Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis 3-MeO-PCE (>68 mg): vast in Niemandsland

Overdosis 3-MeO-PCE (>68 mg): vast in Niemandsland

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een overdosis kan zo gebeuren inderdaad... Ik zal er voortaan echt véél zorgvuldiger mee omgaan. Ik ben gelukkig helemaal hersteld en heb er niets aan overgehouden.
Mindless zei:
tripreports zijn de meest angstaanjagende op DF altijd... Dat je zo goed schrijft laat de horror nog beter overkomen!

Ik vraag me af, jij hebt een kind/kinderen. Hoe kun je dan dit soort dingen doen? Oppas?
Klik om te vergroten...
Dankjewel. Toch was deze ervaring niet zo angstaanjagend als een echte terror trip op psychedelica, ik was immers zwaar gedissocieerd dus pure angst kon ik niet voelen, wel een besef dat er iets grondig mis was, dat ik daadwerkelijk in gevaar was en dat dit misschien mijn einde kon betekenen.

Ik heb verder een omgangsregeling met mijn ex, waardoor dit soort dingen af en toe kunnen. :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
NiandraLades zei:
Dankjewel. Toch was deze ervaring niet zo angstaanjagend als een echte terror trip op psychedelica, ik was immers zwaar gedissocieerd dus pure angst kon ik niet voelen, wel een besef dat er iets grondig mis was, dat ik daadwerkelijk in gevaar was en dat dit misschien mijn einde kon betekenen.
Klik om te vergroten...
Zelf nooit disso's gedaan (behalve lachgas), maar ik kan me (denk ik) een beetje voorstellen dat het dan minder eng is. Dan voel je dat reële levensgevaar verdoofd/in de verte denk ik(?)

NiandraLades zei:
Ik heb verder een omgangsregeling met mijn ex, waardoor dit soort dingen af en toe kunnen. :wink:
Klik om te vergroten...
Mooi dat het zo kan!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
NiandraLades zei:
Ik besluit dat ik over een uur eenmaal bij mag nemen, en dat het dan klaar is.
Klik om te vergroten...
Aangezien de onset van 3-MeO-PCE 1,5 uur duurt is herdoseren voor de piek riskant. Je hebt mogelijk het gevoel dat je nog niet hard genoeg gaat, maar misschien komt dat nog. Sowieso is 'doubling-down' een veelvoorkomende oorzaak van overdoseringen. Maar dat geldt in het bijzonder voor stoffen met een trage opkomst en een lange werkingsduur. Een aanvullend probleem is dat je bij het herdoseren niet meer (helemaal) nuchter bent en daardoor al snel een meetfout maakt.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heftige ervaring zeg, mooi omschreven weer. Ik heb vorig jaar een soortgelijke stunt uitgehaald met 70+ mg 3-meo-pcp nasaal. Alleen had ik een fantastische ervaring en vond ik het vreselijk dat ik weer bijkwam.

De dosering heeft wel een impact op me gehad voor een paar weken. De dagen erna kon ik op cognitief niveau nauwelijks functioneren en ben ook een behoorlijke tijd depri geweest erna.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weer mooi geschreven en een mooi report Niandra! 68mg is wel een hoge dosis. Zelf heb ik O-PCE en andere disso's al met Oxycodone gedaan en ik ben er vrijwel zeker van dat het door de Oxycodone is dat je overgegeven hebt en een bad trip had en ook door de 68mg 3-MeO-PCE. Ik ben alle 2 de drugs gewend op hoge doseringen dus voor mij heeft dit een heel lekker effect. Als je Oxycodone niet dagelijks of gewend bent is er altijd al misselijkheid.

Had je al eerder hoge dosissen op disso's gedaan?
Hoeveel mg Oxycodone heb je genomen en hoeveel tijd zat er tussen de Oxycodone en 3-MeO-PCE?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Combinatie van rc's nemen plus onnauwkeurig afwegen, is dit niet vragen om problemen?
Ik heb er iig nare ervaringen mee. Jazeker.
3mmc met BKEPDB. Een haast dodelijke combi want ik kreeg me een afterdip die me nog lang zal heugen!
Maar, uitzondering vandaag, 200 mg O-DSMT met 2fdck. 50 mg. Heerlijk ontspannen trip, met prachtige visuals en....rust!
Alleen veel te kort eigenlijk en ik hoorde zelfs een stem die tegen mij sprak ergens uitleg over gaf helaas weet ik niet meer waarover dit was ...dus die doe ik over, maar dan op mijn normale setting.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Aangezien de onset van 3-MeO-PCE 1,5 uur duurt is herdoseren voor de piek riskant. Je hebt mogelijk het gevoel dat je nog niet hard genoeg gaat, maar misschien komt dat nog. Sowieso is 'doubling-down' een veelvoorkomende oorzaak van overdoseringen. Maar dat geldt in het bijzonder voor stoffen met een trage opkomst en een lange werkingsduur. Een aanvullend probleem is dat je bij het herdoseren niet meer (helemaal) nuchter bent en daardoor al snel een meetfout maakt.
Klik om te vergroten...
Klopt, ik ben me bewust van de trage opkomst en dat is opzettelijk zo getimed. Ik wilde gaan voor een dosering van 28 mg (is al vrij fors, maar ik heb vrij veel ervaring met deze disso en weet wat ik kan hebben), maar ik vind het dan fijner als het niet in één keer hevig opkomt, maar wat geleidelijker, met wel een stevige piek. Dus vandaar dat ik voor 2 doseringen wilde gaan, een uur na elkaar. Zo doe ik het bijna altijd met 3-MeO-PCE, bijnemen nog voordat ik hem goed voel, zodat hij op de piek wel mooi stapelt. Alleen maak ik normaal gesproken van tevoren een wateroplossing en doseer simpel en nauwkeurig bij met een ml spuitje (1 ml = 5 mg meestal), en dat had ik deze keer dus niet gedaan.
Purplext zei:
Heftige ervaring zeg, mooi omschreven weer. Ik heb vorig jaar een soortgelijke stunt uitgehaald met 70+ mg 3-meo-pcp nasaal. Alleen had ik een fantastische ervaring en vond ik het vreselijk dat ik weer bijkwam.

De dosering heeft wel een impact op me gehad voor een paar weken. De dagen erna kon ik op cognitief niveau nauwelijks functioneren en ben ook een behoorlijke tijd depri geweest erna.
Klik om te vergroten...
Oh wow, ook heftig! Nog een geluk dat het juist een enorm positieve ervaring was. Best wel een schadelijk goedje dus op zulke extreme doseringen. Heb jij op die dosering last gehad van overgeven en/of out gaan? (ik probeer nog steeds te achterhalen of dat bij mij kwam door de hoge dosering, of door de oxy die ik eerder had genomen...)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
NiandraLades zei:
Heb jij op die dosering last gehad van overgeven en/of out gaan?
Klik om te vergroten...

Niet overgegeven, maar ik geef echt nooit over. Ik word ook nooit misselijk van oxycodon.
Ik weet dat ik middenin m'n woonkamer op de grond terecht ben gekomen en toen 'doodging'.
Helemaal 'out' ben ik dus niet gegaan, maar ook dat gebeurt me nooit. Ik ben echt onkruid 🙄
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een eng maar (weer) heel goed report! Op de een of andere manier, 3-MeO-PCP/PCE een beetje kennende, kan ik me ook wel íets bij een dergelijke ervaring voorstellen, al heb ik nooit zulke doseringen gehad, en ook geen plannen. Dat dissociatieve kan prettig zijn, maar in heftige vormen ook wel een beetje creepy. Disso’s hebben mij al vaker verbaasd. Heftig hoor! Wel tof dat je deze ervaringen altijd weer zo uitgebreid opschrijft.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Misselijkheid is een bekend verschijnsel als je dissociatieven hoog doseert, maar meestal komt dat pas opzetten nadat je weer een beetje 'geland' bent. Dat je tijdens je blackout overgegeven hebt kan goed deels door de oxycodon komen. Op lage dosis kunnen dissociatieven en opiaten/opioïden lekker combineren en elkaar licht versterken, maar op hoge doseringen kan het dus gevaarlijke situaties opleveren. Als je tijdens je blackout op je rug had gelegen en dan had overgegeven had het anders af kunnen lopen.

Goed opgeschreven trouwens. Heb zelf ook wel eens per ongeluk te hoog gedoseerd met dissociatieven en een soortgelijke ervaring gehad, dus veel stukken zijn erg herkenbaar. Blackouts heb ik ook last van als ik (te) hoog doseer. Dat vind ik zelf wel jammer omdat ik daardoor minder van de ervaring meekrijg.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Overdosis 3-MeO-PCE (>68 mg): vast in Niemandsland

T-4: 10 mg Oxycodon
T+0: 18 mg 3-MeO-PCE
T+1: minstens 50 mg 3-MeO-PCE, mogelijk meer (per ongeluk).

Psychonautwiki over 3-MeO-PCE: heavy doses (20mg+) may result in psychosis and mania.
Tripsit wiki over de combinatie opiaat en dissociatief: this combination is considered extremely harmful and should always be avoided. Reactions to these drugs taken in combination are highly unpredictable. This combination can result in an increased risk of suddenly falling unconscious, vomiting and choking to death from the resulting suffocation.

Ik heb hier twee fouten gemaakt: de vreemde weegfout, en de combinatie met Oxycodon wat ik eerder die dag nam vanwege pijnklachten (niet recreatief). Ik had daar totaal niet meer aan gedacht, hoewel ik niet zeker weet of de Oxycodon een rol in het verloop heeft gespeeld of niet.

~
Het was eerste kerstdag, 2020, ik weet het nog zo goed. Ik kwam voldaan thuis na een lange dag schilderen, en had zin in een ontspannend momentje voor mezelf. De laatste keer dat ik een dissociatief nam was 1,5 maand geleden, en ik had er alweer een tijdje zin in.

Om 19.30 uur weeg ik 18 mg af en doe het in m’n drankje. Ik besluit dat ik over een uur eenmaal bij mag nemen, en dat het dan klaar is. Dan ben ik zo rond 1 a 2 uur ’s nachts klaar, en kan ik de volgende dag weer enigszins fris naar de kerstverplichtingen.

Als mijn drankje op is neem ik een douche, zet ik ambient op en rol ik me op in mijn zachte dekentjes. Ik voel me wat wazig en begin lichtjes te dissociëren. Om het een niveautje dieper te brengen heb ik nog iets meer nodig, dus ik ga m’n laatste dosis afwegen volgens plan. Terwijl ik dit doe merk ik dat ik al vager ben dan ik dacht. Denken gaat wat moeizamer, en de getalletjes op de weegschaal zijn moeilijk te lezen. Ik gooi een beetje poeder op de weegschaal, maar hij blijft 0 aangeven. Ik bedenk me dat dit mijn onbetrouwbare weegschaal is, die er nogal eens naast zit, maar mijn andere kon ik zo snel niet vinden. Ik doe er voorzichtig nog een beetje bij, en nog een beetje, totdat de cijfers eindelijk in beweging komen. Ik moet me echt goed concentreren om te zien wat er staat, maar volgens mij staat er 10 mg. “Hmm, wel veel poeder voor 10 mg, ik zou toch niet per ongeluk een overdosis nemen?” bedenk ik me nog, letterlijk. Maar ik ben al enigszins aan het wegzweven, en haal mijn schouders erover op. Ik gooi het in m’n thee en drink het op.

Ik ga weer lekker liggen, en er komen vele interessante gedachtes in me op. Ik begin mijn gedachtes wat te analyseren en observeer wat er allemaal gaande is in mijn hoofd. Ik krijg het idee om naar een geleide meditatie te luisteren in plaats van muziek, dus ik zet de mediabox op pauze en zet op mijn telefoon een meditatie aan. Tijdens de meditatie merk ik echter dat ik me totaal niet kan concentreren op waar de stem me heen wil brengen, en dat mijn eigen gedachtes eigenlijk interessanter zijn. Daarom zet ik een rustgevend muziekje op in de app (6 hz frequency) die 60 minuten duurt.

Ik voel mij ontspannen, ik zweef weg, alles wat er gebeurt in de wereld doet er niet toe. Zowel met mijn ogen open als dicht zie ik het dak wat ik de hele dag geverfd heb, het is net alsof ik weer daar ben, alsof ik op mijn rug op de zoldervloer lig en kijk naar het schuine dak wat ik geverfd heb. Wat ontzettend realistisch, en zo veel details, wauw. Ik voel dat ik daar ben. Er wordt steeds verder ingezoomd, ik zie de verfstreken één voor één. Alle verfstreken samen maken één geheel, elke afzonderlijke streep heeft een doel, het zijn allemaal deeltjes van een groter iets en het hoort allemaal precies zo te zijn. Net zoals met alles in deze wereld. Wat prachtig. Steeds dichterbij het dak kom ik, tot ik langzaam zelf de verf word. Het is een beetje eng, maar ik weet dat ik er op elk moment uit kan als ik wil. Ik laat me meevoeren. Ik wórd geverfd. Mijn zicht wordt steeds verder vernauwd, en ik voel de druk toenemen. Heftiger dan ik dacht op deze dosering. Ik voel de typische dissotunnel waar ik eerder in ben gekomen, alles voelt steeds strakker aan rond mijn lijf, als een bloeddrukmeter om je arm, en de luchttoevoer aan het einde van de tunnel wordt steeds smaller. Straks drukt het me fijn en kan ik niet meer ademen. Maar als ik verf ben, hoef ik ook niet te ademen. Ik onderga het zo ontspannen mogelijk, ik weet dat het goed is. Wat is er aan het einde van de tunnel? Is dat het einde, of begint er dan pas iets?

Ik schrik op als de muziek stopt. Ik doe mijn oordopjes uit. Ik zie een kamer, ik zie mijn mediabox die aan staat maar waar geen muziek uit komt. Ik pak de afstandsbediening. Ik snap het niet. Wat is de bedoeling? Letters op het scherm zijn niet te lezen. Waarom doet de muziek het niet als ik op deze knop druk? Wat is muziek? Oh, wacht. Muziek was iets uit de vorige dimensie. In deze dimensie bestaat muziek niet. Ik hoor enkel een vervelend machinaal dissogeluid.

Er gaat iets niet goed. Waar ben ik? Wat gebeurt hier? Hier is niets anders dan… ik? Er is iets mis. Er is iets gruwelijk misgegaan en nu zit ik hier, in deze realiteit. Ik weet niet wat er gebeurt, maar ik zit er in. Er is hier niets. Ik kan hier niets. Alleen ik ben hier, op de bank. Verder kan ik niks en is er niks.

De vorige wereld is er niet meer, hij is uitgespeeld. En nu is er dit. De vorige wereld was maar een korte droom, een hersenspinsel. Er is nooit iets anders geweest. Ik zit hier vast. Ik zie niks behalve één grijze waas. Ben ik nog op de plek waar ik heb geverfd, of ben ik thuis? Ik kan me niks meer herinneren. Ben ik na het verven naar huis gegaan? Hoe ben ik in deze realiteit terechtgekomen? Ik kan me niet herinneren dat ik iets heb genomen. Maar op één of andere manier is er iets gruwelijk misgegaan. Ik kan niks, ik zie niks, en de tijd is stilgevallen. Als ik nog op de plek ben waar ik heb geverfd, zullen ze me in de ochtend aantreffen en kan ik gered worden.
Maar… dat kan niet. Wie zal me aantreffen? Er is niemand. Verven? Dat bestaat niet. Er zijn geen mensen. Er is geen verhuizing. Het was allemaal een dagdroom, die me alleen nog maar heel vaag bij staat. Ik was hoofdrolspeler en regisseur van mijn eigen toneelstuk. Alle personages heb ik verzonnen. Er is altijd alleen maar dit geweest en er zal altijd alleen maar dit zijn. Ik zit hier vast, in een soort scheur tussen realiteiten in. Ben ik dood maar besef ik mij niet dat ik dood ben? Ben ik hersendood maar zit ik nog vast in mijn lijf? Ben ik ergens blijven hangen? Hoe kan ik ergens anders naartoe als ik niet weet dat er ook iets anders is? Hoe kom ik hier weg als de tijd stilstaat? Ik leef door maar ik kan niks, is er niets anders dan niks, is er geen way out?

Dit is niet goed. Noodgeval. SOS. Ik heb een stem, toch. Ik gebruik hem. “HELP”, hoor ik uit mijn mond komen. Ik weet niet wat het betekent, of waarom ik het doe. Overlevingsinstinct, maar het heeft geen zin, want er bestaat niemand anders.

Ik val weg. Het volgende moment dat ik mijn ogen open lig ik op mijn buik op de grond.
Wat doe ik hier? Er is iets misgegaan. Er is alleen maar dit. Ik probeer mij iets van mijn vorige leven te herinneren, maar er komt niets. Heel vaag staat me iets bij van een jongen die veel voor me betekende (achteraf mijn zoon), en ik voel een triestig gevoel omdat datgene wat veel voor me betekende (wat het ook was) nooit heeft bestaan en nooit zal bestaan.
Ik voel dat ik moet drinken. Als ik niet drink droog ik uit. Hoe lang lig ik hier al? Ik zoek naar water, maar ik zie niks en ik kan me niet bewegen. Zo duizelig, zo’n koppijn. Het wordt zwart voor mijn ogen.

Gaten in mijn geheugen.

Wakker op de vloer. Kots om mij heen. Er is hier iets mis. Hoe veel dagen lig ik hier al? Ik moet drinken, anders ga ik dood. Ergens zie ik de contouren van iets wat op een keuken lijkt. Op mijn buik probeer ik er naartoe te schuiven, maar ik lijk wel verlamd. Wat is er gebeurd? Waar ben ik? Ik ben misselijk, ik moet naar de wc om te kotsen. Maar ik kom niet vooruit.

Nog meer gaten in mijn geheugen. Meerdere keren word ik wakker op de vloer, soms bij de keuken, soms bij de gang. Ik roep ‘HELP’. Wat betekent dat en waarom doe ik dat? Hoe ben ik hier gekomen? Hoe lang lig ik hier al? Ik moet drinken, anders ga ik dood. Hoe vaak heeft deze loop zich al herhaald?

Het zal niet lang meer duren voor ik doodga, aan uitdroging of aan een overdosis van iets. Ik weet niet hoe het is gekomen, ik heb toch niets genomen? Maar er is toch iets gruwelijk misgegaan en nu is het wachten tot het gedaan is. Waarom heb ik dan ook allemaal gevaarlijke drugs in huis?! Flualprazolam spray. Ik weet niet goed meer wat het is, maar ik weet dat het iets is wat me misschien uit m’n lijden kan verlossen. Ik maai met mijn armen, op de tast zoek ik. Ik voel van alles om me heen, ik voel een tas. Het voelt niet als mijn tas. Hij is leeg. Heb ik de gedachte aan flualprazolam al eerder gehad? Heb ik het in mijn loop misschien steeds opnieuw genomen?? Komen daardoor al die gaten in m’n geheugen, val ik daardoor steeds weg? Of heb ik in mijn zoektocht naar water soms uit wanhoop mijn flualprazolam spray opgedronken zodat ik in ieder geval niet uitdroog? Of is er iets anders aan de hand? Ik weet het gewoon niet.

Van de uren hierna herinner ik me alleen korte flarden. Misselijkheid en wanhoop vooral.

T+11. Ik word wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wat lig ik hard en koud. Ik open mijn ogen. Kots om mij heen, de vloer is nat (omgegooid water?), een zakje 3-MeO-PCE op de grond (van het aanrecht afgemaaid?) en een gebroken wijnglas op de grond. Het duurt nog enkele seconden voor het nare besef komt wat er deze nacht is gebeurd. Het zijn maar flarden die naar boven komen, maar ik schrik heel erg en begin direct te huilen. Ik kijk op mijn horloge. 6.30 uur. Van welke dag? Fuck, kerst, ben ik niet op komen dagen met kerst?! En heeft niemand mij nog gevonden?
Ik zoek mijn telefoon om te kijken welke dag het is. Hij ligt bij de bank. De letters zijn wazig, maar leesbaar. 26 december, het is maar één nacht geweest!!
Mijn God. Ik leef nog. Het was een dissotrip. De wereld zoals ik die kende bestaat nog. Godzijdank.

Maar hoe heeft dit zo mis kunnen gaan? Ik neem vaker hoge doseringen 3-MeO-PCE. Dit kan niet van 28 mg komen. Was het soms geen 3-MeO-PCE? Ik bel de vriend van wie ik de 3-MeO-PCE kreeg. Hij verzekert mij dat het echt 3-MeO-PCE is, hij heeft het zelf ook meermaals genomen. We praten over wat er is gebeurd. We zoeken naar verklaringen. Misschien de combinatie met Oxycodon, of misschien 3-MeO-PCE bijgepakt zonder dat ik het me herinner? Een andere drug erbij genomen misschien? Gevallen en mijn hoofd gestoten? Vergist in het zakje? 100 mg in plaats van 10 mg afgewogen? Ik kan niets uitsluiten, want er staat me gewoon niets bij.

Ik hou twee dagen zware hoofdpijn en blijf lang misselijk. In de dagen erna komen er meer herinneringen terug, en probeer ik te reconstrueren wat er gebeurd moet zijn.
Op het zakje van de 3-MeO-PCE staat dat het 250 mg was. Daar was maximaal 71 mg uit toen ik het kreeg; er zat dus minimaal zo’n 179 mg in. Als ik naweeg hoeveel er in zit, geeft de weegschaal 111 mg aan. Dit betekent dat ik 68 in plaats van 28 mg heb genomen. Misschien nog wel meer, omdat deze vendor vaak wat meer in het zakje doet dan je besteld. Het is dus een monsterdosering geweest.

Hoe kan dit gebeurd zijn? Ik heb geen idee hoe ik een dergelijke weegfout heb kunnen maken. Ik weet wel dat ik mijn doseringen voortaan van tevoren afweeg en weer volumetrisch ga doseren. En dat ik wel wat minder laks met zo’n potente stof om mag gaan. Ik hoop dat niemand gaat stunten met doseringen of zo'n domme fout maakt als ik, want dit is echt niet iets wat je wilt.

Het positieve aan deze ervaring is dat ik me nadien erg dankbaar voelde dat de mensen in mijn wereld wél bestaan. Of misschien bestaan ze niet, maar in ieder geval dankbaar dat ik me nu weer in deze realiteit bevind. Alle mooie dingen in mijn leven zijn niet vanzelfsprekend, en het is goed om me dat te beseffen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow.. Dat lijkt me echt doodeng! Dat alles grijs is en je geen tijdsbesef meer hebt.

Ik heb ook wel es gehad dat bij het afwegen van stoffen een stemmetje in me zei, klopt dit wel, het is wel veel poeder..
Beter 2 of 3 keer nawegen, en idd bij zulke potente stoffen een oplossing maken, waarmee je volumetrisch kan doseren!
1 x heb ik ook 3meo-pcp proberen af te wegen. Met een gewichtje erbij. Het is bijna niet te doen.

Gelukkig is het goed afgelopen met je!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pff goed geschreven weer. Apart om je ervaring zo te lezen. Lijkt mij ook eng om mee te maken.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ontiegelijk goed geschreven, wat een complete nachtmerrie zeg. Heb je nadien nog ergens last van gehad (van langere duur, geheugenverlies o.i.d.)?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk ook dat de misselijkheid deels door de Oxycodon kwam en waarschijnlijk stukje verwarring van de absurd hoge dosering.

Ik zelf heb een keer tegen pijn wat oxy geslikt en daarna in de avond verder gegaan op 25i-NBOMe. Kan me nog goed herinneren dat ik erg lang boven de pot gehangen heb met de meest absurde visuals.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jouw tripreports zijn de meest angstaanjagende op DF altijd... Dat je zo goed schrijft laat de horror nog beter overkomen!

Ik vraag me af, jij hebt een kind/kinderen. Hoe kun je dan dit soort dingen doen? Oppas?
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pfffffff voel gelijk alles hoe je het hebt omschreven.
Ik hoop dat je inmiddels goed hersteld bent ervan.. deze stofjes die zo potent zijn (mg voor mg) vind ik sowieso al eng.
Overdoseren kan zo snel gaan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."