Jeetje wat een verhaal dit. Wat erg voor je. Hoelang is het geleden dat je deze combinatie ingenomen hebt. Heeft de dokter ook kunnen vertellen hoe en of je herstel kunt verwachten? Ik hoop dat je steun hebt in je omgeving of misschien zelfs van een psycholoog of iets dergelijks. Wens je genezing en rust toe.Ik was me niet bewust van de gevaren van 2cb voordat ik het nam. Ik had wat meer onderzoek moeten doen naar de negatieve gevolgen van deze drugs. Toch nam ik 2cb zonder veel kennis over deze gevaarlijke drug en het ging prima voor de eerste paar keer dat ik erop tripte. De laatste keer verpeste het mijn leven. Ik had het ook gemengd met een beetje mdma. Sindsdien voel ik een zware fysieke druk in mijn hoofd en lichaam die echt een uitdaging is om mee te leven. Ik voel het elke seconde van elke dag. Soms is het zo hard dat ik het gevoel heb dat mijn hoofd explodeert of dat ik bijna doodga. Ik wil niet dood en ik hou van mijn leven. Nu voel ik me dom dat ik mijn gedachten had gericht op het idee dat mij zoiets NOOIT zou overkomen. Je leert uit ervaring. Maar deze ervaring is iets waar ik om bid om zonder te leven, omdat mijn leven, geest en gezondheid totaal voor het ergste zijn veranderd. Ik ben niet de persoon die ik eerder was en soms voelt het alsof ik gek aan het worden ben. Ik zocht antwoorden in de spiritualiteit maar dat heeft mij in een psychose laten belanden. De dokter vertelde me dat er waarschijnlijk een residu van de drugs tussen sommige neuronen van mij zijn achtergebleven. Dat mentale beeld maakt me nog zieker, misschien heb ik mijn hersenen voor altijd beschadigd. Ik wou echt dat ik het nooit had genomen. Ik had zoveel om dankbaar voor te zijn en je KUNT nuchter gelukkig zijn. Praat over je worstelingen, emoties en creëer diepe relaties met mensen om wie je geeft en die echt om je geven. Dit is waar het in het leven om gaat. Daar vind je ware vreugde, liefde, vrede en geluk. Voor de persoon die dit leest. Ik wens je een leven vol geweldige nuchtere ervaringen en vol aardige en zorgzame mensen. Tel je zegeningen, op elk moment is er iets of iemand waar je dankbaar voor kunt zijn. Soms is het iets wat je niet hebt. Zoals niet ziek zijn of niet echt alleen zijn. Haal het beste uit elke situatie en blijf trouw aan jezelf. Zorg ervoor dat u weet wat dat voor u persoonlijk betekent. Verloren mensen raken meer verdwaald, als je weet wat je echt gelukkig maakt en wie je bent zonder het lawaai en de meningen van buitenaf. Je kunt een zinvol en bevredigend leven creëren zonder drugs of alcohol. Maak mijn fout niet en denk niet dat het ongevaarlijk is! 2cb heeft mijn leven verpest en ik probeer elke dag te herstellen van mijn slechte beslissing. Dit is niet het leven dat ik wil dat iemand heeft. Het is het niet waard!
Volledig mee eens, van de 1ste tot de laatste letter. En het blijft uiteraard een drug, met name een rc en waar drugs op de opiumlijst, altijd mogelijke risico's met zich meebrengen, komt er bij rc's nog bij, dat mn hier nog maar zeer weinig onderzoek heet nr gedaan. Ook al staat 2C-B eerder gekend als eerder ongevaarlijk, er kunnen hier op 1000 personen 999 lekker op gaan en 1 rot slecht.Hoi @Dehliveri , wat een nare ervaring zeg! Hopelijk komt er snel verbetering in je situatie.
Ik begrijp dat je door jouw ervaring 2-cb ziet als gevaarlijke stof. Toch zijn er weinig aanwijzingen dat 2-cb, bij verantwoord gebruik, gevaarlijk is.
Het zou natuurlijk kunnen dat je pech hebt gehad en dat het aan de 2-cb ligt. Psychedelica kunnen bvb psychoses “triggeren” bij mensen die daar gevoelig voor zijn.
Het zou ook hele andere oorzaken kunnen hebben. Het zou aan de combinatie met de MDMA kunnen liggen. Verder zou de 2-cb vervuild geweest kunnen zijn (de 2-cb markt is afgelopen periode behoorlijk vervuild geweest).
Hoe dan ook is het voor jou enorm heftig dat je hier nu mee zit. Goed ook dat je je verhaal hier deelt. Maar om nu meteen 2-cb als extreem gevaarlijk te labelen gaat mij wat te ver.
In ieder geval veel Sterkte met je herstel toegewenst!
Zoals alles op deze aardkloot e, Mr Cynism 😈😉Wat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
NeenWat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
Ja.Wat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
Absoluut, jazeker.Wat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
Zelfs de meest 'gezonde' dingen kunnen negatief uitdraaien, denk aan water, sport, bepaalde vitaminen,...maar in eerste zin was @Dirkjan zn opmerking lekker cynisch 🤣Absoluut, jazeker.
Was die cynisch? Dat meen je niet.Zelfs de meest 'gezonde' dingen kunnen negatief uitdraaien, denk aan water, sport, bepaalde vitaminen,...maar in eerste zin was @Dirkjan zn opmerking lekker cynisch 🤣
Dirkjan is nooit cynischWas die cynisch? Dat meen je niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."