Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca report van afgelopen zaterdag

Ayahuasca report van afgelopen zaterdag

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
3 juli 2021

Intentie: beter mezelf leren kennen en oude trauma’s/ herinneringen naar boven krijgen.

Nadat we de intentie hebben medegedeeld aan de groep hebben we twee verschillende inzichtkaarten getrokken. De eerste was van de doos “boodschappen uit het dierenrijk”

Zeepaardje:

“Ik laat je ervaren wat het is om boven de dualistische wereld uit te stijgen en zo je authentieke zelf te zien, te zijn en daaraan trouw te blijven. Vanuit deze staat van zijn kun je op zielsniveau keuzes maken en loskomen van aardse illusies”

De tweede kaart was bekrachtiging:

“ Deze kaart laat een zachte, maar krachtige opening zien, een stroom energie van het derde chakra, je krachtcentrum. Vanuit je eigen bereidheid om pal te staan voor wie en wat je bent, wie je bedoelt bent te zijn, straal je vanzelf een dynamische energie uit, die een positieve uitwerking heeft op anderen, die ook hen in hun kracht brengt. Doordat je aardig bent voor jezelf en van jezelf houdt, straal je automatisch vriendelijke en liefdevolle kracht uit. En dit is precies wat de wereld op dit moment nodig heeft. Zo geef je de gift van zelfbekrachtiging aan ieder die je ontmoet”



De ceremonie werd geopend en een kwartiertje na de mao remmer dronken we de Ayahuasca. De ceremoniebegeleidster vertelde dat het ongeveer werkt na 15 minuten tot 60 minuten. Dat is per persoon verschillend. Ik werd direct misselijk en ben nog even gaan plassen.

We zijn gaan liggen en de begeleidster begon met een ingeleide meditatie. Ik had een slaapmasker opgedaan omdat ik me snel laat afleiden door geluiden en gebeurtenissen om mij heen.

Ik was aan het luisteren naar haar meditatie en merkte vrijwel direct dat ik warmer werd, ik kreeg tintelingen en haar stem klonk steeds verder en verder weg. Toen was daar ineens geneurie van een hele zware mannenstem. Ook hoorde ik veel gefluister. Het kwam zacht op en werd steeds luider. Heel ver in de verte hoorde ik de begeleidster nog bezig met haar meditatie. Toen vroeg ik mij af waar die stem vandaan kwam. Er kwam muziek bij, een soort getrommel. De mannenstem begon tegen mij te praten en te zingen en ik weet inhoudelijk niet meer wat hij zei of zong. Toen dacht ik “he, waarom krijg ik nou weer een mannenstem? Iedereen hoort altijd een vrouwenstem” De muziek werd luider en luider, en had een heerlijk ritme. Dit ging een tijdje zo door en ineens stopte het en maakte plaats voor een gezang van vrouwenstemmen met flinke uithalen. Zo hoog en zo zuiver, ik dacht dit komt letterlijk uit de hemel. De muziek die ik erbij hoorde kon ik ook niet plaatsen bij instrumenten. Dus het moest wel uit de hemel komen. Ook dacht ik als ik de vrouwen adem hoor halen tussen de uithalen door dan hoort het bij de muziek die ze hier afspelen en als ik dat niet hoor dan komt het echt uit de hemel. Ik hoorde het niet..

Toen moest ik plassen en ben opgestaan om naar het toilet te lopen. Ik zag vrij helder en moest overgeven op de wc. Terug bij mijn matras weer mijn oogmasker opgedaan en lekker gaan liggen.

En ineens was daar de vrouwenstem… In het Engels! Weer dacht ik “he, waarom nou weer in het Engels”?

De stem was mooi, zacht en warm en het meest heldere geluid wat ik ooit had gehoord. Ik dacht ook oh wat een mooie stem, dit heb ik nog nooit in mijn leven gehoord. Toen zag ik een soort grot, met hangende lianen en ‘zag’ de wereld. Ze zei:

“I created the earth, the water, the animals, the people. I am so grateful to you all. I am so grateful. I am so glad you chose this life on earth. I am so grateful” “ breathe in, breathe out, let the light come into you”

“this is how you can reach me. breathe in breathe out and I'm there, always. Just breathe in and breathe out”

Dit herhaalde zich een paar keer. Het leek of mijn moeder tegen me sprak.

Ik heb tussendoor in mijn schriftje geschreven: het is net of me moeder tegen me sprak. Niet mijn moeder op aarde, maar mijn echte moeder.

Ik voelde zoveel liefde, zoveel liefde. Nog nooit zoveel liefheid, liefde en geluk gevoeld.

Toen werd ik wakker. En dat was denk ik al na een uurtje, want heb heel lang gelegen en gewacht tot de twee ronde. Mijn vriend was ook wakker zag ik en hij lag twee plekken verderop. We hebben de hele tijd naar elkaar liggen kijken en kusjes in de lucht gegeven. Ook moesten we soms even wegkijken omdat we anders de slappe lach zouden krijgen.

Toen was het zover en gingen we voor de tweede keer de Ayahuasca drinken. Er was kort een bespreking van hoe de eerste ronde was geweest. 1 deelnemer had een slang gezien en de begeleidster vertelde dat dit positief is en dat de slang je meeneemt in je onderbewustzijn.

De bekende weg, ik ging plassen en ging weer liggen met mijn oogmasker.
Ik voelde vrij snel misselijkheid opkomen, en het werd erger en erger. Ik ging weer rechtop zitten en heb flink overgegeven in mijn emmer. Ik had het zo ontzettend heet daarna en ben zonder deken gaan liggen. De begeleiders gingen op een trommel spelen en dat klonk steeds harder en harder en was erg onheilspellend. Ik begaf me in de film Jumanji.

Toen kreeg ik visuals in de vorm van caleidoscopische vormen. Daaruit ontstond een grot, en daaromheen vormde zich een slang. Ook hoorde ik gesis. De slang was net als in de film Harry Potter.
Ik werd bang, maar bedacht me wat de begeleidster had gezegd over de slang. Ik besloot mijn angst toe te laten en de slang verdween weer.

Ik zat in een bioscoop en er werden allemaal thema’s uit mijn leven behandeld. Op het moment dat er een onderwerp werd behandeld, wist ik al dat ik dit niet ging onthouden als ik weer wakker was. Dat was frustrerend. Achteraf heb ik 1 ding onthouden en dat was dat ik in het huis was waar ik ben opgegroeid en ik stond bovenaan de trap bij de kamer van mijn broer. Ik probeerde om het hoekje te kijken de kamer in maar dit lukte steeds maar niet.

Het enige wat ik van deze ronde heb onthouden was de slang en de kamer. De rest ben ik vergeten. Zoals ik dat al wist tijdens de sessies.

Ik hoorde iedereen overgeven, constant. De een na de ander. Ik wilde opkijken maar dat lukte niet.
Toen hoorde ik mijn vriend overgeven, zo ontzettend hard ik had met hem te doen. Ik heb nog nooit iemand zo hard horen overgeven. Ik dacht mooi, dat is je sores van de afgelopen 15 jaar die er nu uitkomt. Ik zag ook het beeld van hem voor me een straal zwarte drab eruit komen. Ik was blij voor hem.



Toen iedereen wakker was gingen we eten en daarna slapen. ’s morgens waren mijn vriend en ik als eerste wakker en zijn we gaan praten in de ontbijtzaal. Ik was erg teleurgesteld en was bang dat alles wat ik had gezien niet echt was. Dat ik was beïnvloed door de muziek en ik voelde me een beetje beetgenomen.

’s avonds thuis heb ik voordat ik ging slapen aan het Universum gevraagd om mij de volgende dag een teken te geven voor de bevestiging dat het allemaal wel waar was.

Einde van de volgende dag kreeg ik die dan ook. Ik had de hele dag niet meer aan het teken die ik gevraagd had gedacht. Ik opende Pinterest en het eerst plaatje was op de pagina stond was dit:
teken.png


Ik wist meteen dat dit het was. Zo mooi.

Inmiddels ben ik ‘geland’ en ben wel zeker van dat het voor mij nuttig is geweest. Ik ben ook erg dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken en ben erg blij hoe het is gegaan. In mijn eerste ronde heb ik zoveel moois gezien en gehoord. En mijn tweede ronde was wellicht te heftig voor nu en zou met oude trauma’s te maken kunnen hebben. Die ik dus ook ben vergeten. Het zal stapje voor stapje moeten en ik voelde na de Ayahuasca meteen weer de honger naar een nieuwe Ayahuasca ervaring. Heel sterk, nog sterker dan eerst. Ik voelde ook direct een soort heimwee en liefdesverdriet naar de Ayahuasca toe. Nog steeds is dat aanwezig. Ik heb nog iets af te maken.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Super rapport je hebt me echt meegenomen jn je ervaring je schrijft ook goed, boeiend en verbeelden.
.alleen dat 2e gedeelte met al dat overgeven afschuwelijk !.

Ik denk dat alleen met een tripsitter veel beter voor je is de juiste muziek en kussens etx..of.lekker tentjrm overnachten.trippen onder de sterren.

Van ayahuasca hoor ik vaak dat dit het sterkst is.
Daar ben ik het niet mee eens..

Weleens lsd overwogen,,? Word vaak gelinkt aan visuals e6c.maar als je het sabonds doet liggend. Met kaarsjes ofzo. Dan kan het enorme inzichten emoties en of doorbraken geven.

Ik zie dat je waarde hecht aan symbolen dat is mooi..als je ooit een lsd trip doet zoals ik.omschrijf is het juist goed dat je openstaat voor een proces wat niet altijd prettig is. Als je een band hebt met een tastbaar beeld of iets zou ik het naast je trip zetten.

Ik heb jaren terug truffels gedaan. Alleen. Het was ook heel filosofisch.. er stond een kleine boeddha naast m'n matras.die heb ik.heeel vaak even aangeraakt.ik durfde mijn ogen te sluiten want de boeddha voelde als mijn beschermengel.
Alsof Alle boodschappen die ik door kreeg liefdevol bevestigd werd door hem.
Uiteindelijk voelde ik m'n matras niet meer. Sensoris tripte ik(te?) Hard. Maar de boeddha zag ik heel sterk..en bleef mij daarop.focussen tot ik lekkerder in m'n vel zat

Het gaat er niet om.ot het echt was(wat is echt) wel 2 voordelen
1 het kan je echt helpen.tijdens je trip
2 je gaat die hemelse.vrouwenstemmen en die prachtige boodschap linken aan dat beeldjes. De associatie is gelegd.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sabine0123 zei:
3 juli 2021

Intentie: beter mezelf leren kennen en oude trauma’s/ herinneringen naar boven krijgen.

Nadat we de intentie hebben medegedeeld aan de groep hebben we twee verschillende inzichtkaarten getrokken. De eerste was van de doos “boodschappen uit het dierenrijk”

Zeepaardje:

“Ik laat je ervaren wat het is om boven de dualistische wereld uit te stijgen en zo je authentieke zelf te zien, te zijn en daaraan trouw te blijven. Vanuit deze staat van zijn kun je op zielsniveau keuzes maken en loskomen van aardse illusies”

De tweede kaart was bekrachtiging:

“ Deze kaart laat een zachte, maar krachtige opening zien, een stroom energie van het derde chakra, je krachtcentrum. Vanuit je eigen bereidheid om pal te staan voor wie en wat je bent, wie je bedoelt bent te zijn, straal je vanzelf een dynamische energie uit, die een positieve uitwerking heeft op anderen, die ook hen in hun kracht brengt. Doordat je aardig bent voor jezelf en van jezelf houdt, straal je automatisch vriendelijke en liefdevolle kracht uit. En dit is precies wat de wereld op dit moment nodig heeft. Zo geef je de gift van zelfbekrachtiging aan ieder die je ontmoet”



De ceremonie werd geopend en een kwartiertje na de mao remmer dronken we de Ayahuasca. De ceremoniebegeleidster vertelde dat het ongeveer werkt na 15 minuten tot 60 minuten. Dat is per persoon verschillend. Ik werd direct misselijk en ben nog even gaan plassen.

We zijn gaan liggen en de begeleidster begon met een ingeleide meditatie. Ik had een slaapmasker opgedaan omdat ik me snel laat afleiden door geluiden en gebeurtenissen om mij heen.

Ik was aan het luisteren naar haar meditatie en merkte vrijwel direct dat ik warmer werd, ik kreeg tintelingen en haar stem klonk steeds verder en verder weg. Toen was daar ineens geneurie van een hele zware mannenstem. Ook hoorde ik veel gefluister. Het kwam zacht op en werd steeds luider. Heel ver in de verte hoorde ik de begeleidster nog bezig met haar meditatie. Toen vroeg ik mij af waar die stem vandaan kwam. Er kwam muziek bij, een soort getrommel. De mannenstem begon tegen mij te praten en te zingen en ik weet inhoudelijk niet meer wat hij zei of zong. Toen dacht ik “he, waarom krijg ik nou weer een mannenstem? Iedereen hoort altijd een vrouwenstem” De muziek werd luider en luider, en had een heerlijk ritme. Dit ging een tijdje zo door en ineens stopte het en maakte plaats voor een gezang van vrouwenstemmen met flinke uithalen. Zo hoog en zo zuiver, ik dacht dit komt letterlijk uit de hemel. De muziek die ik erbij hoorde kon ik ook niet plaatsen bij instrumenten. Dus het moest wel uit de hemel komen. Ook dacht ik als ik de vrouwen adem hoor halen tussen de uithalen door dan hoort het bij de muziek die ze hier afspelen en als ik dat niet hoor dan komt het echt uit de hemel. Ik hoorde het niet..

Toen moest ik plassen en ben opgestaan om naar het toilet te lopen. Ik zag vrij helder en moest overgeven op de wc. Terug bij mijn matras weer mijn oogmasker opgedaan en lekker gaan liggen.

En ineens was daar de vrouwenstem… In het Engels! Weer dacht ik “he, waarom nou weer in het Engels”?

De stem was mooi, zacht en warm en het meest heldere geluid wat ik ooit had gehoord. Ik dacht ook oh wat een mooie stem, dit heb ik nog nooit in mijn leven gehoord. Toen zag ik een soort grot, met hangende lianen en ‘zag’ de wereld. Ze zei:

“I created the earth, the water, the animals, the people. I am so grateful to you all. I am so grateful. I am so glad you chose this life on earth. I am so grateful” “ breathe in, breathe out, let the light come into you”

“this is how you can reach me. breathe in breathe out and I'm there, always. Just breathe in and breathe out”

Dit herhaalde zich een paar keer. Het leek of mijn moeder tegen me sprak.

Ik heb tussendoor in mijn schriftje geschreven: het is net of me moeder tegen me sprak. Niet mijn moeder op aarde, maar mijn echte moeder.

Ik voelde zoveel liefde, zoveel liefde. Nog nooit zoveel liefheid, liefde en geluk gevoeld.

Toen werd ik wakker. En dat was denk ik al na een uurtje, want heb heel lang gelegen en gewacht tot de twee ronde. Mijn vriend was ook wakker zag ik en hij lag twee plekken verderop. We hebben de hele tijd naar elkaar liggen kijken en kusjes in de lucht gegeven. Ook moesten we soms even wegkijken omdat we anders de slappe lach zouden krijgen.

Toen was het zover en gingen we voor de tweede keer de Ayahuasca drinken. Er was kort een bespreking van hoe de eerste ronde was geweest. 1 deelnemer had een slang gezien en de begeleidster vertelde dat dit positief is en dat de slang je meeneemt in je onderbewustzijn.

De bekende weg, ik ging plassen en ging weer liggen met mijn oogmasker.
Ik voelde vrij snel misselijkheid opkomen, en het werd erger en erger. Ik ging weer rechtop zitten en heb flink overgegeven in mijn emmer. Ik had het zo ontzettend heet daarna en ben zonder deken gaan liggen. De begeleiders gingen op een trommel spelen en dat klonk steeds harder en harder en was erg onheilspellend. Ik begaf me in de film Jumanji.

Toen kreeg ik visuals in de vorm van caleidoscopische vormen. Daaruit ontstond een grot, en daaromheen vormde zich een slang. Ook hoorde ik gesis. De slang was net als in de film Harry Potter.
Ik werd bang, maar bedacht me wat de begeleidster had gezegd over de slang. Ik besloot mijn angst toe te laten en de slang verdween weer.

Ik zat in een bioscoop en er werden allemaal thema’s uit mijn leven behandeld. Op het moment dat er een onderwerp werd behandeld, wist ik al dat ik dit niet ging onthouden als ik weer wakker was. Dat was frustrerend. Achteraf heb ik 1 ding onthouden en dat was dat ik in het huis was waar ik ben opgegroeid en ik stond bovenaan de trap bij de kamer van mijn broer. Ik probeerde om het hoekje te kijken de kamer in maar dit lukte steeds maar niet.

Het enige wat ik van deze ronde heb onthouden was de slang en de kamer. De rest ben ik vergeten. Zoals ik dat al wist tijdens de sessies.

Ik hoorde iedereen overgeven, constant. De een na de ander. Ik wilde opkijken maar dat lukte niet.
Toen hoorde ik mijn vriend overgeven, zo ontzettend hard ik had met hem te doen. Ik heb nog nooit iemand zo hard horen overgeven. Ik dacht mooi, dat is je sores van de afgelopen 15 jaar die er nu uitkomt. Ik zag ook het beeld van hem voor me een straal zwarte drab eruit komen. Ik was blij voor hem.



Toen iedereen wakker was gingen we eten en daarna slapen. ’s morgens waren mijn vriend en ik als eerste wakker en zijn we gaan praten in de ontbijtzaal. Ik was erg teleurgesteld en was bang dat alles wat ik had gezien niet echt was. Dat ik was beïnvloed door de muziek en ik voelde me een beetje beetgenomen.

’s avonds thuis heb ik voordat ik ging slapen aan het Universum gevraagd om mij de volgende dag een teken te geven voor de bevestiging dat het allemaal wel waar was.

Einde van de volgende dag kreeg ik die dan ook. Ik had de hele dag niet meer aan het teken die ik gevraagd had gedacht. Ik opende Pinterest en het eerst plaatje was op de pagina stond was dit:
Bekijk bijlage 25538


Ik wist meteen dat dit het was. Zo mooi.

Inmiddels ben ik ‘geland’ en ben wel zeker van dat het voor mij nuttig is geweest. Ik ben ook erg dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken en ben erg blij hoe het is gegaan. In mijn eerste ronde heb ik zoveel moois gezien en gehoord. En mijn tweede ronde was wellicht te heftig voor nu en zou met oude trauma’s te maken kunnen hebben. Die ik dus ook ben vergeten. Het zal stapje voor stapje moeten en ik voelde na de Ayahuasca meteen weer de honger naar een nieuwe Ayahuasca ervaring. Heel sterk, nog sterker dan eerst. Ik voelde ook direct een soort heimwee en liefdesverdriet naar de Ayahuasca toe. Nog steeds is dat aanwezig. Ik heb nog iets af te maken.
Klik om te vergroten...
Erg interessant om te lezen, zou ik ook graag een keer doen met mijn vrouw.
Moment moeten we nog kiezen.
Dank je wel voor het delen van je ervaring.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi report en ook mooi geschreven.
"Ik voelde ook direct een soort heimwee en liefdesverdriet naar de Ayahuasca toe. Nog steeds is dat aanwezig. Ik heb nog iets af te maken."
Klik om te vergroten...
Vooral dit stukje is zeer herkenbaar. Ik ervaar namelijk hetzelfde met changa (DMT + Maoi). Nadat ik weer geland ben blijf ik altijd nog even een tijdje liggen en vaak ook met dat zelfde heimwee gevoel. Het gevoel dat je nog unfinished business hebt.
heb redelijk wat ervaring met DMT en Changa maar Ayahuasca nog niet. Jouw report triggert me wel om er eens naar te kijken. Loop zelf ook nog rond met een rugtasje vol trauma's die steeds meer een rol beginnen te spelen in me dagelijkse leven.
Thnks voor de inspiratie.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooie plant heh. Vooral het voelen van liefde, enorm veel liefde.
Hoe was het om een tussen pauze te hebben? Lijkt mij heel erg vervelend om te delen terwijl ik nog in het proces ben.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Prachtig report!

De vrouwenstem... Wellicht wat sommigen mother Ayahuasca noemen(?) Of Gaia, moeder aarde. Apart inderdaad dat die dan in het Engels was... Dat ze het zo over de ademhaling had is fascinerend.

Ik heb hemels gezang op truffels/paddo's gehoord. Mooiste geluiden die ik ooit heb gehoord. Vrouwenstemmen. Het viel me op dat het geluid heel ver weg leek maar dat mijn gehoor (niet mijn fysieke oren) er zo op in kon stemmen dat ik het in extreem detail kon horen. Veel dieper en rijker dan normaal iemands stem horen en daardoor alle nuances in de stemmen kunnen horen. En alsnog compleet zuiver zonder imperfecties, bovenmenselijk. Maar alleen gezang, geen herkenbare woorden.

Geen ervaring met ayahuasca maar dit soort reports maken heel nieuwsgierig!
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Super rapport je hebt me echt meegenomen jn je ervaring je schrijft ook goed, boeiend en verbeelden.
.alleen dat 2e gedeelte met al dat overgeven afschuwelijk !.

Ik denk dat alleen met een tripsitter veel beter voor je is de juiste muziek en kussens etx..of.lekker tentjrm overnachten.trippen onder de sterren.

Van ayahuasca hoor ik vaak dat dit het sterkst is.
Daar ben ik het niet mee eens..

Weleens lsd overwogen,,? Word vaak gelinkt aan visuals e6c.maar als je het sabonds doet liggend. Met kaarsjes ofzo. Dan kan het enorme inzichten emoties en of doorbraken geven.

Ik zie dat je waarde hecht aan symbolen dat is mooi..als je ooit een lsd trip doet zoals ik.omschrijf is het juist goed dat je openstaat voor een proces wat niet altijd prettig is. Als je een band hebt met een tastbaar beeld of iets zou ik het naast je trip zetten.

Ik heb jaren terug truffels gedaan. Alleen. Het was ook heel filosofisch.. er stond een kleine boeddha naast m'n matras.die heb ik.heeel vaak even aangeraakt.ik durfde mijn ogen te sluiten want de boeddha voelde als mijn beschermengel.
Alsof Alle boodschappen die ik door kreeg liefdevol bevestigd werd door hem.
Uiteindelijk voelde ik m'n matras niet meer. Sensoris tripte ik(te?) Hard. Maar de boeddha zag ik heel sterk..en bleef mij daarop.focussen tot ik lekkerder in m'n vel zat

Het gaat er niet om.ot het echt was(wat is echt) wel 2 voordelen
1 het kan je echt helpen.tijdens je trip
2 je gaat die hemelse.vrouwenstemmen en die prachtige boodschap linken aan dat beeldjes. De associatie is gelegd.
Klik om te vergroten...
Dank je voor je lieve reactie!
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Chr0nic zei:
Mooi report en ook mooi geschreven.

Vooral dit stukje is zeer herkenbaar. Ik ervaar namelijk hetzelfde met changa (DMT + Maoi). Nadat ik weer geland ben blijf ik altijd nog even een tijdje liggen en vaak ook met dat zelfde heimwee gevoel. Het gevoel dat je nog unfinished business hebt.
heb redelijk wat ervaring met DMT en Changa maar Ayahuasca nog niet. Jouw report triggert me wel om er eens naar te kijken. Loop zelf ook nog rond met een rugtasje vol trauma's die steeds meer een rol beginnen te spelen in me dagelijkse leven.
Thnks voor de inspiratie.
Klik om te vergroten...
Dank je, en goed om te horen voor mij dat jij dat ook hebt met de heimwee. Ik ben benieuwd als je het gaat doen, naar jouw verhaal!
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwak zei:
Mooie plant heh. Vooral het voelen van liefde, enorm veel liefde.
Hoe was het om een tussen pauze te hebben? Lijkt mij heel erg vervelend om te delen terwijl ik nog in het proces ben.
Klik om te vergroten...
Ik vond het eigenlijk wel prettig. Ik was er echt helemaal uit en verlangde naar meer. Ik vond het vooral ook prettig om te horen hoe de anderen het hadden ervaren de eerste ronde ten opzichte van mij.
En die liefde ja, ik krijg er nu weer een warm gevoel van.
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Prachtig report!

De vrouwenstem... Wellicht wat sommigen mother Ayahuasca noemen(?) Of Gaia, moeder aarde. Apart inderdaad dat die dan in het Engels was... Dat ze het zo over de ademhaling had is fascinerend.

Ik heb hemels gezang op truffels/paddo's gehoord. Mooiste geluiden die ik ooit heb gehoord. Vrouwenstemmen. Het viel me op dat het geluid heel ver weg leek maar dat mijn gehoor (niet mijn fysieke oren) er zo op in kon stemmen dat ik het in extreem detail kon horen. Veel dieper en rijker dan normaal iemands stem horen en daardoor alle nuances in de stemmen kunnen horen. En alsnog compleet zuiver zonder imperfecties, bovenmenselijk. Maar alleen gezang, geen herkenbare woorden.

Geen ervaring met ayahuasca maar dit soort reports maken heel nieuwsgierig!
Klik om te vergroten...
Wat leuk dat jij ook hemels gezang hebt gehoord. Waarschijnlijk begrijp je dan exact wat ik bedoel in mijn verhaal.
Ik maak inmiddels dagelijks een wandeling van een uur in de natuur, en heb dan muziek opstaan die er op lijkt. (Nou ja, in hoever dat gaat nuchter)
De wandelingen en de muziek geven mij nu nog dagelijks inzichten. Ik ben er zo dankbaar voor ❤️
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sabine0123 zei:
Wat leuk dat jij ook hemels gezang hebt gehoord. Waarschijnlijk begrijp je dan exact wat ik bedoel in mijn verhaal.
Ik maak inmiddels dagelijks een wandeling van een uur in de natuur, en heb dan muziek opstaan die er op lijkt. (Nou ja, in hoever dat gaat nuchter)
De wandelingen en de muziek geven mij nu nog dagelijks inzichten. Ik ben er zo dankbaar voor ❤️
Klik om te vergroten...
Wil je die muziek hier delen?
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie.
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens gehoord/ nagedacht over microdoseren voor je ADHD?
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Wil je die muziek hier delen?
Klik om te vergroten...
Dit nummer gaat bij mij door merg en been. Vooral door de tekst ook.


En dit is de lijst die ik heb samengesteld

R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sabine0123 zei:
Heb je wel eens gehoord/ nagedacht over microdoseren voor je ADHD?
Klik om te vergroten...
Ja ook gedaan. LSD MD werkt best goed, maar het gevoel van zweten terwijl ik niet zweet weegt niet op tegen de voordelen.
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Ja ook gedaan. LSD MD werkt best goed, maar het gevoel van zweten terwijl ik niet zweet weegt niet op tegen de voordelen.
Klik om te vergroten...
Oh wat vervelend! Soms hoor ik namelijk dat her erg goed werkt. Heb je het ook met truffels geprobeerd?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sabine0123 zei:
Oh wat vervelend! Soms hoor ik namelijk dat her erg goed werkt. Heb je het ook met truffels geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Ja maar dat deed niks :)
S
Sabine0123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Ja maar dat deed niks :)
Klik om te vergroten...
Wat zonde!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Mooi geschreven. Ik zou zelf ook graag een ayahuasca willen ervaren. Helaas kan dat niet zomaar door m'n ADHD medicatie.
Klik om te vergroten...
Welke medicatie neem je?
Ik neem Wellbutrin + sommige dagen dexamfetamine erbij. Ik weet dat Wellbutrin + MAO-remmer, dus o.a. Changa, Ayuasca, absoluut niet samen genomen mogen worden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
AcidWarrior zei:
Welke medicatie neem je?
Ik neem Wellbutrin + sommige dagen dexamfetamine erbij. Ik weet dat Wellbutrin + MAO-remmer, dus o.a. Changa, Ayuasca, absoluut niet samen genomen mogen worden.
Klik om te vergroten...
Ik neem alleen dex :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."