Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb heeft mijn leven zwaar negatief beïnvloedt

2cb heeft mijn leven zwaar negatief beïnvloedt

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oorzaak
Gevolg
Irrelevant feit
Logica

OP:
B0B4D9B0-443D-45A6-A176-892AADE26190.png
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dehliveri zei:
Ik was me niet bewust van de gevaren van 2cb voordat ik het nam. Ik had wat meer onderzoek moeten doen naar de negatieve gevolgen van deze drugs. Toch nam ik 2cb zonder veel kennis over deze gevaarlijke drug en het ging prima voor de eerste paar keer dat ik erop tripte. De laatste keer verpeste het mijn leven. Ik had het ook gemengd met een beetje mdma. Sindsdien voel ik een zware fysieke druk in mijn hoofd en lichaam die echt een uitdaging is om mee te leven. Ik voel het elke seconde van elke dag. Soms is het zo hard dat ik het gevoel heb dat mijn hoofd explodeert of dat ik bijna doodga. Ik wil niet dood en ik hou van mijn leven. Nu voel ik me dom dat ik mijn gedachten had gericht op het idee dat mij zoiets NOOIT zou overkomen. Je leert uit ervaring. Maar deze ervaring is iets waar ik om bid om zonder te leven, omdat mijn leven, geest en gezondheid totaal voor het ergste zijn veranderd. Ik ben niet de persoon die ik eerder was en soms voelt het alsof ik gek aan het worden ben. Ik zocht antwoorden in de spiritualiteit maar dat heeft mij in een psychose laten belanden. De dokter vertelde me dat er waarschijnlijk een residu van de drugs tussen sommige neuronen van mij zijn achtergebleven. Dat mentale beeld maakt me nog zieker, misschien heb ik mijn hersenen voor altijd beschadigd. Ik wou echt dat ik het nooit had genomen. Ik had zoveel om dankbaar voor te zijn en je KUNT nuchter gelukkig zijn. Praat over je worstelingen, emoties en creëer diepe relaties met mensen om wie je geeft en die echt om je geven. Dit is waar het in het leven om gaat. Daar vind je ware vreugde, liefde, vrede en geluk. Voor de persoon die dit leest. Ik wens je een leven vol geweldige nuchtere ervaringen en vol aardige en zorgzame mensen. Tel je zegeningen, op elk moment is er iets of iemand waar je dankbaar voor kunt zijn. Soms is het iets wat je niet hebt. Zoals niet ziek zijn of niet echt alleen zijn. Haal het beste uit elke situatie en blijf trouw aan jezelf. Zorg ervoor dat u weet wat dat voor u persoonlijk betekent. Verloren mensen raken meer verdwaald, als je weet wat je echt gelukkig maakt en wie je bent zonder het lawaai en de meningen van buitenaf. Je kunt een zinvol en bevredigend leven creëren zonder drugs of alcohol. Maak mijn fout niet en denk niet dat het ongevaarlijk is! 2cb heeft mijn leven verpest en ik probeer elke dag te herstellen van mijn slechte beslissing. Dit is niet het leven dat ik wil dat iemand heeft. Het is het niet waard!
Klik om te vergroten...
Jeetje wat een verhaal dit. Wat erg voor je. Hoelang is het geleden dat je deze combinatie ingenomen hebt. Heeft de dokter ook kunnen vertellen hoe en of je herstel kunt verwachten? Ik hoop dat je steun hebt in je omgeving of misschien zelfs van een psycholoog of iets dergelijks. Wens je genezing en rust toe.
D
DehliveriLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was me niet bewust van de gevaren van 2cb voordat ik het nam. Ik had wat meer onderzoek moeten doen naar de negatieve gevolgen van deze drugs. Toch nam ik 2cb zonder veel kennis over deze gevaarlijke drug en het ging prima voor de eerste paar keer dat ik erop tripte. De laatste keer verpeste het mijn leven. Ik had het ook gemengd met een beetje mdma. Sindsdien voel ik een zware fysieke druk in mijn hoofd en lichaam die echt een uitdaging is om mee te leven. Ik voel het elke seconde van elke dag. Soms is het zo hard dat ik het gevoel heb dat mijn hoofd explodeert of dat ik bijna doodga. Ik wil niet dood en ik hou van mijn leven. Nu voel ik me dom dat ik mijn gedachten had gericht op het idee dat mij zoiets NOOIT zou overkomen. Je leert uit ervaring. Maar deze ervaring is iets waar ik om bid om zonder te leven, omdat mijn leven, geest en gezondheid totaal voor het ergste zijn veranderd. Ik ben niet de persoon die ik eerder was en soms voelt het alsof ik gek aan het worden ben. Ik zocht antwoorden in de spiritualiteit maar dat heeft mij in een psychose laten belanden. De dokter vertelde me dat er waarschijnlijk een residu van de drugs tussen sommige neuronen van mij zijn achtergebleven. Dat mentale beeld maakt me nog zieker, misschien heb ik mijn hersenen voor altijd beschadigd. Ik wou echt dat ik het nooit had genomen. Ik had zoveel om dankbaar voor te zijn en je KUNT nuchter gelukkig zijn. Praat over je worstelingen, emoties en creëer diepe relaties met mensen om wie je geeft en die echt om je geven. Dit is waar het in het leven om gaat. Daar vind je ware vreugde, liefde, vrede en geluk. Voor de persoon die dit leest. Ik wens je een leven vol geweldige nuchtere ervaringen en vol aardige en zorgzame mensen. Tel je zegeningen, op elk moment is er iets of iemand waar je dankbaar voor kunt zijn. Soms is het iets wat je niet hebt. Zoals niet ziek zijn of niet echt alleen zijn. Haal het beste uit elke situatie en blijf trouw aan jezelf. Zorg ervoor dat u weet wat dat voor u persoonlijk betekent. Verloren mensen raken meer verdwaald, als je weet wat je echt gelukkig maakt en wie je bent zonder het lawaai en de meningen van buitenaf. Je kunt een zinvol en bevredigend leven creëren zonder drugs of alcohol. Maak mijn fout niet en denk niet dat het ongevaarlijk is! 2cb heeft mijn leven verpest en ik probeer elke dag te herstellen van mijn slechte beslissing. Dit is niet het leven dat ik wil dat iemand heeft. Het is het niet waard!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel had je genomen dan? En waarom denk je dat het door 2cb komt?

Aparte naam ook overigens :tongueout: delivery ???
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat waren de doseringen? Wat was de trip ervaring? Waarom meng je mdma met 2cb van alle middelen voor een spirituele ervaring?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit zijn niet echt 2C-B kenmerken, ook geef je aan dat eerste keren lekker meevielen. Bij je laatste x lees ik dan...'nam ik er wat MDMA bij'. Ligt het dan niet eerder aan de MDMA die je ermee combineerde, hierdoor je deze mindere tot slechtere ervaring had. Want echt, 2C-B is bij 'normaal' gebruik (geen grammen naar binnen spelen), een vrij braaf stofje en een stabiele wat lichtere LSD trip met wat meer energie. Heb het zelf ook enkel op zichzelf gebruikt en switchen tussen lage dosis vr minder trip, meer wat mdma gevoel en hoger voor intensere trip. Dus jouw laatst genoemde 2C-B ervaring, ligt in mijn ogen niet aan dat stofje an sich, misschien vervuild, de combi met MDMA?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi @Dehliveri , wat een nare ervaring zeg! Hopelijk komt er snel verbetering in je situatie.

Ik begrijp dat je door jouw ervaring 2-cb ziet als gevaarlijke stof. Toch zijn er weinig aanwijzingen dat 2-cb, bij verantwoord gebruik, gevaarlijk is.

Het zou natuurlijk kunnen dat je pech hebt gehad en dat het aan de 2-cb ligt. Psychedelica kunnen bvb psychoses “triggeren” bij mensen die daar gevoelig voor zijn.

Het zou ook hele andere oorzaken kunnen hebben. Het zou aan de combinatie met de MDMA kunnen liggen. Verder zou de 2-cb vervuild geweest kunnen zijn (de 2-cb markt is afgelopen periode behoorlijk vervuild geweest).

Hoe dan ook is het voor jou enorm heftig dat je hier nu mee zit. Goed ook dat je je verhaal hier deelt. Maar om nu meteen 2-cb als extreem gevaarlijk te labelen gaat mij wat te ver.

In ieder geval veel Sterkte met je herstel toegewenst!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Hoi @Dehliveri , wat een nare ervaring zeg! Hopelijk komt er snel verbetering in je situatie.

Ik begrijp dat je door jouw ervaring 2-cb ziet als gevaarlijke stof. Toch zijn er weinig aanwijzingen dat 2-cb, bij verantwoord gebruik, gevaarlijk is.

Het zou natuurlijk kunnen dat je pech hebt gehad en dat het aan de 2-cb ligt. Psychedelica kunnen bvb psychoses “triggeren” bij mensen die daar gevoelig voor zijn.

Het zou ook hele andere oorzaken kunnen hebben. Het zou aan de combinatie met de MDMA kunnen liggen. Verder zou de 2-cb vervuild geweest kunnen zijn (de 2-cb markt is afgelopen periode behoorlijk vervuild geweest).

Hoe dan ook is het voor jou enorm heftig dat je hier nu mee zit. Goed ook dat je je verhaal hier deelt. Maar om nu meteen 2-cb als extreem gevaarlijk te labelen gaat mij wat te ver.

In ieder geval veel Sterkte met je herstel toegewenst!
Klik om te vergroten...
Volledig mee eens, van de 1ste tot de laatste letter. En het blijft uiteraard een drug, met name een rc en waar drugs op de opiumlijst, altijd mogelijke risico's met zich meebrengen, komt er bij rc's nog bij, dat mn hier nog maar zeer weinig onderzoek heet nr gedaan. Ook al staat 2C-B eerder gekend als eerder ongevaarlijk, er kunnen hier op 1000 personen 999 lekker op gaan en 1 rot slecht.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Wat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
Klik om te vergroten...
Zoals alles op deze aardkloot e, Mr Cynism 😈😉
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Wat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
Klik om te vergroten...
Neen
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey dat klinkt er naar wat je ervaart.
Maar dat je in een psychose bent beland ligt niet aan de drugs die je hebt gebruikt maar aan dat je al psychose gevoellig was.
Nu heeft die ene keer met 2cb en mdma het aangewakkerd en moet je dus voorzichtig zijn met alle soorten drugs.
Dus denk daar aan in de toekomst als je ooit weer iets wilt gebruiken, want gewoon een jointje kan al bij sommige vataal zijn.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik herken de symptomen die je beschrijft een beetje. Bij mij is het goed gekomen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Wat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
Klik om te vergroten...
Ja.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Wat raar, hebben drugs ook slechte kanten?
Klik om te vergroten...
Absoluut, jazeker.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Absoluut, jazeker.
Klik om te vergroten...
Zelfs de meest 'gezonde' dingen kunnen negatief uitdraaien, denk aan water, sport, bepaalde vitaminen,...maar in eerste zin was @Dirkjan zn opmerking lekker cynisch 🤣
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ten eerst zou ik zeggen om het niet gelijk met andere drugs te combineren.

En hoe denk je dat het kan dat je dat het kan dat je je zo voelt? Psychedelics kunnen juist een helende werking hebben en kunnen ervoor zorgen dat je je juist beter voelt na de tijd. Misschien is het juist dat je denkt dat je je hersens beschadigd hebt? Het is inderdaad wel handig om dingen over de drug te lezen voor je ermee begint.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nihilist88 zei:
Zelfs de meest 'gezonde' dingen kunnen negatief uitdraaien, denk aan water, sport, bepaalde vitaminen,...maar in eerste zin was @Dirkjan zn opmerking lekker cynisch 🤣
Klik om te vergroten...
Was die cynisch? Dat meen je niet.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
Was die cynisch? Dat meen je niet.
Klik om te vergroten...
Dirkjan is nooit cynisch
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rotjoch zei:
Dirkjan is nooit cynisch
Klik om te vergroten...
FB_IMG_1444153887977.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."