillen zou zijn. Heb jij er zelf lang last van gehad, of was het bij jou ook zo dat het geleidelijk wegtrok?
Ik heb er een paar dagen last van gehad. Na een week was het allerergste weg, maar het kan langer duren dan dat. Het is even uitzitten denk ik... Hopelijk voel je je snel weer beter!