Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste Trip Report Van het jaar 2018 ! Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

Beste Trip Report Van het jaar 2018 ! Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

40 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms kom ik hier even terug, en dan lees ik dit, en dan is het net alsof ik een spannende film heb gekeken.

man, wat had die krokodil een avontuur meegemaakt. Even een bumpje zodat je niet vergeten wordt. :hearteyes:
v

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
verwondering
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jullie reacties doen me heel veel goed, bedankt daarvoor.

Ik voel me op dit moment wel weer iets beter, al heb ik nog steeds heel weinig energie. Ik voel me niet meer de hele dag rot, maar heb wel elke dag mijn mindere momenten. Mijn leven is nog altijd een puinhoop, het gaat nog een lange weg worden om alles weer goed op de rit te krijgen. De moed om door te gaan haal ik ook uit reacties als bovenstaande. Ook heb ik gelukkig vrienden die nu altijd voor me klaarstaan wanneer dat maar nodig is.

Ook nogmaals bedankt @StimsalaBanne, erg leuk om nu officieel Tripreport v/h Jaar bij mijn report te zien staan! :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gefeliciteerd!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
verwondering zei:
Jullie reacties doen me heel veel goed, bedankt daarvoor.

Ik voel me op dit moment wel weer iets beter, al heb ik nog steeds heel weinig energie. Ik voel me niet meer de hele dag rot, maar heb wel elke dag mijn mindere momenten. Mijn leven is nog altijd een puinhoop, het gaat nog een lange weg worden om alles weer goed op de rit te krijgen. De moed om door te gaan haal ik ook uit reacties als bovenstaande. Ook heb ik gelukkig vrienden die nu altijd voor me klaarstaan wanneer dat maar nodig is.

Ook nogmaals bedankt @StimsalaBanne, erg leuk om nu officieel Tripreport v/h Jaar bij mijn report te zien staan! :)
Klik om te vergroten...
Ten eerste van harte gefeliciteerd @verwondering . Erg leuk report!
Verder hoop ik dat het gauw beter gaat met je! Ik weet helaas hoe het is als het leven even 1 grote puinhoop is of lijkt!
Ik moet/mag volgende week weer met werk beginnen en ben daar na redelijk lange tijd in de ziekte wet, behoorlijk zenuwachtig voor. Kan ik het al wel aan? Ben ik al sterk genoeg enz... Piekeren, zorgen en angst komen dan toch wel een beetje terug. Wij mensen maken elkaars leven hier soms veel te moeilijk. Het is voor velen nooit genoeg en voor de gene die met minder genoegen nemen worden daarin meegezogen. Presteren presteren daar gaat het om tegenwoordig. Moe word ik ervan! Dus ik weet hoe jij je kan voelen en dat gun ik niemand! Veel geluk met de weg terug omhoog!

Motto van mijn vader: Je moet vaak toch eerst vallen vóór je op kan staan.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
:megaphone::openmouth: Hier is hij dan::warning::warning::warning::warning:

:heartexcla: Het Beste Trip Report Van het Jaar 2018 "De winnaars"

Welke vind jij de allerbeste?! Kan je eigenlijk wel kiezen, uit zulke prachtige reports?!
Stem in ieder geval voor 20 maart 2019. Dan sluit deze poll en weten we het!

:loudspeaker::openmouth: *Er was in September een gelijkspel! Om het zo eerlijk mogelijk te houden, staan ze uiteraard beide in de poll)


Januari: 15g MushRocks lemon tek @ Global Aura: mindblowing trip met abrupt einde door @Fenrir
Februari: Eik & Olifant LSD trip door @Eik
Maart:
Mijn ketamine ervaring - BEIDE reports 05.03. en 06.03.: door @Larocca1971
April:
LSD - de relativiteit van geluk @door @Eik
Mei:
Intription Peru; 5 delen – San Pedro, De magie van Pachamama door @Psychedelibee
Juni:
Trippende DMT Trio door @Psychedelibee [URL='https://drugsforum.nl/threads/dmt-%E2%80%93-%E2%80%9Cik-was-in-een-kamer-met-shit-en-die-shit-was-belangrijk%E2%80%9D.63118/']:speechball: [/URL], @Eik :speechball: en @Roze olifant :speechball:

Juli: ETH-LAD 200 mcg - Misselijkheid, stemmetjes en een doordrukstrip door @verwondering https://drugsforum.nl/threads/eth-lad-200-mcg-misselijkheid-stemmetjes-en-een-doordrukstrip.63373/
Augustus: Changa, orgastische bomen en knisperende tanden. door @Casaan
September 1: Eerste ervaring kleine dosis (1p)-LSD door @Game&Watch
September 2: Mijn eerste keer XTC (TripReport) door @MelissaChanelNo1
Oktober: 1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

November: LSD trip report: laat los door @NiandraLades
December:
Truffels Hollandia - Welkom thuis door @Philosopher


:megaphone::openmouth: STEMMENNNNNNNN is NU Mogelijk! :uparrow::whiteheavycheckmark::redheart::heavycheckmark:

*De tekstdingetjes :speechball: kun je op klikken, dan komt je bij die reports uit.

8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij duidelijk de kapotte sokken met wapperend verband van @verwondering
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een kwaliteitsreports zijn er dit jaar geplaatst :hearteyes: nog even allemaal teruglezen voor ik een keuze durf te maken!

Edit: respect voor @Psychedelibee met twee TvdM's, @verwondering met twee TvdM's en @Eik met drie TvdM's :cheerpompom:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was nog twijfelen tussen de knisperende tanden van @Casaan en het wapperende verband van @verwondering. Uiteindelijk heb ik gestemd op de tweede!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
Klik om te vergroten...

Geloof niet dat mijn wervingstechniek tot nu toe veel indruk maakt... bummer. Toch wat anders gaan verzinnen. :wink:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Roze olifant Ik dibs deze:

vote-for-me-4128zi.jpg
15094d037e46fc28061215a4fbf6adc19d1d0d3a6668865d95aa240978f90243.jpg
1nk0pf.jpg
vote-me-or-else.jpgdownload.jpeg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als we zo gaan beginnen... :smilingimp:

upload_2019-2-6_15-6-51.jpeg

upload_2019-2-6_15-7-30.jpeg

upload_2019-2-6_15-7-51.jpeg

upload_2019-2-6_15-8-17.jpeg

upload_2019-2-6_15-8-38.jpeg
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind hem ook lastig, zijn erg mooie reports! Mijn favorieten zijn de Peru serie, het DMT trio en beide reports van Verwondering.

Edit, ik ga toch voor de 5 delen van Psychedelibee!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
NiandraLades zei:
Ik vind hem ook lastig, zijn erg mooie reports! Mijn favorieten zijn de Peru serie, het DMT trio en beide reports van Verwondering.
Klik om te vergroten...
Haha dat is precies hoe ik er ook over denk! Behalve dan dat ik jouw report daar ook tussen vind horen. Alsnog een lastige keuze dus...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
NiandraLades zei:
Ik vind hem ook lastig, zijn erg mooie reports! Mijn favorieten zijn de Peru serie, het DMT trio en beide reports van Verwondering.

Edit, ik ga toch voor de 5 delen van Psychedelibee!
Klik om te vergroten...

Kunnen we niet allemaal winnen? :blush: Ik vind het ook heel moeilijk!

Terechte keuze trouwens, dat 5-delen report van Bee is echt baas.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
upload_2019-2-6_15-38-5.png

Ik kon even niet achterblijven met de werving.
Moeilijke keuze vond ik het ook, veel mooie reports.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casaan zei:
Bekijk bijlage 3858
Klik om te vergroten...

Haha! Shit, ik geef het op. Jij bent beter. :tearsofjoy:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt wel heel veel goede reports dit jaar! Beter dan ik me van vorige jaren kan herinneren in ieder geval. Ongeacht wie dit gaat winnen een mooi evenement en goede promotie voor ons forum! :sunglasses:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Echt wel heel veel goede reports dit jaar! Beter dan ik me van vorige jaren kan herinneren in ieder geval. Ongeacht wie dit gaat winnen een mooi evenement en goede promotie voor ons forum! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

En bedankt hè. :wink: Zowat al mijn reports zijn de vorige jaren geschreven. Lol.

Grapje hoor.

Het maakt mij echt niet uit wie er wint dit jaar. Ik gun iedereen de winst. Alle reports zijn mooi. Maar het leek me wel leuk om de competitiegeest wat te prikkelen door er wat wilde propaganda tegenaan te gooien. Beetje strijd en lichte oorlog om de titel te kunnen veroveren kan geen kwaad. ^^ Spanning ende sensatie.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze olifant zei:
Haha! Shit, ik geef het op. Jij bent beter. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Geen zorgen, gezien de score bij mijn report heeft mijn werving geen zin gehad.
Volgend jaar maak jij een gruwelijk mooi report en dan google ik een mooie meme voor de werving. Geen garantie!

Deal?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."