#1
Ten eerste van harte gefeliciteerd @verwondering . Erg leuk report!Jullie reacties doen me heel veel goed, bedankt daarvoor.
Ik voel me op dit moment wel weer iets beter, al heb ik nog steeds heel weinig energie. Ik voel me niet meer de hele dag rot, maar heb wel elke dag mijn mindere momenten. Mijn leven is nog altijd een puinhoop, het gaat nog een lange weg worden om alles weer goed op de rit te krijgen. De moed om door te gaan haal ik ook uit reacties als bovenstaande. Ook heb ik gelukkig vrienden die nu altijd voor me klaarstaan wanneer dat maar nodig is.
Ook nogmaals bedankt @StimsalaBanne, erg leuk om nu officieel Tripreport v/h Jaar bij mijn report te zien staan!![]()
Verder hoop ik dat het gauw beter gaat met je! Ik weet helaas hoe het is als het leven even 1 grote puinhoop is of lijkt!
Ik moet/mag volgende week weer met werk beginnen en ben daar na redelijk lange tijd in de ziekte wet, behoorlijk zenuwachtig voor. Kan ik het al wel aan? Ben ik al sterk genoeg enz... Piekeren, zorgen en angst komen dan toch wel een beetje terug. Wij mensen maken elkaars leven hier soms veel te moeilijk. Het is voor velen nooit genoeg en voor de gene die met minder genoegen nemen worden daarin meegezogen. Presteren presteren daar gaat het om tegenwoordig. Moe word ik ervan! Dus ik weet hoe jij je kan voelen en dat gun ik niemand! Veel geluk met de weg terug omhoog!
Motto van mijn vader: Je moet vaak toch eerst vallen vóór je op kan staan.