#1
Bedankt voor het delen! Als functionele stimulant klinkt dit wel aardig.
ooscaar zei:Interessant report! Is er iets bekend over de EC-50 waarden van 2-FA en misschien ook van 2-FMA en 3-FMA? Ik kan het zelf niet zo snel vinden. Werken deze middelen net zoals bijvoorbeeld 3-FA amper op je serotonine?
Er is zeer weinig over deze stoffen bekend, ik zie op wikipedia wel wat basis informatie staan voor 2-FA adhv onderzoek op ratten. 2-FA lijkt qua gevoel zoals Bob ook al zegt en veel op internet te lezen is in ieder geval amper effect te hebben op je serotonine. Het zal er vermoedelijk wel iets effect op hebben, want dat heeft speed ook, maar waarschijnlijk is het verwaarloosbaar.ooscaar zei:Interessant report! Is er iets bekend over de EC-50 waarden van 2-FA en misschien ook van 2-FMA en 3-FMA? Ik kan het zelf niet zo snel vinden. Werken deze middelen net zoals bijvoorbeeld 3-FA amper op je serotonine?
ooscaar zei:Bedankt voor de antwoorden!
@bobsacamano: Zou je 2-FA trouwens echt als minder heftig dan speed beschrijven, of komt het toch best wel in de buurt? Uit je report klinkt het toch best wel als speed eigenlijk, vooral als ik lees hoe je aan het werk ben geweest en hoe je zat te lullen tegen diegene van marktplaats haha! Misschien dat ik nu zelf een verkeerd beeld heb maar ik ben benieuwd![]()
Demo Psycho zei:Ik vind het best interessant dat je het gebruikt voor het stimuleren van je taak.
Als ik ooit tegen vele lastige dead-lines aan loop zal ik sowieso even hier aan gaan denken, en de mogelijkheden overzien.
Ik voel op een hoge dosis speed wel echt veel empathy. Dus idk heel laag zal het ook weer niet zijn.Er is zeer weinig over deze stoffen bekend, ik zie op wikipedia wel wat basis informatie staan voor 2-FA adhv onderzoek op ratten. 2-FA lijkt qua gevoel zoals Bob ook al zegt en veel op internet te lezen is in ieder geval amper effect te hebben op je serotonine. Het zal er vermoedelijk wel iets effect op hebben, want dat heeft speed ook, maar waarschijnlijk is het verwaarloosbaar.
Kan je dit dan vergelijken met methylfenidaat? Ik slik dat op recept maar dosis is verlaagd maar merk dat ik t niet red zo. Ook vanwege eetbuien t hielp me om eindelijk een normaal voedingspatroon te behouden zonder angst en drang om door te slaan en nu t minder is geworden komt t weer kei hard terug dus nu maar zelf op zoek na iets wat er op lijkt
Grappig ik vind 4F-MPH zo kut. Heeeel veel bijwerkingen en juist echt heel erg afleidend ivm normale speed. Heel erg fisiek en bijna niet scherper ofzo.Mijn favoriete functionele stimulanten zijn 2-FMA en 4F-MPH.
Met Amfetamine verwante stimulanten kun je kraantjeswater gebruiken en is pure alcohol niet nodig. Zelf maakte ik er meestal neussprays van waarbij ik er vanuit ging dat 10ml gelijk staat aan 75 sprays / doseringen. 4F-MPH komt inderdaad wel nauw met doseren, als je het (zelfs) nog goedkoper wilt kan 4F-EPH ook een optie wezen als je het mij vraagt.Nadeel: Na verloop van tijd is de alcohol deels verdampt en werd
de verhouding anders, je kan het aanvullen en op gevoel doseren.
Je bedoelt 3-MMC neem ik aan? 4F-MPH is dan ook niet echt een recreatief middel, zulke hoge doseringen zijn ook alles behalve fijn. Twee hele verschillende middelen.Hebben jullie ooit 3M geprobeert?
Ik kan 4F-MPH vergelijken met 3M alleen minder euforische, je blijft scherp en actief tenminste met mijn dosering dit is 40mg. Waarbij ik met 3M zo’n 750/1000mg gebruik over een avond/nacht (doorhalen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."