#1
Ik doelde er meer op dat ik 5-meo velen malen heftiger vind dan reguliere dmt. Het gevoel wanneer je letterlijk geen ego meer hebt en voelt alsof je dood bent valt niet te omschrijven
Die van Neo is dan weer een HCL, die kan je niet roken maar wel snuiven. Ik heb zelf 5MeO-DMT freebase, ook van de vendor mar omdat die in freebase vorm is kan die wel gerookt worden. Is trouwens precies hetzelfde spul als van de pad hoor...
Ik snap je helemaal. Het is iets heel heftigs en je moet er met de juiste bedoelingen mee omgaan. Maar ik vond het juist fijn om het te roken en meteen de trip in te duiken. Het lijkt mij juist heel beangstigend om bij een ervaring als deze het oraal of nasaal te consumeren en te moeten wachten tot het je pakt.Ja toen ik het kocht had alleen een inmiddels opgeheven legendarische Spaanse vendor het nog maar en die verkochten alleen maar het HCl-zout. Achteraf wel prima aangezien dat stabieler is. En ik loop zo te treuzelen met die 5-MeO dat ik niet had geweten of de base wel zo lang mee zou gaan. Met nieuwe stoffen is dat sowieso afwachten.
Liefst neem ik psychedelica oraal, maar dat gaat hem niet echt worden. Snuiven en roken vind ik allebei niet heel top omdat het dan zo snel komt opzetten. Dusja, vandaar mijn getreuzel.
Veel dank voor je belangstelling!Interessant report hoor @Space Criminal !
We hebben hier niet vaak serieuze reports over 5-meo dmt. Echt boeiend om te lezen hoe jij het ervaren hebt.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat een middel nog heftiger kan zijn dan nn-dmt maar blijkbaar kan het! Zou je kunnen aangeven wat het precies zo moeilijk maakte toen je echt op de piek van je tweede trip zat? Ik heb wel eens gehoorzaamt het totale gebrek aan houvast aan wat dan ook het heel beangstigend kan maken. Ik vind 5-meo een waanzinnig boeiende stof maar tegelijk ook heel beangstigend. Ik heb ook wel het idee dat lang niet iedereen het als prettig ervaart en dat er ook echt wel mensen zijn die er achteraf last van hebben.
Ik ben heel benieuwd wat de lange termijn impact van deze trip op je is. Hopelijk wil je daar later nog een keertje over vertellen.
Bedankt voor het delen!
Waar wacht je nog op danWauww. Wat een mooi report. Wat fijn om eens een uitgebreid report over 5-MeO-DMT te lezen. Het lijkt mij ook zeer mooi om dit in een ceremoniële setting te beleven.
Indrukwekkende ervaring, al zou ik mij zo kunnen voorstellen dat het niet echt in woorden te beschrijven valt wat je hebt meegemaakt. Mooi dat je je er zo aan hebt kunnen overgeven en alles eruit hebt kunnen halen.
Mooi ook dat je zegt: op een gegeven moment vroeg ik me niet meer af of ik het zou doen, maar wanneer ik het zou doen. Ik geloof dat dat voor mij ook geldt.![]()
5-MeO-DMT staat er toch ook wel om bekend dat mensen er ofwel prachtige complete ego-death, ofwel verschrikkelijk helse ervaringen mee hebben?Waar wacht je nog op danhave no fear! It's all love
![]()
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen angstaanjagend kan zijn.Ik ga enkel af op reports, waarbij sommigen toch wel getraumatiseerd waren achteraf. Gegarandeerd een mooie afloop is natuurlijk ook nooit een zekerheid met psychedelica.
Ik wil hier niet negatief doen over 5-MeO-DMT, maar misschien is het aan te raden die waarschuwingen van die mensen ter harte te nemen.
Nu je het zegt, die horrorverhalen waren volgens mij voornamelijk van mensen die het zelf thuis probeerden. Dit in een ceremoniële setting doen lijkt me wel een beter idee met dit kaliber psychedelica.Ik zie het alleen een angstaanjagende ervaring worden op moment dat iemand dit in z'n eentje thuis gaat nemen. Maar in de ceremoniële setting waarin ik het nam lijkt het me bijna niet mogelijk.
Haha ja.De sjamaan neemt ook een diepe trek van de pijp en reist met je mee. Moet je nagaan dat die man letterlijk 12 x een bufo ervaring heeft op zo'n dag..![]()
Mooi.Angst is een product van de hersenen en bestaat niet. Het is bang worden over iets wat nog moet gaan gebeuren en je leeft nu.
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Zeker na het lezen van de link waarop je doelt. Wat mij verteld werd aan het begin van de ceremonie is dat de manier waarop de colorado pad gemolken wordt met uiterst respect wordt bewerkstelligd. Uiteraard ben ik hier niet bij geweest en kan ik hierover niet oordelen, maar wat mij verteld werd is dat de enige juiste manier om dit te doen met respect voor het beest is. En hoe meer respect en hoe meer de pad zich op zijn gemak voelt als hij gemolken wordt hoe beter de ervaring zal zijn.Mooi.
En geweldige ervaring. Ik ben zeer geïnteresseerd om het zelf in een ceremonie te gaan gebruiken... Een sjamaan zoals tijdens jouw ervaring lijkt mij wel essentieel. Ik geloof in de onbewuste overdracht van kennis van leermeester op leerling. Daarvoor is een ervaren leermeester noodzakelijk.
Alleen, ik heb mijn bedenkingen over de mishandeling van deze pad die soms gebeurt door minder sensitieve personen. Ik geloof wel dat de sjamaan bij wie je was respectvol met dit wezentje om gaat... Hier staat wat informatie wat er zoal wordt gedaan met dit beestje. Zowel hoe je het niet moet doen (het legen van de klieren) als hoe je het wel moet doen. https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=posts&t=163
Helemaal mee eens. tenslotte melken wij NL'ers ook koeien. En eten eieren van kippen. Dus er is geen verschil, zolang het dier met respect behandeld wordt. In de link staat trouwens ook op de tweede pagina een post van ene captainfuture die verteld hoe het melken met respect wordt gedaan.Ik begrijp heel goed wat je zegt. Zeker na het lezen van de link waarop je doelt. Wat mij verteld werd aan het begin van de ceremonie is dat de manier waarop de colorado pad gemolken wordt met uiterst respect wordt bewerkstelligd. Uiteraard ben ik hier niet bij geweest en kan ik hierover niet oordelen, maar wat mij verteld werd is dat de enige juiste manier om dit te doen met respect voor het beest is. En hoe meer respect en hoe meer de pad zich op zijn gemak voelt als hij gemolken wordt hoe beter de ervaring zal zijn.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik hun vrede waarmee het product wordt verkregen van de organisatie in kwestie geloof. We hebben met zijn alle aan het begin van de ceremonie gebeden uit dankbaarheid om dit te mogen ervaren.
Ook heb ik voordat ik de behandeling onderging zo veel mogelijk documentaires gekeken, en ook hier word beschreven dat de pad dit niet uiterst onprettig vind zoals dit wel op de link wordt omschreven waaraan jij refereert.
Waar ik niet van op de hoogte ben is of deze padden in gevangenschap worden gehouden. En als ze in gevangenschap gehouden worden, of ze dan op een voor hun meest natuurlijke manier van bestaan hebben of dat dit echt in een soort terrarium is. Want wat ik wel weet is dat ze voor minstens 8 maanden per jaar onder de grond leven.
Maar mocht jij dit willen weten dan zou ik het ze gewoon kunnen vragen aangezien ik nog steeds contact heb met de organisatie.
Ik ben van mening dat het zeker iets heeft toegevoegd aan mijn leven. En ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit iets eenmalig voor mij was.
Iedereen heeft zijn reis in dit leven, ik, maar ook de pad. Ik zeg met 99% zekerheid en overtuiging dat de ervaring die ik op dit forum gedeelt heb een bedoeling heeft gehad in mijn leven en de reis van mijn ziel.
Het feit dat deze pad dit produceert heeft een betekenis en een doel.
Ik ben er meer op tegen hoe wij Nederlanders vlees produceren dan de beperkte colorado padden in de wereld af en toe gemolken worden om inzichten te creëren die de mensheid de juiste richting op kunnen sturen.
Ik wil idd geen reclame maken. Maar de persoon die jij aangeeft is het in ieder geval niet. Maar mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan ff een persoonlijk bericht. Ik kan je in contact brengen@Space Criminal Was de sjamaan Octavo Rettig?
Edit: wacht nog even met antwoorden, heb de mods gevraagd of mijn vraag ok is. Ik wil natuurlijk niet vragen om een verkooppunt![]()
Nn dmt vind ik geen kinderspel hoorIk snap eerlijk gezegd niet waarom mensen altijd zulke spastische bewegingen maken van 5-meo. Ik heb al meermaals een ego-dood gehad en het ondertussen al wel 25 keer gerookt denk ik, freebase vorm. 5-10 milligram is zat, eerste keer breaktrough was van 8 milligram geloof ik.
In mijn ogen is n,n dmt kinderspel vergeleken met 5-meo![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."