#1
Sarcasme is een woord wat blijkbaar in sommige mensen hun vocabulaire niet voorkomt.
Dit is sarcasme hoop ik?Op 3mmc moet je ook gelijk 6 nachten doorhalen, anders is het niet leuk.
Oke.Op 3mmc moet je ook gelijk 6 nachten doorhalen, anders is het niet leuk.
Komaan kerel, gewoon meegaan met de trends!Oke.
..
Ruik je dat niet dan?Dit is sarcasme hoop ik?
Onze bewuste gebruikerRuik je dat niet dan?
De overige 3mmc liet ik voor wat het was.
Weet niet of het voor herhaling vatbaar is.
Verspreid over 2 nachten 1,5 gram 3mmc gedaan. Gister avond dacht ik echt shit had ik nog maar wat meer.
Het heeft een heel subtiel effect en dat moet je waarderen, niet de hele tijd ''hard'' willen gaan want dan snuif je inderdaad zo een paar gram weg. Je kan er ook bommetjes van maken, dan heb je minder de behoefte om steeds bij te nemen. Persoonlijk vind ik het effect van snuiven wel fijner maar je moet echt zorgen dat je jezelf in de hand hebt, wat best moeilijk is.Kleine aanvulling. Verspreid over 2 nachten 1,5 gram 3mmc gedaan. Gister avond dacht ik echt shit had ik nog maar wat meer.
Ik kwam soms in de flow maar duurde kort. Ik lees ook wel verhalen over dat je er geil van word maar dat heb ik zeker niet. Lees ook wel verhalen van mensen die dit combineren met andere middelen. Denk dat bij 3mmc wel nodig is voor de wat ervaren gebruiker.
Mocht ik het nog eens bestellen dan ga ik wel capsules proberen want met dat snuiven schiet het niet op.
Mix je het ook met alcohol en bijv wiet? Vindt dit altijd wel een leuk effect gevenHet heeft een heel subtiel effect en dat moet je waarderen, niet de hele tijd ''hard'' willen gaan want dan snuif je inderdaad zo een paar gram weg. Je kan er ook bommetjes van maken, dan heb je minder de behoefte om steeds bij te nemen. Persoonlijk vind ik het effect van snuiven wel fijner maar je moet echt zorgen dat je jezelf in de hand hebt, wat best moeilijk is.
Ja, ik drink er wel enkele biertjes of wijntjes bij, en ook een lachgas ballonnetje op zijn tijd is best fijn. Ook combineer ik het sinds kort wel eens met een lage dosering Etizolam.Mix je het ook met alcohol en bijv wiet? Vindt dit altijd wel een leuk effect geven
Vind het effect van 3mmc alleen niet heel speciaal. Gewoon lekkerJa, ik drink er wel enkele biertjes of wijntjes bij, en ook een lachgas ballonnetje op zijn tijd is best fijn. Ook combineer ik het sinds kort wel eens met een lage dosering Etizolam.
Blowen doe ik niet aan.
Is het ook beslist niet, maar persoonlijk vind ik het een zeer fijn middel. Gewoon heerlijk steady, constant goed gevoel in je lijf. Ik hou er niet van om ''naar de klote'' te zijn.Vind het effect van 3mmc alleen niet heel speciaal. Gewoon lekker
Precies, en als je dan iets harder wil gaan valt dat makkelijk te doseren en vlakt het ook weer snel af.Is het ook beslist niet, maar persoonlijk vind ik het een zeer fijn middel. Gewoon heerlijk steady, constant goed gevoel in je lijf. Ik hou er niet van om ''naar de klote'' te zijn.
Als ik echt harder wil gaan maak ik gewoon een flinke bom, dat doet zijn werk welPrecies, en als je dan iets harder wil gaan valt dat makkelijk te doseren en vlakt het ook weer snel af.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."