#1
Klopt ten dele: ik wilde alle rot gevoelens van de afgelopen tijd even vergeten. Zware teleurstelling en machteloosheid vooral. over dingen waar ik al het mogelijke al aan had gedaan en toch verbeterde het niet. Ik wilde ook gewoon even niet meer dapper en sterk zijn. Tja nu betaal ik de prijs en dat wist ik van tevoren.Bij een binge(weekend) denk ik meer aan gepland langdurig gebruik, waarbij je weet wanneer je stopt en dat ook prima vind. Misschien max paar keer per jaar?
Jij gebruikt ook om je problemen te ontvluchten en de 3mmc heeft je in zijn macht.
Omdat het effect zo vluchtig is, goedkoop en bekend staat om de cravings...ik zou het weggooien.
De insteek..next time better, dat denk ik eerlijk gezegd niet. Sommige drugs blijken achteraf teveel red flags te hebben.