#1
Ik kan dit beamen. Eens maar nooit meer, totaal geen effect en hele avond last van mijn luchtwegen gehad.
Respect er voor dat je jezelf als proefkonijn hebt bloot gesteld aan deze nochtans onbekende stof en dat te inhaleren. Nu weet ik precies wat ik niet ga doen.Ik kon niks over 6apb via de neus vinden dus heb mezelf maar als proefkonijn aangeboden voor de volgende nieuwsgierigen. DOE HET NIET
Het is veel te poederig waardoor t zo je longen in stuift en moeite heb t komende kwartier met inhaleren. Ik heb geen astma of iets, en t was al heftig. T zit nog steeds in de weg met ademen.
Niet zeuren dat t onverstandig is, ik help de volgende nieuwsgierige gewoon een stuk op weg.
tis net die kaneel wedstrijd van een paar jaar terug, waar de helft van de kaneelstrijders in zijn gestikt.
De pillen daarintegen zijn geweldig, maar dat verhaal is allang bekend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."