Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBufo alvarius ceremonie

Bufo alvarius ceremonie

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik doelde er meer op dat ik 5-meo velen malen heftiger vind dan reguliere dmt. Het gevoel wanneer je letterlijk geen ego meer hebt en voelt alsof je dood bent valt niet te omschrijven
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Thnx! Het was een hele bijzondere dag!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Die van Neo is dan weer een HCL, die kan je niet roken maar wel snuiven. Ik heb zelf 5MeO-DMT freebase, ook van de vendor mar omdat die in freebase vorm is kan die wel gerookt worden. Is trouwens precies hetzelfde spul als van de pad hoor...
Klik om te vergroten...

Ja toen ik het kocht had alleen een inmiddels opgeheven legendarische Spaanse vendor het nog maar en die verkochten alleen maar het HCl-zout. Achteraf wel prima aangezien dat stabieler is. En ik loop zo te treuzelen met die 5-MeO dat ik niet had geweten of de base wel zo lang mee zou gaan. Met nieuwe stoffen is dat sowieso afwachten.

Liefst neem ik psychedelica oraal, maar dat gaat hem niet echt worden. Snuiven en roken vind ik allebei niet heel top omdat het dan zo snel komt opzetten. Dusja, vandaar mijn getreuzel.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ja toen ik het kocht had alleen een inmiddels opgeheven legendarische Spaanse vendor het nog maar en die verkochten alleen maar het HCl-zout. Achteraf wel prima aangezien dat stabieler is. En ik loop zo te treuzelen met die 5-MeO dat ik niet had geweten of de base wel zo lang mee zou gaan. Met nieuwe stoffen is dat sowieso afwachten.

Liefst neem ik psychedelica oraal, maar dat gaat hem niet echt worden. Snuiven en roken vind ik allebei niet heel top omdat het dan zo snel komt opzetten. Dusja, vandaar mijn getreuzel.
Klik om te vergroten...
Ik snap je helemaal. Het is iets heel heftigs en je moet er met de juiste bedoelingen mee omgaan. Maar ik vond het juist fijn om het te roken en meteen de trip in te duiken. Het lijkt mij juist heel beangstigend om bij een ervaring als deze het oraal of nasaal te consumeren en te moeten wachten tot het je pakt.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Interessant report hoor @Space Criminal !
We hebben hier niet vaak serieuze reports over 5-meo dmt. Echt boeiend om te lezen hoe jij het ervaren hebt.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat een middel nog heftiger kan zijn dan nn-dmt maar blijkbaar kan het! Zou je kunnen aangeven wat het precies zo moeilijk maakte toen je echt op de piek van je tweede trip zat? Ik heb wel eens gehoorzaamt het totale gebrek aan houvast aan wat dan ook het heel beangstigend kan maken. Ik vind 5-meo een waanzinnig boeiende stof maar tegelijk ook heel beangstigend. Ik heb ook wel het idee dat lang niet iedereen het als prettig ervaart en dat er ook echt wel mensen zijn die er achteraf last van hebben.

Ik ben heel benieuwd wat de lange termijn impact van deze trip op je is. Hopelijk wil je daar later nog een keertje over vertellen.

Bedankt voor het delen!
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wauww. Wat een mooi report. Wat fijn om eens een uitgebreid report over 5-MeO-DMT te lezen. Het lijkt mij ook zeer mooi om dit in een ceremoniële setting te beleven.

Indrukwekkende ervaring, al zou ik mij zo kunnen voorstellen dat het niet echt in woorden te beschrijven valt wat je hebt meegemaakt. Mooi dat je je er zo aan hebt kunnen overgeven en alles eruit hebt kunnen halen.

Mooi ook dat je zegt: op een gegeven moment vroeg ik me niet meer af of ik het zou doen, maar wanneer ik het zou doen. Ik geloof dat dat voor mij ook geldt. :)
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Interessant report hoor @Space Criminal !
We hebben hier niet vaak serieuze reports over 5-meo dmt. Echt boeiend om te lezen hoe jij het ervaren hebt.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat een middel nog heftiger kan zijn dan nn-dmt maar blijkbaar kan het! Zou je kunnen aangeven wat het precies zo moeilijk maakte toen je echt op de piek van je tweede trip zat? Ik heb wel eens gehoorzaamt het totale gebrek aan houvast aan wat dan ook het heel beangstigend kan maken. Ik vind 5-meo een waanzinnig boeiende stof maar tegelijk ook heel beangstigend. Ik heb ook wel het idee dat lang niet iedereen het als prettig ervaart en dat er ook echt wel mensen zijn die er achteraf last van hebben.

Ik ben heel benieuwd wat de lange termijn impact van deze trip op je is. Hopelijk wil je daar later nog een keertje over vertellen.

Bedankt voor het delen!
Klik om te vergroten...
Veel dank voor je belangstelling!

Het was idd een hele serieuze dag en ervaring

Het is precies wat je zegt, elke vorm van mogelijke houvast verlies je. Het contact met alle zintuigen verdwijnt. En sterker nog, je vergeet zelf dat je ze ooit had. Zelfs je zicht verdwijnt op een manier dat je niet eens meer weet dat je ooit zicht had, terwijl nn dmt je juist visueel heel veel brengt. Nn dmt spreekt veel meer tot je in vergelijk tot de veel abstractere ervaring die ik heb met 5 meo dmt.

Alleen daarintegen geeft 5 meo dmt veel meer de wedergeboorte ervaring en meer innerlijke liefde en kracht.

Het moment dat ik aangeef dat het een moeilijk gevoel was is heel erg moeilijk te omschrijven. Ik was de kern van een tornado en de wind om mij heen waren gedachten, gevoelens en emoties. Alles raasde zo hard om mij heen en er was niks in mijn macht om hier controle over uit te oefenen. Ik heb zo veel kracht ervaren wat onmogelijk is uit te drukken. Ik moest het gewoon ondergaan en mijzelf overgeven aan wat er gebeurde.

Maar om nu te zeggen dat dit een van de meest angstige momenten uit mijn leven was is niet helemaal reëel aangezien mijn manier van waarnemen niet overeenkomt met de realiteit waar we in leven. Ik denk als ik achterna gezeten werd door een leeuw in de jungle dat dit angstiger had geweest omdat dit gebeurt in de huidige staat van zijn.

Ik denk dat de uiteindelijke uitkomst van de gehele ervaring wel met een goede afloop eindigt. De liefde die door je aderen stroomt is ongeëvenaard met welke ervaring dan ook. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik alleen maar sterker, minder angstig en meer liefdevol door het leven ga na deze ervaring.

Iedereen die de behandeling onderging had vooraf veel angst maar kwam er zo positief uit. Zo veel liefde!
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#8
NiandraLades zei:
Wauww. Wat een mooi report. Wat fijn om eens een uitgebreid report over 5-MeO-DMT te lezen. Het lijkt mij ook zeer mooi om dit in een ceremoniële setting te beleven.

Indrukwekkende ervaring, al zou ik mij zo kunnen voorstellen dat het niet echt in woorden te beschrijven valt wat je hebt meegemaakt. Mooi dat je je er zo aan hebt kunnen overgeven en alles eruit hebt kunnen halen.

Mooi ook dat je zegt: op een gegeven moment vroeg ik me niet meer af of ik het zou doen, maar wanneer ik het zou doen. Ik geloof dat dat voor mij ook geldt. :)
Klik om te vergroten...
Waar wacht je nog op dan :wink: have no fear! It's all love:heartsuit:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Criminal zei:
Waar wacht je nog op dan :wink: have no fear! It's all love:heartsuit:
Klik om te vergroten...
5-MeO-DMT staat er toch ook wel om bekend dat mensen er ofwel prachtige complete ego-death, ofwel verschrikkelijk helse ervaringen mee hebben?

Natuurlijk komt dat dan door angst/weerstand, maar die mensen gingen er vast ook in met het idee alles te accepteren. Ik denk dan weer niet dat het een goed idee is om teveel van dat soort reports te lezen, want sommigen zijn echt door de hel gegaan met dit middel. Toch belangrijk om mee te nemen in je overweging dit middel te proberen denk ik.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ik kan zeggen over angst in deze context is dat ik de meest doorgewinterde hippies die al 30 a 40 jaar ervaring met psychedelica de meeste angst vooraf hadden.

Sommige zaten te tandenknarsen en zweten van te voren... Want ja, het is niet makkelijk. Je gaat zeker eerst door een dal, maar daarna is er alleen maar liefde. De uiteindelijke afloop, het einde van de trip doet iedereen goed en iedereen opent zijn ogen en begint te glimlachen.

Ik denk dat door een hell gaan niet de juiste benaming is voor deze ervaring. Het is zoals met veel dingen in het leven. Eerst wordt iets nog slechter voordat het beter word.

Aan het einde van de donkere tunnel is licht, en als je daar aankomt ben je alleen maar meer dankbaar voor wat er is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga enkel af op reports, waarbij sommigen toch wel getraumatiseerd waren achteraf. Gegarandeerd een mooie afloop is natuurlijk ook nooit een zekerheid met psychedelica.

Ik wil hier niet negatief doen over 5-MeO-DMT, maar misschien is het aan te raden die waarschuwingen van die mensen ter harte te nemen.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ik ga enkel af op reports, waarbij sommigen toch wel getraumatiseerd waren achteraf. Gegarandeerd een mooie afloop is natuurlijk ook nooit een zekerheid met psychedelica.

Ik wil hier niet negatief doen over 5-MeO-DMT, maar misschien is het aan te raden die waarschuwingen van die mensen ter harte te nemen.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen angstaanjagend kan zijn.

Maar hoe dan ook, intenties, set en setting spelen hierin de grootste rol.

Ik zie het alleen een angstaanjagende ervaring worden op moment dat iemand dit in z'n eentje thuis gaat nemen. Maar in de ceremoniële setting waarin ik het nam lijkt het me bijna niet mogelijk.

De sjamaan neemt ook een diepe trek van de pijp en reist met je mee. Moet je nagaan dat die man letterlijk 12 x een bufo ervaring heeft op zo'n dag.. :sweatsmile:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space Criminal zei:
Ik zie het alleen een angstaanjagende ervaring worden op moment dat iemand dit in z'n eentje thuis gaat nemen. Maar in de ceremoniële setting waarin ik het nam lijkt het me bijna niet mogelijk.
Klik om te vergroten...
Nu je het zegt, die horrorverhalen waren volgens mij voornamelijk van mensen die het zelf thuis probeerden. Dit in een ceremoniële setting doen lijkt me wel een beter idee met dit kaliber psychedelica.

Space Criminal zei:
De sjamaan neemt ook een diepe trek van de pijp en reist met je mee. Moet je nagaan dat die man letterlijk 12 x een bufo ervaring heeft op zo'n dag.. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Haha ja.

Wel apart dat zoveel mensen dit doen eigenlijk. Had ik niet verwacht.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#14
Space Criminal zei:
Angst is een product van de hersenen en bestaat niet. Het is bang worden over iets wat nog moet gaan gebeuren en je leeft nu.
Klik om te vergroten...
Mooi.
En geweldige ervaring. Ik ben zeer geïnteresseerd om het zelf in een ceremonie te gaan gebruiken... Een sjamaan zoals tijdens jouw ervaring lijkt mij wel essentieel. Ik geloof in de onbewuste overdracht van kennis van leermeester op leerling. Daarvoor is een ervaren leermeester noodzakelijk.

Alleen, ik heb mijn bedenkingen over de mishandeling van deze pad die soms gebeurt door minder sensitieve personen. Ik geloof wel dat de sjamaan bij wie je was respectvol met dit wezentje om gaat... Hier staat wat informatie wat er zoal wordt gedaan met dit beestje. Zowel hoe je het niet moet doen (het legen van de klieren) als hoe je het wel moet doen. https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=posts&t=163
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Onverwacht hard geraakt door dit middel.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#16
שמש zei:
Mooi.
En geweldige ervaring. Ik ben zeer geïnteresseerd om het zelf in een ceremonie te gaan gebruiken... Een sjamaan zoals tijdens jouw ervaring lijkt mij wel essentieel. Ik geloof in de onbewuste overdracht van kennis van leermeester op leerling. Daarvoor is een ervaren leermeester noodzakelijk.

Alleen, ik heb mijn bedenkingen over de mishandeling van deze pad die soms gebeurt door minder sensitieve personen. Ik geloof wel dat de sjamaan bij wie je was respectvol met dit wezentje om gaat... Hier staat wat informatie wat er zoal wordt gedaan met dit beestje. Zowel hoe je het niet moet doen (het legen van de klieren) als hoe je het wel moet doen. https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=posts&t=163
Klik om te vergroten...
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Zeker na het lezen van de link waarop je doelt. Wat mij verteld werd aan het begin van de ceremonie is dat de manier waarop de colorado pad gemolken wordt met uiterst respect wordt bewerkstelligd. Uiteraard ben ik hier niet bij geweest en kan ik hierover niet oordelen, maar wat mij verteld werd is dat de enige juiste manier om dit te doen met respect voor het beest is. En hoe meer respect en hoe meer de pad zich op zijn gemak voelt als hij gemolken wordt hoe beter de ervaring zal zijn.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik hun vrede waarmee het product wordt verkregen van de organisatie in kwestie geloof. We hebben met zijn alle aan het begin van de ceremonie gebeden uit dankbaarheid om dit te mogen ervaren.

Ook heb ik voordat ik de behandeling onderging zo veel mogelijk documentaires gekeken, en ook hier word beschreven dat de pad dit niet uiterst onprettig vind zoals dit wel op de link wordt omschreven waaraan jij refereert.

Waar ik niet van op de hoogte ben is of deze padden in gevangenschap worden gehouden. En als ze in gevangenschap gehouden worden, of ze dan op een voor hun meest natuurlijke manier van bestaan hebben of dat dit echt in een soort terrarium is. Want wat ik wel weet is dat ze voor minstens 8 maanden per jaar onder de grond leven.

Maar mocht jij dit willen weten dan zou ik het ze gewoon kunnen vragen aangezien ik nog steeds contact heb met de organisatie.

Ik ben van mening dat het zeker iets heeft toegevoegd aan mijn leven. En ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit iets eenmalig voor mij was.

Iedereen heeft zijn reis in dit leven, ik, maar ook de pad. Ik zeg met 99% zekerheid en overtuiging dat de ervaring die ik op dit forum gedeelt heb een bedoeling heeft gehad in mijn leven en de reis van mijn ziel.

Het feit dat deze pad dit produceert heeft een betekenis en een doel.

Ik ben er meer op tegen hoe wij Nederlanders vlees produceren dan de beperkte colorado padden in de wereld af en toe gemolken worden om inzichten te creëren die de mensheid de juiste richting op kunnen sturen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Space Criminal Was de sjamaan Octavo Rettig?

Edit: wacht nog even met antwoorden, heb de mods gevraagd of mijn vraag ok is. Ik wil natuurlijk niet vragen om een verkooppunt :)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Space Criminal zei:
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Zeker na het lezen van de link waarop je doelt. Wat mij verteld werd aan het begin van de ceremonie is dat de manier waarop de colorado pad gemolken wordt met uiterst respect wordt bewerkstelligd. Uiteraard ben ik hier niet bij geweest en kan ik hierover niet oordelen, maar wat mij verteld werd is dat de enige juiste manier om dit te doen met respect voor het beest is. En hoe meer respect en hoe meer de pad zich op zijn gemak voelt als hij gemolken wordt hoe beter de ervaring zal zijn.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik hun vrede waarmee het product wordt verkregen van de organisatie in kwestie geloof. We hebben met zijn alle aan het begin van de ceremonie gebeden uit dankbaarheid om dit te mogen ervaren.

Ook heb ik voordat ik de behandeling onderging zo veel mogelijk documentaires gekeken, en ook hier word beschreven dat de pad dit niet uiterst onprettig vind zoals dit wel op de link wordt omschreven waaraan jij refereert.

Waar ik niet van op de hoogte ben is of deze padden in gevangenschap worden gehouden. En als ze in gevangenschap gehouden worden, of ze dan op een voor hun meest natuurlijke manier van bestaan hebben of dat dit echt in een soort terrarium is. Want wat ik wel weet is dat ze voor minstens 8 maanden per jaar onder de grond leven.

Maar mocht jij dit willen weten dan zou ik het ze gewoon kunnen vragen aangezien ik nog steeds contact heb met de organisatie.

Ik ben van mening dat het zeker iets heeft toegevoegd aan mijn leven. En ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit iets eenmalig voor mij was.

Iedereen heeft zijn reis in dit leven, ik, maar ook de pad. Ik zeg met 99% zekerheid en overtuiging dat de ervaring die ik op dit forum gedeelt heb een bedoeling heeft gehad in mijn leven en de reis van mijn ziel.

Het feit dat deze pad dit produceert heeft een betekenis en een doel.

Ik ben er meer op tegen hoe wij Nederlanders vlees produceren dan de beperkte colorado padden in de wereld af en toe gemolken worden om inzichten te creëren die de mensheid de juiste richting op kunnen sturen.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. tenslotte melken wij NL'ers ook koeien. En eten eieren van kippen. Dus er is geen verschil, zolang het dier met respect behandeld wordt. In de link staat trouwens ook op de tweede pagina een post van ene captainfuture die verteld hoe het melken met respect wordt gedaan.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#19
שמש zei:
@Space Criminal Was de sjamaan Octavo Rettig?

Edit: wacht nog even met antwoorden, heb de mods gevraagd of mijn vraag ok is. Ik wil natuurlijk niet vragen om een verkooppunt :)
Klik om te vergroten...
Ik wil idd geen reclame maken. Maar de persoon die jij aangeeft is het in ieder geval niet. Maar mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan ff een persoonlijk bericht. Ik kan je in contact brengen :relaxed::wink:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Buu zei:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen altijd zulke spastische bewegingen maken van 5-meo. Ik heb al meermaals een ego-dood gehad en het ondertussen al wel 25 keer gerookt denk ik, freebase vorm. 5-10 milligram is zat, eerste keer breaktrough was van 8 milligram geloof ik.

In mijn ogen is n,n dmt kinderspel vergeleken met 5-meo :grin:
Klik om te vergroten...
Nn dmt vind ik geen kinderspel hoor :wink:

Nn dmt heeft mij meerdere keren het stuipen op het lijf gejaagd. De reden hiervan is de visualisatie van buitenaardse entiteiten die enorme krachten op je kunnen loslaten. Nn dmt voelt zo alien achtig, terwijl 5 meo dmt voor mij vooral een hele diepe innerlijke reis was.

Nn dmt heeft mij echt heel erg angstige momenten opgeleverd. 1x zo heftig dat ik helemaal in elkaar getrokken begon te huilen als een baby in de veutushouding :sweat:

Kinderspel is het zeker niet, tenzij je bedoelt dat je idd zoals mij :relieved: gaat huilen als een baby :tearsofjoy:

En ja ik begrijp wat je bedoelt wat betreft die spastische mensen, ik kan me echt niet voorstellen dat je hier zo van gaat doen... Ik was gewoon rustig, viel in een diep gat en verloor mijn lichaam. Maar iedereen is anders wat dat betreft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."