Nog een vraag van mijn kant: had je je van te voren gehouden aan een tyramine-arm dieet?
Van 2C-B-FLY wordt gehypothetiseerd dat het misschien werkt als MAOI. Als je dan te veel van het eiwit tyramine via je voedsel naar binnen hebt gekregen, dan kan het zijn dat je last krijgt van hoge bloeddruk, wat kan meespelen bij hoofdpijn, misselijkheid en algeheel gevoel van malaise.
Daarom is het verstandig om een paar dagen of weken van te voren geen vlees, vis, zuivel, kaas zuurkool of gefermenteerde producten te eten.
De darmklachten zijn op zich wel bekend van 2C-B-FLY, hoewel jij het wel heel heftig ervaren lijkt te hebben. Maar ik vraag me dus af of de dieetkeuze nog een rol gespeeld zouden kunnen hebben bij jouw 'adverse' reactie op deze stof![:wink:]()
Van 2C-B-FLY wordt gehypothetiseerd dat het misschien werkt als MAOI. Als je dan te veel van het eiwit tyramine via je voedsel naar binnen hebt gekregen, dan kan het zijn dat je last krijgt van hoge bloeddruk, wat kan meespelen bij hoofdpijn, misselijkheid en algeheel gevoel van malaise.
Daarom is het verstandig om een paar dagen of weken van te voren geen vlees, vis, zuivel, kaas zuurkool of gefermenteerde producten te eten.
De darmklachten zijn op zich wel bekend van 2C-B-FLY, hoewel jij het wel heel heftig ervaren lijkt te hebben. Maar ik vraag me dus af of de dieetkeuze nog een rol gespeeld zouden kunnen hebben bij jouw 'adverse' reactie op deze stof