Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6apb snuiven

6apb snuiven

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gekkie je moet het ook niet snuiven! Je moet het roken(grapje duh)

Nee maar goed dat je het deelt! Al met al had je dit met een beetje googlen al wel kunnen voorkomen, reddit staat er vol mee namelijk :wink:
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kon niks over 6apb via de neus vinden dus heb mezelf maar als proefkonijn aangeboden voor de volgende nieuwsgierigen. DOE HET NIET

Het is veel te poederig waardoor t zo je longen in stuift en moeite heb t komende kwartier met inhaleren. Ik heb geen astma of iets, en t was al heftig. T zit nog steeds in de weg met ademen.

Niet zeuren dat t onverstandig is, ik help de volgende nieuwsgierige gewoon een stuk op weg.

tis net die kaneel wedstrijd van een paar jaar terug, waar de helft van de kaneelstrijders in zijn gestikt.

De pillen daarintegen zijn geweldig, maar dat verhaal is allang bekend.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Omoptesnuiven zei:
Ik kon niks over 6apb via de neus vinden dus heb mezelf maar als proefkonijn aangeboden voor de volgende nieuwsgierigen. DOE HET NIET

Het is veel te poederig waardoor t zo je longen in stuift en moeite heb t komende kwartier met inhaleren. Ik heb geen astma of iets, en t was al heftig. T zit nog steeds in de weg met ademen.

Niet zeuren dat t onverstandig is, ik help de volgende nieuwsgierige gewoon een stuk op weg.

tis net die kaneel wedstrijd van een paar jaar terug, waar de helft van de kaneelstrijders in zijn gestikt.

De pillen daarintegen zijn geweldig, maar dat verhaal is allang bekend.
Klik om te vergroten...
Ik ging stuk.
Sorry. Zie je ook al aan de substantie, toch? πŸ˜‚
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe, spijtig. Nog wel iets van effect ervaren?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geinig geschreven!
Krijg een de ja vu hier van. Heb ik eens gehad met een batch speed die zo mega fijn was, leek wel poedersuiker. Ik snoof toen nog ipv bommetjes slikken en het schoot echt zo HOP direct mijn longen in. Hoesten als een bejaarde na een nacht teveel roken, longpijn en uren geΓ―rriteerde luchtwegen. I feel you..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
It's a dirty job, but someone's gotta do it.

Bedankt voor het delen, heel nuttig!
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan dit beamen. Eens maar nooit meer, totaal geen effect en hele avond last van mijn luchtwegen gehad.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omoptesnuiven zei:
Ik kon niks over 6apb via de neus vinden dus heb mezelf maar als proefkonijn aangeboden voor de volgende nieuwsgierigen. DOE HET NIET

Het is veel te poederig waardoor t zo je longen in stuift en moeite heb t komende kwartier met inhaleren. Ik heb geen astma of iets, en t was al heftig. T zit nog steeds in de weg met ademen.

Niet zeuren dat t onverstandig is, ik help de volgende nieuwsgierige gewoon een stuk op weg.

tis net die kaneel wedstrijd van een paar jaar terug, waar de helft van de kaneelstrijders in zijn gestikt.

De pillen daarintegen zijn geweldig, maar dat verhaal is allang bekend.
Klik om te vergroten...
Respect er voor dat je jezelf als proefkonijn hebt bloot gesteld aan deze nochtans onbekende stof en dat te inhaleren. Nu weet ik precies wat ik niet ga doen.
Nog enige neveneffecten uren verder?
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extase zei:
Ik ging stuk.
Sorry. Zie je ook al aan de substantie, toch? πŸ˜‚
Klik om te vergroten...

jaaa opzich wel, maar bijv. coke ziet er soms ook heel poederig uit
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Digitalism zei:
Hehe, spijtig. Nog wel iets van effect ervaren?
Klik om te vergroten...

Ik dennnnnk het niet
Had ook al 6apb pillen op, maar heb niks extra’s gevoeld

Nog een keer proberen?πŸ˜‚
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Geinig geschreven!
Krijg een de ja vu hier van. Heb ik eens gehad met een batch speed die zo mega fijn was, leek wel poedersuiker. Ik snoof toen nog ipv bommetjes slikken en het schoot echt zo HOP direct mijn longen in. Hoesten als een bejaarde na een nacht teveel roken, longpijn en uren geΓ―rriteerde luchtwegen. I feel you..
Klik om te vergroten...
Och man, vreselijk!!! Als ik ging inademen ging mn adem β€˜golven’ , alsof het steeds een heuvel over moest. Oeiii ja met roken is het al helemaal zuur, daar ben ik wel mee gestopt 😁 ook met drank, only drugs for me πŸ˜‚ mn ouders zullen trots zijn

Maar bommetjes, hoe werkt dat? In een vloeitje ofzo toch? Zou dat ook met mijn 6apb poeder kunnen? πŸ€”
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
En nu in je oogbol. For science.

Omoptesnuiven zei:
Maar bommetjes, hoe werkt dat? In een vloeitje ofzo toch? Zou dat ook met mijn 6apb poeder kunnen? πŸ€”
Klik om te vergroten...
Afwegen, in een vloeitje/wcpapiertje/zakdoekje, slikken en gaan.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
It's a dirty job, but someone's gotta do it.

Bedankt voor het delen, heel nuttig!
Klik om te vergroten...
Graag gedaan!! πŸ’ƒπŸΌ
Ik test ook op aanvraag nu in de lockdown, dus mocht je nog ergens nieuwsgierig naar zijn πŸ˜‚ 😝
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Techneut zei:
Ik kan dit beamen. Eens maar nooit meer, totaal geen effect en hele avond last van mijn luchtwegen gehad.
Klik om te vergroten...
Ja helemaal k*t! Ik dacht een paar seconde 112
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Omoptesnuiven zei:
Graag gedaan!! πŸ’ƒπŸΌ
Ik test ook op aanvraag nu in de lockdown, dus mocht je nog ergens nieuwsgierig naar zijn πŸ˜‚ 😝
Klik om te vergroten...
Je zou THC-C4 eens kunnen onderzoeken πŸ˜›
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Respect er voor dat je jezelf als proefkonijn hebt bloot gesteld aan deze nochtans onbekende stof en dat te inhaleren. Nu weet ik precies wat ik niet ga doen.
Nog enige neveneffecten uren verder?
Klik om te vergroten...
πŸ™πŸΌπŸ™πŸΌ
Nee verder geen last gehad, gelukkig!
Denk een half uur dat het inademen niet fijn was
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Gekkie je moet het ook niet snuiven! Je moet het roken(grapje duh)

Nee maar goed dat je het deelt! Al met al had je dit met een beetje googlen al wel kunnen voorkomen, reddit staat er vol mee namelijk :wink:
Klik om te vergroten...

oooooooh roken dus! πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈ 😝

nou, ik dacht aardig goed gegoogled te hebben maar schijnbaar nietπŸ™ˆ zal eens een kijkje nemen
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
En nu in je oogbol. For science.


Afwegen, in een vloeitje/wcpapiertje/zakdoekje, slikken en gaan.
Klik om te vergroten...

For science hahaha
Is goed heb er toch 2 he

Ja veel mensen wegen hier af, kan het ook op gevoel? Zou niet weten hoeveel ik dan erin zou moeten doen al zou ik het afwegen.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Je zou THC-C4 eens kunnen onderzoeken πŸ˜›
Klik om te vergroten...
Hahahah ik ging ff op google kijken en zag toevallig dat je t ook hebt geprobeerd, wanneer de stoelgang wat minder is ga ik er voor 😎
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omoptesnuiven zei:
Ja veel mensen wegen hier af, kan het ook op gevoel? Zou niet weten hoeveel ik dan erin zou moeten doen al zou ik het afwegen.
Klik om te vergroten...
Dat is nogal dom aangezien het nogal een sterke stof is en je op gevoel er altijd naast zit. Gewoon lekker een weegschaaltje bestellen voor een paar tientjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."