Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de eerste keer: 2CBFly. Tripreport.

Voor de eerste keer: 2CBFly. Tripreport.

50 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FenomenaalLid
01-01-2024, 00:00
#1
jam zei:
Ik vind 2C-C ook wel het beste 'legaal' verkrijgbare alternatief voor 2C-B, zeker omdat de werkingsduur ongeveer het zelfde is.
Klik om te vergroten...
Die ga ik ook nog maar een keertje proberen dan! Hoe vond je de effecten, ook vergelijkbaar?
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind 2C-C ook wel het beste 'legaal' verkrijgbare alternatief voor 2C-B, zeker omdat de werkingsduur ongeveer het zelfde is.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
F.E.A.R. zei:
Wat jammer om te zien dat jouw ervaring ermee zo shit is. Ik vind het werkelijk één van de beste geestverruimende middelen ooit. Een soort subtiele MDMA met een psychedelische edge. Een zware comeup indeed, maar zelfs dat kan ik wel waarderen.
Klik om te vergroten...

Grappig, ik vind het dan weer helemaal niet op MDMA lijken. Maar wel leuk. :) Hoor dat ook regelmatig van de normale 2C-B trouwens, dat mensen er een MDMA-vibe in ontdekken, maar ik vind dat deze middelen een sederend randje hebben, met momenten. Gek genoeg want tegelijkertijd is er toch ook iets stimulerends. Ik zou het op een feestje alleen minder snel nemen, te weinig energie.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb enige tijd 2C-C verkozen boven 2C-B waardoor het nu een tijdje geleden is dat ik nog eens 2C-B nam. 2C-C is voor mij vergelijkbaar, iets meer ontspannen en minder potent. Ik neem van 2C-C 30mg en dat is goed te doen, zou zeker ook nog wat hoger kunnen. Ik denk dat 2C-B misschien iets minder visueel is, maar durf dit niet meer met zekerheid zeggen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een uurtje geleden een half tabletje van dit rc ingenomen.
Het groene gevaar wellicht.

Razend benieuwd ben ik, een tripje trapje mag wel weer, en nu van iets Wat ik nog niet eerder geprobeerd heb.
En.dus: 5 mg ingenomen.
Uurtje later,: ik merk nog niets.
De tweede halve tablet gaat er zodirect ook maar in. .En dan verder zien...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou. Wat een toestand.
Na veel last te hebben gekregen van het felle zonlicht, met een giga buikkrampen ter toilet gegaan.
Laat ik zeggen, dat het een zeer goed middel blijkt te zijn tegen obstipatie!
Ik ben dus 3 kilo minstens lichter.
Van leuke effecten, niets mogen bespeuren....
Exit 2CBFly!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
En nu, enkele uren later, ik ben goddome nog steeds beroerd!
Bij mij werkt dit goedje dus averechts.
Zoals wel meerdere.
Sjeesess. Wat een misère. Bah.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Legio Patria Nostra
Typisch. Schijnt toch wel een leuke te zijn met een wat langere werkingsduur dan zonder de fly...
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Herken wat je zegt over 2C-B-FLY, heb zelf dit middel twee keer gebruikt, merkte met twee tabletten (20 mg totaal) lichte stimulatie maar wat betreft visuals niets om over naar huis te schrijven.

Wel aan het einde van de trip mega last van m'n nek, een bepaalde spier die heel de tijd aangespannen was. Ook mijn buik was in protest. Ben inderdaad ook niet een heel groot fan van FLY in ieder geval, heb veel liever tryptamines
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Laat ik zeggen, dat het een zeer goed middel blijkt te zijn tegen obstipatie!
Ik ben dus 3 kilo minstens lichter.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit es voorgehad met gewone 2CB. Daarna ook nog weinig effect gehad.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
En geen na weeën van de 3mmc?
Ik bedoel de nare later, de depressie wellicht, vanwege tekort aan serotonine?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Laat ik zeggen, dat het een zeer goed middel blijkt te zijn tegen obstipatie!
Ik ben dus 3 kilo minstens lichter.
Klik om te vergroten...
Nooit geweten dat de 'FLY' stond voor de inhoud van je darmen :tearsofjoy:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij deze!
Je maakt de pot meer dan half vol!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
En geen na weeën van de 3mmc?
Ik bedoel de nare later, de depressie wellicht, vanwege tekort aan serotonine?
Klik om te vergroten...
Bij een normale dosis heb je geen dip bij 3-MMC hoor, bij lange na niet.
N
NobodyisperfectLid
01-01-2024, 00:00
#15
Legio Patria Nostra zei:
Een uurtje geleden een half tabletje van dit rc ingenomen.
Het groene gevaar wellicht.

Razend benieuwd ben ik, een tripje trapje mag wel weer, en nu van iets Wat ik nog niet eerder geprobeerd heb.
En.dus: 5 mg ingenomen.
Uurtje later,: ik merk nog niets.
De tweede halve tablet gaat er zodirect ook maar in. .En dan verder zien...
Klik om te vergroten...
Ik heb gisteravond ook 2cb fly genomen. Ik had 25 MG en dan heb ik meestal een satisfying trip (het is wel zo dat dit kan verschillen dat je de ene keer heftige visuals hebt op 20 mg en de andere keer een stuk minder) . Ik moet zeggen dat ik een hogere dosis van 2cb/2cb fly veel fijner vind. Met 10-15 MG heb ik vaak alleen een vervelende bodyload en ook last van zweten en een raar gevoel in m'n buik wat dan de hele avond wel blijft. Bij een hogere dosis heb ik wel een body load maar die verdwijnt veel sneller dan en maakt ruimte voor het gewenste effect waar ik echt van kan genieten. En voor mij is de setting van 2cb ook best belangrijk voor de trip. Ik trip echt het lekkerst in een vertrouwd huis op de bank. Verder vind ik psytrance altijd super leuk om te luisteren tijdens het trippen op 2cb. Merk wel duidelijk dat 2cb fly effecten langer aanhouden dan normale 2cb bij eenzelfde dosis. En vind af en toe een paar trekjes van een joint echt een goede combi voor 2cb. Geeft echt een lekker bij effect als je een beetje stoned bent vind ik. Een andere goede trip booster (ook zeker in combinatie met lsd) is een lachgasballon. Kan wel best heftig zijn want ik word altijd echt voor 30 sec in een andere demensie geschoten als ik op de piek een ballon neem, heel bizar maar zeker een aanrader.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben genezen van 2CBFly.
Helemaal.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog een vraag van mijn kant: had je je van te voren gehouden aan een tyramine-arm dieet?

Van 2C-B-FLY wordt gehypothetiseerd dat het misschien werkt als MAOI. Als je dan te veel van het eiwit tyramine via je voedsel naar binnen hebt gekregen, dan kan het zijn dat je last krijgt van hoge bloeddruk, wat kan meespelen bij hoofdpijn, misselijkheid en algeheel gevoel van malaise.
Daarom is het verstandig om een paar dagen of weken van te voren geen vlees, vis, zuivel, kaas zuurkool of gefermenteerde producten te eten.

De darmklachten zijn op zich wel bekend van 2C-B-FLY, hoewel jij het wel heel heftig ervaren lijkt te hebben. Maar ik vraag me dus af of de dieetkeuze nog een rol gespeeld zouden kunnen hebben bij jouw 'adverse' reactie op deze stof :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
En daaraan gerelateerd: slik je medicijnen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik leef op drinkvoeding, geen idee wat daar precies in zit. I.i.g. blijf ik ermee in leven.
En ja, ik neem medicatie.
Als ik nu hier lees, dat ik een week op dieet moet voor die fly, dan was ik er sowieso nooit aan begonnen...
En dan, als darmklachten en vanallerlei andere nare bijwerkingen sprake is, dan is dit spulleke helemaal fuck en shit.
Wie neemt dit dan nog.
Goeiendag .
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Nog een vraag van mijn kant: had je je van te voren gehouden aan een tyramine-arm dieet?

Van 2C-B-FLY wordt gehypothetiseerd dat het misschien werkt als MAOI. Als je dan te veel van het eiwit tyramine via je voedsel naar binnen hebt gekregen, dan kan het zijn dat je last krijgt van hoge bloeddruk, wat kan meespelen bij hoofdpijn, misselijkheid en algeheel gevoel van malaise.
Daarom is het verstandig om een paar dagen of weken van te voren geen vlees, vis, zuivel, kaas zuurkool of gefermenteerde producten te eten.//
Quote // gate 6

De darmklachten zijn op zich wel bekend van 2C-B-FLY, hoewel jij het wel heel heftig ervaren lijkt te hebben. Maar ik vraag me dus af of de dieetkeuze nog een rol gespeeld zouden kunnen hebben bij jouw 'adverse' reactie op deze stof :wink:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."