#1
Mwoah is heel dosis afhankelijk. Om de een of andere reden wordt er met LSD vaak wat hoger gedoseerd dan bv met paddo’s of 2C-B. Ik weet eigenlijk ook niet waarom. Misschien omdat het relatief goedkoop is of makkelijk te gebruiken of omdat het al zo’n geschiedenis heeft met ontelbare anekdotes.Bij LSD raak je de sturing snel kwijt toch?