#1
de realisatie van derealisatie ..
Thanks voor je reactie! Ik heb eerlijk gezegd nooit geweten dat MDMA nog voor zo'n erge kater/nasleep kon zorgen, ook omdat ik zelf in de veronderstelling was dat het puurder/schoner dan bijv. XTC pillen zou zijn. Heb jij er zelf lang last van gehad, of was het bij jou ook zo dat het geleidelijk wegtrok?
drugsforum.nl
Thanks ik ga er wat over opzoeken. Ik kan me herinneren dat ik het een jaar geleden heb gehad op t vliegveld dat was echt heel naar. Meerdere keren binnen een uur werd er heel benauwd van ook vanwege drukte erbij nog
Thanks voor je reactie! Ik heb eerlijk gezegd nooit geweten dat MDMA nog voor zo'n erge kater/nasleep kon zorgen, ook omdat ik zelf in de veronderstelling was dat het puurder/schoner dan bijv. XTC pillen zou zijn. Heb jij er zelf lang last van gehad, of was het bij jou ook zo dat het geleidelijk wegtrok?
Heeft het bij jou dan te maken met de hoeveelheid (teveel) die je neemt, of heb je sowieso na gebruik van MDMA hier last van?Ik heb dit standaard na mdma gebruik. Daarom doe ik het nooit meer. Duurt bij mij altijd maximaal twee weken.
ging soms ook gepaard met het horen van een hard geluid.
Hoe meer je neemt hoe erger die na effecten worden. Zou iig niet meer 2 dagen achter elkaar mdma doen en je dosis op max 2mg mdma per kg lichaamsgewicht te houden. Dus als je 100kg weegt max 200mg.Heeft het bij jou dan te maken met de hoeveelheid (teveel) die je neemt, of heb je sowieso na gebruik van MDMA hier last van?
Klein maandje ervoor xtc gebruikt op texel, halve pil en dan paar keer halve bijnemen ging misschien uiteindelijk om 1,5 pil in totaal. Wel veel maar niet meer dan andere keren. Overigens heb ik het de laatste keren niet meer ervaren, maar toen was het ook goed nemen en niet meer bijpakken, ben ook niet zo fan meer van xtc dus zal hooguit een aantal keer per jaar gebeuren.Wel apart dat jij het op het vliegveld ervaren hebt, was er een aanleiding?
ja, vergelijkbaar aan een zweep die knalt.. zeer onprettig.. khad het geloof ik op een flinke dosis 2c-e
Klein maandje ervoor xtc gebruikt op texel, halve pil en dan paar keer halve bijnemen ging misschien uiteindelijk om 1,5 pil in totaal. Wel veel maar niet meer dan andere keren. Overigens heb ik het de laatste keren niet meer ervaren, maar toen was het ook goed nemen en niet meer bijpakken, ben ook niet zo fan meer van xtc dus zal hooguit een aantal keer per jaar gebeuren.
ja, vergelijkbaar aan een zweep die knalt.. zeer onprettig.. khad het geloof ik op een flinke dosis 2c-e
Had je er ook visueel last van?
Telkens ik het had was het precies een bliksemschicht die ik zag ook. Paars btw
Er is geen verschil tussen XTC en MDMA. Het gaat erom dat je het 2 dagen achter elkaar hebt gebruikt. Normaal wordt geadviseerd er een aantal maanden tussen te laten, dus je kan wel nagaan dat dit een flinke kater geeft.Thanks voor je reactie! Ik heb eerlijk gezegd nooit geweten dat MDMA nog voor zo'n erge kater/nasleep kon zorgen, ook omdat ik zelf in de veronderstelling was dat het puurder/schoner dan bijv. XTC pillen zou zijn. Heb jij er zelf lang last van gehad, of was het bij jou ook zo dat het geleidelijk wegtrok?
Het is dus de overdosis MDMA geweest... Ik heb er nooit bij stil gestaan dat twee dagen achter elkaar gebruiken dus gewoon echt killing voor je is. Want als ik er over na denk voelde ik het effect van de M ook niet echt die tweede avond.Er is geen verschil tussen XTC en MDMA. Het gaat erom dat je het 2 dagen achter elkaar hebt gebruikt. Normaal wordt geadviseerd er een aantal maanden tussen te laten, dus je kan wel nagaan dat dit een flinke kater geeft.
Het trekt heus wel weer bij, maar ik zou er voortaan wel echt mee oppassen!
Als je deze basisinformatie niet weet, zou ik je echt aanraden wat meer over mdma te lezen.Het is dus de overdosis MDMA geweest... Ik heb er nooit bij stil gestaan dat twee dagen achter elkaar gebruiken dus gewoon echt killing voor je is. Want als ik er over na denk voelde ik het effect van de M ook niet echt die tweede avond.
Ja dit is zeker dosis afhankelijk. Maar 150 is voor mij echt te veel, eigenlijk 120 zelfs al.Heeft het bij jou dan te maken met de hoeveelheid (teveel) die je neemt, of heb je sowieso na gebruik van MDMA hier last van?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."