Ah. Ziedaar.
Pijn in mijn nek, ik ook! Ik óók!
Shitzooi...
De 4 overige tabletjes, paarlen voor de zwijnen, zij gaan dezelfde weg, als het restant van 2FMA. Óók al zoiets fraais...
Zoiets moet je eigenlijk niet eens. Willen! Verkopen...Nee.
Wat mij aangaat:
Weg ermee!
Vind het niet de moeite om hiervoor een topic te openen, maar ik heb gisteren 10 mg 2-cb-fly gebruikt dat hier al lang lag te wachten..
Het begon redelijk leuk, niet echt misselijk geworden tijdens de come up, wel verhoogde hartslag en benauwd gevoel.
Tussendoor wat trekjes van een hasj joint erbij.
Maar vanaf een gegeven moment kwam er bij mij ook die pijn in mijn nek / rug + hoofdpijn. Verschrikkelijk.
Ik maakte me er niet gek in omdat ik hierover had gelezen. Ik vind de spierspanning bij speed al verschrikkelijk maar dan voel ik het enkel bij de comedown, dit was gewoonweg ondraaglijk. Had een douche genomen en vanaf dan leek mijn lichaamstemperatuur helemaal in de war.
Ik had het enorm koud. De spanning in mijn nek werd niet beter en positieve effecten waren er niet dus ben ik overgeschakeld naar Diazepam.
In totaal 3x5mg. Bij de eerste 2 Diazepams voelde ik de hoofdpijn wegtrekken; de pijn in mijn nek werd minder maar verdween niet.
Na de laatste Diazepam was de pijn in mijn nek bijna weg. Niet veel later voor tv in slaap gevallen, ' s nachts wakker geworden met barstende hoofdpijn en nog een joint gerookt.
Moest ik bv. van 4-FA zoveel spierspanning / hoofdpijn hebben zou ik op een feest naar de ehbo lopen denkend dat ik een hersenbloeding heb.
Heb wel eens een lage dosis 2 CB met 4-FA gecombineerd, wat schitterend was. Misschien 2 CC / 2 CD eens een kans geven maar de fly is niet voor herhaling vatbaar. Kunnen deze trouwens wel gecombineerd worden met bv. 4-FA / mdma? (zijn geen MAO zoals de fly denk ik?)