#1
Dat geloof ik, alleen mijn neus moet nog langer mee als vandaag.....Ik doe dan meestal gewoon 300mg in 4 lijntjes😁 dag ga je lekker pieken
Dat geloof ik, alleen mijn neus moet nog langer mee als vandaag.....Ik doe dan meestal gewoon 300mg in 4 lijntjes😁 dag ga je lekker pieken
Ja! Heb je niet in het nieuws gelezen dat 3-MMC een fatale maar legale horrordrug is die instantly-addictive is en zelfs minderjarige jongeren meteen ten prooi doet vallen aan ondermijnende drugssyndicaten die hun geld investeren in kapperszaken waar buitenlanders werken?Pas op met 3mmc. Daar ga je al... Stop nu het nog kan!
Mijn neus heeft al wat te verduren gehad haha. Ik lach het maar weg maarheDat geloof ik, alleen mijn neus moet nog langer mee als vandaag.....
Het is niet instantly addictive, maar in sommige regios is het gewoon overal te verkrijgen. +dat het legaal is zullen veel onwetende kinderen het wel snel naar binnen werkenJa! Heb je niet in het nieuws gelezen dat 3-MMC een fatale maar legale horrordrug is die instantly-addictive is en zelfs minderjarige jongeren meteen ten prooi doet vallen aan ondermijnende drugssyndicaten die hun geld investeren in kapperszaken waar buitenlanders werken?
Ik blijf er iig van af.Ja! Heb je niet in het nieuws gelezen dat 3-MMC een fatale maar legale horrordrug is die instantly-addictive is en zelfs minderjarige jongeren meteen ten prooi doet vallen aan ondermijnende drugssyndicaten die hun geld investeren in kapperszaken waar buitenlanders werken?
Absoluut, my bad.@Moffel100 en @Techneut , zouden jullie in een eigen of ander topic willen chatten? Hier heeft ts niks aan.
NIET????!?!?!! Maar hoezo schrijven media er dan zulke horrorverhalen over?Het is niet instantly addictive, maar in sommige regios is het gewoon overal te verkrijgen. +dat het legaal is zullen veel onwetende kinderen het wel snel naar binnen werken
Ik ken zat mensen die wel de zelfcontrole hebben om het gewoon 1 avondje te gebruiken en niet door te halenNIET????!?!?!! Maar hoezo schrijven media er dan zulke horrorverhalen over?
(Ik was dus sarcastisch denigrerende parafases aan het maken van media die de boel nogal overdrijven)
Het zijn jouw woorden he.. Hoop alleen maar dat het niet serieus is, dat kan ik vanaf een afstand moeilijk inschatten... No offense..Ruik je dat niet dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."