#1
Veel plezier!!
Nou ja, wie weet dwaal ik ook ergens af in de diepte haha. We zien wel waar we uitkomen!Veel plezier! Ik zou het echt niet kunnen om een report bij te houden haha..
Dat klinkt zalig man! Gaat een mooie trip wordenAlsof er iemand aan het einde van een trap bij een open deur staat en me glimlachend met wijde armen verwelkomt. Dit warme gebaar is aanstekelijk en ik voel mijn lichaam warmer worden
Geen optie, ik ben dan veel te bang dat iemand aan me ziet dat ik aan het trippen ben hahaha.Veel plezier @Nasch geniet lekker van je tripje. Ben benieuwd naar je ervaringen maar voel je niet verplicht om hier op het forum rond te hangen. Het is buiten ook heerlijk nu!
Gewoon lekker genieten van de ervaring. Wij luisteren later wel naar wat je allemaal hebt meegemaakt. Klinkt in ieder geval als een mooi begin van je trip. Enjoy!Mijn handen beginnen te trillen. Typen wordt lastiger
Mensen komen daar om het leven te vieren en zo voelt het ook, op een ontzettend mooie, natuurlijke manier <3Ik heb de verhalen o.a. van @Eik gehoord en hier op de site gelezen, ook dat het zo als ‘thuiskomen’ kan voelen omdat je mensen van je eigen soort ontmoet, als het ware. Ik ben echt heel benieuwd. Kan niet missen! 😍
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."