#1
Tja allebei eigenlijkVind je het te leuk om het te gebruiken dan? Of is er iets gebeurd waardoor je meer bent gaan gebruiken en er niet meer vanaf kon blijven.
Tja allebei eigenlijkVind je het te leuk om het te gebruiken dan? Of is er iets gebeurd waardoor je meer bent gaan gebruiken en er niet meer vanaf kon blijven.
Heeft het ook iets temaken met iemand waar je gevoelens voor kreeg? ( las dat laatst ergens op het forum)Tja allebei eigenlijk
No offence, maar hoe bepaal je je doseringen? en tijdstippen waarop je neemt? Wat voor logica zit daarachter?i feel you
craving is echt niet minder voor mij dan als je het slikt
dit is wat ik als dosis heb genomen
3mmc
20/03/2021
190mg orso oral powder 19:00
110mg 19:17
21-03-2021
150mg 00:00
230mg 03:08
280mg 06:46
400mg 09:56
220mg 16:33
200mg last dose 18:34
tijdstip is meer wanneer ik merkte dat de "rush," weg was en dosering meer vanuit reddit/psychonautwikiNo offence, maar hoe bepaal je je doseringen? en tijdstippen waarop je neemt? Wat voor logica zit daarachter?
Als je dan toch gaat bingen ervaar dan wel eens hoelang een orale dosis en nasale dosis duurt voor het opkomt en hoelang de piek is en aan de hand daarvan het juiste bijpak moment doet.tijdstip is meer wanneer ik merkte dat de "rush," weg was en dosering meer vanuit reddit/psychonautwiki
ik raad bingen ook echt niet aan aangezien nu al zo rond de 1.5g heb vebruikt de rest heb il weg gegooid ik had 2.5g ben ik benieuwd wat ik ga meemakenAls je dan toch gaat bingen ervaar dan wel eens hoelang een orale dosis en nasale dosis duurt voor het opkomt en hoelang de piek is en aan de hand daarvan het juiste bijpak moment doet.
Maargoed, los daarvan kan ik bingen niet echt aanraden![]()
Gister was het niet gelukt om het niet te gebruiken vandaar vandaag weer een nieuwe kans om het te laten liggenIk dacht dat de graving juist minder werd als je het slikte. Ik wilde 3mmc eens uitproberen maar denk zelf daar verslavingsgevoelig voor te zijn.
Waarom schrijf je "Morgen weer een dag met nieuwe kansen"
Ja dat ook en meer dingenHeeft het ook iets temaken met iemand waar je gevoelens voor kreeg? ( las dat laatst ergens op het forum)
Klopt ten dele: ik wilde alle rot gevoelens van de afgelopen tijd even vergeten. Zware teleurstelling en machteloosheid vooral. over dingen waar ik al het mogelijke al aan had gedaan en toch verbeterde het niet. Ik wilde ook gewoon even niet meer dapper en sterk zijn. Tja nu betaal ik de prijs en dat wist ik van tevoren.Bij een binge(weekend) denk ik meer aan gepland langdurig gebruik, waarbij je weet wanneer je stopt en dat ook prima vind. Misschien max paar keer per jaar?
Jij gebruikt ook om je problemen te ontvluchten en de 3mmc heeft je in zijn macht.
Omdat het effect zo vluchtig is, goedkoop en bekend staat om de cravings...ik zou het weggooien.
De insteek..next time better, dat denk ik eerlijk gezegd niet. Sommige drugs blijken achteraf teveel red flags te hebben.
Nee.Zijn binges niet altijd nutteloos?
Ten eerste hoop ik natuurlijk wel dat je gewoon er een goede tijd van hebt gemaakt.Ben blij dat het effect nog fijn is ondanks redelijk wat gebruik afgelopen week.
Zie je wel ik heb nog geen probleem dus....
Meer ga ik niet nemen en ik berg alles op in de kast.
Het vreemde is dat ik niet eens denk: ik wil meer
Ik denk helemaal niets meer ik doe
Gedachteloos zet ik de nieuwe shots en merk dat het effect zeer gering is
Het gekke is : toen ik het net had gekocht al even terug kon ik het prima laten liggen.I feel you. Na drie nutteloze binges en katers vergelijkbaar deze laatste anderhalve week gisteren d'ruit geknikkerd restant zooi.. conclusie als je gevoelig bent voor het bijpakken imo totaal ongeschikte drug straight into the abyss. Vanaf het begin met die zooi is geen enkel voornemen uitgekomen. Massive red flag,
Bedankt voor je reactieTen eerste hoop ik natuurlijk wel dat je gewoon er een goede tijd van hebt gemaakt.
Ondanks je 'Nog wat voelt en fijne effecten hebt ' staat los of dat je een probleem hebt ofniet ,tuurlijk zo denkt iedereen maar als je elke dag van de week veel gebruikt heb je dat wel .
Let wel op aub je zegt dat je er niet vanaf kon blijven , dan haal niet zoveel in huis als je weet dat je steeds gaat bijvakken ( tuurlijk snap ik de cravings en zeker bij 3mmc)
Hoeveel gebruikte je normaal per week/maand? Minder of meer? En Wat is er in de tussenperiode dan gebeurd! ( kan je bij je eigen afvragen)
Sorry voor een hele lap tekst , geniet ze & stay safe!
gewenning is een bitch.. en je wilt die rush en als die voorbij is is die ook voorbij.. en inderdaad ik herken wat je zegt. Op een gegeven moment zijn alle bets off en pak je gewoon en ga je de innerlijke dialoog niet eens meer aan.. nog een halfje..? Ik denk omdat je wilskracht al geheel weg is en je weet dat je toch wel doorgaat. ik bedoel het is lekker maar als de (korte) piek voorbij is voel je je relatief (te)snel weer broodnuchter.. in het begin wellicht nog wat meer onder de indruk. Not worth it.Het gekke is : toen ik het net had gekocht al even terug kon ik het prima laten liggen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."