#1
Ik vind 2C-C ook wel het beste 'legaal' verkrijgbare alternatief voor 2C-B, zeker omdat de werkingsduur ongeveer het zelfde is.
Wat jammer om te zien dat jouw ervaring ermee zo shit is. Ik vind het werkelijk één van de beste geestverruimende middelen ooit. Een soort subtiele MDMA met een psychedelische edge. Een zware comeup indeed, maar zelfs dat kan ik wel waarderen.
Een uurtje geleden een half tabletje van dit rc ingenomen.
Het groene gevaar wellicht.
Razend benieuwd ben ik, een tripje trapje mag wel weer, en nu van iets Wat ik nog niet eerder geprobeerd heb.
En.dus: 5 mg ingenomen.
Uurtje later,: ik merk nog niets.
De tweede halve tablet gaat er zodirect ook maar in. .En dan verder zien...
Je dosis was ook wel erg licht.... probeer eens 30mg.
Mijn ervaring is juist dat je niet waus wordt van 30mg. Ik heb gewoon boodschappen gedaan en rondgelopen en voelde mij mentaal helder. Ook gesprekken voeren met mn vriendin lukte prima. Wel was het zo dat het leek alsof ik in een cartoonwereld liep en mezelf vanuit een 3rd person game zag.30 mg is wel heel veel, en een grote stap als je van 10 mg komt... 20 mg zou het bij FLY moeten doen lijkt mij. Ik ben wel aan het overwegen ooit nog eens een dosis van 30 mg te proberen, gewoon bij wijze van experiment, maar a) het spul is niet goedkoop, en b) ik ben een beetje bang dat, zoals ook wel vaker over 2C-B gerapporteerd wordt, op een dergelijke dosis júist de bijwerkingen niet meer in verhouding gaan staan tot de psychedelische effecten (hoe intens kunnen die worden...? het is geen diepgaand psychedelicum ansich, waarschijnlijk word je vooral heel waus?), waardoor dit overheerst en de ervaring negatief beïnvloedt. Dat houdt mij tegen. Maar correct me if I'm wrong, misschien heb jij er goede ervaring mee?
Mijn ervaring is juist dat je niet waus wordt van 30mg. Ik heb gewoon boodschappen gedaan en rondgelopen en voelde mij mentaal helder. Ook gesprekken voeren met mn vriendin lukte prima. Wel was het zo dat het leek alsof ik in een cartoonwereld liep en mezelf vanuit een 3rd person game zag.
Ik moet wel veel scheten laten van 2cb-fly.
Nou. Wat een toestand.
Na veel last te hebben gekregen van het felle zonlicht, met een giga buikkrampen ter toilet gegaan.
Laat ik zeggen, dat het een zeer goed middel blijkt te zijn tegen obstipatie!
Ik ben dus 3 kilo minstens lichter.
Van leuke effecten, niets mogen bespeuren....
Exit 2CBFly!
ja, met een vriend van me ook een keer 2cb- fly gedaan.. ik had het al een keer gedaan 17 mg.
hij nam 15mg .. hij heeft ook uren op de bank liggen creperen van de maagkrampen..
gevoel constant naar de wc te moeten als hij bewoog en ook moeten overgeven.
ik vind vooral de opkomst ervan er onprettig.. dat heb ik bij geen andere drug.
visueel vind ik het leuk.. maar de emotionele beleving ervan niet zo.
ben wel benieuwd hoe anders 2C-B is?
@ Eik,
De opmerking dat Grappenhaus deze rc mag verbieden, die moet je niet Aux Serieux nemen. Niet letterlijk maar figuurlijk.
Dat is een soort van " dichterlijke vrijheid ".
Geeft aan, hoe slecht ik gegaan ben.
Meer niet...anderen kunnen deze rc immers wél waarderen...
Als ik het goed begrijp heb je eenmalig FLY gedaan maar nog nooit 2C-B?
2C-B is wat volwaardiger in zijn effect, in mijn beleving. Niet in de zin van diepgang, maar het heeft alles wat leuk is aan een avondje net-niet-helemaal-maar-toch-een-beetje-wel-trippen nét in iets sterkere mate. Meer visuele effecten, een meer aanwezige piek. Snellere opkomst maar het werkt ook sneller uit (de werkingsduur is veel korter dan die van FLY), met andere woorden, efficiënter. 2C-B heeft ook niet altijd een even prettige opkomst helaas, alleen is deze over het algemeen korter dan bij FLY, zoals alles bij 2C-B dus wat korter verloopt.
Let wel, dit is hoe ik het voel, de ervaringen met zowel 2C-B als 2C-B FLY - de hevigheid van effecten alsook de verschillen tussen die twee - lopen nogal uiteen.
Ik gebruik FLY als substituut voor 2C-B, als ik aan goede 2C-B kan komen (de markt was een tijdlang regelmatig vervuild) dan heeft dit mijn voorkeur, maar als ik het niet heb, dan vind ik FLY een prima RC-alternatief.
dank je voor het delen van je ervaring...
ik lees overal dat 2C-B ook wel en beetje als MDMA voelt..naast het trippen.
dat heb ik bij FLY helemaal niet.
kheb het twee keer gebruikt.. 17mg en 10mg.
ik ben er nog niet uit of ik het echt fijn spul vind lol.
zitten wat vreemde sensaties/gevoelens bij die niet persé chill voelen voor mij.
't maakt me wat emotioneel instabiel, is de beste manier om het uit te leggen.
En heb je verder ervaring met trippen? Tijdelijk emotioneel kwetsbaar of ‘instabiel’ zijn kan onderdeel uitmaken van een psychedelische ervaring. Het is natuurlijk aan jou of je daarop zit te wachten.
Zelf vind ik 2C-B niet op MDMA lijken. Ik kan me ergens wel voorstellen dat sommige mensen het zo kunnen ervaren (muziek klinkt mooier, er kan euforie optreden, bij sommige mensen kan het een beetje stimulerend werken, etc.). Voor mij heeft het veel minder energie dan MDMA en ik vind überhaupt de hele ervaring anders; die van FLY net zo, dat heeft nog wat minder van het stimulerende en euforische. Ik vind ze beide te ‘lui’ voor een feest, nog niet geprobeerd maar ik vermoed dat ik daar de nacht zeker niet op zou redden qua energieniveau. Thuis op de bank vind ik ze wel leuk.Lekker slap lullen, lachen en soms een beetje filosoferen.
Ik vind tot nu toe eigenlijk het gevoel van geen enkele stof uit een andere categorie echt veel weg hebben van MDMA. Binnenkort 5-MeO-MiPT proberen, daar wordt het ook wel van gezegd op lage dosis, maar dit is een tryptamine, ik vermoed toch ook weer weinig overeenkomsten met MDMA.
MDMA is vrij uniek in zijn soort lijkt me, het heeft wel een aantal familieleden (bijv. MDA) en analogen (6-APB vind ik goed geslaagd) die er dichtbij komen, maar goed die zijn dus chemisch zeer verwant en dat zijn allemaal geen psychedelica, al kunnen sommigen wel een hallucinogene werking hebben.![]()
Huh wat? Oké dit gaat wel een beetje off-topic, maar eerst 3mmc en dan later 1p-lsd?afgelopen weekend 3mmc + 1p-lsd in de latere fase was een fijne combi![]()
Huh wat? Oké dit gaat wel een beetje off-topic, maar eerst 3mmc en dan later 1p-lsd?
In wat voor doseringen was dat dan? En wat voor tijd zat er tussen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."